Tuossa alempana joku tietämätön väitti että Treffimesta ei muka toimisi mutta sehän ei pidä paikkaansa. Treffimesta nyt vain sattuu muuttaneen uuteen osoitteeseen:
http://www.jippii.fi/flirt/
eli se vanha www.treffimesta.net ei enää ole käytössä.
Itse löysin tuon sitä kautta että menin ensin Mesta.netiin ja sieltä linkin kautta. Jippiin etusivuilla tuota suoraa linkkiä Treffimestaan ei jostain syystä ole.
Treffimesta toimii !!
11
18859
Vastaukset
- olis hyvä..
S24 treffeissäkin. Olis kiva nähdä joku kerroin, että näkee kuin aktiivinen on joku profiili ;)
- ...!...
Noihan siellä ole edes rekisteröityjä käyttäjiä ja etenkään aikuisista puhumattakaan.
- ei tiedä muutoksista!
eikä osoitteen muuttumisesta. pitäis mainostaa enemmän että osoite on muuttunut. suurin osa varmaan luulee että se toimii vielä siellä vanhassa osoitteessa ja hölmistyy kun se ossu ei enää toimikaan.
- taas...
Ei toimi enään...
- kromosomisammakko
Mun oma tunnut treffimestaan ei enää toimi, jostain syystä. Jippiin uudistus oli taas ihan perseestä.
- Nimetön
kromosomisammakko kirjoitti:
Mun oma tunnut treffimestaan ei enää toimi, jostain syystä. Jippiin uudistus oli taas ihan perseestä.
jos treffimesta kerran toimii niin voiko joku laittaa TOIMIVAN linkin?? en mä ainakaan pääse...
- Sunny
Mä ite löysin samaisen linkin mistä sä puhut eli itsekin kävin mestan kautta treffimestaan. Kokeilin myös mennä sinne sun tähän laittamas linkin kautta. Ne molemmat kuitenkin heitti mut vain takasin jippiin etusivulle ja samalla kirjas mut ulos. Mistä tää sitte johtuu? Jos treffimesta muka toimii olevinaan sitä kautta ni miksei sitte toiminu vaikka yritin useammanki kerra?
- Hyvö lista
Netissä toimivista treffipalveluista osoitteessa
http://www.treffeille.info/ - Deittii
http://www.deitti.net
Se jos mikä toimii. ;) Eipä valitettavasti toimi enää!
http://www.nettideittailu.com/treffimesta/
Tuolta voi käydä lukemassa, miten tälle mainiolle treffipalstalle kävi ja mitä vastaavia deittisivustoja on nykyään tarjolla.- Anonyymi
köök!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384