Nirvana....yms...

Nevermind

Noniiin.... Mitäs te ihmiset diggaatte Nirvanasta/ Marilyn Mansonista/ Sentencedistä...??? Musta ne kaikki on aivan mahtavia!!!! Mielipiteitä!!! Love you all!!! =) Jos diggailet, niin mitkä biisit on must??? Voi mailaillakkin =)

10

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zipper

Nirvana on kyll yks parhaist bändeist ilman muuta, mut noi muut ei ole läheskään samaa maata/laatua :)

Nirvanasta sellaset ku Breed ja Polly ne on ne parhaat mun mielest.

• mie

..ette ole kuunnelleet kuin Nevermindia niin kuunnelkaa ihmeessä joskus muitakin Nirvanan levyjä! About a girl o muuten hyvä piisi...

• Nevermind
        mie kirjoitti:

..ette ole kuunnelleet kuin Nevermindia niin kuunnelkaa ihmeessä joskus muitakin Nirvanan levyjä! About a girl o muuten hyvä piisi...

Olen kylllä kuunnellut kaikkia nirvanan lewyjä´, että silleen....!!! Että ihan aito diggari olen...

• Sister Sara

Marilyn Manson: Tainted Love
      Dried up, Tied and Dead to the World
      Tourniquet

Sentenced: No One There
      Dead Moon Rising

• hurt

Kyllähän Marilyn Mansonilla hyviä biisejä on, semmosta kinkyä heviglamrockia. Oikein hyvää. Ei kuitenkaan iske niin paljon että joku biisi ois ihan ehdoton.

Nirvanahan taas on vähän niin kuin pyhä lehmä; ei siitä voi sanoa mitään pahaa. Polly iskee parhaiten.

Jos ton tyyppinen musa kiinnostaa niin eti ihmeessä jostain käsiisi Nine Inch Nailsin levy. 'Pretty Hate Machinelta' iskee jokaikinen biisi.

• Mick

Nirvana on ehdottomasti yksi parhaista bändeistä mun mielestä. Hyviä biisejä on paljon ja niistä on hankala poimia vain muutamaa, joten tässä joitain:

Bleach: About A Girl, School

Nevermind: Smells Like Teen Spirit, Come As You Are, Drain You, Lithium, Lounge Act

Incesticide: Sliver, Aneyrysm

In Utero: Serve The Servants, Pennyroyal Tea, Dumb,Heart-Shaped Box, Rape Me etc..

Live In Rome bootleg on mulla koneella ja se on mahtava.

• peikkoliini

Sulla ilmeisesti on jotai tietoo sit tästä.. Ku mun ymmärtääkseni on kolme studioalbumii? tai siis nii oon jostai lukenu..oisko ollu soundi.. siin mainittiin bleach, in utero ja nevermind,tottakai..ja vähän ihmettelin et mihis on jääny incesticide,ei kai jutusta voi jättää pois yhtä kokonaista legendaarista levyä!!! ja sit joskus oon kuullu et olis olemassa joku ihan virallinen livealbumi..totta? lähinnä keskityn musaan,mut nää on jääny vaivaamaan..kiitos jos vaivaudut vastaamaan, taikka vaikka joku muukin asiaan perehtynyt!:)

• Mick
        peikkoliini kirjoitti:

Sulla ilmeisesti on jotai tietoo sit tästä.. Ku mun ymmärtääkseni on kolme studioalbumii? tai siis nii oon jostai lukenu..oisko ollu soundi.. siin mainittiin bleach, in utero ja nevermind,tottakai..ja vähän ihmettelin et mihis on jääny incesticide,ei kai jutusta voi jättää pois yhtä kokonaista legendaarista levyä!!! ja sit joskus oon kuullu et olis olemassa joku ihan virallinen livealbumi..totta? lähinnä keskityn musaan,mut nää on jääny vaivaamaan..kiitos jos vaivaudut vastaamaan, taikka vaikka joku muukin asiaan perehtynyt!:)

Incesticide on kai kokoelma kaikee b-puolia ja harvinaisuuksia.
        Livealbumin nimi on From The Muddy Banks Of The Wishkah ja se on julkaistu v. 1996. Sitten on vielä unplugged in NY levy.
        livealbumilla seuraavat kappaleet:
        Intro
        School
        Drain You
        Aneyrysm
        Smells Like Teen Spirit
        Been A Son
        Lithium
        Sliver
        Spank Thru
        Scentless Apprentice
        Heart-Shaped Box
        Milk It
        Negative Creep
        Polly
        Breed
        Tourette's
        Blew

• Nirvanaever

Mäki oon ihastunu tohon bändiin jo aikoja sitten ja vieläki kolahtaa ku kuulen radiosta sitä :D Kurtin ääni on niin ainutlaatunen...

• Im Sappy

Sitten on vielä Sliver: The best of the box

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5223
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2714
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2234
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      587
      2006
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1729
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1299
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1078
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe