Olisin kiinnostunut testaamaan pilatesta. Missä (Helsingissä, Espoossa) sitä voisi harrastaa? Olen siis ihan vasta-alkaja ilman aiempaa kokemusta. Eli joitain peruskursseja kyselisin, joilta voi sitten mahdollisesti jatkaa eteenpäin. Minkä hintaisia pilatestunnit ovat?
Vastaukset 7
- sportgirl83
Tampereella gogolla on pilatestunteja.....
- siissi
erään ketjun sali jossa voi harjoittaa pilatesta. Käy www.sello.fi sivuilla katsomassa.
- "oikeaa"
pilatesta?? Musta se oli ihan humpuukia..
- nja
löytyy ainakin Pitäjänmäen Finnbodylla.
- Tyttönen...
www.tsl-helsinki.fi
- kohtuus
Tsekkasin nuo sivut tsl-helsinki.fi, ja vaikutti oikein asialliselta mestalta, mutta apua kun on kallista. Niin kai se on,että hyvää ei saa halvalla ja haluaisin aloittaa pilatesin jossain muualla kuin "ketjujen kuntokeskuksissa", eli missä ei 25 naista vetkuile yhden ohjaajan edessä musan tahdissa... jos tiedätte mitä tarkoitan. Kaikista vinkeistä olisin erittäin kiitollinen. Pilatesta siis Helsingin alueella.
- Espoossa
Mielestäni ihan kelpoisia fitness pilates -tunteja on Kauniaisten Movessa ja Espoon keskuksen Ladylinessa (tänne vaaditaan vuoden jäsenyys, mihin sisältyy sitten paljon muutakin). Ei venkoilla musiikin tahdissa vaan on ammattitaitoiset vetäjät. Toki saattaa olla erilaista kuin Putkiston pilates tms., mutta kyllä tälläkin on saatu tuloksia ainakin omaan kroppaan. Satsin pilateksesta ei ole kokemuksia lähipiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013188Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
- 88637
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59633Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44608Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525- 44518
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.87504