DEEP PURPLEN parhaat biisit?

monni

1.lazy 2.child in time 3.fireball 4.pictures of home 5. smoke on the water 6.perfect strangers 7.stormbringer 8.maybe i`m a leo 9. when blind man cries 10.emmaretta
vaikia valita parahia kyseesen bändin tuatannosta mutta nuita oon eniten soitellu.

19

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikit....

      1.Burn
      2.highway Star
      3.Lazy
      4.Speed King
      5.Hard Lovin Man

      • Purple forever

        1. Gang on the hill
        2. Fooling dear
        3. Smash the bat out
        4. Brown wind in panties
        5. Sorrow on hands


    • että...

      ...kumpikaan teistä ei maininnu Black Nightia!!?? Sehän on Smoke on the waterin jälkeen selvästi paras!

      • monni

        ku pääs unohtumaan.


    • Oulun_Clansman

      Tuossa muutama.

      Highway Star
      Child in Time
      Anyone's Daughter
      Perfect Strangers
      Sometimes I Feel Like Screaming
      -----------------
      Strange Kind of Woman
      Woman From Tokyo
      The Battle Rages On
      Smoke On The Water
      Black Night
      King of Dreams

    • 1. Child in Time
      2. Black Night
      3. Smoke on the Water
      4. Speed King
      5. Strange Kind of Woman
      6. Bloodsucker
      7. Highway Star
      8. Burn
      9. Stormbringer
      10. Space Truckin'

    • Vasenjalkainen

      Soldier of fortunea ei kukaan vielä ole sanonut ?!

      1. Soldier of Fortune
      2. Sometimes I feel like screaming
      3. Highway star

    • tontza

      Maybe i'm a leo:baaaad, Highway star:gooooood.

    • PitkätukkaM26

      Sometimes I feel like screamin..

    • mama

      ...mutta omia suosikkeja on

      Demon's Eye
      Soldier of fortune
      Burn
      Hush
      Gypsy
      Pictures of home
      Black night
      Lazy
      Child in time jne jne...

    • mojova

      kokoonpanolta ritchie,ian,ian,jon ja roger.

    • in rock

      on paljon
      Higway star
      Speed king
      Child in time
      Black night
      Burn
      Gypsy
      Soldier of fortune
      Smoke on the water
      Lazy

    • Miksiiii

      Ei niillä ole yhtään laadukasta biisiä. Toiseksi, miksi tästä jauhetaan metallipalstalla?? Lällyrokkiahan se on, ja huonoa.

      • monni

        saatanan räkäturpa.


      • haista
        monni kirjoitti:

        saatanan räkäturpa.

        sinä vitun hippi vaan paska ja palaa sinne glamrock-palstalle äheltämään..


      • monni
        haista kirjoitti:

        sinä vitun hippi vaan paska ja palaa sinne glamrock-palstalle äheltämään..

        painus ny swinne hiphoppi osaastollen notta aikuuset muusikot saa keskuustella perimmääsistä kysymyksistän.


      • high voltage

        ne back streets boys fanit tääl pyörii?


      • mojova

        mistä näitä nulleja aina löytyy?


      • Himms
        mojova kirjoitti:

        mistä näitä nulleja aina löytyy?

        näit hipin kirjotuksia satelee.

        Mutta lällyrokkia se tturble on, ei siitä pääse mihinkään, ja aikuisesta metallimusiisikista voi puhua vain infantiili tästä bändistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe