ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ 11.VIIKKO

Heippa vaan taas kaikille! Laskeskelin tossa et tämä on meidän 11. viikko painonpudotuksessa. Mitäs teille kuuluu? Tänne kuuluu ihan hyvää, aamupaino 82,4 eli viime viikkoon taas hieman pudotusta. Harmi vaan et lenkkeilykelit on nyt aika huonot. Sohjoo joka puolella ei hirveesti innosta ulos. No sit täytyy jumpata sisällä. Toivotaan nyt että se kevät sieltä koittaisi niin mielikin virkistyisi. Hyvää viikon jatkoa kaikille ja laittakaa kuulumisia.

6

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansu

Tänään on minulla laihdutusta vähän vajaa viikko takana ja lukemat pomppii miten sattuu. Eli lähtöpainonihan oli 65 ja pari päivää sitten painoin 64,2 ja tänään taas 64,7 (painon takaisin nousu voi johtua näistä naisten joka kuukausi olevista vaivoista) Mutta en lannistu vaan toivon että loppu viikkoon mennessä tuvotus laskee ja painan huomattavasti vähemmän:) Jatkan kaloreiden laskua ja terveellisesti syömistä.

Ja tosiaan tuo ilma ei ole nyt suosinut lenkkeilijöitä vaan lumisulaa ja sataa vettä ja sit taas jäätyy ja on tappo keli kun saa luistella. Mutta sieltä se kevät aurinko alkaa lämmittämään ja kohta me kaikki saadaan siitä lisää voimia kun saadaan vaihtaa kevyemmät takit päälle ja paremmin päästään liikkumaan!

Voimia teille kaikille ihanille laihdutajille!!!

• Äitee05

Elikkäs niin kuin tuo otsikkokin kertoo niin aikaa viime kirjoittelusta on paljon. Tällä välillä on menty painon suhteen alas ja ylös ja taas ollaan siinä 63 kg tietämillä. Olen kärsinyt tässä pahasta ummetuksesta joka ei meinannut hellittää millään, mutta nyt pari päivää on ollut jo hieman aurinkoisempia sillä saralla ja toivottavasti tämä turvotus laskee sen myötä. On ollut myös talviloma, synttärijuhlia ja se "kauan odotettu" talvi/kevät flunssa joka iskee joka vuosi, tänä vuonna tuo vaivasi pari kolme viikkoa. Mutta nyt aion ottaa härkää sarvista kiinni aivan tosissaan ja saada tuloksia aikaan ennen kuin kesä tulee, tämän asian puolesta tuo pitkään venynyt kevään alku on vain positiivinen asia =)

• Hantta (ex Hansu)

Mun pitää vaihtaa nimimerkkiä kun joku on rekisteröinyt Hansu nimimerkin itselleen eli olen nyt sit Hantta ja tämän päivän aamusaldo painossa on: 64,4kg ja maha edelleen turvoksissa... Aurinkoisia päiviä teille:)

• Äiti34v

Hei vaan kaikille ja tervetuloa myös uusille. Minun painoni senkun pysyy ennallaan 81 kg:ssa. Edelleen korvat innosta heiluen odottelen että koska se paino laskee alle 80 kg:n mutta pitäis varmaan aktiivisemmin tehdä asialle jotain :)

Nyt olen alkanut pitää kaloripäiväkirjaa syömisistä ja liikkumisista, joten jospa tähänkin hommaan tulisi taas enemmän ryhtiä ja ponnekkuutta. No eipä ole ainakaan paino noussut tässä kolmen viikon aikana, vaikka ei laskenutkaan ole.

• Tuike

Moikka kaikille!
      Minulla nyt alkais oleen vajaa viikko laihdutusta takana.. Maanantaina paino oli 76kg ja tänä aamuna 74.6. Tosin oli yksi kilo varmasti ylimääräistä turvotusta, koska edellisellä viikolla paino keikkui siinä 75kilon tienoilla.
      Viikolla on kyllä kuntoilut jäänyt aika vähiin kun ei ole enään päässyt hiihtämään. Maanantaina kävin jumpassa ja keskiviikkona rämpimistä pellolla ja metsässä lumihangessa. On muuten tehokasta, hiki tulee varmasti...
      Tsemppiä vaan kaikille!

• Anna.T

Terve teille kaikille.
        Pääseekö mukaan?
        Olen tällainen väsynyt 41-vuotias äiti Tampereelta.
        Lapset ovat tarhaikäisiä.
        Painoa on liikaa eli Lähtöpaino on 72,1 kg pituus on 162.Painonvartijoissa alotin ja lopetin..4 kiloa sain pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe