Reductil+sivuvaikutukset

Teppo121

Onko kenellekään tullut ko. aineesta mitään sivuvaikutuksia? Itselläni on kohta 2 viikkoa täynnä, ja nyt on muutaman päivän ajan ollut aika pahaa nykinää alavatsan lihaksissa. Eli jotain krampinpoikasta tms... Ei oikein saa nukuttua kun kokoa ajan nykii...
Muita oireita ei ole.

12

2766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikana vetää viinaa&kal...

      Kiinnostaisi tietää??? Voiko tuohon saada reseptin omalääkäriltä?

      • se on kielletty

        sitä paitsi alkoholi ei sovi muutenkaan laihduttamiseen.. paino ei tipu vaan näkyy heti vaaàlla jos on juhlinut


    • lilja-marjaana

      Reilu vuosi sitten söin Reductilia lääkärin määräyksestä (runsas ylipaino liikuntaelinsairauksia).

      Pari kuukautta meni hyvin, ainoana sivuvaikutuksena suun kuivuminen.

      Sitten nousi sydämen syke (myös levossa) tavattoman korkeaksi. Sitä kesti pari päivää ja lääkäri totesi sen johtuvan Reductilista. Lääkkeen lopettamisen jälkeen tilanne tasaantui, mutta lääkäri totesi, etten voi sitä enää käyttää. Sydän siis tutkittiin sairaalassa, eikä siinä olut mitään sairautta tai vikaa, ainoastaan lääkkeen aiheuttama korkea sykenopeus (joka pitemmän päälle olisi saattanut olla kohtalokas).

      • BTW

        ...syön Reduja.
        Toista kuukautta (38pv) ja vahvuutena 15mg. BMI lähtötilanteessa 49, nyt 44. Verenpaine 115/70 ja leposyke 52.
        Suuta kuivaa, mutta se on vain hyvä koska sitten tulee juotua tarpeeksi vettä. Aion jatkaa tabujen syömistä niin kauan kuin koen sen olevan hyödyllistä, tai niin kauan kuin lääkäri antaa.
        Joskus kyllä ihmetyttää, kun jotkut ovat pudottaneet painoaan kahdessa kuukaudessa yli 20kg, ja itse olen saanut pois "vain" puolet siitä... Mikähän mahtaa olla syynä???


    • oikeastaan millään

      tavalla, mutta jos intissä saisi reductiliä, niin se varmaan olisi rectumil. Älkää suuttuko, tuli vain mieleen intin "versiot" lääkenimistä.

    • käytän

      Aloitin lauantaina kyseisen lääkkeen ja sivuvaikutuksena löytyy vatsan nykiminen, lievä humahdus päässä, jonkin ajan jälkeen, kun olen lääkkeen ottanut. ( verenpaine).UMMETUS !
      Nämä kaikki ovat mainittu ohjelappusessa sivuvaikutuksina. RR pitää mitata tk:ssa, vaikka x 1 vk.
      Siskoni laihtui 3kk aikana 20kg

    • Apua.

      Hei! Olen kuullut että tuo Reductil voi aiheuttaa aivokasvaimen tai muuten hengenvaarallinen lääke.. itse kerkesin syödä abautteri 3 viikkoa kunnes etsin netistä tietoa niin alkoi pelottamaan.. voiko kukaan sanoa tarviiko minun kantaa huolta? Olen hieman peloissani.. loitin kokeilemaan näiden syöntiä ihan vain että laihtuisin poikaystävälleni sopivaksi sillä poikaystäväni on minua päälle viisi senttiä lyhyempi eli vähän alle 170 ja painaa n. 60 kiloa.. Niin tunnen itseni yksinkertaisesti niin isoksi.. olen 176 centtiä pitkä ja painoni on suunnilleen 80 kiloa eli ei minun itseni vuoksi pitäiisi ottaa pois ko 5 kiloa mutta kun mieheni on minua niin paljon pienempi.. Hänelle minä kelpaan tämmöisenäkin mutta itseäni vaivaa asia niin paljon.. Siksi siis sorruin käyttämään Reductilä.. ja nyt pelottaa että jos minulla on aivokasvain tai jotain muuta terveydellehaitallsita aiheutunut kyseisestä lääkkeestä..

    • Valtavan suuri

      Reductil aiheutti sydänoireita joillekin, mutta tuo aivokasvain on nyt jo paksua. Laitahan linkki, jostain asiallisesta tutkimuksesta.

    • hyvin mahdollista

      aijjaa no hyvä :D tuolla toisella keskustelupalstalla jotkut uhkaili jollakin aivokasvaimilla että edistää sen kasvua tai jottai.. mutta tuskimpa siitä lääkärit reseptiä antais jos se semmoista edistäis :)

    • dvdv

      Et sä lääkäriltä kyseiseen lääkkeeseen raseptiä suomesta saa kun lääke on myyntikiellossa. Euroopan ulkopuolella lääke on myynnissä. Paras laihdutuslääke mitä itse olen käyttänyt, itse vaan sain hirveesti finnejä lääkkeestä ja jouduin lopettamaan paino kyllä tippui nätisti nyt o kalliit lääkkeet kaapissa:(

      • Pikkuinen tarkennus

        Myydään sitä Euroopassakin, mutta ei kaikkialla Euroopan ulkopuolella.


    • svsvd

      Tarkoitin Eu:alueella. Varmaan jostain kommarimaista saa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe