Mikähän mahtoi olla sen jalkapallo-/jääpalloseuran nimi Imatralla noin 50-60 luvulla ennen Pasaa?
Naapurini,entinen Lahden Reippaan veteraani muistaa myös pelanneensa joskus Imatralla.
Voisikos joku ystävällisesti kertoa historiaa asiasta,oliko jääpalloseura samalla nimellä kuin jalkapalloseura ja mikä se oli,muistan kun itse olin vähän toisella kymmenellä kun isän Jawan satulassa mentiin Virasojalta Tainionkoskosken maneesille jääpallopelejä katsomaan,valitettavasti seuran nimi on unohtunut,IPV kyllä on mielessä pesäpallosta,katsottu kaikki mahdollinen pesäpallopuolelta.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Tiukka paikka,nolottaa
entinen imatralainen
4
995
Vastaukset
- 60-luku
Olisko se Kikka?
- 1897
Varmaankin kyseessä oli YVPS eli Ylä-Vuoksen Palloseura.
- aloittaja
Kiitos vastauksista,Kikka on kyllä olemassa mutta paremminkin tunnettu kaukalopallosta.
Kyllä sen täytyy olla tuo YVPS,olipa se vaikea muistaa,nyt siitä oli helppo hakea lisätietoa,näyttää olevan Viipurissa perustettu.
- jep..
imatralainen jääpalloilu kaipaa kehitystä..lisää jengiä..pelaajat katoaa ympäriltä liian helposti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli499767Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1085262"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594367Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382937Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1432728Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1852594Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait291963- 201697
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.371569Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp211117