Hei!
Onko kellään kokemuksia Pulse Sonic merkkisestä sykemittarista. Se on tullut kuntoplus lehden tilaajalahjaksi.
pulse sonic
68
52018
Vastaukset
- Xeragram
On nyt muutaman viikon ajan ollut kyseinen mittari käytössä. kello kestää vettä, ja ihan tarkkaan se sen sykkeenkin näyttää, mitään kalori laskureita tai vastaavia ei ole.
- PulseSonic
Hei! osti huuto.netistä kyseisen sykemittarin,mutta myyjä oli hukannut käyttö ohjeet... :/
olisko sulla skanneria tms.jolla voisin ohjeet sinulta saada? - Lefa
PulseSonic kirjoitti:
Hei! osti huuto.netistä kyseisen sykemittarin,mutta myyjä oli hukannut käyttö ohjeet... :/
olisko sulla skanneria tms.jolla voisin ohjeet sinulta saada?Sain itse tällaisen ilman ohjekirjaa. En tiedä mallinumeroa mutta osoittesta http://www.kasper-richter.de/english/manuals.html löytyy ohjekirja (Pulsuhr Sonic Pulse 2007 ---> # 215010), jolla sain tämän pelittämään.
- kyllä sanotaan että
"Sykemittari osaa kaiken tämän:
- ...
- Näyttää rasvanpolton, KALORIKULUTUKSEN ja laskea painoindeksin
- ..."
Tiedä sitten mikä tilanne todellisuudessa on. - en sammuttanut välillä
kävelyni kesti tasan 2h 20min omalla kellolla. stopatessani sykemittarin sen kello näytti harjotusken kestoksi 1h 12 min. HÄMMÄSTYS OLI SUURI
MISTÄ JOHTUU.... - pirpur
PulseSonic kirjoitti:
olisko sulla skanneria tms.jolla voisin ohjeet sinulta saada?OLETKO SAANUT OHJEET. JOS OLET, ONKO MAHDOLLISTA SAADA SÄHKÖPOSTIINI KOPIO, KIITOS SINULLE?!
- evelinda78
Kun selailee käyttöohjetta (online-manuaali), näyttää siltä, että tuon sykemittarin käyttöön tarvii sen USB-piuhan.
Manuaalissa sanotaan näin:
"Suosittelemme PC link -ohjelman käyttöä henkilökohtaisten tietojen tallentamiseen.
Näin voit siirtää kaikki tiedot tietokoneen avulla sykemittariin."
"Sykealueet asetetaan tietokoneen kautta."
Tuliko siinä kunto plussan paketissa se piuha? Musta tuntuu siltä, ettei tuolla vehkeellä oikeesti juuri mitään tee ilman sitä piuhaa...- heli
mä sain tänään ton sykemittarin postissa (kuntoplus lehden tilaajalahja) ja kyllä siinä tuli mukana se piuha, en oo kyl vielä koittanu et miten se toimii... Muuten vaikuttaa kyllä ihan hyvältä mittarilta, joka riittää ainakin minulle..
- ei toimi
heli kirjoitti:
mä sain tänään ton sykemittarin postissa (kuntoplus lehden tilaajalahja) ja kyllä siinä tuli mukana se piuha, en oo kyl vielä koittanu et miten se toimii... Muuten vaikuttaa kyllä ihan hyvältä mittarilta, joka riittää ainakin minulle..
käytän ihan oikein mittaria ja näin, mutta mulla ei oikein toimi koko paska. pulssin näyttää ihan väärin, kokoajan 220 tms ihan yli ampuvaa. Ihan oikein käytän mittaria. ostin kyllä 3kk sitten uuden polarin mittarin ja toimii paaljon paremmin ja näyttää sykeenkin oikein!
- elena
Mietin ihan samaa että minkäköhänlainen tämä sykemittari on? Arvoa sillä näytti olevan 109€ mutta sehän ei vielä todista mitään.
Tietokoneseen liitettävästi piuhasta ei ollut erikseen mainittu, mutta olisko kyseistä ohjelman käyttömahdollisuuttakaan mainittu jos piuha ei lahjaan sisältyisi?- Kunnon mittari
Katselin netistä haulla kyseistä mittaria=>näyttää olevan tuo pulse sonic ns.halpismerkki mikä kylläkin on ihan toimiva.Tietoa juuri kyseisestä mallista K5505-K5506 ei löytynyt=>voi olla että lehti on tilannut valmistajalta(Kiinasta?)erän noita laitteita ja tuota ei ole yleisessä myynnissä K5505-K5506 merkillä vaan voi olla jotain muuta.Hinta tuntuu olevan hatusta vedetty kun on halpismerkistä kyse.
- Todella
Ostin Maxi-kodintukusta eilen hintaan 39,90.Ominaisuuksia on paljon ja kaiken voi tallentaa tietokoneelle. USB ja suomenkieliset ohjeet mukana. Todella hyvä ja monipuolinen laite.
- syke näkyviin?
Todella kirjoitti:
Ostin Maxi-kodintukusta eilen hintaan 39,90.Ominaisuuksia on paljon ja kaiken voi tallentaa tietokoneelle. USB ja suomenkieliset ohjeet mukana. Todella hyvä ja monipuolinen laite.
minulla myös tuo sykemittari, kuinka saan sen sykkeen näkymäään kellossa, kun mitään ei tapahdu, vaikka on laittanut sen lähettimen paikoilleen. pitääkö painaa jostain napista?
- Käyttöprofiili
Todella kirjoitti:
Joo, niin määkin sain semmosen, vaikka tarjouksessa luvattiin juoksutakkia, mitä todella odotin. Joko tietoinen harhautus kustantajalta,tai sitten ei. Pettyneenä avasin paketin, missä oli kiinalainen sykemittari. On niin paljon huonoja kokemuksia kinuskien roinasta, että tökkäs heti alkuunsa.
Sitten pikamanuaali ei pidä paikkaansa, edes kellonaikaa ei saa asennettua, saati miten sitten muut asetukset??
Meillä on ollut Polarin sykkäri jo vuosia, ja eihän tätä voi verrata samana päivänäkään siihen, mutta mitäs laatutavaraa "ns.ilmasiks" jaetaan, ei mitään. Taidan laittaa "vahingon" kiertämään kirppikselle..... - Jepulis
Käyttöprofiili kirjoitti:
Joo, niin määkin sain semmosen, vaikka tarjouksessa luvattiin juoksutakkia, mitä todella odotin. Joko tietoinen harhautus kustantajalta,tai sitten ei. Pettyneenä avasin paketin, missä oli kiinalainen sykemittari. On niin paljon huonoja kokemuksia kinuskien roinasta, että tökkäs heti alkuunsa.
Sitten pikamanuaali ei pidä paikkaansa, edes kellonaikaa ei saa asennettua, saati miten sitten muut asetukset??
Meillä on ollut Polarin sykkäri jo vuosia, ja eihän tätä voi verrata samana päivänäkään siihen, mutta mitäs laatutavaraa "ns.ilmasiks" jaetaan, ei mitään. Taidan laittaa "vahingon" kiertämään kirppikselle.....Totaalisen kiinalainen paska halpis vekotin. Yritän juuri äidilleni kyseistä laitetta saada asennettua ja hermothan tässä menee. Kyllä oma Polarini on IHAN eriluokkaa jo käytettävyyden kannalta!
- gerolsteiner
Jepulis kirjoitti:
Totaalisen kiinalainen paska halpis vekotin. Yritän juuri äidilleni kyseistä laitetta saada asennettua ja hermothan tässä menee. Kyllä oma Polarini on IHAN eriluokkaa jo käytettävyyden kannalta!
13-sivuinen käyttöohje löytyy kuntoplus-nettisivuilta. En ole vielä testannut omaani.. toivottavasti se toimii koska olin niin innoissani mittarista! sitten kun paketti tuli kotiin niin aika halpikselta näytti..
- vaan
syke näkyviin? kirjoitti:
minulla myös tuo sykemittari, kuinka saan sen sykkeen näkymäään kellossa, kun mitään ei tapahdu, vaikka on laittanut sen lähettimen paikoilleen. pitääkö painaa jostain napista?
alat heti kyselemään typeriä?
- armi84
syke mittari on sanonko mistä... olen käyttänyt kyseistä kuntplussan lähettämää syke mittaria viitisen kertaa ja nyt jäi jo nappi käteen... halppis kamaa... toista se on polarin mittarit.
- tissat
armi84 kirjoitti:
syke mittari on sanonko mistä... olen käyttänyt kyseistä kuntplussan lähettämää syke mittaria viitisen kertaa ja nyt jäi jo nappi käteen... halppis kamaa... toista se on polarin mittarit.
itse on tyytyväinen mittariini, toimii täysin ja on helppo käyttää.
Eikä niissä mittareissa nyt niin hirveän paljon ole eroa kun miettii niiden rakennetta. idea on kuitenkin sama. mutta ajattelenhan muutenkin että arabian astiat ihan samaa luokkaa ku halppis astiatkin. se on osittain korvienvälistä kiinni. Mulle ainakin tuli mukana selkeät ohjeet ja 5 minuutissa mittari oli käyttö valmis. Oisko suurin vika kuitenkin käyttäjässä. Postin käutta lähetetyt tuotteet ovat saattaneet kärsiä kuljetuksessa tai lajittelussa, vaikka paketti olisikin ehjä. Olen ollut postilla harjoittelussa ja kovaa kättä saavat paketit vaikka olisi fragile tarrakin. - olen
tissat kirjoitti:
itse on tyytyväinen mittariini, toimii täysin ja on helppo käyttää.
Eikä niissä mittareissa nyt niin hirveän paljon ole eroa kun miettii niiden rakennetta. idea on kuitenkin sama. mutta ajattelenhan muutenkin että arabian astiat ihan samaa luokkaa ku halppis astiatkin. se on osittain korvienvälistä kiinni. Mulle ainakin tuli mukana selkeät ohjeet ja 5 minuutissa mittari oli käyttö valmis. Oisko suurin vika kuitenkin käyttäjässä. Postin käutta lähetetyt tuotteet ovat saattaneet kärsiä kuljetuksessa tai lajittelussa, vaikka paketti olisikin ehjä. Olen ollut postilla harjoittelussa ja kovaa kättä saavat paketit vaikka olisi fragile tarrakin.ihan samaa mieltä! huippu laite! mä oon aivan innoissani et sain hintaan 4,90 tällasen vekottimen! jos olisin halunnu prassailla hienolla sykemittarilla olisin voinu ostaa polarin, mut kun tarkotus oli saada toimiva kello ja sykemittari niin merkillä ei ole mtn väliä. ja hyvin on toiminu ja myönnän osaavani lukea käyttöohjeita eli eipä ollut asentamisessakaan mitään ongelmia!
hienostelijat voivat ostella kalliita vempaimiaan ja maksaa "imagostaan" joka ei ainakaan tällaisen antimaterialistin silmin ole kovinkaan kummoinen, ehkä päinvastoin jopa naurettava..
se, että joku tosiaan lähtee jo sillä asenteella lukeen käyttöohjeita että "kinkki tavara on paskaa" on musta aivan älytöntä.
(täytyy kyllä myöntää että ostaessani nokian kännykän odotin saavani hyvää laatua kotimaisuutensa vuoksi mutta paskahan se oli ja palasin takas samsungiin)
no mut kuiteskin, pulse sonic on hyvä laite ja ajaa asiansa lenkillä ja käytän ihan vaan kellonakin kun on siistin näkönen.. - sykemittari
olen kirjoitti:
ihan samaa mieltä! huippu laite! mä oon aivan innoissani et sain hintaan 4,90 tällasen vekottimen! jos olisin halunnu prassailla hienolla sykemittarilla olisin voinu ostaa polarin, mut kun tarkotus oli saada toimiva kello ja sykemittari niin merkillä ei ole mtn väliä. ja hyvin on toiminu ja myönnän osaavani lukea käyttöohjeita eli eipä ollut asentamisessakaan mitään ongelmia!
hienostelijat voivat ostella kalliita vempaimiaan ja maksaa "imagostaan" joka ei ainakaan tällaisen antimaterialistin silmin ole kovinkaan kummoinen, ehkä päinvastoin jopa naurettava..
se, että joku tosiaan lähtee jo sillä asenteella lukeen käyttöohjeita että "kinkki tavara on paskaa" on musta aivan älytöntä.
(täytyy kyllä myöntää että ostaessani nokian kännykän odotin saavani hyvää laatua kotimaisuutensa vuoksi mutta paskahan se oli ja palasin takas samsungiin)
no mut kuiteskin, pulse sonic on hyvä laite ja ajaa asiansa lenkillä ja käytän ihan vaan kellonakin kun on siistin näkönen..Ei lähtenyt toimimaan alkuunsakaan. Ei vaikka luki ohjeen. Ei mitään tolkkua ja logiikkaa käytössä, olisiko viallinen versio? Näyttää sykkeen (n x 3 todellinen, ottaa herkästi häiriötä), mutta sekkari ei lähde toimimaan, painoa ei pysty asettamaan jne. Ei ollenkaan Polarin veroinen. Jos niissä jotain vikaa eikun liikkeeseen vaan ja saat vaikka uuden tilalle, mitäs tälle tehdään? Vaihtaako kuntoplus uuteen?
- Kaneli30
gerolsteiner kirjoitti:
13-sivuinen käyttöohje löytyy kuntoplus-nettisivuilta. En ole vielä testannut omaani.. toivottavasti se toimii koska olin niin innoissani mittarista! sitten kun paketti tuli kotiin niin aika halpikselta näytti..
Onko kukaan poistanut Cardio Pc Linkin asennusta koneelta? Mä en löydä mistään "uninstall" -näppäintä tms. Koitin, jos setupissa olisi poisto-toimintokin, mutta ei. Jossain välissä näin tekstin "remove", mutta se ei tehnyt mitään. Menin nimittäin editoimaan omaa user-tiedostoani (vaihdoin yhden jogging-sanan tilalle walking) ja sen jälkeen ohjelma ei enää toiminut. Haluaisin poistaa koko ohjelman koneelta ja "aloittaa alusta", mutta en onnistu. Käyttöohje ei avaudu mun koneella.
- tuo
Kyllähän tuo pelittää.. ainut vaan etten saa siirrettyä kellosta tietokoneelle tietoja.
Ei kone löydä ollenkaan....(mulla on Vista). Että mikä avuksi... Ja Olen asentanut kaikki tarvittavat.- Minggu
Vista mullakin, en saa tietoja kellolta koneelle..Kaiken tein ohjeiden mukaan, mutta ei auta :( Olin jo niin innoissani saadessani sykemittarin, kun ei oo tähän mennessä ollut varaa hankkia sellasta. Jos joku osaa auttaa, niin kiitos jo ennakkoon!
- vistauser
Minggu kirjoitti:
Vista mullakin, en saa tietoja kellolta koneelle..Kaiken tein ohjeiden mukaan, mutta ei auta :( Olin jo niin innoissani saadessani sykemittarin, kun ei oo tähän mennessä ollut varaa hankkia sellasta. Jos joku osaa auttaa, niin kiitos jo ennakkoon!
Mene osoitteeseen http://www.hrmpclink.com/k5505.htm
- Lataa kohdat a ja c
- Asenna c
- Asenna a
- Paina mode näppäintä kunnes tulee EXER paina start
- Paina stop jonka jälkeen paina set näppäintä kellon näyttöön tulee SAVE?. Paina set jolloin sykkeet ja ajat ja sellaset tallentuvat mittariin
- Paina modea kunnes näyttöön tulee COMM teskti
- Kytke piuhat. Vista asentelee ajurit tässä vaiheessa.
- Käynistä Cardio PC link ohjelma
Jos vista herjaa ettei löydö ajureita kokeile toista usb porttia. Portin numeron näet laitehallinasta Portit - Prolific USB to serial Cmm port kohdasta.
Näin mulla meni. - Minggu
vistauser kirjoitti:
- Lataa kohdat a ja c
- Asenna c
- Asenna a
- Paina stop jonka jälkeen paina set näppäintä kellon näyttöön tulee SAVE?. Paina set jolloin sykkeet ja ajat ja sellaset tallentuvat mittariin
Jos vista herjaa ettei löydö ajureita kokeile toista usb porttia. Portin numeron näet laitehallinasta Portit - Prolific USB to serial Cmm port kohdasta.
Näin mulla meni.Täytyykin kokeilla vielä tätä! Menetin kyllä jo toivoni/hermoni ja laitoin palautetta Kuntoplussalle, josta vastattiinkin että todennäköisesti sykemittari on viallinen ja he laittavat tulemaan uuden viikolla 20...
- vistauser
Minggu kirjoitti:
Täytyykin kokeilla vielä tätä! Menetin kyllä jo toivoni/hermoni ja laitoin palautetta Kuntoplussalle, josta vastattiinkin että todennäköisesti sykemittari on viallinen ja he laittavat tulemaan uuden viikolla 20...
Kokeile ja laita viestiä tähän ketjuun jos ei onnistu. Yritän auttaa :)
ps. Hidasta on kuntoplussan tuotteiden lähetys...
Jos joku tietää kuinka tulokset saa vietyä exceliin niin olisin kiitollinen. Ohjeissa ei mielestäni ole mitän infoa minne harjoitukset tallnetuvat ja kuinka niitä voisi backupata mahdollisen ongelman takia. Nyt jos käyttis hajoaa niin tulokset ovat bittitaivaassa. Samoiten jos siirtyy toisen mittarin käyttäjäksi niin entiset tulokset eivät ole hyödynnettävissä. - Minggu
vistauser kirjoitti:
- Lataa kohdat a ja c
- Asenna c
- Asenna a
Näin mulla meni.Ei onnistu, ei. Kaikki menee hyvin siihen saakka, kun yritän saada dataa "kellosta" koneelle. Näyttää vaan samaa "Watch not found". =( Laitoin Kuntoplussan asiakaspalveluun kyselyä ja vastasivat, että todennäköisesti laite on viallinen ja lupasivat laittaa uuden tilalle toukokuussa.
- vistauser
Minggu kirjoitti:
Ei onnistu, ei. Kaikki menee hyvin siihen saakka, kun yritän saada dataa "kellosta" koneelle. Näyttää vaan samaa "Watch not found". =( Laitoin Kuntoplussan asiakaspalveluun kyselyä ja vastasivat, että todennäköisesti laite on viallinen ja lupasivat laittaa uuden tilalle toukokuussa.
No toivotaan, että uusi mittari toimii ok.
- FZA
vistauser kirjoitti:
- Lataa kohdat a ja c
- Asenna c
- Asenna a
Näin mulla meni.Pulse Sonic -sykemittari toimii erinomaisesti. Sen käyttöliittymä tosin on aika huono, mutta yritys-erehdys-periaatteella olen oppinut sitä käyttämään.
Ongelma on, että en saa tietoja siirrettyä mittarista tietokoneelle.
Minulla on sekä XP- että Vista-koneet. Molemmissa porttinumeroksi tulee jokin väliltä COM 16 - COM 20. PC Link -ohjelmassa com -portteja on vain numeroon 12 asti. Miten voin määrätä joko XP:ssä tai Vistassa porttinumeroksi jonkun väliltä 1-12?
Tietääkö joku onko softasta olemassa uudempaa versiota, joka osaisi hakea/käyttää portteja numerosta 13 eteenpäin? - T.armo
FZA kirjoitti:
Pulse Sonic -sykemittari toimii erinomaisesti. Sen käyttöliittymä tosin on aika huono, mutta yritys-erehdys-periaatteella olen oppinut sitä käyttämään.
Ongelma on, että en saa tietoja siirrettyä mittarista tietokoneelle.
Minulla on sekä XP- että Vista-koneet. Molemmissa porttinumeroksi tulee jokin väliltä COM 16 - COM 20. PC Link -ohjelmassa com -portteja on vain numeroon 12 asti. Miten voin määrätä joko XP:ssä tai Vistassa porttinumeroksi jonkun väliltä 1-12?
Tietääkö joku onko softasta olemassa uudempaa versiota, joka osaisi hakea/käyttää portteja numerosta 13 eteenpäin?Hei,itellä oli sama vika omassa läppärissä, mutta homma ratkesi muuttamalla COM portin numeroa. Itse laitoin portin numeroksi 12 vaikka windows varoitteli vaihtamasta porttia :) Tämän jälkeen valitsin Cardio PC ohjelmassa portin 12.
Ite sain vaihdettua portin näillä ohjeilla >
http://www.modemsite.com/56k/xptip.asp
Ihan toimiva sykemittari tämän hintaiseksi(4,90€) , mutta entinen polar oli kyllä paljon helpompi käyttää ja varmaan oli kestävämpi(8.vuotta). Tarjoustalon hintaa en kyllä mittarista maksaisi (39,90€)
- kysymyksiä
Ajattelin ehkä tilata lehden kun tuo sykemittari kiinnostaisi. Kuinka pieneksi tuon sykevyön saa? Sille vaan ei voi mitään että on pienikokoinen. Saako näkyviin vain korkeimman ja matalimman sykkeen vai voiko tietokoneelta katsella sykkeen nousut ja laskut tarkemmin?
- Kunto-
Kunto Plussan tilasutarjousmainoksessa oli Polarin mittarin kuva! Törkeää että kehtaavat lähettää tuommoista kiinalaista p**kaa! Kyllä lähtee oitis takaisin! Ja vielä pahoittelivat että hiukan tilauslahjan saapuminen myöhästyy..
- vistauser
Itse tilasin lehden helmikuussa. En nyt miusta missä järjestyjksessä lasku/lehti tuli. Viikkoja siinä kuitenkin meni. Itse sykemittari, jota odotinkin tuli noin 2 kuukautta tilauksen jälkeen. Ihmeellisen hidasta heidän toimintansa. Ilmeisesti tekevät käsityönä laskujen tarkistuksen jonka jälkeen lähettävät tuon mittarin.
