voisiko joku viisaampi kertoa mitä nuotteja ovat a, D2, D2, C2, B, G, A, A, A. B B B A F D1 E G F Aa D2 C2 D2 E2 D2 A. C2 A D2 A F D1 E G D.
Vastaukset 7
- Juu
Mielestäni numero nuotin perässä tarkoittaa oktaavialaa.Eli jos on D2,niin kaksiviivaisen oktaavialan D ym.Kannattaa katsoa musiikkialan teoriakirjasta,yleensä koulun musiikkikirjassa on kohta:oktaavialat.Esim.C ja C1 tai C2 ovat samat äänet,mutta C2 soi korkeammalta kuin C1 ja C.
- gdrfhsry
eii mä en löyä :(
- Polle :D
miten tehdään B nokkiksessa ? :D
- ....
Se riippuu varsin paljon siitä, millainen nokkahuilu on kyseessä ;)
Englantilaisotteisen sopraanon otekaavio löytyy tuolta (huom. suomalainen merkintä H on lähes kaikissa muissa maissa B ja suomalainen B taas Bb):
http://www.recorder-fingerings.com/en/F.php?Tibia=aBar-1S-2
ja samalta saitilta vastaavat myös muunlaisille.
- fadir
lol lol lol
- Daabaduu
Entiiä,itekkin koitan just ettiä..Jos joku tietää nii olis kiva jos kertois.:)
- grlej
hällä väliä ketä kiinostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487