rusketuksen saaminen sillä konstilla eli matka olisi edessä enkä pala auringossa, onko kokemuksia?
Vauvaöljy ja aurinko????
6
4291
Vastaukset
- tehostuu
Sanoisinpa jopa, että käy polttoöljystä. Hommaa, hyvä ihminen, suojakertoimellista tavaraa!
- joku käyttäisi
vauvaöljyä..
- lantraamallakin
joku käyttäisi kirjoitti:
vauvaöljyä..
häviää. No, ne palovammat näkyvät sitten vasta vähän myöhemmin.
- susa
lantraamallakin kirjoitti:
häviää. No, ne palovammat näkyvät sitten vasta vähän myöhemmin.
ja uskokaa tai älkää, myös tummeli(lypsyvoide, saa myös tav. kaupasta) syventää rusketusta, jos et pala herkästi tai olet jo hieman ruskettunut, niin kannattaa kokeilla. Kokemusta on...myös tuttavat kokeilivat viime kesänä, ja ruskettuivat paljon paremmin kuin ennen..=) outoa, mutta totta...
- aurinkosuojaksi
susa kirjoitti:
ja uskokaa tai älkää, myös tummeli(lypsyvoide, saa myös tav. kaupasta) syventää rusketusta, jos et pala herkästi tai olet jo hieman ruskettunut, niin kannattaa kokeilla. Kokemusta on...myös tuttavat kokeilivat viime kesänä, ja ruskettuivat paljon paremmin kuin ennen..=) outoa, mutta totta...
Seesamöljy antaa luonnollisen suojakertoimen 2.
- tätyli
Käytän itse vauvaöljyä kesällä. Ei se mitään ruskettumista tehosta, mutta kun iho on öljytty se näyttää ruskeammalta. Lisäksi iho ei kesi joten rusketus kestää kauemmin. Aina pitää käyttää suojavoiteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762