Kuinka pitkä olisi unelmanaisesi?

Entäs itse?

Siinä se tulikin. Kun naiset usein haluaisivat olla mallimittaisia, mutta harva mies haluaa itseään pidemmän naisen. Vai miten on?

184

55469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on liian hujoppi

ja kömpelön näköinen..monesti kulkee viel kumarassa..
      siksikö, että haluis olla lyhempi?

• Katariina41

miehinen kommentti!
        Ensinnäkin pituus asia jolle ihminen itse ei voi mitään.Muistaakseni lapissa ihmiset kuitenkin lyhyempiä!Eli siihen vaikuttaa perimä,ravinto,olosuhteet..
        Itse olen 172cm,enkä kulje kumarassa..ja useimmin koroissa 6cm lisää..ja voin kertoa että nykymiehet todella lyhyitä.Enkä halua miesseuralaisen kulkevan "kainalokeppinä"...vanhemmiten kun viel
        ihminen menee muutenkin "kasaan",niin oispa se näky!Sisareni ovat minua pidempiä,mutta heillä myös itseään pidemmät puolisot....
        Pituudesta on kuitenkin ollut ain enempi hyötyä kuin haittaa...eipähän tarvitse jakkaraa joka kerta kun kaapilta jotain tahtoo:)

• 190cm mies
        Katariina41 kirjoitti:

miehinen kommentti!
        Ensinnäkin pituus asia jolle ihminen itse ei voi mitään.Muistaakseni lapissa ihmiset kuitenkin lyhyempiä!Eli siihen vaikuttaa perimä,ravinto,olosuhteet..
        Itse olen 172cm,enkä kulje kumarassa..ja useimmin koroissa 6cm lisää..ja voin kertoa että nykymiehet todella lyhyitä.Enkä halua miesseuralaisen kulkevan "kainalokeppinä"...vanhemmiten kun viel
        ihminen menee muutenkin "kasaan",niin oispa se näky!Sisareni ovat minua pidempiä,mutta heillä myös itseään pidemmät puolisot....
        Pituudesta on kuitenkin ollut ain enempi hyötyä kuin haittaa...eipähän tarvitse jakkaraa joka kerta kun kaapilta jotain tahtoo:)

Persjalalkaiset miehenpuolikkaat, eli alle 180cm "miehen"tyngät varmaan haluaa että nainen on jotain 160cm että näyttäisi itse pitkältä naisen rinnalla.
        Oikea mies jonka pituus on vähintään 185cm tahtoo rinnalleen naisen joka on vähintään 175cm. Malliksi ei edesä pääse alle 175cm nainen, eikä malliksi senkummemmin pääse miehenpuolikaskaan. En tiedä että mistä tänne viikinkiseudulle on päässyt sikiämään persjalkoja!

• ............
        190cm mies kirjoitti:

Persjalalkaiset miehenpuolikkaat, eli alle 180cm "miehen"tyngät varmaan haluaa että nainen on jotain 160cm että näyttäisi itse pitkältä naisen rinnalla.
        Oikea mies jonka pituus on vähintään 185cm tahtoo rinnalleen naisen joka on vähintään 175cm. Malliksi ei edesä pääse alle 175cm nainen, eikä malliksi senkummemmin pääse miehenpuolikaskaan. En tiedä että mistä tänne viikinkiseudulle on päässyt sikiämään persjalkoja!

mulla on mies joka yli 185 ja ei tosiaan haluu ittelleen mitään 175 pituista naista, tykkää lyhyemmistä. itse olen 165

• Nimetön
        190cm mies kirjoitti:

rthdsd

• Thomas
        190cm mies kirjoitti:

"Kirjoittanut: Katariina41 11.4.2006 klo 16.04
        No jopas oli taas...miehinen kommentti!
        Pituudesta on kuitenkin ollut ain enempi hyötyä kuin haittaa...eipähän tarvitse jakkaraa joka kerta kun kaapilta jotain tahtoo:)"

Oletko idiootti? Mitä tekemistä tuolla lauseella "No jopas oli taas...miehinen kommentti!" tekemistä sen kanssa kun miehen mielipidettä kysytään - minkätyyppisestä naisesta pitää. Vaikutat kaikki-mulle-heti-nyt-naiselta. Ja kirjoitat ennen kuin ajattelet mitä kirjoitat! Ja nykymiehet ovat pitempiä kuin kertaakaan aiemman sukupolven aikana

"Persjalalkaiset miehenpuolikkaat!
        190cm mies 11.4.2006 klo 17.34
        Oikea mies jonka pituus on vähintään 185cm tahtoo rinnalleen naisen joka on vähintään 175cm. Malliksi ei edesä pääse alle 175cm nainen, eikä malliksi senkummemmin pääse miehenpuolikaskaan. En tiedä että mistä tänne viikinkiseudulle on päässyt sikiämään persjalkoja!"

Tuollaista mielipidettä ei varmaan kannata edes kommentoida niin alaarvoinen se on!

Itse olen 187/93kg ja en ole koskaan pitänyt pitkistä naisista raja tulee siinä 170cm ja 175cm nostaa vain epänaisellisuuden esiin ja samoin serkkuni on 193/98 ei hänkään pidä isoista naisista! Ja saman suuntaisia mielipiteitä olen kuullut muitakin isoilta miehiltä - eli pieninainen on ihanan seksikäs ja naisellinen!

• ei suhteessa jalkoihin
        190cm mies kirjoitti:

Pituudella ei välIiä, mutta suhteellinen ruuminrakenne.

Minun mielestä pahin juttu on jos on lyhytjalkainen ja hirveän pitkä selkä, ei näytä kauniilta oli sitten mies tai nainen.

Seuratkaa miten jalat on, onko ne pitkät.

Se asia on oikein hyvä, että on sekä lyhkäisiä että pitkiä ihmisiä.

Näin on mistä valita kukin makunsa mukaan.

• Arska

juhla vetimissä on emäntäni itseäni pidempi. Tästä olen ylpeä - jos miehellä on virtaa (päässä) nainen voi olla pidempi. Rakkaus ja itsetunto kun ovat molemmilla kohdallaa ei haittaa pituus erot.

• mari+
        Katariina41 kirjoitti:

miehinen kommentti!

kuljen suorassa ja käytän korkeita korkoja..miehet tykkää:)

• tirlittan
        mari+ kirjoitti:

kuljen suorassa ja käytän korkeita korkoja..miehet tykkää:)

Ja todella ylpeä pituudestani. Ja onpa monessa kohtaa ollut hyötyäkin, eipä tarvitse jakkaroita ylettääkseen ylimmälle hyllylle. Joku mies tykkää lyhyemmästä ja joku taas pidemmästä, se on niin makuasia, niinkuin moni muukin. Ja olenpa seurustellut(pitkä suhde) lyhyemmän miehen kanssa, vaan täytyy myöntää, että joskus pituusero häiritsi. Nykyisen miehen kanssa olemme kutakuinkin samanmittaisia ja eipä tuo ole valittanut pituudestani. Hänellä nääs on hyvä terve itsetunto =)

• Minä
        190cm mies kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa. Itse melkein kaks metrinen ja olisi kerrankin mukava astella pitkän ja kauniin naisen rinnalla. Pätkän kanssa suuteleminenkin on niin ja näin. Itseltä siinä ryhti menee.. Tämä saattaa olla provosoivaa, mutta senkin uhalla :)

• hymytyttö
        Arska kirjoitti:

juhla vetimissä on emäntäni itseäni pidempi. Tästä olen ylpeä - jos miehellä on virtaa (päässä) nainen voi olla pidempi. Rakkaus ja itsetunto kun ovat molemmilla kohdallaa ei haittaa pituus erot.

fiksusta kommentista :) olen vielä sentin naistasi pidempi ja haluan kulkea pystyssä päin ja vielä korkokengissä. Fiksun miehen itsetunto ei tosiaan kolahda vaikka nainen olisi pidempi.

• ..................
        190cm mies kirjoitti:

" eikä malliksi senkummemmin pääse miehenpuolikaskaan."

mitä ihmettä sä oikein jauhat? maailmahan on täynnä miesmalleja.

eikä malleilla myöskään ole mitään 175 cm rajoja.

taidat nyt sekottaa misseihin.

• asia on näin..
        190cm mies kirjoitti:

...että kun ...lkkuja aikoinaan jaettiin niiin ne isoimmat ja vikkelimmät vehkeet oli jaossa alahyllyllä ja pitkät miehet ottivat itselleen värkit ylähyllyltä jolla oli vaan ne pikkupirrit kun varastonhoitaja ei jaksanut niitä isoja ylös nostella!!!

• nainen164cm
        190cm mies kirjoitti:

voi helv..sä sit oot kans yksi itserakas kusipää äijä.vai on alle 185 miehet jotain persjalalkaisia miehenpuolikkaita,alkaa kiehuu kun lukee tollasta!etkös tajua että pituudelle ei voi mitään!!!eli älä ala mollaamaan täällä ihmisiä jotka ovat lyhkäsiä ja niitä suomessa riittää!! toi on naurettavaa ja säälittävää. terv.nainen164cm

• arkaan paikkaan
        Thomas kirjoitti:

"Kirjoittanut: Katariina41 11.4.2006 klo 16.04
        No jopas oli taas...miehinen kommentti!
        Pituudesta on kuitenkin ollut ain enempi hyötyä kuin haittaa...eipähän tarvitse jakkaraa joka kerta kun kaapilta jotain tahtoo:)"

Oletko idiootti? Mitä tekemistä tuolla lauseella "No jopas oli taas...miehinen kommentti!" tekemistä sen kanssa kun miehen mielipidettä kysytään - minkätyyppisestä naisesta pitää. Vaikutat kaikki-mulle-heti-nyt-naiselta. Ja kirjoitat ennen kuin ajattelet mitä kirjoitat! Ja nykymiehet ovat pitempiä kuin kertaakaan aiemman sukupolven aikana

"Persjalalkaiset miehenpuolikkaat!
        190cm mies 11.4.2006 klo 17.34
        Oikea mies jonka pituus on vähintään 185cm tahtoo rinnalleen naisen joka on vähintään 175cm. Malliksi ei edesä pääse alle 175cm nainen, eikä malliksi senkummemmin pääse miehenpuolikaskaan. En tiedä että mistä tänne viikinkiseudulle on päässyt sikiämään persjalkoja!"

Tuollaista mielipidettä ei varmaan kannata edes kommentoida niin alaarvoinen se on!

Itse olen 187/93kg ja en ole koskaan pitänyt pitkistä naisista raja tulee siinä 170cm ja 175cm nostaa vain epänaisellisuuden esiin ja samoin serkkuni on 193/98 ei hänkään pidä isoista naisista! Ja saman suuntaisia mielipiteitä olen kuullut muitakin isoilta miehiltä - eli pieninainen on ihanan seksikäs ja naisellinen!

Johan kolahti mieheen, eli miehet saa arvostella naisia muotojen ja koon mukaan, mutta jos nainen tekee miehelle saman, niin herneethän siinä nenään vedetän. Et sen pituinen se.

• resteranta
        190cm mies kirjoitti:

mikä olisikaan tyylikkäämpää kuin hyvin pukeutunut,uljasryhtinen, hyvä vartaloinen yli 170 senttinen upea nainen

• missin mitoissa
        190cm mies kirjoitti:

Persjalkaiset isomahaiset miehet jotka salaa vaimojensa seläntakaa tirkistelevät mielenkiintoisia peppuja pelkäävät pitkiä komeita naisia.Ise olen saanut kehuja pituudestani pitkiltä miehiltä.On se kyllä kamala näky kun lyhyt mies esim.tanssilattialla,pää pitkän naisen tissien välissä.Miehet meillä on ikävä kyllä lyhyen läntiä.Miehen on vaikea tunnustaa olevansa alempana naista,pituudessakin.Hoi miehet,maalaisjuntit.Katsokaa peiliin ja kysykää itseltänne mikä teitä oikein vaivaa.Nostakaa itseänne edes hyvällä käytöksellä vähän ylemmäs.

• Lyhyt ja läntä
        missin mitoissa kirjoitti:

Persjalkaiset isomahaiset miehet jotka salaa vaimojensa seläntakaa tirkistelevät mielenkiintoisia peppuja pelkäävät pitkiä komeita naisia.Ise olen saanut kehuja pituudestani pitkiltä miehiltä.On se kyllä kamala näky kun lyhyt mies esim.tanssilattialla,pää pitkän naisen tissien välissä.Miehet meillä on ikävä kyllä lyhyen läntiä.Miehen on vaikea tunnustaa olevansa alempana naista,pituudessakin.Hoi miehet,maalaisjuntit.Katsokaa peiliin ja kysykää itseltänne mikä teitä oikein vaivaa.Nostakaa itseänne edes hyvällä käytöksellä vähän ylemmäs.

Tulee mieleen:
        A) Olet tavannut persjalkaisen tirkistelevän miehen, mutta et ilmeisesti pitkän salskeaa tirkistelijää
        B) Pitkät miehet kehuu pitkiä naisia ja lyhyet miehet vähän lyhyempiä ja mahdollisesti pidempiäkin. Makuasia anyway.
        C) Vika ei ole pituudessa vaan asenteessa, kun hakee itseään pidempää naista tanssiin vai hakiko mahdollisesti nainen sillä kertaa...
        D) Keskipituus Suomenmaassa taitaa olla miesten hyväksi vielä.
        E) Itsetuntokysymys tuo ylempänä ja alempana oleminen, ei pituuskysymys.

• Thomas
        arkaan paikkaan kirjoitti:

Johan kolahti mieheen, eli miehet saa arvostella naisia muotojen ja koon mukaan, mutta jos nainen tekee miehelle saman, niin herneethän siinä nenään vedetän. Et sen pituinen se.

Tottakai osuu ja aina osuu kun näkee kirjoituksen, jossa vähätellään jotain sukupuolta vain sukupuolen takia - tottakai se kertoo kirjoittajasta - aika paljon.

Mutta tuskinpa paljoa voi odottaa kun ei paljoa ole annettu.

• Johtuisko
        ............ kirjoitti:

mulla on mies joka yli 185 ja ei tosiaan haluu ittelleen mitään 175 pituista naista, tykkää lyhyemmistä. itse olen 165

huonosta itsetunnosta vai mistä? Uskomattomia pituusrasisteja en voi vaan käsittää.

• rose18

minusta on todella hieno vastaus 8)

• outousko

Unelmanaisen pituudella ei ihan oikeasti olisi väliä, jos hän muuten olisi unelma.

Kuitenkin, jos käännetään kysymys näin päin: "minkä pituisista naisista pidät?"
      Niin voisin vastata: Käyn kuumana lyhyisiin naisiin. Unelma pituus voisi sijoittua siihen 150 ja 160 väliin, mutta tämä ei tarkoita, että kaikki yli 160 senttiset olisi rumia harakoita :D

Itseltäni löytyy pituutta 180 senttiä

• SimStim

täällä on näemmä muitakin samalla linjalla ku minä :)

Itsekkin pidän unelmanaisena lyhyempää, eli juuri tuohon 150-160 vois sattua :)

En myöskään tarkoita, että pidemmissä olisi mitään vikaa, mutta jos unelmista puhutaan...

Itsekkin 180cm.

• Demilian

Muistan joskus pikkutyttönä kuunnellessani äitini puheita ystäviensä kanssa,aiheena naisten pituus miehiin nähden, kun yksi lyhyimmistä naisista seurueesta sanoi, että hänen pitää pyytää miestään laittamaan partavettä napakarvoihin, jotta pääsee sitä tuoksuttelemaan. Minua hymyilytti asia. Itse olen 168cm eli en edes "missimitoissa", mutta olen aina kokenut olevani jotenkin pitkä nainen. Johtuu ehkä siitä että entiset mieheni ovat olleet todella lyhyitä. Entinen miehenikin oli vain 160cm. Itseäni on kai vain kiehtonut miesten muuten harteikas olemus...Mutta oma unelmani on ehkä nykyään muuttunut eli yli180cm miehen rinnalla voi tuntea olonsa sopivan lyhyeksi ja "turvalliseksi". Se unelmistani...

• Kolli Kellinen

Itse olen vain 170-senttinen pikkukolli, joten en ehkä katsele sillä silmällä 180-senttisiä naisia. Toisaalta kokemusteni perusteella lyhyet (alle 160-senttiset) naiset ovat jostain kumman syystä kiinnostuneita todella pitkistä miehistä. Minunkin tuttavapiirissäni on pari pariskuntaa, joissa nainen on hyvä jos 155-senttinen ja mies yli 190. Kaikki tyttöystäväni ovat olleet väliltä 165-175, eli osapuilleen itseni mittaisia ja ihan mukavaa ja kätevää niin.

• että miehet

fantasioivat mallimittaisista naisista, sori vaan lyhyet naiset, koska pitkäraajaisilla siroilla naisilla vartalon muodot ja vaatteet pääsevät paremmin oikeuksiinsa. Tyttöystävikseen he taas valitsevat lyhyenläntiä, koska tuntevat siten itsensä maskuliinisemmaksi.

• 160 cm nainen

No ei minua haittaa että mies tuntee ittensä maskuliiniseksi rinnallani. Mitä pahaa siinä on?
        Sitäpaitsi tutkimukset osoittavat että mies fantasioi yleensä lyhyehköstä ja muodokkaasta naisesta. Käykää katsomassa vaikka miesten itsetyydytys palstaa, siellä unelmaisin nainen on rehevä ja normipituinen, ei mikään poikamainen huippumalli joka esittelee vaatteita.

• kulkevat

huonoryhtisinä? haluavatko olla lyhyempiä?

• saaneet
        kulkevat kirjoitti:

huonoryhtisinä? haluavatko olla lyhyempiä?

lyhyiden naisten vihat ja itseinhot niskoihinsa.

• Minä ainakin haluan, että olen vaimoani pidempi, vaikka hänellä olisi piikkikorot jalassa ja tukka tupeerattu pystyyn. Eli vähintään 20 sm itseäni lyhyempi.

Tuo fantasiointi ei päde ainakaan itseeni, joskin tiedän noinkin ajattelevia olevan. Tjaa, yksi vanha tuttu ihan tosissaan etsiikin tarkoituksella 180 senttisiä naisia.

Lyhyenläntä on muuten mauton ilmaisu. Pieni koko on feminiinistä ja kaunista.

• sitten
        saaneet kirjoitti:

lyhyiden naisten vihat ja itseinhot niskoihinsa.

niiden pitkät kädet painavat niin paljon, että ryhti on mennyttä...

Pitkänä naisena haluaisin toki itseäni pidemmän miehen. Olen seurustellut 4cm lyhemmän miehen kanssa, mutta kyllähän se on niin että enemmän naiseksi tuntee itsensä yli 185 pitkän kanssa... mutta 180 on ihan riittävä...

Kuljen muuten kaikki 178cm ryhdikkäänä...

• leikissä mukana
        160 cm nainen kirjoitti:

No ei minua haittaa että mies tuntee ittensä maskuliiniseksi rinnallani. Mitä pahaa siinä on?
        Sitäpaitsi tutkimukset osoittavat että mies fantasioi yleensä lyhyehköstä ja muodokkaasta naisesta. Käykää katsomassa vaikka miesten itsetyydytys palstaa, siellä unelmaisin nainen on rehevä ja normipituinen, ei mikään poikamainen huippumalli joka esittelee vaatteita.

hupsista empä toivoisi olevani itsetyydytyksen fantasia.

• ,,,..
        160 cm nainen kirjoitti:

"Poikamainen huippumalli"? Onko sellaisiakin muka olemassa, en ole ikinä moisesta kuullut...

• malli
        ,,,.. kirjoitti:

"Poikamainen huippumalli"? Onko sellaisiakin muka olemassa, en ole ikinä moisesta kuullut...

"Poikamainen huippumalli"?

Eikös se Saima Nousiainen ole "huippumalli"

• ,,,..
        malli kirjoitti:

"Poikamainen huippumalli"?

Eikös se Saima Nousiainen ole "huippumalli"

Ja mitäs "poikamaista" siinä sitten on?

• Paakkis
        ,,,.. kirjoitti:

Ja mitäs "poikamaista" siinä sitten on?

Hintelä kuin nuoret pojat. Yhtä pienet rinnat, kuin nuorilla pojilla. Yhtä kapea perse, kuin nuorilla pojilla. Poikamainen ääni.
        Korjaan! Miesmäinen ääni. Oikeastaan Saimissa on enemmän miestä, kuin nuorissa pojissa!

• ,,,..
        Paakkis kirjoitti:

Hintelä kuin nuoret pojat. Yhtä pienet rinnat, kuin nuorilla pojilla. Yhtä kapea perse, kuin nuorilla pojilla. Poikamainen ääni.
        Korjaan! Miesmäinen ääni. Oikeastaan Saimissa on enemmän miestä, kuin nuorissa pojissa!

Selvishän sekin. "Poikamainen" on jos on pienet tissit ja kapea perse. Eipä siihen paljoa tarvita. Onhan se toisaalta ennenkin nähty että ihan tavallinen nainen sanoo olevansa vähän poikatyttö kun pitää hiuksia ponnarilla ja harrasti pienenä vaikka lentistä... (Inhoan muuten sanoja poikatyttö ja poikamainen. Itse olen ihan rehellisesti ns. epänaisellinen, mut en ole mikään "puolipoika" -vähän omituinen tyttö vain.)

• Mari;)
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä ainakin haluan, että olen vaimoani pidempi, vaikka hänellä olisi piikkikorot jalassa ja tukka tupeerattu pystyyn. Eli vähintään 20 sm itseäni lyhyempi.

Tuo fantasiointi ei päde ainakaan itseeni, joskin tiedän noinkin ajattelevia olevan. Tjaa, yksi vanha tuttu ihan tosissaan etsiikin tarkoituksella 180 senttisiä naisia.

Lyhyenläntä on muuten mauton ilmaisu. Pieni koko on feminiinistä ja kaunista.

Joo ja iso koko maskuliinista ja komeeta;)nam nam:) Ja kaikki on suhteellista...

• J_Karma

etten välttämättä haluaisi olla itseäni pidemmän naisen kanssa, vaikka eihän se viime kädessä mikään ratkaiseva asia olisi.

Ja pituuttahan minulla on 184 cm.

• Sepe.

reilu 180 ja kyllä vähän voisin tuntea itseni jopeloksi itseäni pidemmän naisen kanssa. En kyllä varmuudella tiedä, sillä en ole koskaan ollut missään vähääkään henkilökohtaisemmassa tekemisissä itseäni pidemmän naisen kanssa.

• suht

saman mittaisen?

• Sepe.
        suht kirjoitti:

saman mittaisen?

Minulla ei ole pituuskompleksia ja minun mittainen nainen tietää itse olevansa varsin pitkä naiseksi, joten varmasti tasapaino löytyy samanmittaisuudesta huolimatta.

V: Kyllä käy.

• 170cm
        Sepe. kirjoitti:

Minulla ei ole pituuskompleksia ja minun mittainen nainen tietää itse olevansa varsin pitkä naiseksi, joten varmasti tasapaino löytyy samanmittaisuudesta huolimatta.

V: Kyllä käy.

itse olen 174cm. menee samanmittainen kanssa, minua ei ainakaan haittaa edes jos nainen on korkkareiden kanssa.

• NormiMies

Englantilaisten tutkijoiden tutkimuksessa todettiin että sopivimman parin pituuden suhde on naisen pituus=miehet pituus/1.09
      eli minulle noin 170,64 cm pitkä nainen, kiiitooosss...

• aviossa

Olen 175, vaimo 165. Ihannesuhde, myös pituuksien puolesta :-)

Pidän kotileikeissä 10cm piikkikoroista. Sekin toimii.

• ...kuinka

pitkä mies minulle...olen 178...
        sopivat voi ilmoittautua

Sopusuhtainen nainen

• mukaan

mun pitäs löytää itselleni 191 cm hujoppi... eli ei kun koriskentille bongailemaan...

Just joo.

• vastaaia

unelmanaiseni eli vaimoni on 165 ja se kelpaa oikein hyvin ei ole yhtään liian lyhyt eikä yhtään liian pitkä. itse olen 186.

• mies 176cm

Pituutta semmoset 170-175cm ja painoa 60kg

• oma pituus 177

Pidän myös itseäni pidemmistä naisista, mutta naisen on oltava silti hoikka ja kaunis.

• fsdfdkk

Olen 170cm mies, ja minua miellyttävät eniten 175-180cm naiset. Sellainen kun vielä kävelee kunnon korkokengissä niin on kyllä mahtava näky :)

Liittyskö toi jotenkin evoluutioon tai jotain... alitajunta haluaa lapsista pitempiä :D

• mr.douglas

Olen itse 182, 10 senttiä lyhyeempi on sopiva.

• omituista

Miksi näin muuten on? Itse olen nainen ja lähemmäs 180, ja se rajoittaa jo jonkin verran tarjontaa kun useimmat miehet on lyhyempiä. Mutta oon aina kuvitellut että pidemmille miehille ei naisen pituus olis ongelma.. mutta useimmat niistäki haluaa näköjään itseään 10 senttiä lyhyemmän naisen. Miksiköhän?

• Keskipitkä
        omituista kirjoitti:

Miksi näin muuten on? Itse olen nainen ja lähemmäs 180, ja se rajoittaa jo jonkin verran tarjontaa kun useimmat miehet on lyhyempiä. Mutta oon aina kuvitellut että pidemmille miehille ei naisen pituus olis ongelma.. mutta useimmat niistäki haluaa näköjään itseään 10 senttiä lyhyemmän naisen. Miksiköhän?

Tahtovat vain olla luisevia hongankolistajia. Jos vielä sattuu olemaa toista sorttia lihavia sata kiloisia laiskanpulleita sohvan täytteitä.

• Erkko
        omituista kirjoitti:

Olen 190 pitkä ja olen "tottunut" lyhyempiin naisiin. Parhaimmillaan pituuseroa oli 30cm!

Nyt olen seurustellut parisen vuotta itseäni juuri 10cm lyhyemman naisen kanssa. Ensin alkuun tunsin pientä alemmuuskompleksia, koska minulla on aina ollut hieman huono itsetunto. Ei tuota kauaa kestänyt muutamia viikkoja. Tietysti kerroin hänelle siitä.

Onneksi hän ei ole koskaan aiemmin eikä minun aikanani pitänyt korkkareita. Ei oikein sovi hänen sporttiselle luonteelleen.

• PitkäPatukka

Kyllä pitkät naiset on kivempia sängyssä. Saa työnnellä täysillä menemään, eikä nainen ala heti huutamaan tuskasta jos kun kulli mahtuu menemään pohjaan saakka. Ainakin mulla on sellasia kokemuksia lyhyistä naisista, että ne valittaa heti että ..älä niin syvälle kulta älä älä.. pane pane pane...aaahh..
      Mutta pitkät naiset ne vaan nauttii ja vikisee että voi kun on paksu..älä halkase...älä kulta kulta kultaaaa....aaaaahhh.

• hyväksi

Ei ole koskaan ollut ongelmia kumppanin pituuden kanssa.
      Ihannetilassa hän on suunnilleen samanmittainen kuin minä.

• Nimetön

Allekirjoitan. 20 cm yli ja alle menee minun makurajani eli lyhyt ja pitkäkin on kaunista mutta eniten tykkää saman mittaisesta. On vain mukava katsella maailmaa samalta sopusuhtaiselta tasolta =)

Korkojakin inhoan yli kaiken naisten pukeutumisessa, että ei se pituus silloin ota silmään ensimmäisenä =)

• Mies170

Naisen pitää olla 20 cm lyhyempi eli 150.
      Toisaalta joskus on kiva tanssia hitaita 190 cm isotissisen naisen kanssa pää rintojen välissä.

• joo...

Itse n.170 cm ja ...tuttaa joskus kun vaimo joka pari cm. pidempi, pitää korkokenkiä, tuntuu hälmöltä näyttää lyhyemmältä...tanssilattialle en halua enää ollenkaan tosikarjujen kyynärpäitä maistelemaan...

• Marinelle

Voisit vaikka samalla imaista tisusta kun neiti ei huomaa:) No joo, menen ruokkimaan tästä poikaystäväni, sillä onkin jo kauhea nälkä.:D

• :D.

190 senttisen isotissisen naisen kanssa!!! Oletko ihan varma, että tuollainen korsto on ollut nainen? Jospa se onkin ollut vaan lihavatissinen mies :D

• kolmen väliltä

Naisen tulisi olla metrin ja kolmen metrin väliltä.

Typerä kysmys. Oletko kenties idiootti?

• Pullopersesika

Itse 184
      Seksuaalisessa fantasioinnissa pitkä on "kaunista".
      Todellisuudessa täysin merkityksetöntä.
      Pikku tirriäkin on kiva pitää kainalossa.
      Satakasikymppisiä on ollut, muttei vielä itseäni pidempiä.
      Pitäis varmaan käydä lentopallosalilla bongailemassa..
      ;)

• m-174

samanpituset kiehtoo eniten eikä haittais vaikka olis pari kolme senttiä pitempikin. Unelmanainen siinä 165-175. Kumma homma että tuntuu noista pitemmistä naisista kiinnostuvan helpommin. Ainahan sitä on tosin sääri/peppumiehiä oltu.

• ihmeessä :)

Tervetuloa katsomaan taas syksyllä kun pelit alkaa. Itse oon 186, enkä ole ees joukkueen pisin :)

• Pullopersesika
        ihmeessä :) kirjoitti:

Tervetuloa katsomaan taas syksyllä kun pelit alkaa. Itse oon 186, enkä ole ees joukkueen pisin :)

..mies voisi tuollaisesta kutsusta kieltäytyä,namnam..

;)

• 178 senttiä

Malleja(esim. Janina Frostell) en ole koskaan ihaillut. Itseni pituinen nainen ei voisi kiinnostaaa yhtään.

• keiju

ketä voisi kiinnostaa alle 150cm nainen? tuntuu ettei ketään eikä ainakaan oteta vakavasti missään...

• metriseitenkasi
        keiju kirjoitti:

ketä voisi kiinnostaa alle 150cm nainen? tuntuu ettei ketään eikä ainakaan oteta vakavasti missään...

Mun mielestä lyhyys on naisellista. Ovathan naiset yleensä miehiä lyhyempiä. Mul oli aikoinaan tyttöystävä joka oli aikuinen mutta silti vain 143cm. Mulle se tosin ei ollut "vain" vaan just sopiva. Mä ajattelen naisista sillai että mitä lyhyempi sen parempi. Mun ihannenainen on alle 150cm. Viimeset kax tyttöystävää ovat olleet mun mittakaavassa pitkiä, toinen 170cm toinen 160cm, toivottavasti tulevaisuudessa opin tuntemaan lyhyempiä naisia. Kai mä oon jonkinlainen pituusrasisti kun mä nykyään ajattelen että yli 160-senttinen muija on liian pitkä, mutta en voi sille mitään. Mieltymyksensä kullakin.

• -----------
        metriseitenkasi kirjoitti:

Mun mielestä lyhyys on naisellista. Ovathan naiset yleensä miehiä lyhyempiä. Mul oli aikoinaan tyttöystävä joka oli aikuinen mutta silti vain 143cm. Mulle se tosin ei ollut "vain" vaan just sopiva. Mä ajattelen naisista sillai että mitä lyhyempi sen parempi. Mun ihannenainen on alle 150cm. Viimeset kax tyttöystävää ovat olleet mun mittakaavassa pitkiä, toinen 170cm toinen 160cm, toivottavasti tulevaisuudessa opin tuntemaan lyhyempiä naisia. Kai mä oon jonkinlainen pituusrasisti kun mä nykyään ajattelen että yli 160-senttinen muija on liian pitkä, mutta en voi sille mitään. Mieltymyksensä kullakin.

Itse olen 185, mutta tykkään naisista, jotka on luokkaa 150 cm...

• tämä???
        ----------- kirjoitti:

pidätkö 155 cm pitkästä ja hyvin hoikasta ja kevyestä naisesta? Mä tykkään pitkistä miehistä.Nam.(:

• hongankolistajat

eivät pahemmin minunkaan silmää miellytä vaan seksikkäimmät vartalot löytyy kyllä niistä lyhyemmistä naisista.

• assss
        ----------- kirjoitti:

tai Thaimaassa jne ...
        Olisi aika suloisen näköisiäkin, ja monet aika pieniä. Minulle sieltä kelpaisi joku yli 160 cm.
        Itse olen 180.

• ketsueki

Ehkä joku 186c, olis kiva mitta, itseöni lyhyempi mutta pitkä kuiteskin ^o^

• santa claus

se on ihan hyvä :)

• ......

Ihanne olis 170-175, mutta todellisuudessa sillä ei ole mitään väliä. Ehkä kuitenkin käytännöllisyyden kannalta ei alle 160 tai yli 190( korot) Halailu onnistuu mukavammin ;)

Itse olen 186cm.

• moi

Unelmieni nainen olisi ehkä siinä 170 cm kohdalla, sellainen sirorakenteinen ja hoikka. Itse olen siinä 182 cm kieppeillä.

• kauniimpia

Miksi mallit on pitkiä? Koska pitkät naiset on upeamman näköisiä kuin lyhyet tantat. Lyhyt nainen on joko mummomainen tai tyttömäinen, harvemmin naisellinen. Pitkät naiset ovat niitä naisellisia pitkine koipineen. Tietty liika on aina liikaa. 185senttinen nainen alkaa olla jo vähän liian pitkä...

Miehen kuuluu olla vähintään 180cm.

• tyttömäisistä ....

naisista, ne on hellyttäviä :)

• Jake

Miten musta tuntuu,et ton edellisen on kirjottanu joku pitkä nainen eikä kukaan mies.. ;)

Olen ite 185cm pitkä mies ja mun mielestä naisen kasvot on tärkeämpi kriteeri kuin pituus(kunhan nainen ei ole alle 150cm tai yli 180cm). Ja pakko vielä sanoa,että lyhyet naiset ei todellakaan ole tanttoja(yleensä)!Monet kauneimmista naisista,joita IRL tiedän on lyhyitä..et semmosta!

• Tanssiva_mies

Niin unelmanaiseni pituus alkaa 180 sentistä !

Olen saanut tanssittaa 190 cm maltilliset korot ja voin sanoa nauttineeni tanssittamisesta - en siksi että pää olisi ollut "tissivaossa" vaan siksi että hän osasi tanssia todella hyvin!

Unelmanaiseni saattaisi olla se hollanti - vai oliko se belgialainen yli kaksi metrinen upea ilmestys.

Kaikki arvoisat pitkät naiset - olkaa rohkeasti pituutenne mittaiset, näyttäkää itsenne kuinka upeita te olettekaan kun seisotte suorana - täydessä mitassanne...
      En väheksy lyhyitä naisia, pitkissä naisissa vain on mulle "se jokin"

• PITKÄ-nainen

Pitkät naiset(176-185) eivät ole seksikkäitä tai naisellisia no tosin aina voi olla poikkeus, mutta yleisesti mikään ei oel niin naisellinen kuin pieninainen(150-160)nam, nam!

• Tanssiva_mies
        PITKÄ-nainen kirjoitti:

Pitkät naiset(176-185) eivät ole seksikkäitä tai naisellisia no tosin aina voi olla poikkeus, mutta yleisesti mikään ei oel niin naisellinen kuin pieninainen(150-160)nam, nam!

ja minusta jokainen nainen on sekä seksikäs että naisellinen jos hän on sinut oman itsensä kanssa. Ei seksikkyys tai naisellisuus ole koosta kiinni.

Mikäli seksikkyys olisi kiinni vain koosta, silloin vain esim. tietty pituuden, rintojen, uuman ja lantion kokojen suhde tekisi ihmisestä seksikkään.

Mielestäni seksikkyys lähtee ihmisestä itsestään, tässä tapauksessa sinun määrittämissäsi ihannemitoissakin oleva voi olla yhtä seksikäs kuin pakastesei.

Minä pidän oman mielipiteeni - pitäkää te muut omanne =)

Toisaalta - mitä minun kanttini ei kestäisi?
        Olen ollut tilanteessa, jossa tanssiinhakemani nainen on ollut pidempi kuin alunperin osasin odottaa, mutta aina tanssissa ratkaisee sekä osaaminen että naisen kyky luottaa tanssittavaan mieheen niin paljon, että antaa miehen viedä ja uskallus "heittäytyä" tanssiin.

Ja lopuksi: olkoonpa miehen ja naisen välinen pituusero millainen tahansa, molempien päät ulottuvat silti hyvin samalle tyynylle ;-)

• kirjoittaa provoa täällä
        Tanssiva_mies kirjoitti:

ja minusta jokainen nainen on sekä seksikäs että naisellinen jos hän on sinut oman itsensä kanssa. Ei seksikkyys tai naisellisuus ole koosta kiinni.

Mikäli seksikkyys olisi kiinni vain koosta, silloin vain esim. tietty pituuden, rintojen, uuman ja lantion kokojen suhde tekisi ihmisestä seksikkään.

Mielestäni seksikkyys lähtee ihmisestä itsestään, tässä tapauksessa sinun määrittämissäsi ihannemitoissakin oleva voi olla yhtä seksikäs kuin pakastesei.

Minä pidän oman mielipiteeni - pitäkää te muut omanne =)

Toisaalta - mitä minun kanttini ei kestäisi?
        Olen ollut tilanteessa, jossa tanssiinhakemani nainen on ollut pidempi kuin alunperin osasin odottaa, mutta aina tanssissa ratkaisee sekä osaaminen että naisen kyky luottaa tanssittavaan mieheen niin paljon, että antaa miehen viedä ja uskallus "heittäytyä" tanssiin.

Ja lopuksi: olkoonpa miehen ja naisen välinen pituusero millainen tahansa, molempien päät ulottuvat silti hyvin samalle tyynylle ;-)

jeesh.

• Pituutta unelmanaisellani on erittäin todenäköisesti noin 155-170 cm. Pituutta minulta löytyy vähän reilu 180cm.

Meinasin pistää alarajaksi 160cm, mutta sitten muistin, että esim. Jaana Pelkonen on vähän alle 160 cm.

• Palaute1

Jaana P on muuten tasan 160 cm, ellei hieman ylikin.

Olen nainen (tyttö) ja unelmapituus miehelle (pojalle) on /-180cm. Noin 172 cm pitkänkin kanssa olen seurustellut, mutta hän tuntui jotenkin kovin lyhyeltä, vaikka olikin minua 10cm pidempi.

Pidän pituudestani. Olen tyytyväinen, että voin olla pieni, söpö ja suojeltava. Onneksi en ole mikään mallinmittainen. Hoikkina päälle 170cm naiset ovat yleensä skeletorimaisia eli luisevan ja kömpelönnäköisiä, ja pulleina taas isoja. Pienenä ja söpönä on kiva olla.

• 6½ jalkaa

6 jalkaa pitkä nainen on "unelmanainen", mutta ei pituus ole mitenkää tärkeä asia.
      Vaaranahan olisi lisäksi, että mahdollisesta jälkikasvusta tulisi jotain v*tun koripalloilijoita;))))))))))))

• Nainen 181 cm

Aihe on mielestäni mielenkiintoinen, sillä pitkänä naisena olen saanut miehiltä sekä kiitosta että kauhisteluja. Yleensä kun olen iltaa viettämässä, ainakin 1 mies illassa tulee päivittelemään "oletpas sinä pitkä". Pidän tätä varsin huvittavana, koska en itse menisi kommentoimaan esim. lyhyelle miehelle hänen pituudestaan. Itse en kärsi pituudestani lainkaan, päinvastoin. Olen sitä mieltä, että kysymys, pitävätkö miehet pitkistä naisista vai eivät, on samaa maata kuin kysymys pitävätkö miehet blondeista vai bruneteista jne. Eli MAKUASIOISTA ei sovi kiistellä. Itse olen löytänyt rinnalleni miehen, joka ei juuri ole minua pidempi, mutta joka hyväksyy minut juuri tällaisena.:-)

Pitkät naiset, kantakaa itsenne ylpeinä!

• ukko

Pidän pitkistä naisista! :D

• sulo vilen

Kyse on tosiaan makuasiasta, josta voi vain kiistellä, ei päästä mihinkään lopputulokseen.

Kuten Nainen 181cm totesi:"Pitkät naiset, kantakaa itsenne ylpeinä!"

Ystäväpiiriini kuuluu nainen joka on kutakuinkin saman pituinen kuin minä, olen 178cm, minusta hän on huomattavan kaunis, mutta on jotenkin surullista nähdä kun hän usein seisoo jotenkin lysyssä. Olemme muutaman kerran käyneet yhdessä syömässä/oluella yms. ja minun seurassani hän jostakin minulle ainakin toistaiseksi tuntemattomasta syystä kuitenkin seisoo/kävelee suorassa, ja se saakin hänet näyttämään vielä upeammalta. :)

Itse en ole ajatellut että hän olisi mitenkään pitkä, sitten eräs henkilö tuli kysymään, "olenko nähnyt sitä pitkää naista". Ja minä rassukka olin ihan pihalla, tyyliin että kuka? mitä? häh?

Kommentoivatko ihmiset tosiaan naisen pituutta niin hanakasti, että se saa hiukankin keskimittaa pidemän naisen helposti ujostelemaan pituuttaan? Ainakin olen siinä käsityksessä että tälle ystävälleni hänen pituutensa on hiukan herkkä asia.

• kairow

Eli kysymys, pitävätkö naiset pitkistä vai lyhyistä miehistä on samaa maata kuin, pitävätkö naiset tumma- vai vaaleatukkaisista miehistä? :o
        Itse olen 172cm mies.. :) Itse menin Suomi24.fi treffeille etsimään mielenkiintoista viestiseuraa. Luin sata ilmoitusta, ja jokaisen ihannekumppani oli yli 175cm / 75kg. Kelle nyt sitten kirjoitan? :( Kaippa kömpelöt ihmiset siellä hakevat kömpelöä seuraa... :)

• myös 181cm nainen

Ja yleensä ne on ne lyhyet miehet kun sitä naisen pituutta kommentoi. Pituus tulee geeneistä, eipä sukulaisissa tule mieleen olsiko yhtään naista alle 170cm eikä yhtään miestä alle 190cm. Oma miesystävä on 199cm ja juuri sopivan pituinen, makuasia on se että kiinnostavia on miehet yli 195cm. Pitkät sukulais ja kaverinaiset pitävät myös pitkistä miehistä. Nykyään nuoremmat, siis parikybäset ja alle on mielestäni aseammin pidempiä kun ennen, 15v. sitten pitkä erottui selvemmin.

• 173cm

Sitten sen hiukset pitää olla 41cm pitkät, kynnet 2,5cm, ripsetkin mielellään (ei ihan ehdoton) 0,8cm.

• Keskipitkämies

joten nainen voisi mielellään olla siinä 170-180cm paikkeilla. Tämä ei tietenkään ole mikään este parisuhteelle jos muuten on perin miellyttävä ja romanttinen. Silloin ei haittaa vaikka olisi vähän alle tai yli :o)

• eri mittaiset

...keskustellaanpa naisen logiikka palstalla minkä mittaisen miehen haluaisimme...

Sehän on se elämän tärkein asia...

Nainen ja kaikki 178cm

• keiju

ei sillä pituudella ole väliä,korvien väli se on mikä merkitsee!

• 196cm

Olen tavannut yhden lähes saman pituisen naisen. Pieni juttutuokio tämän norjalaisen kaunottaren kanssa venähti 2 tuntiseksi ja olin myöhästyä junasta.

• 180cm

Siinähän ne pituudet tuli. Loppuenlopuksi sillä pituudella ei ole mitään merkitystä, kun se oikea osuu kohdalle. Slloin unelma muuttuu...

• läskipää

Miten ihmeessä olen ikinä saanut miehiä, kun kaikkien tälläkin? palstalla kirjottaneiden mielipiteet ovat niin yhteneviä lyhyisiin...

Ainiin, pitkät ei vissiin tarvitsekkaan näitä palstoja niin paljoa...

• J.Lo

..itseäni pidemmän miehen.eli siis miehen oltava naista pidempi.

• sataseitenkasi

Minä, kuten vissiin monet muutkin miehet, tykkään lyhyistä naisista. Lyhyet naiset ovat jotenkin naisellisempia ja viehättävempiä.

• tumppi:)

Itse olen 23v. 173cm "jätkä". Itse olen päässyt ulkonäköpaineista, arvostan jokaista ihmistä, ja jokaisen kokemusmaailmaa sellaisenaan. On ilmeistä henkistä oireilua, että ihmiset miettivät paljon tämänlaisia asioita ja kuvittelevat voivansa "valita" kumppaninsa mielekkäin seurauksin. Olen elämäni aikana seurustellut kahdesti, kummatkin tyttöystäväni ovat olleet lähemmäs 180cm. Ei ole "minun" haluistani kiinni, mutta huomaan monesti kiinnostuvani naisesta joka on huomattavasti minua pidempi. Eräs melko lyhyt (n.165cm)miespuolinen tuttuni seurustelee päätä pidemmän naisen kanssa, eikä varmasti kumpikaan ole etsinyt tietyn pituista kumppania. On myös ilmeinen heikon luonteen merkki rajata itselleen sopivien ihmisten joukko fyysisten asioiden perusteella. Mielestäni itsestäänselvyys "miehen pitää olla pidempi" on arvoton. Hyvää yötä.

• 198cm

Pitkä nainen olisi todellakin jotain. Kaikki tuntuvat vain olevan tuommoisia 150-170cm hukkapätkiä ;-) Ehkä joskus se oikea sattuu kohdalle.

• Mari;)
        198cm kirjoitti:

Pitkä nainen olisi todellakin jotain. Kaikki tuntuvat vain olevan tuommoisia 150-170cm hukkapätkiä ;-) Ehkä joskus se oikea sattuu kohdalle.

eihän me kaikki ihan hukkapätkiä olla

t:vaalee 181cm

• Looratytteli
        198cm kirjoitti:

Tää tytteli on hoikka ja 186cm korkee. Jokunen tansiinhakija on lähtenyt karkuun, kun oon noussut seisomaan...no, ei se mitään. Kertoo hakijasta enemmän kuin minusta.

• ,,,..

Näinhän se menee, "sopivan" määrittely tällaisten asioiden perusteella on turhaa. Varsinkin toi iänikuinen "miehen oltava pidempi" on käsittämätön: miten voi olla että joku tuntee itsensä enemmän naiseksi/mieheksi "oikeanpituisen" rinnalla? Eikö ihmiset ole varmoja omasta sukupuolestaan vai mihin sitä todistelua tarvitaan?

