Mestiksen uudet joukkueet

Päällikkö

KOOVEE, Sapko ja HeKi siis mestikseen onnea! Veikkaan, että KOOVEEta viedään ainakin kuin litran mittaa.

8

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä veikkaan myös sitä, että SaPKo yllättää ja vetää heti pleijareihin.

      SaPKo pelaa pässipaidoilla ja näinollen meillä on kunnia viedä muita kuin pässiä narussa.

      Varsinkin Sport tulee saamaan kovan selkäsaunan SaPKolta.

      • sinä vaan

        niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.


      • Tykkimies
        sinä vaan kirjoitti:

        niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.

        Sportilla on taloudelliset mahdollisuudet pelata liigaa. Katsokaa niitä sponsoreita paidassa. Vacon, Wärtsilä, Vaasa engineer, mahdollisesti vielä ABB. Kaikki suuria yrityksiä Vaasasta, joilla on mahdollisuus tukea taloudellisesti vielä paljon enemmän mikäli mahdollisuus liigaan on päästä.


      • sinä vaan kirjoitti:

        niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.

        Sport pelaa nimittäin sitten Suomi-sarjassa.


      • Tykkimies kirjoitti:

        Sportilla on taloudelliset mahdollisuudet pelata liigaa. Katsokaa niitä sponsoreita paidassa. Vacon, Wärtsilä, Vaasa engineer, mahdollisesti vielä ABB. Kaikki suuria yrityksiä Vaasasta, joilla on mahdollisuus tukea taloudellisesti vielä paljon enemmän mikäli mahdollisuus liigaan on päästä.

        Meillä Sawossa on paremmat vastineet:

        Vacon vs. Kastellin R-kioski

        Ylivoimainen voitto Kastellille. Siellä sitä vedetään pää märkänä ensi kaudella pitkävetolappuja SaPKon voittojen puolesta. Kun muistaa vielä pelata aina Sporttia vastaan, vuoden voitto lähentelee 270.000€




        Vaasa engineer vs Lörtsypojat


        Vaasalaiset saavat taas päihinsä. Ensi kaudella Savonlinnassa syödään Mestisjuhlien kunniaksi niin paljon lörtsyjä, että Vaasalaisten valuutta näyttää meille savolaisille lähinnä karkkirahalta. Lumierät 0-6 lörtsylään!


        ABB vs Bensa-asema ABC

        Jälleen Savoon ylivoimainen pistevoitto. Kuten kaikki huomaa niin Vaasalaisten aakkoset ovat hakusessa. Siellä väitetään että AB:n jälkeen tulee toinen B, Savossa sensijaan osataan vetää jopa kolme kirjainta oikein ABC..Vaasan pällit jää taas kakkosiksi.



        Wärtsilä vs Superkirppis


        Jälleen ylivoimaa Sawossa. Vaasalaiset luulevat olevansa fiksujakin, mutta ei. Wärtsilä päättää olla tukematta Sporttia, koska eräs "Tykkimies" kavaltaa kahvikassan ja katoaa laivalla Ruotsin pimeään yöhön.. Savonlinnassa taas myydään superkirppiksellä aivan tappotahtia maailman ohuinta kirjaa, "Vaasalaisten playoff-maalit" Kirja tuottaa vuodessa jopa 500.000€ ja sitä käytetään lähinnä saunansytykkeenä.


      • Okko K
        sinä vaan kirjoitti:

        niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.

        SavoRULES on vammainen eikä siinä mitään pahaa. Antaa sen nyt sauhuta täällä vähän kun ei ole muita ihmissuhteita kun iskä ja äiskä ja hoitajat. On pojalla vaan väärä tapa kommunikoida terveiden kanssa ei tule kavereita ei. No, onhan se hyvä, että vammasetkin voivat osallistua keskusteluihin. Muuten olen yleensä pitänyt vammaisia paljon järkevämpinä
        kuin terveet mutta tässäkin poikkeus vahvistaa säännön.


      • tokkopa
        Okko K kirjoitti:

        SavoRULES on vammainen eikä siinä mitään pahaa. Antaa sen nyt sauhuta täällä vähän kun ei ole muita ihmissuhteita kun iskä ja äiskä ja hoitajat. On pojalla vaan väärä tapa kommunikoida terveiden kanssa ei tule kavereita ei. No, onhan se hyvä, että vammasetkin voivat osallistua keskusteluihin. Muuten olen yleensä pitänyt vammaisia paljon järkevämpinä
        kuin terveet mutta tässäkin poikkeus vahvistaa säännön.

        tuo on tosissaan. Muuten olisi kyllä aika pelottavaa;)


      • rynnäkkömarsu
        SavoRULES kirjoitti:

        Meillä Sawossa on paremmat vastineet:

        Vacon vs. Kastellin R-kioski

        Ylivoimainen voitto Kastellille. Siellä sitä vedetään pää märkänä ensi kaudella pitkävetolappuja SaPKon voittojen puolesta. Kun muistaa vielä pelata aina Sporttia vastaan, vuoden voitto lähentelee 270.000€




        Vaasa engineer vs Lörtsypojat


        Vaasalaiset saavat taas päihinsä. Ensi kaudella Savonlinnassa syödään Mestisjuhlien kunniaksi niin paljon lörtsyjä, että Vaasalaisten valuutta näyttää meille savolaisille lähinnä karkkirahalta. Lumierät 0-6 lörtsylään!


        ABB vs Bensa-asema ABC

        Jälleen Savoon ylivoimainen pistevoitto. Kuten kaikki huomaa niin Vaasalaisten aakkoset ovat hakusessa. Siellä väitetään että AB:n jälkeen tulee toinen B, Savossa sensijaan osataan vetää jopa kolme kirjainta oikein ABC..Vaasan pällit jää taas kakkosiksi.



        Wärtsilä vs Superkirppis


        Jälleen ylivoimaa Sawossa. Vaasalaiset luulevat olevansa fiksujakin, mutta ei. Wärtsilä päättää olla tukematta Sporttia, koska eräs "Tykkimies" kavaltaa kahvikassan ja katoaa laivalla Ruotsin pimeään yöhön.. Savonlinnassa taas myydään superkirppiksellä aivan tappotahtia maailman ohuinta kirjaa, "Vaasalaisten playoff-maalit" Kirja tuottaa vuodessa jopa 500.000€ ja sitä käytetään lähinnä saunansytykkeenä.

        Hehheh, kyllä noilla aina rantaruotsalaiset nujerretaan!

        Onnittelut Savonlinnaan noususta, hienoa että Mestikseen saahaan lisää itä-suomalaista väriä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe