Voiko tällä palstalla olla oma itsensä vai pitääkö olla muuta mikä on.Olen huomannut että jos on oma itsensä ja kirjoittaa suoraan sen mitä tuntee tai ajattelee niin se voidaan poistaa nopeasti.(Kurjaa kun pitää kaunistella tosi asioita toisten mieliksi.)
VOIKO OLLA OMA ITSENSÄ?
39
2193
Vastaukset
- hans.ex
Toisilla se vain käy ikäänkuin luonnostaan,myös livenä
- kirjoitus poistetaan.
On tapahtunut muutaman kerran.Nyt ajattelen mitä kirjoitan ettei tule poistettujen listalle.Olisi mukavaa olla se mikä on.(Täällä pienellä varauksella kirjoitettava.)
- hans.ex
kirjoitus poistetaan. kirjoitti:
On tapahtunut muutaman kerran.Nyt ajattelen mitä kirjoitan ettei tule poistettujen listalle.Olisi mukavaa olla se mikä on.(Täällä pienellä varauksella kirjoitettava.)
En usko että normaaleja rehellisiä mielipiteitä (jos ei ole kysymys henkilökohtaisuuksiin menevästä solvauksesta tai nimittelystä)sefun taholta poistetaan,nythän sensijaan rekatut voivat itse poistaa oman viestinsä ja siis sen mukana myös itselleen epäsopivan vastauksen,joidenkin kanssa kun pitäisi aina vain nyökytellä ja olla samaa mieltä:(
- M.orfeus
...varmaan on hieman siistiä rajua suoraansanomista tai nimittelyä. Siksi vain ettei kukaan pahoittaisi mieltään tai loukkantuisi, eihän se varmaankaan ole tarpeellista vai onko.
Oletko huomannut seurata, kuka viestejäsi poistaa?
Onko syyllinen seriffi vai joku rekattu nimimerkki? Kaikki poistetun repliikin ketjuun kirjoitetut viestithän poistuvat samalla.- 3000 ketjun
kirjoituksen?
- Vastausia noin 150
Tuli äsken virhe kirjoitukseen.
- voi ja poistaa
3000 ketjun kirjoitti:
kirjoituksen?
Jokainen rekattu voi poistaa oman kirjoituksensa ja jos se on aloitus koko ketju poistuu. Jos se on välissä, niin kaikki sen alla poistuu.
Ylläpitokin poistelee, ei sinne tarvitse kuin pari ilmoittelee, että asiatonta ja loukkaavaa, niin nappia ne painaa.
Ihmettelen, kuinka jonkun omat tuotokset voivat olla niin tärkeitä, että oikein menee monta päivää pilalle poistojen tähden. Minua ei toivottavasti dementia vaivaa, enkä kuitenkaan muista eilisiä saati viikon takaisia kirjoituksia enkä käy tarkistamassa onko poistettu tai ei. - Kamu
3000 ketjun kirjoitti:
kirjoituksen?
Aiheen aloittaja jos on rekattu
- EtpasSaaKii
voi ja poistaa kirjoitti:
Jokainen rekattu voi poistaa oman kirjoituksensa ja jos se on aloitus koko ketju poistuu. Jos se on välissä, niin kaikki sen alla poistuu.
Ylläpitokin poistelee, ei sinne tarvitse kuin pari ilmoittelee, että asiatonta ja loukkaavaa, niin nappia ne painaa.
Ihmettelen, kuinka jonkun omat tuotokset voivat olla niin tärkeitä, että oikein menee monta päivää pilalle poistojen tähden. Minua ei toivottavasti dementia vaivaa, enkä kuitenkaan muista eilisiä saati viikon takaisia kirjoituksia enkä käy tarkistamassa onko poistettu tai ei.Ei jaksa kiinnostaa eiliset, eikä viikonvanhat kirjoitukset. Jokapäivä tänne tulee niin paljon lisää kirjoituksia, ettei niihin edellisiin olisi edes aikaakaan. Siis mikäli seuraa päivittäin palstaa. Minä en viitsisi täällä päivittäin roikkua. Enkä jaksaisi muistella jotain vanhoja kirjoituksia.
Vastausia noin 150 kirjoitti:
Tuli äsken virhe kirjoitukseen.
pallukkahan pamahtaa 202:n viestin kohdalla.
- EtpasSaaKii
ainakaan pidä kertoa niin mitään omia henkilökohtaisia asioitaan, koska niihin takerrutaan kuin hukkuva pelastusrenkaaseen, jotta saataisiin edes jotain känää aikaiseksi ja toisten mielet pahoitetuksi. Muuten voi olla oma itsensä ja jutella kaikesta, mistä ei ole vielä erillistä palstaa tehty.
*lähteekin tästä juomaan kahvetta kahvipalstalle ja sitten kertomaan pääsiäistervehdykset uskontopalstalle, jonka jälkeen voisinkin käydä moikkaamassa rakastajaa seksipalstalla, sitten kyselemään autoni kytkinvalosta autot ja liikenne palstalle, kyselemään onko Viljoa näkynyt etsintäkuulutuspalstalle, kännykkäpalstalle soittamaan parit puhelut, maailmanmenoa palstalle päivittelemään Mikko Alatalon eroa, et voi voi voi, matkailupalstan kautta taidan kävästä Bangokissa, Musiikki palstalla kuuntelemassa päivän listaykkösen, politiikkapalstalla käväsen sanomassa Vanhaselle että hyi hyi, ei saa lähetetllä tekstareit 24 tuntisen työpäivän aikana, terveyspalstalla käyn kysymässä neuvoa peräpukamiini, vedonlyöntipalstalla voi käydä lyömässä vetoa että kuka kyykyttää kenet tänään ja loput paskanjauhannat voisin käydä heittämässä huuhaa palstalle. Eiku sehän onkin vaihtanut paikkaa 50 palstan kanssa? Lopuksi painun äitin viereen tutimaan äidit ja isät palstalle. ;)- Juoppa kahvia ja
ja sitten palstalta palstalle.Voi hyvin! -myrkkynainen-
- remmari
Minun ratkaisuni on se, että esikatselen kirjoitukseni. Korjaan liian kärkevät ilmaukset ja yritän korjata kirjoitusvirheet.
Aina saa olla kieli keskellä suuta. Kieli ei voi olla poskessa, koska siitä seuraa täysi tappelu. Tai ainakin täytyy sitten kirjoittaa "vitsi-vitsi-vitsi", jotta tosikot eivät taas riehaantuisi.
Tällainen toisilleen tuntemattomien ihmisten välinen keskustelu on hyvin altis väärinkäsityksille. Ja sen lisäksi ovat vielä ne, joiden varsinainen tarkoitus onkin vain haastaa riitaa. Sellaisiin kirjoituksiin ei pitäisi vastata, tai jos vastaa, niin pitäisi tehdä se ikäänkuin ei olisi ymmärtävinään ilkeyttä.
Miten saa viestinsä perille aiheuttamatta räyhäkirjoituksia? Siinä onkin ikuinen ongelma.
Minusta on hyvä ratkaisu käyttää aina rekisteröityä nimimerkkiään. Se kuitenkin jollakin tavoin hillitsee lähettämästä liian impulsiivisia kirjoituksia. - Sen kääntöpuolena on, että joku räyhähenki sitten voi ottaa tietyn nimimerkin kohteekseen, ja aina muistaa ilkeillä hänelle oli aihe mikä tahansa.- Määrätyt haastavat
riitaa.Mutta kai se on niin paha olla että on siirrettävä se myös muihin?Minä en kirjoituksiani tarkasta.Kyllä virheitä riittää ja olen kyllä lukenutkin siintä.Mutta en ota niin vakavasti.Elämä on muutenkin niin lyhyt.
ihmiset kirjoittelee, ainakin yrittää kirjoitella siivommin rekatulla nikillä ja sitten kirjaudutaan ulos ja heitellään herjoja ilman vakinikkiä. Sen huomaa siitä että lyhyen ajan sisällä on ensin rekattu ja siten sama nikki rekkaamattomana. Eli eivät jaksa kirjautua joka välissä kun heittelevät välillä niitä nikittömiä kommentteja. (Olen tullut tähän päätelmään;DD)Oonko oikeessa?
- Metusalem
Kirjoita tulikivenkatkuisia vastauksia rekisteröimättömällä nimmarilla, niin saat olla rauhassa. Jos joku rupeaa sorhooomaan niin oot vaan iisisti. Että semmosta:
- Senpä teen.
Koska asialliset aloitukset ja kirjoitukset poistetaan.Kiitti vinkistä!-myrkkynainen-
- lela1
Jos ketä kiinnostaa laitella viestejä, olen vapaaehtoinen kaveriksi. Aiheet vapaat, mutta säädylliset, kiitos.
mutta tunteensa ja tuntemuksensa voi esittää hyvin monella tapaa.
Olen huomannut sellaisen asian, että kärkevä ja haastava esitystapa antaa samaan tyyliin kirjoitetun vastineen.
Jonkinlaista psygologista "silmää" tarvitaan tässä virtuaalielämässäkin, vuorovaikutustaidot ovat yhtä tärkeitä.- celine3
On asioita, joissa tyyli merkitsee todella enemmän kuin vilpittömyys.
Tilu leit eivät sovi "oman itsen" logoksi aivan joka paikkaan. - Osta silmälasit.
celine3 kirjoitti:
On asioita, joissa tyyli merkitsee todella enemmän kuin vilpittömyys.
Tilu leit eivät sovi "oman itsen" logoksi aivan joka paikkaan.Niin näet paremmin ja oikein.Jokainen kirjoittaa mitä haluaa.Et kai sinä ole mikään päällepäsmäri?
- roolipeliä
Kuka nyt voi edes kuvitella, että joku olisi niin hupsu, että kirjoittaisi tänne omia ajatuksiaan, tai omia kokemuksiaan?! Kaikilla on roolinaamari tai monta, kaikki mitä tänne kirjoitetaan, on oman ajattelun vastaista ja ulkopuolella elämän, jota tähän asti on eletty ja johon on realistiset mahdollisuudet vielä jatkossakin.
- et kai
mii-su kirjoitti:
taidan sitten olla hupsu...
Voi hyvä ihminen! Totta omista ajatuksistasi, omista tunnoistasi kirjoitat, tänne palstalle? Ne kuuluvat tiukasti pään sisällä pidettäviksi ja kaikilta muilta salatuiksi.
Minä en paljasta koskaan, mitä ajattelen, en kirjoittaessani tätä, esimerkiksi. Turvallista! et kai kirjoitti:
Voi hyvä ihminen! Totta omista ajatuksistasi, omista tunnoistasi kirjoitat, tänne palstalle? Ne kuuluvat tiukasti pään sisällä pidettäviksi ja kaikilta muilta salatuiksi.
Minä en paljasta koskaan, mitä ajattelen, en kirjoittaessani tätä, esimerkiksi. Turvallista!mun pitäs sitten kirjottaa? Jotain puppuako ja näytellä jotain muuta kuin mitä olen? En kyllä ala siihen olleskaan..näin on ihan hyvä...ja on ihan turvallista! :)
- oikeastaan koskaan
mii-su kirjoitti:
mun pitäs sitten kirjottaa? Jotain puppuako ja näytellä jotain muuta kuin mitä olen? En kyllä ala siihen olleskaan..näin on ihan hyvä...ja on ihan turvallista! :)
sano yhtään mitään eikä sinulla ole minkäänlaisia omia mielipiteitä,vain myötäilet Goldieta ja Jermua;D
- miisun puolustaja
oikeastaan koskaan kirjoitti:
sano yhtään mitään eikä sinulla ole minkäänlaisia omia mielipiteitä,vain myötäilet Goldieta ja Jermua;D
Kenellä on aidosti omia ajatuksia? Eivätkö ne kaikki "omat" ole lainauksia, jonkun aikaisemmin sanomia, auktoriteetin myötäilyä, luetun toistoa?
- Minun mielestäni.
Osaamme näytellä aika hyvin.
- Minun mielestäni.
mii-su kirjoitti:
taidan sitten olla hupsu...
Ja saadaan ollakkin.
- Kirjailijoiden kirjoittamia.
et kai kirjoitti:
Minä en paljasta koskaan, mitä ajattelen, en kirjoittaessani tätä, esimerkiksi. Turvallista!Ei minulla ole mitään salattavaa.
- Eikä totuudella menetä.
mii-su kirjoitti:
mun pitäs sitten kirjottaa? Jotain puppuako ja näytellä jotain muuta kuin mitä olen? En kyllä ala siihen olleskaan..näin on ihan hyvä...ja on ihan turvallista! :)
Jokainen päättää itse mitä kirjoittaa,.Minulla on ainakin sama kirjoitanko totta koska ei se minua voi vahingoittaa.
- Silloin ei ole mitään omaa ...
kirjoittaa jos kirjoittaa vain toisten mieliksi.
sanomista sinulla on???????????????Et muuta kuin kyyläät täällä toisten kirjoituksia, ja vingut joka helvetin asiasta!!!!!Mikäs ihmeen palstapoliisi sinä kuvittelet olevasi?
Minä kirjoitan just niin kuin ajattelen,miten voisinkaan vastailla mihinkään,jos en sanoisi omaa oikeaa mielipidettäni!En ala täällä näyttelemään mitään muuta ja miksi pitäisikään...ei ole mitään vaaraa...ei kukaan minua tunne..nii,tää oli sit muille....Eikä totuudella menetä. kirjoitti:
Jokainen päättää itse mitä kirjoittaa,.Minulla on ainakin sama kirjoitanko totta koska ei se minua voi vahingoittaa.
Turha näytellä...:)
Minun mielestäni. kirjoitti:
Ja saadaan ollakkin.
miten ihana sananakin...:) Hupsutellaan muista välittämättä..;)
- tarvitse olla
sinä.
- mikäliesyy
Ihan oikaeen kysymykseen vastasin täönään,mutta se on hävitetty?Mikä siinä mättää,ei ollut rasistinen tms. Ilkeyttään joku ylläpitäjä?Minä en ole vihoissani kirjoitellut mihinkään.
- seliesyy
ehkä se kun nostelet 10v vanhaa ketjua ylös
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141602Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641579- 1321206
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406615- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525