tiukat farkut

herran jestas!

Tässä yks vinkki naisille miten saatte miesten huomion:)
Olin kaupungilla eilen ja siinä vastaan käveli yks näpsäkkä nainen jolla oli tosi tiukat pillit farkut. Normaalivyötäröiset, ei lantiofarkut. Jokainen kurvi ja muoto paljastui. Katse jäi kiinni. Herran jee, tollaisia pakkauksia sais useammin kävellä vastaan. Jos se olis koittanu minua iskee niin olisin antanu puhelinnumeroni oitis.

42

11926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesussa...

En antais farkuille puh.nroani ;)

• herran jestas!

En minäkään farkuille antais numeroani vaan naiselle.

• mielipide..

on.

Farkut ovat seksikkäin vaatekappale naisilla, riippuu toki mallista..

::

• dayum

tai ainakin farkut ovat jaetulla ykkössijalla :)

• ystäväni..

Hän on tyrmäävä näky farkuissa. Aiheuttaa paineita monelle miehelle ja on valmis niitä tarvittaessa purkamaan. Avioliitto ei sitä kestänyt.

Pidän farkkupepuista minäkin. ;) Malleja on monenlaisia ja jokaiselle löytyy omansa. Nyt tulevat muotiin väljät mallit korkeammalla vyötäröllä, mikä pukee suomalaista perusvartaloa paremmin.

• ap.

Korkeavyötäröinen tai oikeammin normaalivyötäröinen malli sopii tosiaan suomalaisille naisille.
        Mutta ei niiden saa väljät olla, naisilla lökäfarkut tappaa kiinnostuksen. Mitä tiukemmat sen parempi. Ne vanhan aikaiset non-strech kireät pillifarkut on silmäniloa mutta tekee kyllä jo rytmihäiriöitä. Miehelle kuin miehelle. :D

• ap.

eilen siinä 13-14 maissa liikenteessä rautatientorilla? Onko hänellä tumma tukka?

• en edes tiedä
        ap. kirjoitti:

eilen siinä 13-14 maissa liikenteessä rautatientorilla? Onko hänellä tumma tukka?

Joskus toivoisin, että hän olisi vähemmän kaunis. Hän on sisäisesti rikki ja elämä sekaisin.

• epälooginen tai hidas

Siis miehen logiikkaa:

Naisella on tiukat farkut jalassa -> mies on ihan sekona heti naisesta. Ei siis farkuista.
      Mies ei kiinnittänyt ensin naiseen huomiota vaan farkkuihin. Sitten muka sekoaa naisesta. ???
      Joo. Ehkä parempi, että kehität vähän sitä omaakin ajattelutapaasi. Minä ostan sinulle tiukat farkut, joilla voit fantasioida, niin saavat naiset olla rauhassa.

• noin

mene, ei niien ensinnäkään tarvi olla mitkään pillifarkut - hyi
        Modernit ja siistit - ja thats it nainen on parhaimmillaan..

• herran jestas!

Etkö sinä ymmärrä että nainen ja farkut on kokonaisuus, kokonaisuus jos on kaunis niin silloin häikäisee. Enkä minä sekaisin mennyt. Itse taisit kyllä mennä kun otit herneet nenään? Eikö mies saa ihailla naista jolla on tiukat farkut? En minä tarvitse tiukkoja farkkuja.

• farkkumallissa?
        noin kirjoitti:

mene, ei niien ensinnäkään tarvi olla mitkään pillifarkut - hyi
        Modernit ja siistit - ja thats it nainen on parhaimmillaan..

mikä on miehen henkinen taso, jos naisen taso sillä on kiinni farkkumallista..
        Onko miehet niin alkeellisia, vaihtakaa kaikki sinkkunaiset farkkujanne, niin selviää kenellä miehellä se naisen "ihanuus" olikin siitä housumallista kiinni ja sitten juoskaa lujaa karkuun niitä miehiä.

Joskus tuo miesten käsittämättömyys menee yli ymmärryksen..

