Äidit rantakuntoon 12.vko

Heippa vaan taas kaikille! Taas on viikko vierähtänyt. Mitäs teille kuuluu? Mulla jumittaa nyt tällä hetkellä, aamupaino oli aivan 82,4 ku viime viikollaki. Olin kyllä flunssan kourissa alkuviikon ja se tietty verotti vähän. En jaksanu käydä lenkillä ja jumppaaminenki jäi. No tällä viikolla taas tsempataan. Kun vaan noi ulkoiluilmat tulis keväisimmiks niin olis mukavampaa kävellä. Sohjossa on aika kurja tarpoa. No mukavaa viikkoa kaikille ja ilmoitelkaa itestänne.

3

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hantta

Joo-o paino jumittaa mullakin nyt painan sit 64,4kg...(Lp 65kg) oon käynyt ulkona pitkillä reippailla kävely lenkeillä ja kotona polkenut kuntopyörää 40-60 min päivässä paitsi yksi vapaa päivä viikossa ja nyt se oli sit lauantai. Syönyt oon edelleen kaloreita laskien, mut yksi lipsuminen tapahtui kyllä viime viikolla:( Mutta toivossa on hyvä elää.

Voimia teille muillekkin laihduttajille!!!

• Retiisi06

Nyt on taudit sairastettu, ja uudella innolla laihduttamaan. Aamu paino oli 79 eli siinä missä oli joku viikko sitten aikasemminkin, siitä on hyvä jatkaa.
      Minä olen aikasemmin laihduttanut painovartijoien pisteitä laskemalla, mutta minulla kiinnostaisi se kaloreitten lasku, onko se vaikeaa? onko se vaaka pakollinen? mä olen niitä kattellu kaupasta, mutta ovat niin hirveän hintasia.... siis ne ruoka vaa'at.

Tsemppiä teille kaikille!

• Äiti34v

Heissan Retiisi ja muut kaverit. Minun painoni on jo kolme viikkoa pysynyt samassa 81 kg:ssa. Senttejä on kyllä lähtenyt lantiolta ja vyötäröltä, mutta kiloja ei. Aloitin viikko sitten kaloreiden laskemisen netissä kiloklubin avulla ja uskoisin että siitä on vielä hyötyä. Alku on ainakin tuntunut tosi hyödylliseltä. Sitä uskoo syövänsä monipuolisesti ja kevyesti, mutta kyllä kalorilaskuri paljastaa kaiken....

Kevättä odotellessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      130
      2748
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2207
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1773
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1308
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1260
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 129
      942
    Aihe