Heippa vaan taas kaikille! Taas on viikko vierähtänyt. Mitäs teille kuuluu? Mulla jumittaa nyt tällä hetkellä, aamupaino oli aivan 82,4 ku viime viikollaki. Olin kyllä flunssan kourissa alkuviikon ja se tietty verotti vähän. En jaksanu käydä lenkillä ja jumppaaminenki jäi. No tällä viikolla taas tsempataan. Kun vaan noi ulkoiluilmat tulis keväisimmiks niin olis mukavampaa kävellä. Sohjossa on aika kurja tarpoa. No mukavaa viikkoa kaikille ja ilmoitelkaa itestänne.
Äidit rantakuntoon 12.vko
3
359
Vastaukset
- Hantta
Joo-o paino jumittaa mullakin nyt painan sit 64,4kg...(Lp 65kg) oon käynyt ulkona pitkillä reippailla kävely lenkeillä ja kotona polkenut kuntopyörää 40-60 min päivässä paitsi yksi vapaa päivä viikossa ja nyt se oli sit lauantai. Syönyt oon edelleen kaloreita laskien, mut yksi lipsuminen tapahtui kyllä viime viikolla:( Mutta toivossa on hyvä elää.
Voimia teille muillekkin laihduttajille!!! - Retiisi06
Nyt on taudit sairastettu, ja uudella innolla laihduttamaan. Aamu paino oli 79 eli siinä missä oli joku viikko sitten aikasemminkin, siitä on hyvä jatkaa.
Minä olen aikasemmin laihduttanut painovartijoien pisteitä laskemalla, mutta minulla kiinnostaisi se kaloreitten lasku, onko se vaikeaa? onko se vaaka pakollinen? mä olen niitä kattellu kaupasta, mutta ovat niin hirveän hintasia.... siis ne ruoka vaa'at.
Tsemppiä teille kaikille!- Äiti34v
Heissan Retiisi ja muut kaverit. Minun painoni on jo kolme viikkoa pysynyt samassa 81 kg:ssa. Senttejä on kyllä lähtenyt lantiolta ja vyötäröltä, mutta kiloja ei. Aloitin viikko sitten kaloreiden laskemisen netissä kiloklubin avulla ja uskoisin että siitä on vielä hyötyä. Alku on ainakin tuntunut tosi hyödylliseltä. Sitä uskoo syövänsä monipuolisesti ja kevyesti, mutta kyllä kalorilaskuri paljastaa kaiken....
Kevättä odotellessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423