ton viimekertasen superbowlin haluaisin kyllä nähdä että mistäs sen vois ladata tai jotain ku on vasta tässä lähiaikonia alkanu toi kinnostamaan ni ei sillo tullu kateltua
Haluaisin nähä
10
1217
Vastaukset
- joo
En oikeen saa tota toimimaan
- argh
Neuvoppas miten saat ton toimimaan jos viitsit?
- vastaus...
argh kirjoitti:
Neuvoppas miten saat ton toimimaan jos viitsit?
Niin onko ongelma itse videossa, vai siinä, ettette tiedä mikä bittorrent on?
Yllä olevasta linkistä ei saa imutettua itse matsia suoraan, vaan .torrent -filen, joka kertoo bitorrent-ohjelmallesi mistä se löytää ja voi ladata kyseisen videon. Siis seuraat yllä olevaa linkkiä, klikkaat siellä kohdan 'download' linkkiä, ja tallennat NFL.Super.Bowl.XL.Pittsburgh.Steelers.Championship.DVDRip.XviD -'mininova.org'-.torrent -nimisen tiedoston koneellesi. Olettaen, että koneellesi on asennettu joku bittorrent-ohjelma (esim. Azureus, ilmaiseksi netistä), tämä bittorrent ohjelma alkaa ladata itse matsia kun tuplaklikkaat tuota aiemmin tallettamaasi .torrent -fileä. Ja muistathan, että tuo Superbowl on tekijänoikeussuojattua materiaalia ja näin ollen sen imuroiminen on laitonta.
Infoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/BitTorrent - jotenki
vastaus... kirjoitti:
Niin onko ongelma itse videossa, vai siinä, ettette tiedä mikä bittorrent on?
Yllä olevasta linkistä ei saa imutettua itse matsia suoraan, vaan .torrent -filen, joka kertoo bitorrent-ohjelmallesi mistä se löytää ja voi ladata kyseisen videon. Siis seuraat yllä olevaa linkkiä, klikkaat siellä kohdan 'download' linkkiä, ja tallennat NFL.Super.Bowl.XL.Pittsburgh.Steelers.Championship.DVDRip.XviD -'mininova.org'-.torrent -nimisen tiedoston koneellesi. Olettaen, että koneellesi on asennettu joku bittorrent-ohjelma (esim. Azureus, ilmaiseksi netistä), tämä bittorrent ohjelma alkaa ladata itse matsia kun tuplaklikkaat tuota aiemmin tallettamaasi .torrent -fileä. Ja muistathan, että tuo Superbowl on tekijänoikeussuojattua materiaalia ja näin ollen sen imuroiminen on laitonta.
Infoa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/BitTorrentOon menny jotain sähläämään silleen että ku kasoisklikkaan tota ni se avaa sen jollain windows media playerilla ja sit siihen tulee joku viesti että tällä ohjelmalla ei voi avata tuota tai jotn sellasta..mitäköhä pitäs nyt tehä
- Elvis Costello
jotenki kirjoitti:
Oon menny jotain sähläämään silleen että ku kasoisklikkaan tota ni se avaa sen jollain windows media playerilla ja sit siihen tulee joku viesti että tällä ohjelmalla ei voi avata tuota tai jotn sellasta..mitäköhä pitäs nyt tehä
Onko sulla bittorrent-ohjelma asennettuna koneella? Avaa se ohjelma ja valitse jostain sen valikosta 'avaa' tai 'open file' tjms ja avaa se .torrent-tiedosto sitä kautta suoraan ohjelmaan. Jatkoa ajatellen kannattaa muuttaa se bittorrent-ohjelma siksi oletusohjelmaksi, joka avaa ne torrent-tiedostot aina vakiona.
- noup
Elvis Costello kirjoitti:
Onko sulla bittorrent-ohjelma asennettuna koneella? Avaa se ohjelma ja valitse jostain sen valikosta 'avaa' tai 'open file' tjms ja avaa se .torrent-tiedosto sitä kautta suoraan ohjelmaan. Jatkoa ajatellen kannattaa muuttaa se bittorrent-ohjelma siksi oletusohjelmaksi, joka avaa ne torrent-tiedostot aina vakiona.
täyty jossain vaiheessa sekin asentaa...onko isokin homma?
- Jürgen
noup kirjoitti:
täyty jossain vaiheessa sekin asentaa...onko isokin homma?
Ei ole iso homma, ainoa ongelma voi tulla palomuurin yms. tietoturvalaitteiden/ohjelmien säätämisessä niin, että päästävät bittorrent-ohjelman toimimaan normaalisti. Mutta se lienee jonkun muun keskustelupalstan aihepiiriä, tämä kun keskittyy jenkkifudikseen eikä ATK tukeen. Googleta vaikka Azureus niin pääset hommassa eteenpäin. Niin ja muista tosiaan se, että piratismi on edelleenkin laitonta.
- APUA
Jürgen kirjoitti:
Ei ole iso homma, ainoa ongelma voi tulla palomuurin yms. tietoturvalaitteiden/ohjelmien säätämisessä niin, että päästävät bittorrent-ohjelman toimimaan normaalisti. Mutta se lienee jonkun muun keskustelupalstan aihepiiriä, tämä kun keskittyy jenkkifudikseen eikä ATK tukeen. Googleta vaikka Azureus niin pääset hommassa eteenpäin. Niin ja muista tosiaan se, että piratismi on edelleenkin laitonta.
nyt on bittorrent asennettu ja ja 100% matsi ladattu, sen jälkeen teki oman kansion nimeltä steelers työpöydälle sit kun menee sinne siellä on se winamp media file, mutta kun painaa sitä ei käynisty missä vika, ainakin on iso kokoinen jotain 8000 kt, missä vika?
olen kokeilut muillakin toisto ohjelmilla mut ei toimi. - Tanpio
APUA kirjoitti:
nyt on bittorrent asennettu ja ja 100% matsi ladattu, sen jälkeen teki oman kansion nimeltä steelers työpöydälle sit kun menee sinne siellä on se winamp media file, mutta kun painaa sitä ei käynisty missä vika, ainakin on iso kokoinen jotain 8000 kt, missä vika?
olen kokeilut muillakin toisto ohjelmilla mut ei toimi.Paha sanoo.... Ite latasin torrentilla kyseisen pelin kuukausia sitten ja se tuli 2-osaisena josta molemmat olivat noin 700MiB. Toimi loistavasti...
Lataa vaikkapa tiedosto osoitteesta:
http://www.mininova.org/tor/218897
(Kyseinen tiedosto itellä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1114356Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773166- 991413
- 851270
- 91836
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42657
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?107632- 43629