• etkö sinä ymmärrä
        herran jestas! kirjoitti:

Etkö sinä ymmärrä että nainen ja farkut on kokonaisuus, kokonaisuus jos on kaunis niin silloin häikäisee. Enkä minä sekaisin mennyt. Itse taisit kyllä mennä kun otit herneet nenään? Eikö mies saa ihailla naista jolla on tiukat farkut? En minä tarvitse tiukkoja farkkuja.

minä menen aina sekaisin, kun jossakin on niin tyhmä mies, että sillä se ratkaiseva piste iin päälle onkin jotakin niin säälittävää kuin farkut..
        Jostain syystä olin kuvitellut, edes toiveissani, että miehillä olisi jollakin lailla joku muu kriteeri, mikä hyvänsä, mutta teinimisssixtythän ne ilmeisesti vaan olikin. Ei voi mitään, ehkä vielä jossakin on sellainen mies, jonka maku on vähän jalostuneempi sinne korvien väliin asti.

• vaaan kun ne
        herran jestas! kirjoitti:

farkut on seksikkäät niin ne vaaan on..

• mutta..
        farkkumallissa? kirjoitti:

mikä on miehen henkinen taso, jos naisen taso sillä on kiinni farkkumallista..
        Onko miehet niin alkeellisia, vaihtakaa kaikki sinkkunaiset farkkujanne, niin selviää kenellä miehellä se naisen "ihanuus" olikin siitä housumallista kiinni ja sitten juoskaa lujaa karkuun niitä miehiä.

Joskus tuo miesten käsittämättömyys menee yli ymmärryksen..

Kai itekin myönnät että ulkonäkö voi joskus livetilanteissa olla se ENSIMMÄINEN kiinnostusta herättävä tekijä? Ei se ole loppupeleissä enää farkuista kiinni mut alussa voi herättää miehen huomion! Vai pitäiskö alkaa iskee silmät navettamekkoisiin naisiin vaikka ei tiedä liikkuuks niilläkään päässä mitään?

• ensin ja sit
        etkö sinä ymmärrä kirjoitti:

minä menen aina sekaisin, kun jossakin on niin tyhmä mies, että sillä se ratkaiseva piste iin päälle onkin jotakin niin säälittävää kuin farkut..
        Jostain syystä olin kuvitellut, edes toiveissani, että miehillä olisi jollakin lailla joku muu kriteeri, mikä hyvänsä, mutta teinimisssixtythän ne ilmeisesti vaan olikin. Ei voi mitään, ehkä vielä jossakin on sellainen mies, jonka maku on vähän jalostuneempi sinne korvien väliin asti.

vasta paasaa toisille siitä kuka on tyhmä ja kuka ei. Sitäpaitsi ei ollut teinix vaan keski-ikäinen nainen.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000094&posting=22000000015494721

• vaatteet ykkösenä?
        vaaan kun ne kirjoitti:

farkut on seksikkäät niin ne vaaan on..

no mitä niillä farkuilla on tekemistä sen naisen olemuksen kanssa? Kannattaisiko ennemmin satsata siihen naiseen ja sitten miettiä sitä housumallia, kuin satsata niihin housuihin ja sitten ihmetellä mihin paskaan sitä on kätensä taas työntänyt..
        Tietenkin kukin saa tehdä miten haluaa, mutta minä voisin ottaa vaikka maailman huonoiten pukeutuvan miehen jos se olisi muuten sykähdyttävä tapaus. Vaatteethan voi aina vaihtaa, mutta se sisältö onkin vähän ongelmallisempi asia.

• kun ei mee perille
        vaatteet ykkösenä? kirjoitti:

no mitä niillä farkuilla on tekemistä sen naisen olemuksen kanssa? Kannattaisiko ennemmin satsata siihen naiseen ja sitten miettiä sitä housumallia, kuin satsata niihin housuihin ja sitten ihmetellä mihin paskaan sitä on kätensä taas työntänyt..
        Tietenkin kukin saa tehdä miten haluaa, mutta minä voisin ottaa vaikka maailman huonoiten pukeutuvan miehen jos se olisi muuten sykähdyttävä tapaus. Vaatteethan voi aina vaihtaa, mutta se sisältö onkin vähän ongelmallisempi asia.

Juttu menee niin että sanotaan mitä sanotaan niin livenä kun tapaa jonkun niin ekana kiinnittää huomion juuri ulkonäköön! Et kai kiellä sitä? Farkut on yks osa ulkonäköä.
        Sitten vasta kun tutustuu toiseen niin voi sanoo että onko toinen kaiken arvoinen.
        Netissä kun ensin tutustuu ihmisen sisimpään niin ei oo enää farkuilla silloin merkitystä!
        Meniks jakeluun loputa paasaavalle feministille?

• menee
        kun ei mee perille kirjoitti:

Juttu menee niin että sanotaan mitä sanotaan niin livenä kun tapaa jonkun niin ekana kiinnittää huomion juuri ulkonäköön! Et kai kiellä sitä? Farkut on yks osa ulkonäköä.
        Sitten vasta kun tutustuu toiseen niin voi sanoo että onko toinen kaiken arvoinen.
        Netissä kun ensin tutustuu ihmisen sisimpään niin ei oo enää farkuilla silloin merkitystä!
        Meniks jakeluun loputa paasaavalle feministille?

niin aletaan haukkumaan ;) Hinttari ;D

• jääräpäiden kanssa tapellessa
        menee kirjoitti:

niin aletaan haukkumaan ;) Hinttari ;D

" Hinttari ;D"

Ai olet vai? No onnea sulle mutta älä kävele vastaan koskaan!

• kannattaa..
        jääräpäiden kanssa tapellessa kirjoitti:

" Hinttari ;D"

Ai olet vai? No onnea sulle mutta älä kävele vastaan koskaan!

kävellä selkä seinää vasten tai takaperin, käyn kuumana, aah...

• lähellekään..
        kannattaa.. kirjoitti:

kävellä selkä seinää vasten tai takaperin, käyn kuumana, aah...

se on saletti.

• niihin miehiin

joiden käsitys naisesta on se, että se on kaunis koristenukke, jonka pään sisällöllä ei ole väliä.
      Naisen tärkein tehtävä on näyttää juuri tämän miehen mielestä hyvältä. Miehen mielestä hyvä "suhde" perustuisi siihen, että naisella olisi tiukat farkut.. tai muu ulkonäköasia.
      Suhdetta myös varmaan hoidettaisiin kun kerran kuussa käytäisiin ostoksilla, entistä tiukempaa ja piukempaa päälle, taas näyttäisi perse hyvältä ja kaikki huolet olisi unohdettu..

Tuo jostain syystä muistuttaa alkoholiaddiktia, kunhan vain pullon kanssa ei ole ongelmaa niin elämä on ihanaa..

• pitääks vääntää rautalangasta?

Tottakai sisällölläkin on merkitystä mut kai naisetkin kiinnittää livenä ekana miehen ulkonäköön huomion vai kiistättekö? Vai onko niin että vain naiset saa kiinnittää miehen ulkonäköön huomion mutta miehiltä vastaava on ehdottomasti kielletty?? Ei kukaan ala jokaisen kanssa juttelemaan ja ottaa selvää toisen ajatusmaailmasta, kyllä ihminen hakeutuu sellasten luokse jotka kiinnostaa silmää ja sit tutustuu!
        Vain netissä ihminen voi aidosti tutustuu toisen sisimpään ulkonäöstä välittämättä!

• luultavasti
        pitääks vääntää rautalangasta? kirjoitti:

Tottakai sisällölläkin on merkitystä mut kai naisetkin kiinnittää livenä ekana miehen ulkonäköön huomion vai kiistättekö? Vai onko niin että vain naiset saa kiinnittää miehen ulkonäköön huomion mutta miehiltä vastaava on ehdottomasti kielletty?? Ei kukaan ala jokaisen kanssa juttelemaan ja ottaa selvää toisen ajatusmaailmasta, kyllä ihminen hakeutuu sellasten luokse jotka kiinnostaa silmää ja sit tutustuu!
        Vain netissä ihminen voi aidosti tutustuu toisen sisimpään ulkonäöstä välittämättä!

sanoa olevani telaketjufemakko. Rakastan miehiä! Pelkän ulkonäön kanssa mies ei pikälle pötki. Siihen naisen katsomaan ulkonäköön liittyy niin paljon kaikkea muutakin kuin mitä miehen katsomaan ulkonäköön. Nainen katsoo kokonaisuutta, ei sitä kuorta. Vaikka olisi kuinka hyvän näköinen mies (toisen miehen mielestä), niin naisen mielestä se samainen mies voikin olla aivan hirvittävä, eikä kiinnostu yhtään. Ja johtuu vain siitä, että naiset arvostavat eri asioita kuin miehet, ja ottavat sen henkisen puolen mukaan jo heti alussa.