- Lara2278
vistauser kirjoitti:
Itse tilasin lehden helmikuussa. En nyt miusta missä järjestyjksessä lasku/lehti tuli. Viikkoja siinä kuitenkin meni. Itse sykemittari, jota odotinkin tuli noin 2 kuukautta tilauksen jälkeen. Ihmeellisen hidasta heidän toimintansa. Ilmeisesti tekevät käsityönä laskujen tarkistuksen jonka jälkeen lähettävät tuon mittarin.
Yritän nyt saada käyttöohjeen avulla laitetta toimimaan. Kellonajan sain asetettua ihan hyvin, mutta sitten kun ollaan kohdassa Valitse laji ja Sekuntikello, ei homma onnistukaan. Mä en saa ohjeiden mukaan näkyviin mitään Jog tekstiä tai Count Downia vilkkumaan. Nyt kello laskee aikaa alaspäin 24 tunnista... Osaako joku jelppiä?
- täältä..
Lara2278 kirjoitti:
Yritän nyt saada käyttöohjeen avulla laitetta toimimaan. Kellonajan sain asetettua ihan hyvin, mutta sitten kun ollaan kohdassa Valitse laji ja Sekuntikello, ei homma onnistukaan. Mä en saa ohjeiden mukaan näkyviin mitään Jog tekstiä tai Count Downia vilkkumaan. Nyt kello laskee aikaa alaspäin 24 tunnista... Osaako joku jelppiä?
- diipadai
Aivan samaa mieltä! Huomasin heti kun tänään tuli postisa että kyllä tilaustarjousmainoksessa puhuttiin POLARIN eikä Pulse Sonicin mittarista!!! Koska muistan tarkemmin kahtelleeni sykemittarin toimintoja Polarin sivuilta kun olin niin innoissani lahjasta. Mulla lähtee kans takaisin! Heti kun olen soittanut asiakaspalveluun.
- oivoivoivoivoi
en saa ohjelmaa ladattua sitten millään koneelle. mikä vikana? Windows XP on mulla... onpa tämä nyt hankalaa, vaikka kuinka ohjeita noudattais.
Ohjelman saan ladattua, ja kun alan asentamaan kone sanoo että asennettu on, mutta ohjelmaa itseään ei mistään löydy. mitä teen väärin?? - koneelle
Ilmoittaa aina että watch not found. Kaikki tarvittavat ohjelmat olen asentanut. En keksi enää mitä yrittäisin... Xp tosiaan mulla.
Sykkeeksi tosiaan ilmotteli reilusti 200 =/ Miksiköhän ja monella eri kerralla kokeilin ja ohjeetkin olen lukenut moneen kertaan.
Muuten ihan jees kun en kalliimpaa viitsi ostaa.
Osaisko kukaan kertoo mitä tehdä? - pirpur
Onko mahdollista saada kyseisen Pulse Sonic-sykemittarin ohjeet netin kautta kopiona. Olen kadottanut ne ja mittari on käyttämättomänä. Kiitos jo ennakkoo.
- 123
Käyttöohjeet löytyvät Googlella netistä.
Omani toimii moitteettomasti
- hinta on
Kaupassa noita näytti olevan myytävänä hintaan 19,90. Mainoksessa arvoksi mainittu 136,70 eli kai täytyi tuon sisältää jotain lehteen liittyviä alennuksia aika reilusti.
- tyyttönen
Hei, missä olet nähnyt kyseisiä mittareita kaupassa myynnissä?
- Nimetön
Onko joku saanut rasvanpoltto- ja kalorilaskurin toimimaan?
- tiutautilitalitittan
Mulle kolahti myös eilen postissa. En sen enempää ehtinyt katsoa, kun että sainkellon aikaan ja hälytyksen päälle. jos tänään ehtis enemmän.
Ainut mitä ihmettelen, kun en aiemmin ole tälläsiä käytellyt, että miten tieto välittyy siitä lähettimestä itse mittariin? - On Polar
tiutautilitalitittan kirjoitti:
Mulle kolahti myös eilen postissa. En sen enempää ehtinyt katsoa, kun että sainkellon aikaan ja hälytyksen päälle. jos tänään ehtis enemmän.
Ainut mitä ihmettelen, kun en aiemmin ole tälläsiä käytellyt, että miten tieto välittyy siitä lähettimestä itse mittariin?On se kumma että aina pitää kusettaa asiakkaita eikös se vois olla joskus rehellistä eikä yrittäää esittää, että sykemittari maksaa yli huntin egenä vaikka todellisesti onki rihkamaa...... korkeintaan 2 egen arvoinen mittari... onneksi ei koske minua tämä tilaus juttu.......
- pulse sonic
On Polar kirjoitti:
On se kumma että aina pitää kusettaa asiakkaita eikös se vois olla joskus rehellistä eikä yrittäää esittää, että sykemittari maksaa yli huntin egenä vaikka todellisesti onki rihkamaa...... korkeintaan 2 egen arvoinen mittari... onneksi ei koske minua tämä tilaus juttu.......
ihan älyttömän vaikea käyttöinen kyseinen sykemittari. olen monta kertaa yrittänyt sitä ohjelmaa ladata koneelleni ja kerran onnistuin ja kun yritin mennä siihen uudelleen enää ei tapahtunutkaan mitään.. ja kalorinkulutuskin näyttää mitä sattuu, syke sentään oikea. hieman hermot menee, jo tässä puoli vuotta sillon tällön yrittäny saada toimimaan oikein.
- Aamu10
pulse sonic kirjoitti:
ihan älyttömän vaikea käyttöinen kyseinen sykemittari. olen monta kertaa yrittänyt sitä ohjelmaa ladata koneelleni ja kerran onnistuin ja kun yritin mennä siihen uudelleen enää ei tapahtunutkaan mitään.. ja kalorinkulutuskin näyttää mitä sattuu, syke sentään oikea. hieman hermot menee, jo tässä puoli vuotta sillon tällön yrittäny saada toimimaan oikein.
