Ihan mielenkiinnosta kyselen että miten laitatte itseruskettavaa selkäänne? :D Itselläni ei ainakaan ole ukkoa kotona sellaista levittelemässä eikä kyllä kavereitakaan kehtaa vaivata. Saatteko sen itse laitettua?
Olen käyttänyt doven summer glowta joka toooodella kevyesti päivettää, sen saan kyllä levitettyä selkäänkin ilman rajoja. Mutta tuo väri tuntuu liian vaisulta, haluaisin testailla jotain luonnollista mutta vähän tummempaa itseruskettavaa mutku en uskalla :D Pelkään hullusti niitä rajoja.
ruskettava selkään? :D
4
5556
Vastaukset
- levitys
Laitan selkään niin että ensin levitän alaselän. Sitten aloitan oikean puoleisesta hartiasta vasemmalla kädellä ja levitän niin pitkälle kuin yletyn. Sitten levitän oikealla kädellä selän keskiosaan yläkautta ja alakautta (onnistuu jos saa selän takana käsistään kiinni niin että toinen tulee "ylhäältä" ja toinen "alhaalta") ja viimeiseksi vielä vasemmalla tai oikealla oikean kainalon alle ja sivulle. Sama toiselle puolelle. Kuulostaa vaikealta mutta koskaan ei ole tullut raitoja selkään.. Ukkokin kyllä on mutta saan itse paremmin=)
- pooh
jos pelkäät käyttää kunnon itseruskettavia rajojen pelossa, niin sekoita sen joukkoon vähän tavallista kosteusvoidetta. Eli "laimenna" itseruskettavaa, jolloin sävy on vähän vaaleampi kuitenkin enemmän kuin Dovella) mutta ei tuu rajojakaan.
- Kesää kohti
Hei!
Itserusketustuotteita valmistavalla St Tropez -merkillä on mm. pitkävartinen harja, jolla voi helposti levittää itseruskettavaa selkään. Harjan päässä sieni, johon voidetta levitetään. Lisäsieni mukana. Sienen voi pestä ja käyttää useasti, jolloin hinta ei tunnu niin pahalta. Hinta oli yhdessä helsinkiläisessä liikkeessä 23 euroa muistaakseni. Lisäksi valikoimaan kuuluu myös hanskoja, jotta kädet eivät värjääntyisi.
Tuotteita saa St Tropezia myyvistä kauneushoitoloista. - Anonyymi
Kokemuksia rusketuspillereistä?
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841