mitä mieltä olette, naiset ja miehet, jos puhelimen ja viestittelyn perusteella treffikumppani ehdottaa treffejä omassa kotonaan? Menisittekö, jos tuntuma on että kaveriin voi luottaa? Ja itsekki sitä mieltä, että pinnallinen kahvilapuhelu on jo tehty puhelimessa ja pitkissä sähköposteissa. Olenko ihan hullu jos menen? Vaikuttaa turvalliselta ja tosi mukavalta, ja olemme samoilla linjoilla, ettei mitään fyysistä tässä vaiheessa.
kahvitreffit kotona?
9
4039
Vastaukset
- Parastah
Parempaa kai se kahvi kotona on!
Kannattaa tehdä niin että näette vaikka kaupan edessä. Käytte sieltä sitte ostamassa pullaa ja keksejä ja kermaa. Ja sitten vaan toisen luokse.
Voi rauhassa keitellä kahveja ja tutustua. Kuunnella musaa. Katella telkkaria. Surffailla netissä. Pussailla sohvalla...
Turha olla jäykkä kalkkis ja sopia treffejä kahvilaan. Vain runkkarit tekee niin. - nti 28vee
Minä olen treffannut suurimman osan deiteistäni joko hänen tai minun kotonaan, etenkin jos toinen on hieman kauempaa.
Kertaakaan ei ole ollut mitään uhkaa tai vaaraa.
Kivaa on ollut ja jos tulee hiljainen hetki, voi vaikka mennä vaihtamaan levyä tai jotain muuta. - nalanen
Olen mennyt täysin vieraan miehen kotiin välillä vähän liiankin luottavaisin mielin. Tosin aina olen nähnyt miehen joskus ennen esim tavannut baarissa. Eli ekat treffit miehen kotona ja olemme katsoneet leffaa tai juoneet viiniä.
Kerran yks epäkiinnostava mies rupes vähän kähmimään kun olin hänen kotonaan. Osoitteli, että tuolla on makuuhuone ja alkoi hipelöimään niskaani ja olkapäitäni. Mulle tuli äkkilähtö, rupes ahistaa toden teolla. Onneks mies päästi mut lähtemään.- pks
Hetken jo ehdin pelätä, että raiskatuksiko tässä tulee. Mies lähenteli ja puristeli, vaikka selvästi yritin tilanteesta pois. Sitten hän totesi, että "ei väkisin ota".
Huh, toivottavasti en näe häntä enään koskaan edes unissani.
Kokemusta on ja voin suositella. Terveen maalaisjärjen käyttö on suositeltavaa. Jos vähäkään tuntuu, että toisesta saattaa tulla ongelma.
- Missy
En ikinä menisi treffeille kenenkään kotiin. Nettitreffailun myötä olen törmännyt kaikenlaisiin suhareihin ja olen entistä varovaisempi.
- Nimetön
samaa mietin minäkin, en sitten halunnut treffejä toisen kotona, nyt on treffeillä toistaiseksi käymättä, mutta mielummin tosiaan eka tapaaminen jossain yleisellä paikalla, vaikkei olisikaan niin tunnelmallinen paikka (esim. tavaratalon kahvila tms neutraalipaikka) niin voihan sitä tunnelmaa luoda kskustelemalla! Seuraavalla kerralal vaikka istten toisen kotiin.
Naisena ainakin tuntuu olevan parempi olla hieman varuillaan.- mennä!
Ei kenenkään kotiin ekalla kerralla, se voi olla vaarallista! Mitä jos ovi laitetaan turvalukolla kiinni etkä pääse karkuun sieltä?
- Mihin on kiire?
En lähtisi heti jonkun miehen kotiin, enkä ainakaan päästäisi vierasta ihmistä omaan kotiini. Kotini on henkilökohtainen turvapaikka, jossa minun ei tarvitse sietää epämukavia ihmisiä. Siis kutsun kotiini vain tuttuja ja ystäviä joista pidän ja joihin luotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735