Kyllä, heti alussa. Eleet, asennot, muiden ihmisten huomiointi ja arvostus, puhetyyli, keskustelutaito, jne, jne.. Pelkkä pahvisauli ei saa ketään kuumaksi. Tarvitaan sitä ulottuvuutta ;).

Miehet voivat tosiaankin kiihottua niistä farkuista ja tyhjästä päästä. Nainen ei.

• muka että
        luultavasti kirjoitti:

sanoa olevani telaketjufemakko. Rakastan miehiä! Pelkän ulkonäön kanssa mies ei pikälle pötki. Siihen naisen katsomaan ulkonäköön liittyy niin paljon kaikkea muutakin kuin mitä miehen katsomaan ulkonäköön. Nainen katsoo kokonaisuutta, ei sitä kuorta. Vaikka olisi kuinka hyvän näköinen mies (toisen miehen mielestä), niin naisen mielestä se samainen mies voikin olla aivan hirvittävä, eikä kiinnostu yhtään. Ja johtuu vain siitä, että naiset arvostavat eri asioita kuin miehet, ja ottavat sen henkisen puolen mukaan jo heti alussa.

Kyllä, heti alussa. Eleet, asennot, muiden ihmisten huomiointi ja arvostus, puhetyyli, keskustelutaito, jne, jne.. Pelkkä pahvisauli ei saa ketään kuumaksi. Tarvitaan sitä ulottuvuutta ;).

Miehet voivat tosiaankin kiihottua niistä farkuista ja tyhjästä päästä. Nainen ei.

nainen pystyy jollain ihmeen röntgenkatseella muka näkemään miehen ulkokuoren sisälle ilman että juttelee ensin hänen kanssaan? Älä yritä, tollaiset jutut on satua! Nainen katsoo miehen ulkokuorta ihan samoin kuin mies naisen.

Kyllä miehellekin on sisus tärkeää, vaikka olis kuinka seksikäs nainen niin ei se pitkälle riitä. Pitää olla jotain sen kuoren sisällä. Mutta ei sitä sisusta pysty katsomaan ulkoapäin pelkästään.
        Se ydin on siinä että ensin saa ensikiinnostuksen ulkokuoren kautta, sitten jutellaan ja jos aihetta on niin tavataan jne. Ei sitä tyhjää päätä saa selville ennenkuin juttelee ja tiukat farkut ei ole mikään osoitus että naisella olis tyhjää päässä. Eli turhaa tässä on mollata miehiä jotka katselee tiukkafarkkuisia naisia, ihan luonnollista kun livenä näkee jonkun.

• mutta se ei ole pointti
        muka että kirjoitti:

nainen pystyy jollain ihmeen röntgenkatseella muka näkemään miehen ulkokuoren sisälle ilman että juttelee ensin hänen kanssaan? Älä yritä, tollaiset jutut on satua! Nainen katsoo miehen ulkokuorta ihan samoin kuin mies naisen.

Kyllä miehellekin on sisus tärkeää, vaikka olis kuinka seksikäs nainen niin ei se pitkälle riitä. Pitää olla jotain sen kuoren sisällä. Mutta ei sitä sisusta pysty katsomaan ulkoapäin pelkästään.
        Se ydin on siinä että ensin saa ensikiinnostuksen ulkokuoren kautta, sitten jutellaan ja jos aihetta on niin tavataan jne. Ei sitä tyhjää päätä saa selville ennenkuin juttelee ja tiukat farkut ei ole mikään osoitus että naisella olis tyhjää päässä. Eli turhaa tässä on mollata miehiä jotka katselee tiukkafarkkuisia naisia, ihan luonnollista kun livenä näkee jonkun.

samaa sanon, hyvännäköinen ei sytytä, ei vaikka olisi miten hyvännäköinen hyvänsä. Kun minun lähtökohtani on se, että kiinnostun miehestä joka on kiinnostava. Se on eri asia mitä siellä vaatehuoneen seinällä on, mutta mies ei iske, jos siinä ei ole sellaista kokonaisvaltaista syvyyttä ja sitä kun ei ulkonäöllä tehdä. Suurimmasta osasta komeita miehiä tulee vain juuri pinnallisen itserakkaan tyhjäpään mielikuva, jonka pään sisällä on silkkaa sössöä. valitettavasti miehet ovat siihen itse syypäitä näillä farkkuhöpinöillään.

Miehen sisälle ei voi nähdä, mutta se olemus, se kaikki mitä mies käytöksellään heijastaa.. siitä ei mieskään pääse pois. Mies voi ehkä ensimmäisenä ihastua ulkokuoreen, mutta nainen, ainakaan minä ei voi. Tiukat farkut ei olekkaan osoitus että naisella on tyhjää päässä, se on osoitus, että mies on putkiaivoinen ja ahdasmielinen. Katsoa saa, sama se mulle. Mutta en voisi kyllä kiinnostua miehestä joka pitää farkkuja niin tärkeänä kriteerinä itselleen. En koskaan.

• tuon ..
        mutta se ei ole pointti kirjoitti:

samaa sanon, hyvännäköinen ei sytytä, ei vaikka olisi miten hyvännäköinen hyvänsä. Kun minun lähtökohtani on se, että kiinnostun miehestä joka on kiinnostava. Se on eri asia mitä siellä vaatehuoneen seinällä on, mutta mies ei iske, jos siinä ei ole sellaista kokonaisvaltaista syvyyttä ja sitä kun ei ulkonäöllä tehdä. Suurimmasta osasta komeita miehiä tulee vain juuri pinnallisen itserakkaan tyhjäpään mielikuva, jonka pään sisällä on silkkaa sössöä. valitettavasti miehet ovat siihen itse syypäitä näillä farkkuhöpinöillään.

Miehen sisälle ei voi nähdä, mutta se olemus, se kaikki mitä mies käytöksellään heijastaa.. siitä ei mieskään pääse pois. Mies voi ehkä ensimmäisenä ihastua ulkokuoreen, mutta nainen, ainakaan minä ei voi. Tiukat farkut ei olekkaan osoitus että naisella on tyhjää päässä, se on osoitus, että mies on putkiaivoinen ja ahdasmielinen. Katsoa saa, sama se mulle. Mutta en voisi kyllä kiinnostua miehestä joka pitää farkkuja niin tärkeänä kriteerinä itselleen. En koskaan.

asian ilmaisit! Olen samaa mieltä.
        T: Telaketjufemakko

• ei vieläkään perille
        mutta se ei ole pointti kirjoitti:

Ei kai miehetkään katso pelkkää ulkonäköä! Kyllä se käytöskin ratkaisee mutta jos sä kadulla kävellessä huomaat jonkun ihmisen etkä voi tutkia sen ajatuksia tai käytöstä niin mitäs teet? Ainoa mihin kiinnität huomion on ulkonäkö ja farkut on osa sitä! Mitä ihmeen juttua täs on ettet kässää?

Mikä siinä on niin kamalaa että joku tykkää jos on silmiä hivelevä näky kadulla? Eihän kadulta kukaan mene puolisoa hakemaan! Eiks sillon ole se ja sama mitä ihmisessä katsoo? Sekö tekee meistä putkiaivoisia ja ahdasmielisiä? Luuletko että mä valitsen elämänkumppanini farkkujen perusteella? Ehei, kyllä mä haluan tutustua ihmisen ajatuksiin ja muuhun eikä siinä ole ulkonäöllä paljoa sijaa.

Turha tätä on teille selittää, te käännätte jääräpäisyydessänne kaiken meidän syyksi ja syytätte kaikesta pahasta. Ette edes halua lukea ja ymmärtää lukemaanne. Sääli.

• minä ymmärrän
        ei vieläkään perille kirjoitti:

Ei kai miehetkään katso pelkkää ulkonäköä! Kyllä se käytöskin ratkaisee mutta jos sä kadulla kävellessä huomaat jonkun ihmisen etkä voi tutkia sen ajatuksia tai käytöstä niin mitäs teet? Ainoa mihin kiinnität huomion on ulkonäkö ja farkut on osa sitä! Mitä ihmeen juttua täs on ettet kässää?

Mikä siinä on niin kamalaa että joku tykkää jos on silmiä hivelevä näky kadulla? Eihän kadulta kukaan mene puolisoa hakemaan! Eiks sillon ole se ja sama mitä ihmisessä katsoo? Sekö tekee meistä putkiaivoisia ja ahdasmielisiä? Luuletko että mä valitsen elämänkumppanini farkkujen perusteella? Ehei, kyllä mä haluan tutustua ihmisen ajatuksiin ja muuhun eikä siinä ole ulkonäöllä paljoa sijaa.

Turha tätä on teille selittää, te käännätte jääräpäisyydessänne kaiken meidän syyksi ja syytätte kaikesta pahasta. Ette edes halua lukea ja ymmärtää lukemaanne. Sääli.

sun näkökantasi. Mutta ymmärrätkö sinä meidän naisten? Me ei kiihotuta miehen kropasta samoin kuin miehet kuumenee naisen perseestä. Koska me ollaan fyysisesti heikompia, jo biologia on hoitanut asian niin, että olemme varovaisia. Siksi naisten on huomattavasti helpompi lukea muiden ihmisten tunnetiloja ja ilmeitä, eleitä, äänensävyjä... kuin miesten. Jos komeasta häivähtää viestinvivahdetta, että onkin kusipää, se ei ole enää komea.

Jos käyt mulle kehumassa, että mulla on hyvä perse, käsken sun painumaan vi*tuun. Jos minä käyn sulle sanomassa, että sulla on hyvä perse, mitäs sanot, onko se susta pinnallista?

• sanoa kellekään
        minä ymmärrän kirjoitti:

sun näkökantasi. Mutta ymmärrätkö sinä meidän naisten? Me ei kiihotuta miehen kropasta samoin kuin miehet kuumenee naisen perseestä. Koska me ollaan fyysisesti heikompia, jo biologia on hoitanut asian niin, että olemme varovaisia. Siksi naisten on huomattavasti helpompi lukea muiden ihmisten tunnetiloja ja ilmeitä, eleitä, äänensävyjä... kuin miesten. Jos komeasta häivähtää viestinvivahdetta, että onkin kusipää, se ei ole enää komea.

Jos käyt mulle kehumassa, että mulla on hyvä perse, käsken sun painumaan vi*tuun. Jos minä käyn sulle sanomassa, että sulla on hyvä perse, mitäs sanot, onko se susta pinnallista?

tuntemattomille naisille että sulla on hyvä perse. En varsinkaan noilla sanoilla. Jos kehuisin tuttua niin sanoisin sen huomattavasti siistimmin, sillä tavalla että nainen tosiaan ottaa sen kohteliaisuutena jollaiseks se on tarkoitettukin. Enkä välttämättä kehuisi tuttuakaan, ainoastaan omaa naista.
        Ai niin, mä en ole komea. Taidan ollakin sit pelkkä kusipää vaan:D

• hienoa!
        sanoa kellekään kirjoitti:

tuntemattomille naisille että sulla on hyvä perse. En varsinkaan noilla sanoilla. Jos kehuisin tuttua niin sanoisin sen huomattavasti siistimmin, sillä tavalla että nainen tosiaan ottaa sen kohteliaisuutena jollaiseks se on tarkoitettukin. Enkä välttämättä kehuisi tuttuakaan, ainoastaan omaa naista.
        Ai niin, mä en ole komea. Taidan ollakin sit pelkkä kusipää vaan:D

Kun minä vähän pelkäsin, että olet kuspää, muttet taida ollakaan.. Toi on kiva kuulla, että osaat syöttää sen perän kehumisen nätisti. Niitä yäk - töksäytyksiä kuulee ihan liian kanssa. Sitä paitsi, sä voit olla naisten mielestä komea, jos sun pää on kunnossa ;). Miehet eivät osaa arvioida toistensa komeutta naisten silmin, se on niin erilaista.

Täällä tosiaan kirjoittelee luullakseni muutama (voi olla samakin) tyyppi, jonka pointti on vain ja ainoastaan naisen ulkonäkö, huorittelut ja lutkittelut. Sen erottaa kirjoitustyylistä kyllä, et ole sinä. Noista kommenteista pari oli mun kirjoittamiani. Olet ilmeisesti ihan fiksu tyyppi, olen pahoillani jos kirjoittelin jotenkin ikävästi.

• koko rehakka
        hienoa! kirjoitti:

Kun minä vähän pelkäsin, että olet kuspää, muttet taida ollakaan.. Toi on kiva kuulla, että osaat syöttää sen perän kehumisen nätisti. Niitä yäk - töksäytyksiä kuulee ihan liian kanssa. Sitä paitsi, sä voit olla naisten mielestä komea, jos sun pää on kunnossa ;). Miehet eivät osaa arvioida toistensa komeutta naisten silmin, se on niin erilaista.

Täällä tosiaan kirjoittelee luullakseni muutama (voi olla samakin) tyyppi, jonka pointti on vain ja ainoastaan naisen ulkonäkö, huorittelut ja lutkittelut. Sen erottaa kirjoitustyylistä kyllä, et ole sinä. Noista kommenteista pari oli mun kirjoittamiani. Olet ilmeisesti ihan fiksu tyyppi, olen pahoillani jos kirjoittelin jotenkin ikävästi.

Tästä koko jutusta nousi tarpeettoman suuri ja ylimitoitettu mekkala. Totaalisesti, ehkä osin provosoiden ja tahallaankin, väärinkäsitetty ja suurenneltu juttu. Tuosta huomion kiinnittämisestä vielä sen verran että se on vähän vaikeaa jos kadulla kulkee ja nainen viilettää ohi kovaa vauhtia junalle, niin ei siinä paljon muita arvioita ehdi tehdä. Mistään käytöksestä tai muusta puhumattakaan. Sen vaan mikä silmiin pisti. Kyllä se oli ihan kaunis kasvoiltaankin mutta näin vaan sekunnin pari. Lopun ajan näkyi vaan tiukat farkut ja peppu. En koe itseäni syntiseksi ja sovinistiksi sen takia.

Ei mua ole kukaan nainen sanonut komeaksi, paitsi säälistä kerran. Eli kyllä mä olen ihan tavallinen kuspää vaan. Mutta eiköhän ole aika lopettaa tää keskustelu. Laittaisin lukkoon koko ketjun jos voisin.

• tylsä paskiainen
        minä ymmärrän kirjoitti:

Onhan aivan luonnollista että nainen pystyy arvioimaan ja tuntee miehen luonteen perinpohjin nähtyään miehestä vilauksen kadulla. Mies sitävastoin ei osaa katsoa kuin pelkkää ulkokuorta. Jep, jep.

• mahtaako olla tottakaan?
        tylsä paskiainen kirjoitti:

Onhan aivan luonnollista että nainen pystyy arvioimaan ja tuntee miehen luonteen perinpohjin nähtyään miehestä vilauksen kadulla. Mies sitävastoin ei osaa katsoa kuin pelkkää ulkokuorta. Jep, jep.

" nainen pystyy arvioimaan ja tuntee miehen luonteen perinpohjin nähtyään miehestä vilauksen kadulla"

Tai pikemminkin näin:

nainen LUULEE tuntevansa miehen luonteen perinpohjin nähtyään vain vilauksen miehestä kadulla...

tämä on lähempänä totuutta.

Kyllä mieskin katsoisi jos ulkokuoren päältä voisi katsoa ihmisen sisimpään. Mutta kun sellaista ihmistä ei olekaan joka siihen pystyisi. Ulkokuori pettää usein ja komea kaakku voi olla peetä sisältä ja toisiapäin. Tosin kyllä iloisia poikkeuksiakin on joskus että kakku on päältä nätti ja myös sisältä nätti.

• nainen minäkin

kyllä kaunista ihmistä on aina kiva katsella.
      Jos omaa hyvän kropan, niin tiukat farkut on kyllä jees! Niin naisella kuin myös miehelläkin.
      Ja tottahan on, että huomio kyllä kiinnittyy ensimmäisenä juuri siihen ulkonäköön, toinen juttu onkin sitten se, mitä sieltä pääkopasta löytyy : )

• Niljakas22

Tiukat farkut jotka ei jousta ja ylitiukat stretshousut on ällöt. Ei ole väliä onko laiha vai lihava. Näyttää naurettavalle ja ällön tyrkylle. Ehkä viihdehousuna toimii mut en arkipäivään suosittelisi. Voi sitä sopivan kokosiakin housuja ostaa. Näyttää tuskalliselta kuinka joku viittii tuntitolkul pitää kuristavia housuja.

• hyvännäköiset naisella

Mun mielestäni taas ns. sopivat elikkä lököt pöksyt ei näytä hyviltä naisella. Takaapäin katsoessa vois luulla että siinä on mies eikä nainen. Kyllä tiukat ja miksei vähän ylitiukatkin sopii jos vaan kroppa on siinä kunnossa että ei ylimääräisiä pursua. Toisille sopii vaikka kuinka tiukat, toisille vähemmän tiukat mutta ei ihan lökötkään.

• ei sovi naiselle
        hyvännäköiset naisella kirjoitti:

Mun mielestäni taas ns. sopivat elikkä lököt pöksyt ei näytä hyviltä naisella. Takaapäin katsoessa vois luulla että siinä on mies eikä nainen. Kyllä tiukat ja miksei vähän ylitiukatkin sopii jos vaan kroppa on siinä kunnossa että ei ylimääräisiä pursua. Toisille sopii vaikka kuinka tiukat, toisille vähemmän tiukat mutta ei ihan lökötkään.

ovat härskit ja miesmäiset ja hyi jos vielä napa näkyy..huorahtavat!!

• FARKUT SOPII NAISILLE
        ei sovi naiselle kirjoitti:

Jos sun mielestäs farkut muuttaa naisen mieheks niin mene kallon kutistajalle. Silloin vika on sun aivoissas.

TIUKAT farkut sopii naisille ja ne todella korostaa naisellisia muotoja.

LÖKÄT farkut sen sijaan ei sovi koska NE nimenomaan tekee sen äijämäisen vaikutelman!

Mutta sähän et ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen jalassa TIUKKOJA farkkuja ja luulet että ne ei näytä hyviltä? Minä olen nähnyt paljonkin tiukkafarkkuisia naisia ja olen nauttinut näkemästäni. Olen myös nähnyt lökäfarkkuisia naisia ja heidän kohdallaan ei voi sanoa nauttivansa.

Mitä navan näkymiseen tulee niin se johtuu napapaidoista! Eli ei ole farkkujen kanssa mitään tekemistä.
        Napapaidat on minustakin vähän rumia, samoin lantiofarkut.
        Farkkujen tulisi olla normaalivyötäröiset, ei tietty sellaiset hyperkorkeavyötäröiset missä on kylkiluihin asti vyötärö mutta ei lantiofarkutkaan.

• klitoriskiihotin
        ei sovi naiselle kirjoitti:

Joo toi on totta. Ja vituttaa muutenkin kaikki huorahtavat/huorat hutsut jne ÄMMÄT jotka keikuttelee persettä ja nussii joka miestä. Ja miehet on sairaita...kuten useimmat naisetkin. Sanat ei vaan riitä edes kertomaan miten SAIRAAKSI maailma on mennyt. Miettikääpäs mitä joskus kauan aikaa sitte oli kun ei tarvinnut kiinnittää heti huomiota ulkonäköön, eikä ihmiset niinkään/ollenkaan katsonut pornoa tai ziikaillu muijien PERÄÄ kaupungilla. hei miettikää itseänne. Maailma on tullut hulluksi. HUORAT VITTUUN. Ja vielä kommentti tohon itse "tiukat farkut" -keskusteluun on, että itse käytän myös tiukkoja farkkuja, mutta en yritä esitellä itteäni tai oleta että miehet kattois kokoajan perään. Ja se on jokseenkin myös ärsyttävää. En ole itserakas, vihaan niitä. Itserakkaat ihmiset on kusipäitä, HUORIA. kiitos vitusti vaan... maailma on sairas, maailma on sairas, maailma on sairas. MAAILMA ON SAIRAS PAIKKA ELÄÄ.

• nuo

pillifarkut ole taas muodissa? tosin vyötärö yleensä nykyään on matalampi kuin silloin joskus. itse en enää edes löydä kaupoista leveälahkeisia farkkuja, siis lahkeista leveitä (tykkäisin niistä). kaikki farkut on sellasia tosi kapealahkeisia nilkkoihin asti... (millonhan niitäkin oppii käyttämään..??!)

niin, ja en minäkään tykkää ylitiukoista farkuista, hyi. siis sellasistakaan jotka on takapuolen kohdalta ylikireät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2749
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2537
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2258
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1861
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1535
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      35
      1528
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1463
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      24
      1148
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      23