pankin tj

mitä tienaa???

Mitä voisi keskimäärin tienata jonkun pikkukunnan pankin toimitusjohtaja? Kiinnostaisi tietää kun on ollut pientä väittelyä pankin henkilökunnan palkoista kavereiden kanssa...

5

7914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pankkiiri

3000-4000e.

• kuvioista

Pikkukunnilla ei aina ole omia pankkeja joilla olisi toimitusjohtaja. Osuuspankeilla, paikallisosuuspankeilla ja säästöpankeilla on toimitusjohtajat. Osuuspankit voivat olla pieniä tai suuria, säästöpankeissain on vähän eroja. Näitten pankkien toimitusjohtajien palkat on haitarilla 4000 - 15000 kuussa. Nordean ja Sammon toimitusjohtajat on Hesassa ja pikkupaikkakunnilla voi olla vaan konttorinjohtaja jos sitäkään. Ja niitten palkat voi olla haitarilla 3000 - 7000 e kuussa, riippuen konttorin koosta ym. ym.

• ja hieman erilaista

palkkaluokkaa kuin em herrat on esittäneet.
      eräs suvun uskovainen herra oli erään edesmenneen (nyt toisella nimellä) pankin pääjohtaja, tulot vuodessa (silloin vielä mk-aikaan) n.3500000mk/vuosi. tuolloin ihan tavalliset pankinjohtajat tienasi n.500-700.000mk/vuosi.
      nyt pankinjohtajien palkat luokkaa 8000-15.000//kk. pikkupankinjohtajat siis. isojen kuten sampon pääjohtaja "nalle" 15M€/vuosi....

• , kun en

.. sylje kuppiin, eli olisit varmaan voinut pistää nimenkin, kun noin selkeästi ilmaisit, kenestä puhut. Oletko itse muuten se Pentti Hirvonen, kun kerran sen nimistä sukua olet.

Sammon pääjohtaja, eli "Nalle" on myös pankin omistaja, eli ei hänen tulonsa suinkaan palkkaa ole.

• itsenäinenpankkiii
        , kun en kirjoitti:

.. sylje kuppiin, eli olisit varmaan voinut pistää nimenkin, kun noin selkeästi ilmaisit, kenestä puhut. Oletko itse muuten se Pentti Hirvonen, kun kerran sen nimistä sukua olet.

Sammon pääjohtaja, eli "Nalle" on myös pankin omistaja, eli ei hänen tulonsa suinkaan palkkaa ole.

Esimerkiksi pienten kuntien Osuuspankit ovat ns. itsenäisiä pankkeja, näiden johtajat tienaavat enemmän kuin esim. nordean johtajat isommilla paikkakunnilla.

Yksi esimerkki, asukkaita 15000,
        palkka n. 8000 euroa/kk auto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe