Auttakaa!!! Haluaisin apua ongelmaani joka on selkäläskit! Mulla on niinku kaks takamusta. Peffan päälle jää sellanen uimarengas ja näyttää kuin omistaisin kaks takamusta! Haluisin siitä tosissaan eroon niin että selkä olis kauniin suora ja vain yksi takamus. Omistan ison peffan joten varmaan johtuu osaks myös siitä, mutta lääkäri on mulle joskus kysyessäni sanonut että ikinä en voi omistaa pientä pyllyä johtuen ruumiinrakenteestani, toivon et siltä voisin omistaa vaan yhden kappaleen näitä takamuksia! Auttakaa siis jos tiedätte mikä auttaa alaselän uimarenkaaseen!! Kiitos jo etukäteen!
Selkäläskit!!!!!
4
1105
Vastaukset
- Weider--
Aloita uusi elämä. Kuntosaliharjoittelua yhdistettynä aerobiseen harjoitteluun ja hyvään ruoavalioon. Siinä kaikki mitä tarvitset!
- kala
Auttaisikohan selkälihas liikkeet?
- weider--
Ei auta! Lihasliikkeeit eivät polta rasvaa eikä rasvaa voi polttaa paikallisesti. Ainut siis mikä auttaa on rasvan määrän vähentäminen kehosta.
- Bicca
Valitettavasti tuohon ei taida muu auttaa kuin painonpudotus, rasva kun ei pala paikallisesti. Itselläni on voimakkaasti notko selkä ja siten selkään jää ikävät poimut, vaikka ei edes olisi pahasti paksu :D
Ihmiset ovat eri mallisia ja sille ei voi mitään, mutta kyllä sen uimarenkaan saa kuitenkin pienennettyä painoa pudottamalla. Jos olet notkoselkäinen kuten minä, kannattaa pitää huolta selän (ja vastapainoksi myös vatsan) lihaksista, että selkä pysyy ryhdikkäänä ja kivuttomana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574