lentävä 20 m

mitä mieltä??

onko 2,7 sekuntia lentävässä 20 m:ssä hyvä tulos parikymppiseltä tytöltä ? kommentteja kiitos :)

15

7283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitäjä

Riippuu mitä tarkoitetaan hyvällä, mutta jos ajattelit pikajuoksun kannalta niin ei kovin kova tulos. Tuo 2,7s tarkoittaa käytännössä sitä että pystyt juokseen 100m jonnekin 14,5 paikkeille, mikä taas tarkoittaa sitä että se on ihan normaali tulos ikäisekseen. 2,2 olis jo todella hyvä (alle 12/100).

Ahkera harjoittelu tuo kyllä nopeuttakin lisää vaikka jotkut väittää ettei tuo. Maailman mieshuippujenki ensimmäiset kellotukset satasella ovat olleet lähempänä 12 kuin 11 sekkaa yleensä ja silti ne tykittää alle 10 jossain vaiheessa.

Jos juoksu kiinnostaa niin ei muuta kuin kintut piikkareihin ja radalle!.

• mitä...

...oot harrastanut vai ootko mitään...
      Oon koht 15v tyttö ja harrastanu Yleisurheilua 7-vuotiaasta. Lentävn ennätys on 2.4

• TPI

kyllä se on jos 2,23 allekkin menee suomen naiset:( ei pahalla.

• sporty90

Riippuu kui paljo harrastat yleisurheiluu?!
      Itte oon 15-vuotias tyttö ja juoksen 2,75s, enkä harrasta yleisurheiluu ku kesäsin.
      Joten ei se tuloksesi mitään parasta luokkaa oo.

• kimmotreeniä

ja räjähtävyyttä lisääviä harjoituksia

- loikat
      - räjähtävä/pikavoima (muu voimatreeni alle tottakai)
      - telinelähtöjä
      - kuulanheittoja yli taakse ja eteen

HANKI VALMENTAJALTA OHJELMA. ei maksa mittään.

Eikä se että juoksee 20m johonkin aikaan kerro kuin lähtökohdan, siitä on hyvä kehittää itseään eteenpäin!

• ProRunner

Aika hyvä. :) Ite juoksin sen aikaan 2,34. Mut oonki 16.

• yåå

Ihan kohtalainen, jos harrastat yleisurheilua. Mutta aika hyvä jos olet amatööri. ;) Ite juoksen 2,5 kieppeille, ikää oli silloin 16.

• mitäihmettä?

lentävä menee 2,60, mutta satasen juoksen 13,7? ( tilastokelpoiset tulokset!)

• vastaa

Jos 20m lentävä menee 2,60 niin se ois niinku 100m 13s mutta ota huomioon että siinä lähetään ekaan 20m nollavauheista ja viimeset kymmenet metrit yleensä huomaamatta rullataan.

• R.V.

Jos 20 m lentävä menee 2,60, on teoreettinen maksimi 100 m n. 14,10. Todellisuudessa lähes aina huonompi, koska vauhti alkaa hidastua 7-8 sekunnin jälkeen, silloin on lihaksiin varastoitunut energia käytetty. 100 m ajan 13,00 saavuttamiseksi pitää lentävä 20 m kulkea 2,38 ja 13,70 aikaan vaaditaan 2,52.

• mmm

Oon 12-vuotias tyttö ja mun lentävä 20m menee aikaan 2.56 (:

• Juha8222222

Mulla meni kovaa tää matka, Suomen nopeimpia olin(tällä matkalla jota ei ole kisoissa tietenkään mukana hehe) kun olin vielä urheilija.

• Jussipete

juoksin 20m lentävän 1,77 mutta 100m taittui vain 10,36....se on 10,10 vauhtia, ei se aina ole niin suoraan verrattavissa

• Anonyymi

2,0 mitä ennustaa 60 m?

• Anonyymi

no ei oikei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5741
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3025
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2645
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2341
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2083
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2069
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1756
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      146
      1327
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1269
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1153
    Aihe