Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

hammasharja

poissa

jätin hammasharjani miesystäväni kämppään puolivahingossa aikaa sitten ja siellä se on ollut, vaikka en ole sitä käyttänyt. nyt sitten huomasin että se on poissa! mun hammasharja on poissa! ei se kyllä näyttänytkään miehen harjalta liekö sitä säikähtänyt, että joku huomais. mutta turhauttavaa!
mitä tämä nyt tarkoittaa?

40

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehelle

      oli tullut joku nainen kylään, ja sen piti piilottaa kaikki muihin naisiin viittaava...

      • mä pelkäsinkin!

        olen siitä aika varmakin, koska yhteen aikaan käyttaytyi todella epäillyttävästi. silloin kysyinkin onko uskollinen. hän vastasi kysymyksellä, että miksi jatkuvasti epäilen.
        hmm hmm.. vaistoni sanoo että jotain on ollut. en vain tahdo uskoa sitä :(


    • muncca

      kiillotti kengät.

      • irto-panot

        vakituisen naisen tavaroita piilotetaan jos miehellä on toisia naisia. belive it.


      • ei se
        irto-panot kirjoitti:

        vakituisen naisen tavaroita piilotetaan jos miehellä on toisia naisia. belive it.

        sentään vaaleanpunainen ollut. pieni kylläkin. :(
        ei itku :'(


      • SimStim
        ei se kirjoitti:

        sentään vaaleanpunainen ollut. pieni kylläkin. :(
        ei itku :'(

        nyt kyynelehdi ennen ku otat asioista selvää.

        Mitä jos se siivos ja laitto sen talteen?
        Toi tietty kaukaa haettu, mut voihan se niinkin olla.

        Älä hutki ennen ku tutkit.


    • oikein on

      miehen ja naisen hammasharjalla? tuli vaan mieleen kun mulla on sininen harja ja miehen harja on punainen...niin mietin vaan että mistä tunnistaa naisen hammasharjan ja mistä miehen???

      musta tuntuu et sun miehes luona käy joku toinen nainen keneltä se on täytynyt hävittää ettei se saisi tietää olemassaolostasi.en ainakaan muuta tähän hätään keksinyt.


      tai sitten sitä on vaan alkanut ahdistaa kun jos se ei ole sun kanssasi mitenkään vakavalla mielellä eikä ainakaan yhteenmuutto aikeissa. hammasharjan jättäminenhän tunnetusti on merkki jostain vakavammasta. jos mies ei ajattele samoin kuin sinä suhteestanne, niin tottakai sitä alkaa ahdistaa. samoin jätetyt vaatteet ym

      • niissä

        pahemmin eroa ole. ehkä koko ero joissakin ja väri toisissa. mutta ei kaikissa.


    • sun..

      miesystäväsi on heittänyt sen pois, koska sitä harmitti sun "pesänteko". Josta taas voidaan vetää jotain johtopäätöksiä...

      • jhbpiugjlk

        tuli mieleen. Meinaan yhen miehen oon jopa kuullu sanovan kuin sitä ärsyttää sen kämppään jätetyt vaatteet ja muut kamat vaikka muualla asuvasta tyttöystävästä olikin kyse.Sanoi että haluaa pitää oman kämppänsä omana kämppänään.Ei siellä nyt ollu kun just hammasharja ja joku helvetin aamutakki-hepene ja jotain meikkejä vissiin mutta nekin oli kuulemma vähän liikaa "poikamiesasuntoon"

        :D


      • tosiaan...

        oli siinä vaikka kuinka pitkään.. ehkä yli puolivuotta.
        ja onhan tämä vakavampaa jo ollaan puhuttu että muuttettaisin yhteenkin joskus.
        vaatteita ja kenkiä ja rintsikoitakin olen jättänyt hänen luokse.. mutta en itse edes ajattele koko asiaa. tyhmä tapa kun on lavitellä tavaroita kaikki alle. tuon hammasharja jutun satuin huomaamaan ja harmittaa.. nyt kuitenkin ollaan rakastuneimpia kuin koskaan.. luulen ainakin niin.


      • aikaisemmin..
        tosiaan... kirjoitti:

        oli siinä vaikka kuinka pitkään.. ehkä yli puolivuotta.
        ja onhan tämä vakavampaa jo ollaan puhuttu että muuttettaisin yhteenkin joskus.
        vaatteita ja kenkiä ja rintsikoitakin olen jättänyt hänen luokse.. mutta en itse edes ajattele koko asiaa. tyhmä tapa kun on lavitellä tavaroita kaikki alle. tuon hammasharja jutun satuin huomaamaan ja harmittaa.. nyt kuitenkin ollaan rakastuneimpia kuin koskaan.. luulen ainakin niin.

        vähän epäilit jotain. Valitettavasti naisenvaisto on aika usein oikeassa. Onko sulla tietoa, milloin se on hävinnyt? Mitäpä jos kysyisit siitä. Voihan se olla, että mies on luullut sen olevan jonkun muun naisen harja, ja hävittänyt sen siksi varmuuden vuoksi..?

        Ymmärrän huolesi, mutta katso kuitenkin asioita suoraan. Ikävää, jos sua on petetty. Olisi niin kiva uskoa, ettei sellaista ole tapahtunut.


      • hän on
        aikaisemmin.. kirjoitti:

        vähän epäilit jotain. Valitettavasti naisenvaisto on aika usein oikeassa. Onko sulla tietoa, milloin se on hävinnyt? Mitäpä jos kysyisit siitä. Voihan se olla, että mies on luullut sen olevan jonkun muun naisen harja, ja hävittänyt sen siksi varmuuden vuoksi..?

        Ymmärrän huolesi, mutta katso kuitenkin asioita suoraan. Ikävää, jos sua on petetty. Olisi niin kiva uskoa, ettei sellaista ole tapahtunut.

        vakuuttanut ettei petä, eikä ole aikasemmissa suhteissa pettänyt. hän on kuitenkin niin seksuaalinen, että välillä tuntuu että hän panee kaikkea mikä liikkuu.
        on vain niin ristiriitainen olo.
        kun juuri se että mulla on vahva vaisto ja se pelottaakin.
        pitää tosiaan ottaa asia vielä puheeksi. ei oo kiva elää valheessa..mielumin ikävä totuus.


      • mun.........
        hän on kirjoitti:

        vakuuttanut ettei petä, eikä ole aikasemmissa suhteissa pettänyt. hän on kuitenkin niin seksuaalinen, että välillä tuntuu että hän panee kaikkea mikä liikkuu.
        on vain niin ristiriitainen olo.
        kun juuri se että mulla on vahva vaisto ja se pelottaakin.
        pitää tosiaan ottaa asia vielä puheeksi. ei oo kiva elää valheessa..mielumin ikävä totuus.

        ex.Kun juuri viimeksi edellispäivänä kun naitiin, niin ajattelin että ihanaa, kyllä meillä taas kaikki toimiikin niin ihanasti, mutta sitte eilen taas jutskattiin ja exä sanoi, JUST NOILLA H*VETIN SANOILLA että panee kyllä kaikkea mikä liikkuu...Mitä siihen nyt sitten enää vastata, menipäs yöunet ainakin, ex kuorsasi tyytyväisenä ilman huolen häivää :( Niin että mitähän senkin päässä oikeen liikkuu pillun lisäksi?


      • etkös sä nyt
        mun......... kirjoitti:

        ex.Kun juuri viimeksi edellispäivänä kun naitiin, niin ajattelin että ihanaa, kyllä meillä taas kaikki toimiikin niin ihanasti, mutta sitte eilen taas jutskattiin ja exä sanoi, JUST NOILLA H*VETIN SANOILLA että panee kyllä kaikkea mikä liikkuu...Mitä siihen nyt sitten enää vastata, menipäs yöunet ainakin, ex kuorsasi tyytyväisenä ilman huolen häivää :( Niin että mitähän senkin päässä oikeen liikkuu pillun lisäksi?

        tajua tuollaista suoraa vihjettä? Ei ole susta vakavassa mielessä kiinnostunut. Mies antaa aina vihjeen naiselle, missä mennään, mutta nainen senkun ihmettelee, vaikka miten suoraan sanotaan.


      • .........
        etkös sä nyt kirjoitti:

        tajua tuollaista suoraa vihjettä? Ei ole susta vakavassa mielessä kiinnostunut. Mies antaa aina vihjeen naiselle, missä mennään, mutta nainen senkun ihmettelee, vaikka miten suoraan sanotaan.

