Mihin aikaan baanalle?

Just a guy

Mihin aikaan sinä yleensä lähdet viikonloppuisin ravintolaan/baariin? Olen huomannut että jotkut naiset tulevat jo yhdeksän maissa, mutta löytyyhän niitäkin jotka saapuvat vasta yhden jälkeen yöllä. Siihen aikaan monet ovat jo siinä kunnossa että hädin tuskin pysyvät pystyssä. Mielenkiintoisimmat keskustelut käydään mun mielestäni alkuillalla, ja se on yksi syy siihen miksi itse lähden ajoissa liikkeelle. Mikä on teidän kannaltanne paras aikaa lähteä baanalle ja miksi?

12

2030

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilja

Itse lähden mielelläni baariin ajoissa eli yhdeksän ja kymmenen välillä. Ei ole vielä jonoja jne.
      Tosin usein minä tai joku ystävistäni tekee iltavuoroa töissä joka viivästyttää lähtöä. Sen takia esim. tänä perjantaina tavoite olisi lähteä helsingin yöhön siinä puoli yhdentoista maissa =)

• että..

ravintolaan ehtii joskus 22.30 - 23.30 väliin. Pohjia en ota, ravintolaan mennessä siis olen ihan selvin päin.

• Just a guy

Minäkin lähtisin mielelläni selvinpäin baariin, mutta pelkään että silloin illasta tulisi minulle liian kalliksi. Toisaalta, enhän minä tietenkään juomien takia baariin lähde, vaan ihmisten takia. Jos haluaisin juoda itseni känniiksi niin kai se onnistuisi yhtä hyvin kotona...

• tulee lähdettyä

Siksi että silloin ehtii esimerkiksi jutella henkilökunnan kanssa, jos paikka on tuttu. Tilaa on vielä. Seura on alkuillasta parempaa, koska ihmiset on suurinpiirtein selvinpäin. Minä lähden yleensä selvänä liikenteeseen, eli baarissa ehtii sitten. :)

• sinkkunainen 32 v

Yleensä lähden niin, että olen 21-22 välillä perillä jossakin. Jos lähden yksinäni. Voisi lähteä myöhemminkin, mutta en jaksa istua yksin kotona. Alkuillasta voi vaikka rupatella jonkun kanssa pubissa. Joskus joku vähän vanhempi mies on tullut vain pelkästään juttusille ja siinä vaiheessa iltaa sellainen on ok.

Mutta jos lähdetään kaverien kanssa, niin saatetaan lähteä aiemminkin, koska silloin on kiva ensin saada jutella kuulumiset ennen kuin miehiä alkaa tunkea seuraan. :)

• jenssku

yleensä menen ennen yhtätoista,baarit joissa käyn aukee vasta kympiltä. mutta joskus se meno voi viivästyy. juon yleensä aina kavereitten kanssa (joskus harvemmin yksinkin) ennen kun menen baariin. ennen baaria olen vähemmän kännissä tai.... tosi kännissä...

• Rita.

En ollut käynyt siis vuosiin ravintolassa ja kesällä sitten päätettiin loman loppumisen kunniaksi lähteä vanhan tyttökaverini kanssa ravintolaan, kun siis... noh, ei siis oltu käyty vuosiin.

Olin ihan järkyttynyt, kun kökötimme yhdeksän aikaan ihan tyhjässä ravintolassa. Pari tyyppiä notkuskeli baaritiskillä, mutta muuten oli siis tosi hiljaista. Naurettiin, että ihan kiva, kun toiset varmaan vasta valmistautuvat iltaa varten ja me istutaan jo kuin kanat orrella valmiina.

Porukkaa alkoi valumaan paikalle joskus klo 23-24 välillä. Itse olisin ollut jo silloin valmis lähtemään kotiin, olimmehan olleet paikalla jo yhdeksästä asti. Siinä sitten jutusteltiin muutamien ihmisten kanssa ja yhtäkkiä huomasinkin, että kello on jo kolme ja tunnin päästä paikka menee kiinni. Meno oli ihan tajutonta. Osa ihmisistä oli niin kännissä, että hyvä, jos jaloillaan kestivät. Tunnelma oli jotenkin ihan kakofoninen. Itse olin selvinpäin (autolla nääs), joten kahvin ja limpparin litkinen kuuden tunnin ajan oli ihan hyvä suoritus. Muistan kyllä, kun ravintolat menivät kiinni joskus 01-02 aikoihin. Ei sitä edes tiennyt kaivata pitempiä aukioloaikoja, kun baariin mentiin sitävastoin huomattavasti aiemmin.

Vein vielä ystäväni lisäksi pari ns. 'vanhaa tuttua' autolla himaan, joten ajovalot osoittivat kotio kohti vasta joskus puoli viiden maissa. Olin kyllä ihan naatti. Siinähän menee seuraavana päivä ihan päin mäntyä, kun nukkuu ensiksi univelat pois. Tosin en muista, että nuorempana olisin kauheasti kärsinyt, jos ilta venähti pitkälle. Ehkä sitä 2kymppisenä todellakin on erilaista kuin 3kymppisenä. Oli ihana köllähtää rakkaan miekkoseni viereen ja ajatella, ettei enää koskaan tarvitse lähteä valvomaan moisiin paikkoihin.

• yleensä..

Klo 01:00 jälkeen yöllä. Tulee muuten pirun kalliiksi. Jos parissa tunnissa kerkee palamaan 60e, niin paljonko palais rahaa 5-6 tunnissa, huh!

• Asiasta.huvittunut

Kysymys oli ilmeisesti tarkoitettu vain naisille, mutta uhmaan kohtaloani.

Itselleni puoliyön kieppeillä on ihan hyvä aika. Silloin on jo paljon porukkaa ja jos on pohjustanut huolella, ei baarissa tarvitse ottaa kuin yksi tai kaksi, että loiva nousu pysyy päällä. Jos menisi aikaisemmin, ei millään jaksaisi heilua neljään asti ja laskukin uhkaisi jo paljon ennen valomerkkiä.

Mielenkiintoisimmat keskustelut todellakin käydään alkuillasta kun otetaan pohjia. Miksi peittää niitä hirveän mökän alle? Ylipäätään etkot on yleensä baari-illan hauskin osa.

• kun bändi alkaa

soittamaan. Typerä kysymys.

• alkuillasta..

Ensin jonkun kotona ja sitten klo 23-24 lähdetään jonottamaan baariin, mikä on ikävin vaihe. Baarissa ollaan pilkkuun, sitten syömään ja kotiin.

Baarissa harvoin keskustellaan kenenkään kanssa sen syvempiä. Ehkä ne keskustelut sitten käydään alkuillasta.

• Discohile

Eihän mihinkään discoon kannata ennen puoltayötä lähteä. Ehtii rauhassa juoda pohjat kotona tai jossain pubissa. Tosin minäkin muistelen kaiholla 80-lukua, kun discoon mentiin klo. 8 ja paikat menivät kiinni jo yhdeltä tai viimeistään kahdelta. Ei mennyt unirytmi läheskään niin sekaisin kuin nykyisin, kun kotiin ehtii vasta viideltä aamulla.

Toisaalta nykyisin ei enää harrasteta jatkoja, onneksi. Ne vasta kuolemaksi olivat, kun vedettiin kirkkaita jonkun kämpillä vielä aamullakin. Hui kauheeta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe