Tunteeko kukaan RBD yhtyeen musiikkia Meksikosta. On kuulemma todella hyvää latino musiikkia.
RBD Meksikosta
5
691
Vastaukset
- Brasiliasta
Joo RBD on erittäin suosittu Meksikolaisnuoriso bändi. Se on huippusuosittu koko etelä-amerikassa Brasilia mukaanluettuna. Bändin suosio perustuu Meksikolaisnovelaan nimeltä Rebelde. Musiikki on todella mukaansa vetävää.
- Nimetön
Kävin katsomassa RBD kotisivua http://www.grupo-rbd.com/index-flash.html, onpa hyvän näköisiä mimmejä. Latasin muutaman biisin myös ja täytyy sanoa, että musiikki on todella vetävää.
- RBD-Fani
Tunnen RBD bändin hyvin! Se on meksikosta tullut bändi ja on todella suosittu! Mutta yksi kysymys mua vaivaa miksi tämä bändi ei voi tulla Someen esiintymään?? Ja miksi RBD ei tule Suomeen!...?
- RBD-Fani
Tunnen RBD bändin hyvin! Se on meksikosta tullut bändi ja on todella suosittu! Mutta yksi kysymys mua vaivaa miksi tämä bändi ei voi tulla Someen esiintymään?? Ja miksi RBD ei tule Suomeen!...?
- RBD -Fani <3333
emt,mut RBD on PARAS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020