KOOVEE, Sapko ja HeKi siis mestikseen onnea! Veikkaan, että KOOVEEta viedään ainakin kuin litran mittaa.
Mestiksen uudet joukkueet
8
603
Vastaukset
Minä veikkaan myös sitä, että SaPKo yllättää ja vetää heti pleijareihin.
SaPKo pelaa pässipaidoilla ja näinollen meillä on kunnia viedä muita kuin pässiä narussa.
Varsinkin Sport tulee saamaan kovan selkäsaunan SaPKolta.- sinä vaan
niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.
- Tykkimies
sinä vaan kirjoitti:
niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.
Sportilla on taloudelliset mahdollisuudet pelata liigaa. Katsokaa niitä sponsoreita paidassa. Vacon, Wärtsilä, Vaasa engineer, mahdollisesti vielä ABB. Kaikki suuria yrityksiä Vaasasta, joilla on mahdollisuus tukea taloudellisesti vielä paljon enemmän mikäli mahdollisuus liigaan on päästä.
sinä vaan kirjoitti:
niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.
Sport pelaa nimittäin sitten Suomi-sarjassa.
Tykkimies kirjoitti:
Sportilla on taloudelliset mahdollisuudet pelata liigaa. Katsokaa niitä sponsoreita paidassa. Vacon, Wärtsilä, Vaasa engineer, mahdollisesti vielä ABB. Kaikki suuria yrityksiä Vaasasta, joilla on mahdollisuus tukea taloudellisesti vielä paljon enemmän mikäli mahdollisuus liigaan on päästä.
Meillä Sawossa on paremmat vastineet:
Vacon vs. Kastellin R-kioski
Ylivoimainen voitto Kastellille. Siellä sitä vedetään pää märkänä ensi kaudella pitkävetolappuja SaPKon voittojen puolesta. Kun muistaa vielä pelata aina Sporttia vastaan, vuoden voitto lähentelee 270.000€
Vaasa engineer vs Lörtsypojat
Vaasalaiset saavat taas päihinsä. Ensi kaudella Savonlinnassa syödään Mestisjuhlien kunniaksi niin paljon lörtsyjä, että Vaasalaisten valuutta näyttää meille savolaisille lähinnä karkkirahalta. Lumierät 0-6 lörtsylään!
ABB vs Bensa-asema ABC
Jälleen Savoon ylivoimainen pistevoitto. Kuten kaikki huomaa niin Vaasalaisten aakkoset ovat hakusessa. Siellä väitetään että AB:n jälkeen tulee toinen B, Savossa sensijaan osataan vetää jopa kolme kirjainta oikein ABC..Vaasan pällit jää taas kakkosiksi.
Wärtsilä vs Superkirppis
Jälleen ylivoimaa Sawossa. Vaasalaiset luulevat olevansa fiksujakin, mutta ei. Wärtsilä päättää olla tukematta Sporttia, koska eräs "Tykkimies" kavaltaa kahvikassan ja katoaa laivalla Ruotsin pimeään yöhön.. Savonlinnassa taas myydään superkirppiksellä aivan tappotahtia maailman ohuinta kirjaa, "Vaasalaisten playoff-maalit" Kirja tuottaa vuodessa jopa 500.000€ ja sitä käytetään lähinnä saunansytykkeenä.- Okko K
sinä vaan kirjoitti:
niitä pilvilinnojasi sielä. Kiire tulee sillä seuraavalla kaudella Sport onkin sitten liigassa.
SavoRULES on vammainen eikä siinä mitään pahaa. Antaa sen nyt sauhuta täällä vähän kun ei ole muita ihmissuhteita kun iskä ja äiskä ja hoitajat. On pojalla vaan väärä tapa kommunikoida terveiden kanssa ei tule kavereita ei. No, onhan se hyvä, että vammasetkin voivat osallistua keskusteluihin. Muuten olen yleensä pitänyt vammaisia paljon järkevämpinä
kuin terveet mutta tässäkin poikkeus vahvistaa säännön. - tokkopa
Okko K kirjoitti:
SavoRULES on vammainen eikä siinä mitään pahaa. Antaa sen nyt sauhuta täällä vähän kun ei ole muita ihmissuhteita kun iskä ja äiskä ja hoitajat. On pojalla vaan väärä tapa kommunikoida terveiden kanssa ei tule kavereita ei. No, onhan se hyvä, että vammasetkin voivat osallistua keskusteluihin. Muuten olen yleensä pitänyt vammaisia paljon järkevämpinä
kuin terveet mutta tässäkin poikkeus vahvistaa säännön.tuo on tosissaan. Muuten olisi kyllä aika pelottavaa;)
- rynnäkkömarsu
SavoRULES kirjoitti:
Meillä Sawossa on paremmat vastineet:
Vacon vs. Kastellin R-kioski
Ylivoimainen voitto Kastellille. Siellä sitä vedetään pää märkänä ensi kaudella pitkävetolappuja SaPKon voittojen puolesta. Kun muistaa vielä pelata aina Sporttia vastaan, vuoden voitto lähentelee 270.000€
Vaasa engineer vs Lörtsypojat
Vaasalaiset saavat taas päihinsä. Ensi kaudella Savonlinnassa syödään Mestisjuhlien kunniaksi niin paljon lörtsyjä, että Vaasalaisten valuutta näyttää meille savolaisille lähinnä karkkirahalta. Lumierät 0-6 lörtsylään!
ABB vs Bensa-asema ABC
Jälleen Savoon ylivoimainen pistevoitto. Kuten kaikki huomaa niin Vaasalaisten aakkoset ovat hakusessa. Siellä väitetään että AB:n jälkeen tulee toinen B, Savossa sensijaan osataan vetää jopa kolme kirjainta oikein ABC..Vaasan pällit jää taas kakkosiksi.
Wärtsilä vs Superkirppis
Jälleen ylivoimaa Sawossa. Vaasalaiset luulevat olevansa fiksujakin, mutta ei. Wärtsilä päättää olla tukematta Sporttia, koska eräs "Tykkimies" kavaltaa kahvikassan ja katoaa laivalla Ruotsin pimeään yöhön.. Savonlinnassa taas myydään superkirppiksellä aivan tappotahtia maailman ohuinta kirjaa, "Vaasalaisten playoff-maalit" Kirja tuottaa vuodessa jopa 500.000€ ja sitä käytetään lähinnä saunansytykkeenä.Hehheh, kyllä noilla aina rantaruotsalaiset nujerretaan!
Onnittelut Savonlinnaan noususta, hienoa että Mestikseen saahaan lisää itä-suomalaista väriä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423