Tilasin myös Kuntoplus-lehden juuri tuon mittarin takia. Ei ole aiemmin ollut sykemittaria ja halusin kokeilla miten se toimii ja olisko semmonen kiva yms. Mittari on kieltämättä vaikea käyttää ja kaiken lisäksi se tietoja tietsikalle siirrettäessä se pamahti rikki 10 käyttökerran jälkeen. Irrotettiin patterit vaikka niihin kai ei sais ite koskea, mut eipä mitään hävittävääkään ollut. Äänet lähti, mut muuten näytti toimivan. Mutta nyt ei tietsikkaohjelma enää löydä tallennettua treeniä. Eli taidanpa tallustella suosiolla ostamaan Polarin. Ihmettelen samalla, kuinka monta kertaa teen saman virheen ja ostan ensin halpislaitteen ja piakkoin sen hajottua kalliimmaan heti perään...
- pulsesonic
On Polar kirjoitti:
On se kumma että aina pitää kusettaa asiakkaita eikös se vois olla joskus rehellistä eikä yrittäää esittää, että sykemittari maksaa yli huntin egenä vaikka todellisesti onki rihkamaa...... korkeintaan 2 egen arvoinen mittari... onneksi ei koske minua tämä tilaus juttu.......
Ei hyviä kokemuksia täälläkään Pulse Sonic - mittarista, sain sen kyllä toimimaan tietokoneen kanssa ihan ok mutta ensimmäisellä harjoituskerralla sykkeet heittelivät miten sattuu välillä 50 - 205 riippumatta treenin voimakkuudesta, en tiedä oliko vyö sitten liian kuiva (vaikka luulisi että lopputreenistä olisi pitänyt olla kosteutta tarpeeksi kun olin aivan hiessä!) tai ottiko se häiriötä lähellä hiihtävän mieheni mittarista. Tätä mysteeriä en kuitenkaan kerinnyt selvittää, sillä näyttö (tai patteri tai mikälie) jumahti harjoituksen päätteeksi, enkä ole sitä toimimaan saanut millään näppäinyhdistelmällä enkä myöskään tietokoneen kanssa (vaikka ennen PC link toimi ihan ongelmitta). En taida viitsiä patteriakaan lähteä vaihtamaan, koska ei taida kummoinen vehje olla. En siis suosittele kokemuksieni perusteella ainakaan tämän takia lehteä tilaamaan. Taitaa olla vähän tuuripeliä?
- toimimaan?
Miten ne sais näkymään? sykkeen saan näkymään, rasvanpoltto ja kalorilaskuri näyttää nollaa aina vaan
- Ahdistunut ja hermonsa mene...
Sain kyseisen mittarin lehden tilauslahjaksi ja olen yrittänyt ohjeiden mukaisesti asettaa tietoja ym. mutta en saa niistä selkoa niin että laite alkaisi toimimaan. Teen kaiken niiden mukaan ja silti mikään ei mene kuin pitäisi. Hermot meni ja laite roskikseen. Miehenikin yritti saada sitä kuntoon mutta jo alussa hermot menivät häneltäkin. 2h uurastuksen jälkeen minäkin luovutin. Jos kaikki mittarit ovat näin vaikeaselkoisia ja monimutkaisia niin uskaltaako ostaa kallista kaupastakaa? Onko helppokäyttöisiä olemassakaan?
- hiihtäjä
pulse sonic sykemittari toimi noin 1kk lähestulkoon moiteettomasti sen jälkeen se rupesi mittaamaan sykettä miten sattuu syke saatto olla mittarin mukaan reilusti yli 200 vaikka todellinen syke oli 70 ja päin vastoin ja kalenteristä myös hävisi liikunta suoritukset.
- pulse sonic
Mä en saa tota mittaria edes päälle, vaikka kuinka painan mode-nappulasta. Vähänkö tunnen itseni tyhmäksi. Taitaa olla mittari rikki jo heti kättelyssä :(
- mitata
pitäs olla gps.
http://www.grapevine.nu/sf/ifosfe.htm?affiliate_pro_tracking_id=4:17:FI - Huijattu on minuakin
KAMALAA, miten tässä yhteiskunnassa saa huijata maksavaa asiakasta mielinmäärin!
Soitin asiakaspalveluun ja peruin lehden, jonka tilaajalahjana tämä ko. tuote tuli Polarin mittarin tilalla.- elinam
Mullakin sama mittari. Näyttää arvoja ihan miten sattuu :c 197 näyttää kun kävelen todella hitaasti.
Sattusko kenelläkään olemaan sitä mukana tullutta levyä? jotta voisin laittaa ne omat sykealueeni tähän vekottimeen? se ei siis ilmeisesti ilman sitä toimi? satuin hukkaamaan levyn, ja nyt sille olisi käyttöä, kun aloittaisin harjoittelun.
- k3555
Tiiättekö miten saa piippaus äänen kytkettyä pois?
Kun nyt piippaa aina kun painelee napeista.- jkjfifjnvdfu
Onko muilla samaa ongelmaa eli näyttö on himmeä ja kun painaa valon päälle se ei tosiaan kirkasta näyttöä juuri lainkaan?
- utelias uusi käyttäjä
Sain juuri sykemittarin ja ihmettelen sen näytön himmeyttä.
Valokaan ei juuri kirkasta näyttöä.
Onko ominaisuus vai yksilövika?- Askolan Jaska
ikävä kyllä ominaisuus. Itselläni on Suunnon T4 ja se on ihan eri planeetalta kuin tuo pulsen paska. Pulse : sika hankala käyttö, näyttää välillä mitä sattuu, sykevyö on kauhea tiiliskivi ja kellokin jäykkä kuin sulhasen.. (vertaa suunnon provyö) niin ja eihän siitä näytöstä näe mitää muuten kuin pimeässä ja silloinkin pitää painella sitä valot nappia.
Täysi pettymys kuten myös kunto lehti. - kari3555
Eilen tuli sykemittari. Kaksi viikkoa laskun maksamisesta. Kaikki muu toimii hienosti, mutta näyttö on aivan surkea. Soitin asiakaspalveluun ja siellä myönnettiin, että näyttö on aika himmeä. Asialle ei näytä olevan mitään tehtävissä. Ominaisuuksia on vaikka millä mitalla ja kaikki tämä on pilattu tärkeimmällä asialla eli näytöllä, eihän tässä ole mitään järkeä. Esitteessä kyllä numerot loistivat kirkkaina.
- rahat hukkaan
kari3555 kirjoitti:
Eilen tuli sykemittari. Kaksi viikkoa laskun maksamisesta. Kaikki muu toimii hienosti, mutta näyttö on aivan surkea. Soitin asiakaspalveluun ja siellä myönnettiin, että näyttö on aika himmeä. Asialle ei näytä olevan mitään tehtävissä. Ominaisuuksia on vaikka millä mitalla ja kaikki tämä on pilattu tärkeimmällä asialla eli näytöllä, eihän tässä ole mitään järkeä. Esitteessä kyllä numerot loistivat kirkkaina.
ja myös turhan iso verrattuna viime vuotiseen joka oli parempi näytölätkin tosin siitä lähti painike vajaan vuodne sisäl joten se siitä. MUTTA ihmetyttää tuotekehitys tai onko tällä edes sitä kun näyttö pannaan noin paskaks eihän nokiakaan kai noin tee siihen nyt satun vertaan. miksi v....s hyvää pitää muuttaa. viimevuotinen oli kaiikin puolin parempi nyt on liikaa sekopainamisia että näkee jotain. lisäksi aika vaihtuu aina johonkin hipoaisusta. eli huonompi kuin edeltäjänsä.
- hintalaatusuhde hyvä
Askolan Jaska kirjoitti:
ikävä kyllä ominaisuus. Itselläni on Suunnon T4 ja se on ihan eri planeetalta kuin tuo pulsen paska. Pulse : sika hankala käyttö, näyttää välillä mitä sattuu, sykevyö on kauhea tiiliskivi ja kellokin jäykkä kuin sulhasen.. (vertaa suunnon provyö) niin ja eihän siitä näytöstä näe mitää muuten kuin pimeässä ja silloinkin pitää painella sitä valot nappia.
Täysi pettymys kuten myös kunto lehti.yli 10x enempi voitko edes kuvitella että se ajaisi asian 10 kertaa paremmin? ei
- Halpiskuntoilija
rahat hukkaan kirjoitti:
ja myös turhan iso verrattuna viime vuotiseen joka oli parempi näytölätkin tosin siitä lähti painike vajaan vuodne sisäl joten se siitä. MUTTA ihmetyttää tuotekehitys tai onko tällä edes sitä kun näyttö pannaan noin paskaks eihän nokiakaan kai noin tee siihen nyt satun vertaan. miksi v....s hyvää pitää muuttaa. viimevuotinen oli kaiikin puolin parempi nyt on liikaa sekopainamisia että näkee jotain. lisäksi aika vaihtuu aina johonkin hipoaisusta. eli huonompi kuin edeltäjänsä.
Hei,
Alunperin tilasin ja sain K5505 mallin ja nyt tänään tilasin uudestaan (siis peruin viimeksi heti ja taas =). Nyt tuli malli K3335.
Valmistajan sivulta www.pulsesonic.com näyttäis molempien hintana olevan 799 DKK google kertoo kotoiseksi luvuksi ~107€.
Ohjeet ja ohjelmistot:
http://www.hrmpclink.com/k5508.htm
http://www.hrmpclink.com/k3555.htm
Aluksi tuo K5505 lojui kuriositeettina kaapissa. Nyt pyrin laihduttamaan ja tutustuin siihen tarkemmin. Siihen sai syötettyä ihan samat tiedot kuin polarin johonkin vanhempaan malliin (S410). Yllättäen sai inhot äänetkin pois ja kalorilaskurinkin toimimaan.
K5505 plussat:
-toimii
-näyttää kalorit
-kohtuu helppo käyttää kun tajuaakin jokseenkin kankean käyttöliittymän
-näyttää vähän kellolta (vaikkei kovinkaan tyylikäältä sellaiselta)
-hyvä näyttö
-muoto
K5505 miinukset:
-näyttää joskus tosi harvoin ihan älyttömän suuria sykkeitä (yli 210 bpm), vissiin huono kontakti/häiriö
-jos vyö tipahtaa liian alas näyttää noin puolet bpm (eli jos pitäisi olla 130-140 bpm, näyttää 60-80)
-start nappi irronnut (onneksi löytyi)
-aika hutera, ts muovinen
-erillinen kaapeli usb-yhteyden luomiseen
Nyt tuli postissa K3335 josta ei vielä käytännön kokemusta.
Ensivaikutelma:
Plussat:
-saa irti rannekkeesta ja suoraan kiinni usbiin
-hieno harjattu teräskehys
-laskee askelia -> ja etäisyyttä
-tunnistaa milloin askelia pitää laskea (voi siis käyttää päivän askellaskurina
-hyvä lenkkien seuraamiseen
-laskee kaloreita
Miinukset:
-älyttömän himmeä näyttö (pulsesonic myy varaosana harmaalla näytöllä varustettua versiota =)
-selkeästi tarkoitettu kävelyiden ja juoksujen tallentamiseen (eli ei niin monikäyttöinen)
-usb liitin tekee kellosta kömpelön ja ikävän tuntuisen
-kellon irroittaminen rannekkeesta vaikeaa
-puuttuu Vmax asetus (ts kalorien laskenta vaikeutuu, tosin ehkä tuo "3D" kiihdytinanturi sitten jotenkin kompensoi tätä) - p.alikka
Halpiskuntoilija kirjoitti:
Hei,
Alunperin tilasin ja sain K5505 mallin ja nyt tänään tilasin uudestaan (siis peruin viimeksi heti ja taas =). Nyt tuli malli K3335.
Valmistajan sivulta www.pulsesonic.com näyttäis molempien hintana olevan 799 DKK google kertoo kotoiseksi luvuksi ~107€.
Ohjeet ja ohjelmistot:
http://www.hrmpclink.com/k5508.htm
http://www.hrmpclink.com/k3555.htm
Aluksi tuo K5505 lojui kuriositeettina kaapissa. Nyt pyrin laihduttamaan ja tutustuin siihen tarkemmin. Siihen sai syötettyä ihan samat tiedot kuin polarin johonkin vanhempaan malliin (S410). Yllättäen sai inhot äänetkin pois ja kalorilaskurinkin toimimaan.
K5505 plussat:
-toimii
-näyttää kalorit
-kohtuu helppo käyttää kun tajuaakin jokseenkin kankean käyttöliittymän
-näyttää vähän kellolta (vaikkei kovinkaan tyylikäältä sellaiselta)
-hyvä näyttö
-muoto
K5505 miinukset:
-näyttää joskus tosi harvoin ihan älyttömän suuria sykkeitä (yli 210 bpm), vissiin huono kontakti/häiriö
-jos vyö tipahtaa liian alas näyttää noin puolet bpm (eli jos pitäisi olla 130-140 bpm, näyttää 60-80)
-start nappi irronnut (onneksi löytyi)
-aika hutera, ts muovinen
-erillinen kaapeli usb-yhteyden luomiseen
Nyt tuli postissa K3335 josta ei vielä käytännön kokemusta.
Ensivaikutelma:
Plussat:
-saa irti rannekkeesta ja suoraan kiinni usbiin
-hieno harjattu teräskehys
-laskee askelia -> ja etäisyyttä
-tunnistaa milloin askelia pitää laskea (voi siis käyttää päivän askellaskurina
-hyvä lenkkien seuraamiseen
-laskee kaloreita
Miinukset:
-älyttömän himmeä näyttö (pulsesonic myy varaosana harmaalla näytöllä varustettua versiota =)
-selkeästi tarkoitettu kävelyiden ja juoksujen tallentamiseen (eli ei niin monikäyttöinen)
-usb liitin tekee kellosta kömpelön ja ikävän tuntuisen
-kellon irroittaminen rannekkeesta vaikeaa
-puuttuu Vmax asetus (ts kalorien laskenta vaikeutuu, tosin ehkä tuo "3D" kiihdytinanturi sitten jotenkin kompensoi tätä)Myönnän, että käyttäminen ei ihan helppoa, kun olen tottunut Polariin, mutta toimiva peli. Vertasin sykkeitä ja kyllä vastaa Polarin antamiin. Juoksen puolimaratoneja ja keltainen Polarini on hangannut ikävästi, vaikka kuinka tarkkaan laitan sen, kun syyskuussa 09 juoksin ekan maratonini, tiesin, etten ota sitä käteeni, vaan tämän PulseSonicin, koska jos alkaisi hankaamaan, voisin heittää vaikka tien varteen, kun en siitä ole paljoa maksanutkaan. Ja tärkeintä oli nähdä käytetty aika, ei syke! Polarin on sellainen, ettei näytä kuin tunnit ja minuutit, joten siinäkin mielessä huonompi vaihtoehto. Lisäksi PulseSonic ei ota häiriötä muiden mittareista, kun taas Polarini meni puolikkailla säännönmukaisesti sekaisin, jolloin ajanotto meni pieleen. Niin en sitten heittänyt maratonilla Pulsaattoria tien varteen, hihna oli niin mukavaa materiaalia, etten edes huomannut sitä matkan aikana.
- vestei
Hei,
mistä löytäisin netistä käyttöohjeen ?
T. Vesa, Hki ( [email protected] )- ja ei kun lenkille
www.mave.foorumi.eu kirjoitti:
Täältä vielä paremmat>>>>>>>>> http://mave.foorumi.eu/index.php
Ostin kirpparilta käyttämättömänä( vielä pahvissa kiinni) kokeillakseni sykemittaria, samaisen Pulse/Sonic halppismittarin vöineen. Maksoin 2,50 euroa joten ajattelin ettei väliä vaikka ei toimisikkaan. Ei muuten toiminut. Kokeilimme kaikella tavalla, myös mukana tulleiden ohjeiden mukaan. Kunnes mieheni keksi vaihtaa toisen nappipatterin kelloon. Johan alkasi toimimaan, ja ihan oikein. Tuohan käy myös mukavasti kellonakin lenkillä. Näyttää kaikin puolin oikein. Ainoastaan miinuksena oli että asennettaessa aika, tieto ym kaikki toimii viiveellä, eli hitaasti. No ei mitään ilmaiseksi saakkaan, mutta minulle ihan riittävä ja toimii moitteettomasti. Ja eikun lenkille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743