        Ei tietenkään ole vakavassa mielessä kiinnostunut, senhän vuoksi me erottu ollaankin, mutta meillä on ollut satunnaisesti seksiä keskenämme.ja toistaiseksi luulin olevani ainoa miehelle, mutta näköjään eilinen todisti ettei niin taainnutkaan olla:( Mistä minä sitä olisin aiemmin voinut tietää:(


    • vastausvaihtoehtoa:

      - miesystäväsi on järkevä! (heittää puoli vuotta käyttämättömänä olleen bakteeripesän roskiin)

      - miesystäväsi on neuroottinen siivooja (kuten Beckham). Tavaroiden on oltava oikeissa paikoissa ja oikeassa asennossa, muuten menee yöunet.

      - miesystäväsi on älykäs (testaa reagointitapaasi eli oletko esim. piilohysteerinen tai piilomustasukkainen)

      • tuo

        järkevyys on ihan ok, mutta mistä se tietäisi ettei harjaa ole oikeasti käytetty?

        Neuroottinen siivooja olisi laittanut harjan suoraksi jo puolivuotta sitten.

        Älykkyyttä tuollainen toiminta ei ainakkaan kuvasta, toisen ainainen venyttäminen..


      • kolmannen

        vaihoehdon kohdalla osuisi kultasuoneen, mutta ei kerrota hänelle :D


      • pari vaihtoehtoa:
        tuo kirjoitti:

        järkevyys on ihan ok, mutta mistä se tietäisi ettei harjaa ole oikeasti käytetty?

        Neuroottinen siivooja olisi laittanut harjan suoraksi jo puolivuotta sitten.

        Älykkyyttä tuollainen toiminta ei ainakkaan kuvasta, toisen ainainen venyttäminen..

        - oli harjaa käytetty tai ei, niin jos harjakset sojottaa joka suuntaan, niin...

        - katsooko miesystäväsi tv:tä? Siellä on voinut olla hammasharja/-tahnamainos, jossa käsketään heittää vanhat harjat pois?

        - miehillä aikakäsitys on erilainen (mielestäni järkevämpi). Nimenomaan pitäisi rauhallisesti edetä suhteessa, ettei sitten naimisissaollessa tule ylläreitä!


      • tai sitten

        hän on sitä hypistellyt jostain syystä ja vahingossa tiputtanut vessanpyttyyn, tietysti silloin parempi heittää pois, luulisin. Itse tiputtelen pyttyyn milloin mitäkin, kampoja, harjoja, hammasharjoja, puhelimia, ynm.


      • sinne se putos
        tai sitten kirjoitti:

        hän on sitä hypistellyt jostain syystä ja vahingossa tiputtanut vessanpyttyyn, tietysti silloin parempi heittää pois, luulisin. Itse tiputtelen pyttyyn milloin mitäkin, kampoja, harjoja, hammasharjoja, puhelimia, ynm.

        Onkose harja ollut pytyn lähellä; mulla tuli kanssa mieleen että jos se on vaikka siivonnut ja siirrellyt harjoja jne ja vahingossa pudottanut sen hammasharjan sinne pyttyyn.


      • normaalina
        sinne se putos kirjoitti:

        Onkose harja ollut pytyn lähellä; mulla tuli kanssa mieleen että jos se on vaikka siivonnut ja siirrellyt harjoja jne ja vahingossa pudottanut sen hammasharjan sinne pyttyyn.

        miehenähän se olis vaan ravistanut sitä harjaa ja laittanut takaisin paikallen ;).


      • eli ei taida
        normaalina kirjoitti:

        miehenähän se olis vaan ravistanut sitä harjaa ja laittanut takaisin paikallen ;).

        olla tämäkään arvoitus vielä ratkaistu.veikkaan toista naista.


      • sitten sitä
        sinne se putos kirjoitti:

        Onkose harja ollut pytyn lähellä; mulla tuli kanssa mieleen että jos se on vaikka siivonnut ja siirrellyt harjoja jne ja vahingossa pudottanut sen hammasharjan sinne pyttyyn.

        hävettää niin vietävästi, kun pilasi sun kallisarvoisen hammasharjasi ja ei millään kehtaa sanoa sitä sulle suoraan.


      • nyt tarviikin alkaa
        normaalina kirjoitti:

        miehenähän se olis vaan ravistanut sitä harjaa ja laittanut takaisin paikallen ;).

        kantaa hammasharjaa takintaskussa. Ettei ainakaan tule pestyä pudotetulla harjalla *yökkää*

        ;9


    • suoraan mieheltä,

      missä hammasharjasi on?