• Atleetti

Kun pitkän huiskean naisen rinnalla tarpoo mitäänsanomaton miehen pätkä... ja vielä naisen kainalossa?!? haloo... Tulee väistämättä mieleen että miehellä on todennäköisesti vain rahaa... ja nainen on vain sen vuoksi miehen kanssa... eli se antaa naisesta kaikenlisäksi halpamaisen kuvan... öh..
      En usko että nainenkaan voi ylpeästi tuntea olevansa NAINEN! ja käpertyä miehen kainaloon... mutta kun se mies käpertyy naisen kainaloon niin kyllä siinä varmaan tulee aika äidillinen fiilis, ja pidemmän päälle se yhdistelmä ei kanna hedelmää. Vaan nainen huomaa kuitenkin niissä pidemmissä miehissä sen viehätysvoiman määrän. Tuntee sisällään sen halun olla kerrankin NAINEN! Eikä äiti lapsi suhteessa elävä haluissa patoutunut kodinkone.

Näin mä sen asian vain näen... T.Atleetti

• Mari;)

veit sanat suustani...en halua miehen vierellä enkä kainalossa tuntea olevani kauhee kaappi ja amatsoni vaan miestä pienempi nainen. Onneksi päälle 185cm miehiäkin vielä löytyy:)

• satakuusviis

itse olen 165cm ja mieheni 20cm pidempi. se on just passeli pituusero. tuntee olonsa vielä turvallisemmaksi kun on kunnon kokonen mies vierellä. sen kainaloonki mahtuu mukavasti. ja mikä parasta, voin käyttää miten korkeita korkokenkiä tahansa! tanssiessa pituusero vähän tuottaa ongelmia, mutta hyvin harvoin onneksi tulee tanssahdeltua.

• Nimetön

Joo, ei itsetunto-ongelmia ehkä vaan äitisyndrooma? =D

• kun....

Nicole Kidman ja Tom Cruise vielä olivat yhdessä, oli heillä pituuseroa sellanen 9 cm, siis nicole pidempi. en oo kyllä koskaan kuullut että heitä olisi sanottu huvittavan näköisiksi..?

• tumppu

Huvittavaahan tässä on noin säälittävä näkemys. Miten voit sanoa "Näin minä sen asian näen", kun et näe vielä mitään? Luulet että luulosi tekevät sinut vahvaksi. Koitahan nyt piristyä! Oletko henkilö, joka ei osaa perustella mielipidettään ja huomaa vain näennäiset asiat? Bravo! :) T: Adonis 173cm

PS. Anteeksi, ethän pahoittanut mieltäsi neiti.. :)

• tumppu
        Mari;) kirjoitti:

veit sanat suustani...en halua miehen vierellä enkä kainalossa tuntea olevani kauhee kaappi ja amatsoni vaan miestä pienempi nainen. Onneksi päälle 185cm miehiäkin vielä löytyy:)

Älä ota 185cm ukkoa. Alat seurustelemaan mun kanssa! Oon jopa 173cm! :)

• Mari;)
        tumppu kirjoitti:

Älä ota 185cm ukkoa. Alat seurustelemaan mun kanssa! Oon jopa 173cm! :)

ei tee noin pienellä miehellä mitään;)

• tamppo
        Mari;) kirjoitti:

ei tee noin pienellä miehellä mitään;)

Teetpä.. :) Alan koht itkee.. ;(

• olis mahtava

hiukan pyöreä, muodokas vartalo ja nätit kasvot.

• Faunia

ja monesti huomannut, että itseäni lyhyemmille miehille tuottaa vaikeuksia suhtautua luontevasti tällaiseen pitkään naiseen.

Kieltämättä lyhyttä miestä on jotenkin vaikea ottaa vakavasti. Onhan tästä aiheesta tehty tutkimuksiakin joiden mukaan pitkät esim. menestyvät työelämässä pätkiä paremmin.

• ,,,..

Minkä takia lyhyttä miestä olisi vaikea ottaa vakavasti? Eihän pituudella ole mitään tekemistä miehen luonteen tai kykyjen kanssa.

• veikkaisin

että naisille se miehen "lyhyys" on paljon pahempi asia kuin miehelle naisen "pituus".

• adonis=)=)

Moi. Kummallisia ja mieleltään heikohkoja miehiä olet sitten tavannut, joten ei sovi yleistää. Tai sitten et vielä osaa suhtautua lyhyempään mieheen, syistä, jotka tiedän. Lyhyemmän miehen huono itsetunto voi tosiaan vaikuttaa asiaan. Jos huomaat miehellä merkkejä huonosta itsetunnosta, miksi et ota asiaa parantaaksesi? Ota minut vakavasti niin voisimme seurustella. :)
        Tosin en vielä tiedä osaatko ajatella. :)
        t. adonis 173cm.

• adomies
        veikkaisin kirjoitti:

että naisille se miehen "lyhyys" on paljon pahempi asia kuin miehelle naisen "pituus".

Pöö. Tuo on muuten epäkelpo yhtälö. :)
        Riippuu niin paljon onko kyseessä henkisesti kypsä nainen vai ei. Esimerkiksi monesti pidempi nainen ei anna itsensä kiinnostua lyhyemmästä miehestä, joka johtuu estoista. Suomessa tällaisia kypsiä naisia vaikuttaa olevan varsin vähän :( Toivottavasti olet yksi sellainen! :)

• Achilles
        adomies kirjoitti:

Pöö. Tuo on muuten epäkelpo yhtälö. :)
        Riippuu niin paljon onko kyseessä henkisesti kypsä nainen vai ei. Esimerkiksi monesti pidempi nainen ei anna itsensä kiinnostua lyhyemmästä miehestä, joka johtuu estoista. Suomessa tällaisia kypsiä naisia vaikuttaa olevan varsin vähän :( Toivottavasti olet yksi sellainen! :)

"Riippuu niin paljon onko kyseessä henkisesti kypsä nainen"

Tuo on jo epärationaalinen lause - henkisesti kypsiä naisia ei ole olemassa ei niin kauan kun ne pääsevät sinuiksi itsensä kanssa ja alkavat ottamaan vastuun omista vioistaan ja eivät yritä, joka tilanteessa sysätä sitä, jonkun muun niskoille(useimmiten miesten).

• 185 cm

Olen 187 cm emäntä 185, ja hän on unelma.
      Matkan varrella oon toki ollut jotain 150 cm naistenkin kanssa, ja lystiä on silloinkin piisannut.
      Ei se pituus ratkaise.

• Itsetunto

Ne miehet jotka ei pysty olemaan itseään pidemmän naisen kanssa ovat yksinkertaisesti huonon itsetunnon omaavia hiirulaisia. Minulla ei olisi mitään ongelmaa olla itseäni pidemmän naisen kanssa PS. Pitkät on tosiaan upeita ja sääli että useat sitä häpeävät.

• mikki hiiri

Lyhyt mies näyttää todellakin hiirulaiselta!

• julkkis
        mikki hiiri kirjoitti:

Lennikalle Taipaleella, Kimi Räikkösellä, Vallu Valpiolla ja monella muulla julkkishenkilölläkin on pitkän huiskea upea säärinen kaunotar kainalossaan ja mitä ihmeellistä siinä on?!

• 178 senttiä

Ainakaan minun kohdalla asia ei pidä paikaansa, sillä minulla ei ole koskaan ollut seksuaalisia fantasioita itseäni pitemmistä naisista!
        En kertakaikkiaan tunne mitään fyysistä vetoa sellaisiin.

• Nimetön
        julkkis kirjoitti:

Lennikalle Taipaleella, Kimi Räikkösellä, Vallu Valpiolla ja monella muulla julkkishenkilölläkin on pitkän huiskea upea säärinen kaunotar kainalossaan ja mitä ihmeellistä siinä on?!

Siinä on vähän ehkä muusta kyse kuin pituudesta hei.. siis naiselle ;)

• arvaappa....
        mikki hiiri kirjoitti:

...tuttaako pientä miestä...KYLLÄ, kun jotkut ajattelevat noin...minkäs sille mahtaa kun on niin mitätön mitoiltaan ettei naista saa ja jos saa niin saa aina tuntea itsensä muihin karjuihin verrattuna olevansa tosi tosi hiirulainen että ihan ihmettelee mitä se siippa minussa oikein näkee...

• mukaa todella huono itsetun...
        178 senttiä kirjoitti:

Ainakaan minun kohdalla asia ei pidä paikaansa, sillä minulla ei ole koskaan ollut seksuaalisia fantasioita itseäni pitemmistä naisista!
        En kertakaikkiaan tunne mitään fyysistä vetoa sellaisiin.

asia on niin kun, joku kirjoittaa täällä niin. REPEE.....:))

Tosiasiassa sillä, ettei pidä pitkiä naisia mitää tekemistä huonon itsetunnon(luultavasti kirjoittaja oli pitkänainen) vaan ehkä enemmän biologian ja kulttuurin kanssa.

Ja omana mielipiteenä MIKÄÄN ei ole niin seksikäs kuin pieninainen!!!!

• Jeternal

Ehkä enemmän lyhyistä tykkään.
      Ei niin muuten väliä, mutta mielestäni lyhyemmillä naisilla on useammin paremmat perät.

• Nimetön

Mun eka tyttöystävä oli muistaakseni 156cm :) Ex-avovaimo oli kai 167 ja nykyinen on 164. En oo koskaan tainnut "tehdä lähempää tuttavuutta" yli 175 senttisen naisen kanassa. Suurin syy on varmaankin se, ettei sellaisia kauheasti ole sattunut kohdalle. Tietenkin siinä on varmaan sekin, etten ole sellaisia sitten varmaankaan erityisesti katsellut. Tuossa 165cm kieppeillä lienee mulle sopivin "bongailun kohde", eli tässä tapauksessa se tarkoittaa pyöreästi tuollaista 25cm pituuseroa. Mut kieltämättä en ole asiaa koskaan erityisemmin edes ajatellut. Mikään itsetuntokysymys en kyllä usko tämän kuitenkaan olevan.

• Itse olen n. 187cm

Pituudella nyt niin suurta merkitystä ole, mutta ehkä itseäni jonkin verran lyhyempi nainen olisi sopivampi. Tai on :)
      Ennemmin "liian" lyhyt kuin pitkä.

• xxx

Minä seurustelen itseäni pitemmän naisen kanssa, hän on 179cm ja itse muutaman sentin lyhyempi, eikä tästä meille mitään ongelmaa olen. Moni kyllä ihmettelee et ompas pitkä nainen, mut itse olen siihen tottunut. Mut täytyy sanoa et uljaampi näky on jos naisella on pituutta(ei tosin liikaa) ja sama pätee miehiäkin!!

• tiuku

Olen 180 cm mittainen nainen, ja käytän viihteellä ja joskus muutenkin 5-8 cm korkoja. Olen aina ollut jostakin syystä kovasti miesten mieleen, sekä lyhyempien että pitempien, eikä asia tunnu olleen ongelma muille kuin pakit saaneille kännikaloille! Poikaystäväni ovat normaaleja, komeita, ihania, älykkäitä normaalimittaisia miehiä. En itse ajattele, mikä olisi miehen unelmapituus, ihmettelen hiukan että tällaisia tarvitsee edes pohtia! Eihän sitä voi määrätä kehen rakastuu tai tuntee vetoa. Niin ja paino on vaihdellut mallimitoista 20 kiloa painavampaan, silläkään ei tunnu olleen vaikutusta, aina flaksaa!

• 182 sm pitkä papparainen. Minun mielestäni olet just hyvän mittanen. Tangoa daivudellessa on kasvot samalla korkeudella, siitä on monessa sunteessa hyötyä. Harvoin olen kyllä saanut tanssia mittaiseni kanssa, mutta sen vuoksi ne onkin jäänyt mieleen.

Ihan oikeesti ei naisen koko eikä ikäkään merkitse mitään, vaan se mitä siellä korvien välissä ja rinnassa liikkuu. Kun ollaan samalla aaltopituudella ja kemiat synkkaa ei sen ihanampaa kumppania ole syntynytkään.

• mies76

Valetta! Kukaan normaali mies ei huoli omakseen 180cm kirahvia, se on miehen pituus, ei naisen. Oma vaimoni 159cm ja on täydellinen nainen sisäisesti ja ulkoisesti:)

• tumppu

Alaks seukkaa?:):)

• Mies76
        mies76 kirjoitti:

Valetta! Kukaan normaali mies ei huoli omakseen 180cm kirahvia, se on miehen pituus, ei naisen. Oma vaimoni 159cm ja on täydellinen nainen sisäisesti ja ulkoisesti:)

Huuman NIINA HERALA on suomen RUMIN nainen. Kuin ylisuuri kirahvi eikä naisen muotoja missään kohti. Lisäksi näkee että niin täynnä itseään että oksettaa. Juuri Wallun kaltainen lyhyt alkoholisoitunut vilauttelija on hänen arvoisensa mies, joten turhaa etsit parempaa.

Niinan mitat on miehen mitat!

• olla joku
        Mies76 kirjoitti:

Huuman NIINA HERALA on suomen RUMIN nainen. Kuin ylisuuri kirahvi eikä naisen muotoja missään kohti. Lisäksi näkee että niin täynnä itseään että oksettaa. Juuri Wallun kaltainen lyhyt alkoholisoitunut vilauttelija on hänen arvoisensa mies, joten turhaa etsit parempaa.

Niinan mitat on miehen mitat!

suuurempikin ongelma (mieheyden kanssa)? Mitä se Herala sua haittaa? Ihme vaahtoamista, kertoo siitä että you have issues. Älä pliis vaivaa meitä niillä.

• Yleinen Mielipide

joo kaikki alle 170 cm miehet ja yli 170 cm naiset on epänormaaleja ja pitäs laittaa hoitoon ja ties minne...

Niin se ihminen ajattelee jalkovälillään.. Pois kaikki sivistys!

• JaMa1

Otsikon pituusero on muistini mukaan keskimääräinen pituusero suhteessa olevan naisen ja miehen välillä.

Luettuani kyseisen jutun jostain lehdestä, tarkastelin jonkun aikaa vastaantulevia pareja, ja mielestäni tuo 15 cm on todella paikkansa pitävä luku.

Kaikki 15 cm suuntaan tai toiseen eroavat pituuserot ovat siis poikkeamia.

Seuratkaapa! Asiaa ei tule huomanneeksi, koska "normi" pariskunnat ovat taustahälinää. Pariskunnat, joissa esim. nainen on 155 ja mies 190 poikkeaa normaalista sen verran, että sen panee merkille.

Oma "ihanne" naiseni olisi siis 156 cm. Oma naiseni on kuitenkin 167.

• naisen pituus on

Miehen pituus miinus miehen seisovan sen pituus .

• emma

hehaa, lyhyet miehet on aikas 'rumia', vaikka ei tietty oo niitten vika..
      miehet sais olla yli 180 cm --> se tekee miehen !
      mitä pidempi, sen parempi.

ehkä useeimmat miehet ei halua itteensä pidempää naista, kun kokee alemmuuskompleksia tms mitälie.

naiset on parhaassa pituudessa 170-180 senttisinä, oisinpa mäkin sellanen !!

• sixten

Olis kyllä kiva joskus seurustella naisen kanssa jota suudellessa ei tarvi kyykistyä. Viimeksi seurustellessani 165cm naisen kansssa hän sanoi että on kivaa kun voi käyttää korkokenkiä, hän oli kyllästynyt tanssipaikkojen pätkämiehiin.

• Mies76

En tiedä rumempaa naista kuin huuman Niina Herala, yhden näköisyys kirahvin kanssa on aika suuri! En ikinä kiinitä huomiota yli 170cm naisiin vaikka itse olen 190cm pitkä.

• L0r3n

Unelmien naiseni on minua 2-12 cm lyhyempi. Sinänsä pituus ei ole tärkeää, mutta tuo on se "ihanne".

• 190cm mies

Parhaat naiset olis 170cm. Ei mikään 180cm kukkakeppi muttei 160cm pätkäkään.

• 190cm mies

ei näitä mieti oikeesti, mutta kun kerran kysyttiin.

• Sami80

Olen samaa mieltä tuon yhden kirjoittajan kanssa että Niina Herala on suomen RUMIN nainen! Kirahvin sukulainen!

• msinkku

Moi, mä oon 180 mies ja mulla on ollut samanpituisia ja yksi pidempi tyttöystävä (erityisesti korkkarit jalassa) ja musta se oli oikein kivaa... Mun itsetunto ainakin hyvin kestää sen. Toki pidän myös lyhyistä, mutta pidän myös pitkistä naisista! Erityisesti sopusuhtaisista!

• ihanainen

ajatuksia ja miehiä kaivataan! Ei hommata pituusasioista ongelmia, ei tehdä pakkomiellettä tai fetissiä lyhyestä eikä pitkästä. Naiseus ja mieheys on korvien välissä. Täällä on paljon sellaisia kirjoittajia, joilla on kovin kapea käsitys siitä, mitä on olla mies ja mitä on olla nainen. Itse olen 180 cm, mitä suurimmassa määrin Nainen, ja sellaisena minua on aina kohdeltu, kaikenpituisten miesten taholta. Nautin siitä todella, ja annan tunnustusta ja tilaa mieheydelle, tuli se sitten minkä pituisessa muodossa eteen tahansa.

• dallas

mieluummin alle 170 kuin yli. tosin pituudella ei ole mulle mitään väliä, oikeasti. ellei ole 19 senttinen tai kuusimetrinen

• kolme metriä!

Build me a woman,
        Make her ten feet tall.
        You got to build me a woman,
        Make her ten feet tall.
        Don't make her worthless,
        Don't make her small.
        Build me a woman,
        Make her ten feet tall.

• A Koskela
        kolme metriä! kirjoitti:

Build me a woman,
        Make her ten feet tall.
        You got to build me a woman,
        Make her ten feet tall.
        Don't make her worthless,
        Don't make her small.
        Build me a woman,
        Make her ten feet tall.

että joku on näin sivistynyt. En ole koskaan nähnyt näitä James Douglas Morrisonin harvinaisempia sanoituksia Suomi24n sivuilla tai sitten olen surffaillut väärillä sivuilla.

Hatunnosto sinulle, ystäväni. Kulttuuri kunniaan.

• dude85

Itse olen 179cm pitkä mies ja unelmanaiseni on noin 160-165cm.
      Eikös Suomessa keskipituus ole aika lähelle tuon 179cm? jotenkin silti tuntuu, että melkein kaikki ovat minua pitempiä.

• jeezz

Ei kyllä naisen kauneutta välttämättä se pituus lisää, monilla pitkillä naisilla on varsin leveä lantio ja siihen kun lisätään hieman läskiä, lopputuloksena on järjettömän iso amatsoni(ei yhtään hyvä)
      Lyhyemmällä(160-170cm) naisella pieni pyöreys yleensä vaan lisää naisellisuutta.
      Itse olen 182cm, eli en ihan pätkä, mutta melkein.

• sitruss

Mä olen 177 cm pitkä, ja strategiset mitat ei taida kovin amatsonimaiset olla, häh?
        lantio: 84 cm
        vyötärö: 62 cm
        rinta: 87 cm

Että.

• parooni

haluaisin tavata sut jos sopii minä tykään naisista kaikista naisista sekä lykyistä ja pitkistä naisista moi ja kirjoittele paroonille moi.

• Lepa

Tyttöni pituus on 183 ja itse olen 176. Ei haittaa missään.En etu paremminkin. Suntautuminen pituuteen on kiinni siitä, miten oma minuus on muuten kunnossa!

• right on.

Miehen puhetta. Pusu sulle.

• tällaisilla asioilla ei pitäisi mielestäni olla ainakaan paljoa merkitystä.

Nuorena olin joskus vaivautunut, kun jotkut pienet pyöreät miehet olivat erityisen innostuneita tanssittamaan pitkiä näyttäviä naisia. Kun nuorina aikuisina tanssimme enemmän yhden ystäväpariskunnan lyhyen miehen kanssa, opin hallitsemaan senkin tilanteen.

Kun en itsekään ole voinut kieltää, etteikö itseäni pitemmän miehen olisi ollut helpompi päästä lähelleni kuin lyhyen, harmistun omaa pienuuttani ihmisenä. Koen, että jos olisin fiksumpi, en antaisi asian vaikuttaa edes alitajuisesti. Mielestäni yleisistä "normeista" poikkeava parinvalinta kertoo, että valituissa on varmasti jotain tavallista parempia ominaisuuksia, eli he kuuluvat henkiseen eliittiin.

Jokaisella on varmaan oma käsityksensä ihannekumppanin ominaisuuksista. Toivottavasti mahdollisimman moni löytää mahdollisimman hyvin niitä vastaavan.;)

• kertomus!

Ensin selität että olit vaivautunut, kun pari oli mitallisesti sopimaton, huono. Et ole ilmeisesti vieläkään päässyt sen yli kun pitää perustella että se onkin hyvää ja edistyksellistä olla poikkeava pari.

Onko asialla oikeasti mitään väliä jos se ei itseään häiritse suuntaan tai toiseen? Pituus on vain yksi ihmisen ulottuvuuksista. Ei ihmisiä voi kategorisoida ensisijaisesti pituuden perusteella.

• kertomus! kirjoitti:

Ensin selität että olit vaivautunut, kun pari oli mitallisesti sopimaton, huono. Et ole ilmeisesti vieläkään päässyt sen yli kun pitää perustella että se onkin hyvää ja edistyksellistä olla poikkeava pari.

Onko asialla oikeasti mitään väliä jos se ei itseään häiritse suuntaan tai toiseen? Pituus on vain yksi ihmisen ulottuvuuksista. Ei ihmisiä voi kategorisoida ensisijaisesti pituuden perusteella.

Teit ihan oman tulkintasi. Minulla on näköjään vaikeuksia tämän "ensimmäisen kotimaisen" kanssa.

Sanoin, että minusta oli aikoinaan vaikea tanssia kovin paljon itseäni lyhyempien miesten kanssa. Ajattelepa jo säärten pituuseroa varsinkin lyhytjalkaisen miehen kanssa. Askelten yhteensovittaminen vaatii harjoittelua. Kyse on osaamisesta, ei muusta.

Olen työkuvioissa liikkunut maailmalla paljonkin myös itseäni lyhyempien miesten kanssa. Kumppanini ovat "sattuneet" kaikki olemaan itseäni pitempiä.

Yritin sanoa ihailevani heitä, jotka valitsevat jollain tavoin epätavallisen, epäsovinnaisen tai perinteisistä normeista poikkeavan kuvion. Se vaatii aina ihmisiltä enemmän kuin kaikkien yleisesti arvostamien normien noudattaminen.

• Maikkel

Lyhyt nainen, ihana. Pitkä nainen, taivaallisen ihana=). Itse olen 192cm, ja noin 100 kiloa, tumma reilu parikymppinen suht hyvännäkönen mies, itse tykkään myös pidemmistä naisista. Go women!!!!

• right on

Go (Real) Men!

• "hukkapätkä"

"Kuinka pitkä olisi unelmanaisesi?"

No tuota kumppaniani, joka mua on 7 vuotta jaksanu kattoa, voisin sanoa unelmanaiseksi (ei kerrota sitä sille) Hän on pituudeltaan noin 175 senttinen ja ite huutelen 170:n hujakoilta. En näe pituus vaatimuksia unelmanaiselle. Unelmanainen on juuri niin pitkä kun on.

• Tosi rakkaus

Vaimoni on siis 182 cm ja itse olen 176 cm. Koskaan ei meitä ole tämä pituusero häirinnyt millään tavalla. Tuntuu, että se häiritsee vain ulkopuolisia, kun on saanut siitä joskus huomautuksia kuunnella. Olemmekin vaimoni kanssa sitä mieltä, että ns. tosi rakkaus ei tunne pituus tms. eroja. Eli ei sillä ole mitään väliä silloin kun parin välillä kaikki synkkaa lähes täydellisesti!!!! :) ;)

• ..eikä sillä ole mitään mer...

olen itse 176 ja mieheni 173 cm, eikä piitusero vaivaa kuin mummiani :) miehelläni on aina ennen minua ollut paljon lyhyempiä naisia, mutta kun kaikki vaan loksahtaa kohdalleen, ei sillä pituudella ole mitään merkitystä! kesähäitä odotellessa... :p

• Tosi rakkaus
        ..eikä sillä ole mitään mer... kirjoitti:

olen itse 176 ja mieheni 173 cm, eikä piitusero vaivaa kuin mummiani :) miehelläni on aina ennen minua ollut paljon lyhyempiä naisia, mutta kun kaikki vaan loksahtaa kohdalleen, ei sillä pituudella ole mitään merkitystä! kesähäitä odotellessa... :p

OIKEIN!!!! ONNEA TEILLE!!! :)

• Informoitsija.

Tämä on niin turha aihe kun ihminen voi etsiä. Ei ole mitään merkitystä. Hyvää pääsiäistä !!

• niini ylivoimaisen selvästi

pienikokoinen nainen koetaan seksikkääksi ja isokokoinen nainen epänaiselliseksi. Näin se vain ON!"

• Sinebrykoff

...hyvin harvoin ovat kiinnostavia.
      Liian pitkää naista en ole vielä tavannutkaan.

Suvussani on 5 yli 180 senttistä, pisin 186 ja aivan jumalattoman upea nainen, niin kuin Ingrid Bergmanin ja Penelope Cruzin yhdistelmä.

• MiuMauMou

Nyt meni elämä pilalle. olen vain 158 cm pitkä... taidanpa vetää itseni jojoon. :D *huoh*

• litsi
        MiuMauMou kirjoitti:

Nyt meni elämä pilalle. olen vain 158 cm pitkä... taidanpa vetää itseni jojoon. :D *huoh*

Täytyy tässä todeta että täällä päin on ihmiset aika pitkiä ja minä 172 cm korkkarit olen keskikastia.
        Uskon totta tosiaan että elämä on helpompaa pitkille, muttei välttämättä hujopeille ihmisille.
        "Riittävä pituus" herättää huomiota,lisää uskottavuutta ja eipähän kukaan kävele ylitse. En silti sano että pitemmät ihmiset olisivat automaattisesti kauniimpia.

• kenny

Varat varallisuus on törkeästi unohdettu, se on yksi tärkeimmistä strategisista mitoista.

• keskipitkä

Itse olen n. 165 cm pitkä nainen. Haluaisin olla 10cm lyhyempi, sillä pidän pieniä naisia "söpömpinä", naisellisempina ja vauhdikkaina. Mielestäni vaatteet istuvat ihan yhtä hyvin (ellei paremminkin) pienille naisille, kuin 170cm pitkillekkin. Mutta siinä tapauksessa jos mieheni olisi 190cm niin en kyllä mikään 155cm haluaisi olla

• kakskytkaks

Miusta on ihan hyvä olla tämmönen kainaloinen, mihkä sitä pituutta tarvittis.

• metrin ja kahden väliltä on kelvannut

• Haluaisin olla ehkä sellainen 175-177cm, mutta en taida ihan siihen päästä, ellei kovin paha luukato iske ;)

• uhuhihuhiu

Minusta on palikkaa luulla keskustelupalstan keskusteluissa kirjoittavien sukupuolista mitään ja jos minä olisin idiootti, joka en ajattelisi yhtään järjellä, vetäisin tässä sulle varmaan miehen olemuksessa legendaa, että sellanen kiva letti joo ja sitä rataa, mutta ei mulla ole unelmamiehelleni pituusrajoituksia - mieluusti toki minua siten pidempi, että ei tarvitse kääpiön kumartua miehen puoleen.

• jjjjjjere

170 on paras! EI liian pitkä tai liian lyhyt. Mutta silti näyttävä!

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5103
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3202
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2298
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      127
      1814
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1653
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1451
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1287
    10. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      104
      1284
    Aihe