onko 2,7 sekuntia lentävässä 20 m:ssä hyvä tulos parikymppiseltä tytöltä ? kommentteja kiitos :)
lentävä 20 m
14
7072
Vastaukset
- kiitäjä
Riippuu mitä tarkoitetaan hyvällä, mutta jos ajattelit pikajuoksun kannalta niin ei kovin kova tulos. Tuo 2,7s tarkoittaa käytännössä sitä että pystyt juokseen 100m jonnekin 14,5 paikkeille, mikä taas tarkoittaa sitä että se on ihan normaali tulos ikäisekseen. 2,2 olis jo todella hyvä (alle 12/100).
Ahkera harjoittelu tuo kyllä nopeuttakin lisää vaikka jotkut väittää ettei tuo. Maailman mieshuippujenki ensimmäiset kellotukset satasella ovat olleet lähempänä 12 kuin 11 sekkaa yleensä ja silti ne tykittää alle 10 jossain vaiheessa.
Jos juoksu kiinnostaa niin ei muuta kuin kintut piikkareihin ja radalle!. - mitä...
...oot harrastanut vai ootko mitään...
Oon koht 15v tyttö ja harrastanu Yleisurheilua 7-vuotiaasta. Lentävn ennätys on 2.4 - TPI
kyllä se on jos 2,23 allekkin menee suomen naiset:( ei pahalla.
- sporty90
Riippuu kui paljo harrastat yleisurheiluu?!
Itte oon 15-vuotias tyttö ja juoksen 2,75s, enkä harrasta yleisurheiluu ku kesäsin.
Joten ei se tuloksesi mitään parasta luokkaa oo. - kimmotreeniä
ja räjähtävyyttä lisääviä harjoituksia
- loikat
- räjähtävä/pikavoima (muu voimatreeni alle tottakai)
- telinelähtöjä
- kuulanheittoja yli taakse ja eteen
HANKI VALMENTAJALTA OHJELMA. ei maksa mittään.
Eikä se että juoksee 20m johonkin aikaan kerro kuin lähtökohdan, siitä on hyvä kehittää itseään eteenpäin! - ProRunner
Aika hyvä. :) Ite juoksin sen aikaan 2,34. Mut oonki 16.
- yåå
Ihan kohtalainen, jos harrastat yleisurheilua. Mutta aika hyvä jos olet amatööri. ;) Ite juoksen 2,5 kieppeille, ikää oli silloin 16.
- mitäihmettä?
lentävä menee 2,60, mutta satasen juoksen 13,7? ( tilastokelpoiset tulokset!)
- vastaa
Jos 20m lentävä menee 2,60 niin se ois niinku 100m 13s mutta ota huomioon että siinä lähetään ekaan 20m nollavauheista ja viimeset kymmenet metrit yleensä huomaamatta rullataan.
- R.V.
Jos 20 m lentävä menee 2,60, on teoreettinen maksimi 100 m n. 14,10. Todellisuudessa lähes aina huonompi, koska vauhti alkaa hidastua 7-8 sekunnin jälkeen, silloin on lihaksiin varastoitunut energia käytetty. 100 m ajan 13,00 saavuttamiseksi pitää lentävä 20 m kulkea 2,38 ja 13,70 aikaan vaaditaan 2,52.
- mmm
Oon 12-vuotias tyttö ja mun lentävä 20m menee aikaan 2.56 (:
- Juha8222222
Mulla meni kovaa tää matka, Suomen nopeimpia olin(tällä matkalla jota ei ole kisoissa tietenkään mukana hehe) kun olin vielä urheilija.
- Jussipete
juoksin 20m lentävän 1,77 mutta 100m taittui vain 10,36....se on 10,10 vauhtia, ei se aina ole niin suoraan verrattavissa
- Anonyymi
2,0 mitä ennustaa 60 m?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083