Halli porukkaa vaan puolillaan. Mitä kuuluu kolmannessa erässä... Sportin kannattajien laulua. Siis eikö Mikkelissä finaalipelit tosiaan kiinnosta. Nämä päätelmät tein kun katsoin peliä urheilukanavalta. Missä on tunnelma kysyn vaan??
Jukurit oli muuten pelissä juurikin tuon verran parempi kun numerot osoittaa.
3 Finaalipeli
4
302
Vastaukset
- jupe_
Mikkeliläiset ovat kai kyllästyneet koko Mestikseen. Vaasalle se näyttää olevan henki ja elämä. Mestiksen voitto on leikki-suomenmestaruus.
- mikkeliläinen.............
joo on lähteny kiinnostus hiipumaan. Mikäli ei liiga aukea jollain tapaa niin hiipuu se näillä uusimmillakin menestyjillä tulevaisuudessa. Alunperinhän muistaakseni piti olla 2 vuotta suljettu liiga on hiukka venynyt. Piti saada liigaseurat terveelle pohjalle ja taitaa olla useemmat vaan velkaantuneet......... Mut ihan yleisöön menevää kiekkoa mestiksessä, tulee virheitä ja maalipaikkoja!
Kuten aiemmin epäilin finaalit ovat noin alasarjatasolle aivan asialliset. Tosin sarjatasolle tyypillisesti pelitaktiikka vain on sitä tavanomaista että heitetään kiekkoa päätyyn ja mennään kulmiin painimaan. No mikäs siinä jos siitä pitää. Vaasalaiset vain ovat aina syyttäneet jukurtteja tuollaisesta, kannattaisikohan katsoa peiliin...
Maanantain pelissä ihmetytti Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerbackin jäähy 2. erän lopulla. 3. erän alussa boksiin menikin istumaan joku juniori. Paikallinen selostaja kuului kuuluttaneen Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerbackin poistetun kokoonpanosta ja TV-kollega pelkäsi Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerbackin loukkaantuneen. No, Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerback sai luistimen nauhat solmittua ja palasi jäälle muutaman minuutin kuluttua. Mistä tässä nyt oikein oli kysymys:
a) Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerbackiin on indusoitunut sen verran Aurinkokuninkaan egoa että Hän kokee että Hänen ei tarvitse aivan jokaista jäähyä aivan Itse istua. Se Kaijomaa jonka Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerback niin taitavasti koukkasi ja niin todella taitavasti vielä viimeisteli nyrkillä (miksi muuten ei 2 2) päähän, pelaa ensi kaudella Liigassa. Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerback ei.
b) Luistimen nauhat olivat tosiaan umpisolmussa.
Illalla saatan Canalin pelin ohessa katsella Urheilukanavaa. Nimittäin jos LIVE-vedossa tulee - millä kertoimella hyvänsä - veto että ajaako Sainomaa jukurttien maalivahdin päälle, pelaan sitä.
Onnittelut pässipaidoille noususta. Mestis on oikea paikka SaPKolle.
Epäilenpä että Kuopion suunnasta tulee jokunen pelaajakin ensikauden Mestisryhmään.Toivotaan että seurojen välinen yhteistyö jatkuu ja KalPa heittää SaPKolle pari kunnon lämääjää tänne lörtsylään.
Kyllähän tätä Mestisnousua odotettiin ja nyt se tuli. Kyllä SaPKon paikka on Mestiksessä, senverran perinteikäs seura on kyseessä.
Aijai, kyllä odottaa tässä jo mielenkiinnolla ensi kauden otteluita varsinkin SaPKo-Jukurit ja SaPKo-Jokipojat ovat niitä hegemoniapelejä.
KooKoo-matsit ovat myös jänniä ja tietenkin täytyy katsella Talvisalossa kun SaPKo vetää Sporttia lättyyn ja saattaa siinä saada Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerback myös oman osansa ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423