Oletteko huomanneet että mitä isompi maha äijällä on niin sen pienempi juttu jalkovälissä.Kasvaakohan se sisäänpäin?
Pienipippelisiä miehiä
43
2171
Vastaukset
- mutta
se on siellä ihran seassa, eikä suostu näyttäytymään, kun se häpeää sitä sitä yläpuolella olevaa kerrostumaa!
- TheDragonLord
havainto joo... Maha on isompi kuin pilli mitä siitä jää:))
- Patruuna
On tuota mahaa tullut siihen tahtiin, etten ole omaa pirriäni nähnyt vuosikausiin. Pitäisi oikein peilin kanssa tarkistaa mikälainen mato siellä luuraa? Nuorempana se oli aikamoinen könsikäs, muistaakseni...
- väliä..
Sillä on onko suuri vai pieni kun et anna kuitenkaan..
- toinennimetön
en tiedä mut hyvä oli kyssä.....
Huomenta anneli....=:0))))) - kuinka suuri valtatie on
jalkain välissä
- Örveltäjäkö
nähdään. Se menee katsokaas näin:
Isoja tavaroita ei ole ollenkaan se on vaan pieni munaisten propagantaa!! - ja kultapossumerkki!
Örveltäjäkö kirjoitti:
nähdään. Se menee katsokaas näin:
Isoja tavaroita ei ole ollenkaan se on vaan pieni munaisten propagantaa!!Ihan sama kun sanot pikkurillillä päivää, sen huomaa yhtä hyvin.
- Paras
Hei luuserit eikö parempaa tekemistä
- pitäs miettii
Örveltäjäkö kirjoitti:
nähdään. Se menee katsokaas näin:
Isoja tavaroita ei ole ollenkaan se on vaan pieni munaisten propagantaa!!mitä rehevämpi nainen----sen suurempi suu-- normaaleissa mittasuhteissa rehevyys on kaunista ja kiihottavaa--mut usein se suurisuisuus pilaa kaiken- koetappas olla seksy ja viisas..jätä juoruilemiset. keskity siihen rakkaasi piliin joka onkin loppujenlopuksi pienemmän ihrakerroksen alla kuin omasi... mut naisethan tietää kaiken
- kipparinoma
ko ilmiöstä:o/...Onko Koolla väliä??
- perskuti
.
Pitäis varmaan kysyä Kaijalta:=)) - asiallista keskustelua
perskuti kirjoitti:
.
Pitäis varmaan kysyä Kaijalta:=))Kysymys piti tod.näk. kuuluman: Onko Koolla väljä. Mitä sanoo Ile? Onko eroa saunan ovella heiluttelulle?
- kipparinoma
perskuti kirjoitti:
.
Pitäis varmaan kysyä Kaijalta:=))Ajattelin van ihan K-vitamiinia...voiteena,jos koolla on väliä:o))))))))))
Vai eiks tää olekkaan vitamiinikeskustelu...Näin aamusta silmät ristissä saattaa hiukkasen väärin käsittää lukemansa;o) - perskuti
kipparinoma kirjoitti:
Ajattelin van ihan K-vitamiinia...voiteena,jos koolla on väliä:o))))))))))
Vai eiks tää olekkaan vitamiinikeskustelu...Näin aamusta silmät ristissä saattaa hiukkasen väärin käsittää lukemansa;o)Kunhan toimii.
Oli sitten kysymys vitamiineista tai itseasiassa....Mistä tahansa:=)
Olen itse terästänyt katsetta koko aamun, useampien lasien kanssa,ei tunnu löytyvän sopivia, täytyy lähteä katsomaan jos avarassa maailmassa olis enempi vaihtoehtoja...
Quu, Sinulle kivaa päivää...Sydämestä! - kipparinoma
perskuti kirjoitti:
Kunhan toimii.
Oli sitten kysymys vitamiineista tai itseasiassa....Mistä tahansa:=)
Olen itse terästänyt katsetta koko aamun, useampien lasien kanssa,ei tunnu löytyvän sopivia, täytyy lähteä katsomaan jos avarassa maailmassa olis enempi vaihtoehtoja...
Quu, Sinulle kivaa päivää...Sydämestä!kunhan toimii;o)))))))
Lämmittää mukavasti...Kiitos...samaa sinulle....sinne maailmalle:o) - Carmencita
mistäs me ollaan joskus aikaisemmin juteltu ja etsiskelty iso jalkaisi miehiä..... ;-)))))
- kipparinoma
Carmencita kirjoitti:
mistäs me ollaan joskus aikaisemmin juteltu ja etsiskelty iso jalkaisi miehiä..... ;-)))))
Niin katsos kun ..No joo..Eihän se koko eikä näkökään...Vaan se RAKKAUS:o)))))...Sis on sillä väliä hemmetti;o)))
- Carmencita
kipparinoma kirjoitti:
Niin katsos kun ..No joo..Eihän se koko eikä näkökään...Vaan se RAKKAUS:o)))))...Sis on sillä väliä hemmetti;o)))
oli ennen rakkautta.
Ja tulihan se totuus loppujen lopuksi. ;-))
- temppeliherra
Jeremyn Ronppa käy oivasti esimerkistä, että väite isomaha/pieni diuku on paikkaansa pitämätön! Tosin on aivan normaalia, että siittimen yläpuolella oleva painolasti painaa häpyä sisään päin, jolloin myös itse veitikka saattaa peruuttaa taakse! Itselläni on iham normaali vartalo, mutta epänormaalin pieni siitin ja voin vain peljätä mitä tapahtuu, jos äkkiä lihon, jolloin se todennäköisesti katoaa kokonaan, vaikkei sillä ole merkitystä, koska useimmat naiset saavat maatajärisyttäviä orgasmeja pelkästään kuullessaan samettisen ääneni!
- jo hiljaa!
Seismologian laitoksen mittareiden ricterin asteikot näyttä jo huippulukemmia, ja mulla astiat helisee kapissa. Jos yksikään astia putoo ja hajoaa, tulen esittämään sinun vaientamista maanjäritysuhkan vuoksi. Teipattakoon huulesi sikateipillä siihen asti, kunnes naiset ovat kuulokantaman ulkopuolella.
- bag_gie
*pökr*
samettinen ääni
*pökr*
Ja vaimo siis lukee nämä, kaikki kunnia vaimolle =DD bag_gie kirjoitti:
*pökr*
samettinen ääni
*pökr*
Ja vaimo siis lukee nämä, kaikki kunnia vaimolle =DDTemppeliherjan vaimo on pumpattava Barbara. Ei se osaa lukea, saati kirjoittaa.
Yllättävän hiljaakin osaa olla vaikka pesee mukamas astioita keittiössä.- bag_gie
SavoRULES kirjoitti:
Temppeliherjan vaimo on pumpattava Barbara. Ei se osaa lukea, saati kirjoittaa.
Yllättävän hiljaakin osaa olla vaikka pesee mukamas astioita keittiössä.ihe sano et se lukee..
Mie luotan temppiksen*pökr* sanaan kuin kallioon, elä sie herjaa, temppiksen*pökr* barbaratkin osaa lukea, temppis*pökr* on kaikkivoipa aamen...
- bag_gie
ole niin suurta otantaa tuosta ilmiöstä henk.koht jotta osaisin kattavia ja luotettavia tutkimustuloksia antaa aiheesta.
Sinällään jo asian esille tuonti varmasti ilahduttaa ja kannustaa näitä pa*emman sukupuolen edustajia entistä suurempiin saavutuksiin...
Täytyy muistaa tästä lähin ottaa kysymys esille aina kun tapaan näyttävän etuvarustuksen omaavia yksilöitä- kipparinoma
et viehättävä kysymyksesi tulee saavuttamaan suuren suosion ko kohderyhmässä...Tulet niittämään mainetta ja saavuttamaan mammonaa poikkitieteellisessä tutkimuksessasi:o) Onnea loisteliaalle urallesi:o)
- bag_gie
kipparinoma kirjoitti:
et viehättävä kysymyksesi tulee saavuttamaan suuren suosion ko kohderyhmässä...Tulet niittämään mainetta ja saavuttamaan mammonaa poikkitieteellisessä tutkimuksessasi:o) Onnea loisteliaalle urallesi:o)
mie vähän arvein ihekin =D
*kiittää kannustuksesta*
jahaspitäisköhän aloittaa huuhaan poikain keskuudesta... - kipparinoma
bag_gie kirjoitti:
mie vähän arvein ihekin =D
*kiittää kannustuksesta*
jahaspitäisköhän aloittaa huuhaan poikain keskuudesta...on aloitettava....Eikun huhuilet isomasuiset jonoon...Siitä se alkaa;o))..Vinkkinä...
- Kylli.Kyllä
bag_gie kirjoitti:
mie vähän arvein ihekin =D
*kiittää kannustuksesta*
jahaspitäisköhän aloittaa huuhaan poikain keskuudesta...vaan. Minä olen pitkään juossut miesten perässä ainot lonksuen, usein en vaan muista miksi. Kai se tulee tuolta selkäytimestä, siis se jahtaamisen vietti :D.
Hyvä puoli tässä on se, etten juuri koskaan saa ketään kiinni :)))) - Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
vaan. Minä olen pitkään juossut miesten perässä ainot lonksuen, usein en vaan muista miksi. Kai se tulee tuolta selkäytimestä, siis se jahtaamisen vietti :D.
Hyvä puoli tässä on se, etten juuri koskaan saa ketään kiinni :))))töppösormi
- kipparinoma
Kylli.Kyllä kirjoitti:
töppösormi
läysät ainot jaloissa...Ostas sellaset sirommat..vaikkas vihreet..Niin talvellahan ne on aikas lipsuvat...Vai käytätsä niitä turvakapistuksia...??
- bag_gie
Kylli.Kyllä kirjoitti:
vaan. Minä olen pitkään juossut miesten perässä ainot lonksuen, usein en vaan muista miksi. Kai se tulee tuolta selkäytimestä, siis se jahtaamisen vietti :D.
Hyvä puoli tässä on se, etten juuri koskaan saa ketään kiinni :))))veikkaan ettei miunkaan mehtäonni kyselyillä parane =DD
ainot ei ole kivat kun niissä on ihmetupsut...
Rollaatorilla kyllä aika hyvin pysyy näihen perässä mutta joskus jäävät mokomat alle :( - Kylli.Kyllä
bag_gie kirjoitti:
veikkaan ettei miunkaan mehtäonni kyselyillä parane =DD
ainot ei ole kivat kun niissä on ihmetupsut...
Rollaatorilla kyllä aika hyvin pysyy näihen perässä mutta joskus jäävät mokomat alle :(oon pärjännyt potkukelkalla.
Kesäkaudella olen isomahaisimpia pupista kaljalla houkutellut. Tulevat kyllä mutta eivät jää. Johtunee kesäkeleistä :D - Kylli.Kyllä
kipparinoma kirjoitti:
läysät ainot jaloissa...Ostas sellaset sirommat..vaikkas vihreet..Niin talvellahan ne on aikas lipsuvat...Vai käytätsä niitä turvakapistuksia...??
aina ainoissa on turvakumit päällä! Siksi kai ei ole onnannutkaan! Lipsuu pahasti ylämäessä.
- bag_gie
Kylli.Kyllä kirjoitti:
oon pärjännyt potkukelkalla.
Kesäkaudella olen isomahaisimpia pupista kaljalla houkutellut. Tulevat kyllä mutta eivät jää. Johtunee kesäkeleistä :Dansalangat, siihen sitten nätisti nilkastaan kiinni jäävät ;)
Mukava niistä myös ripustella seinustalle pois jaloista pyörimästä kun ei ole käyttöä =D
Baarista bongatut on juu aika hanakoita karkailemaan...
- sola"
Harmi, ettei paisuvainen kasva samalviisii, kuin pötsi...tosin ei tiiä, kui sit pumppu kestäis... ;)
- vaikka olis
pesäpallomailan kokoluokkaa. Se ei porttikongis paljon auta.
- Einari
Mullon kyl iso mulkku, mut ei se haittaa.
- dansku-29
en minä tiedä! :))
- nylkkäri
voisihan se olla niin pitkä,että saisi sen housuista kun kusetaa.
Minulla se on niin pieni ettei ylety housuista ulos joten minulla on käytössä vaipat. - Carmencita
luulen että se jää niitten makkaroitten väliin piiloon, tai sitten isomahasilla miehillä on vähemmän testosteroiinia. Miehen etusormen pituudesta tietää miehen pippelin pituuden. ;-)))
-Tieteellisesti tutkittu nääs- Alien-8
mittaamassa,ja aikas mukavan tuloksen sain;=)))
- Carmencita
Alien-8 kirjoitti:
mittaamassa,ja aikas mukavan tuloksen sain;=)))
mittasit??
Ettei vaan jäänyt kynnet leikkaamatta??
;-)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423