      • suoraan

        Kulta, mihin oot pistäny mun hammasharjan ?


      • täysin asiallinen
        suoraan kirjoitti:

        Kulta, mihin oot pistäny mun hammasharjan ?

        kysymys. Jos olet kehdannut ilman pyyntöä jättää hammasharjasi hänen luokseen, niin varmaan kehtaat tuollaisen viattoman pikku kysymyksenkin esittää. Saisit varmaan selville viimeinkin suhteenne todellisen tilan.


    • päänahan-

      -keräilijä nainen on ottanut sen panoreissun päätteeksi mukaan, kun on luullut sen olevan sun miehen.

      • hee:D

        Tää oli takuulla se totuus:)


    • tarkoituksella

      kaks hammasharjaa miehen kylppäriin, kun oon niin usein siellä yötä ettei tulis mitään jos ei sais hampaita pestyy illa/aamulla.

      Samoin voiteita kasvoille ja shampoon & hoitoaineen. Täyttyhän suihkussa käydä ja hiukset harjata etc.

      Ette te varmaan kovin vakavassa suhteessa ole jos sulla ei oo mitään toilettitarvikkeita siellä miehen luona.

    • lisää

      taustatietoja? Millaista hygieniaa miesystäväsi noudattaa?

    • tyllerö*

      Mies on puol vuotta jankannu mulle et voin jättää omia tavaroita sen kämpille ku turha niitä raahata paikasta toisee. Nyt sitte ku vihdoin ja viimein jätin mun farkut sinne ja t-paidan ni mies oli heittäny ne kaappii ihan sinne perälle. Sen omat vaatteet lojuu kaikkialla muualla mut ei kaapeissa. Mun vaatteet piti heittää kaappii sitte pois näkyvistä. Kysyin et miks se teki sillee et ois voinu jättää ne näkyville ni en saanu vastausta... ni otin sen sillee et se laitto mun kamat sinne kaappii et jos sille yhtäkkii tulee muita naisii ni ne ei nää mun vaatteita. Enää en sinne mitää mun kamoja oo viemässä enkä jättämässä.. olkoot!

      • huu

        Aiko niiden sun vaatteiden pitäis lojua jossain keskellä kämppää ?

        Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulis mieleen että ne pitäis tosiaan olla näkyvillä. Ja että sen takia mies laittoi vaatteeesi kaappiin etteivät satunnaiset naisvierailijat niitä näkisi ?

        Vaatekaappeihin yleensä laitetaan vaatteet :)


      • tyllerö*
        huu kirjoitti:

        Aiko niiden sun vaatteiden pitäis lojua jossain keskellä kämppää ?

        Ei nyt ihan ensimmäiseksi tulis mieleen että ne pitäis tosiaan olla näkyvillä. Ja että sen takia mies laittoi vaatteeesi kaappiin etteivät satunnaiset naisvierailijat niitä näkisi ?

        Vaatekaappeihin yleensä laitetaan vaatteet :)

        Tiiän et vaatekaappii ne vaatteet laitetaa mut hyvä ku mies ei itekää pidä omia vaatteita vaatekaapissa.. ja mun vaatteet se heitti eteisen kaappii mis oli jotai siivousvälineitä! Ni kerta mies iteki pitää omat vaatteet ympäri asuntoo ni miks mun vaatteet pitää tunkee kaappii siivoustarvikkeitten joukkoo?!


    • SaNainen

      ostaa uusi hammasharja

    • poissa on

      Arvatkaas kuinka mun hammasharjan kävi? Olin vienyt harjan miehen asunnolle tarkoituksella ja käytännön syistä, yövyn siellä kuitenkin silloin tällöin ex-tempore, eikä silloin ole mukavaa jos hampaat jää pesemättä illalla...no, kuitenkin...menin sitten eräänä iltana vessaansa ja kuinka ollakkaan...se sika oli ottanut harjani käyttöön!!! YÖK! se siitä sitten. Eipä tarvitse sillä enää kalustoaan hangata... vien mukanani aina sitten jos yövyn...

      • hyvä hyvä

        mua naurattaa. tekeekö joku niin? :D


    • Anonyymi

      Hammasharja
      Hammasharja sitä voi ajettela on ruokalautanen joka käytön jälkeen pestään hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe