lentävä 20 m

mitä mieltä??

onko 2,7 sekuntia lentävässä 20 m:ssä hyvä tulos parikymppiseltä tytöltä ? kommentteja kiitos :)

14

5957

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitäjä

      Riippuu mitä tarkoitetaan hyvällä, mutta jos ajattelit pikajuoksun kannalta niin ei kovin kova tulos. Tuo 2,7s tarkoittaa käytännössä sitä että pystyt juokseen 100m jonnekin 14,5 paikkeille, mikä taas tarkoittaa sitä että se on ihan normaali tulos ikäisekseen. 2,2 olis jo todella hyvä (alle 12/100).

      Ahkera harjoittelu tuo kyllä nopeuttakin lisää vaikka jotkut väittää ettei tuo. Maailman mieshuippujenki ensimmäiset kellotukset satasella ovat olleet lähempänä 12 kuin 11 sekkaa yleensä ja silti ne tykittää alle 10 jossain vaiheessa.

      Jos juoksu kiinnostaa niin ei muuta kuin kintut piikkareihin ja radalle!.

    • mitä...

      ...oot harrastanut vai ootko mitään...
      Oon koht 15v tyttö ja harrastanu Yleisurheilua 7-vuotiaasta. Lentävn ennätys on 2.4

    • TPI

      kyllä se on jos 2,23 allekkin menee suomen naiset:( ei pahalla.

    • sporty90

      Riippuu kui paljo harrastat yleisurheiluu?!
      Itte oon 15-vuotias tyttö ja juoksen 2,75s, enkä harrasta yleisurheiluu ku kesäsin.
      Joten ei se tuloksesi mitään parasta luokkaa oo.

    • kimmotreeniä

      ja räjähtävyyttä lisääviä harjoituksia

      - loikat
      - räjähtävä/pikavoima (muu voimatreeni alle tottakai)
      - telinelähtöjä
      - kuulanheittoja yli taakse ja eteen

      HANKI VALMENTAJALTA OHJELMA. ei maksa mittään.

      Eikä se että juoksee 20m johonkin aikaan kerro kuin lähtökohdan, siitä on hyvä kehittää itseään eteenpäin!

    • ProRunner

      Aika hyvä. :) Ite juoksin sen aikaan 2,34. Mut oonki 16.

      • yåå

        Ihan kohtalainen, jos harrastat yleisurheilua. Mutta aika hyvä jos olet amatööri. ;) Ite juoksen 2,5 kieppeille, ikää oli silloin 16.


    • mitäihmettä?

      lentävä menee 2,60, mutta satasen juoksen 13,7? ( tilastokelpoiset tulokset!)

      • vastaa

        Jos 20m lentävä menee 2,60 niin se ois niinku 100m 13s mutta ota huomioon että siinä lähetään ekaan 20m nollavauheista ja viimeset kymmenet metrit yleensä huomaamatta rullataan.


    • R.V.

      Jos 20 m lentävä menee 2,60, on teoreettinen maksimi 100 m n. 14,10. Todellisuudessa lähes aina huonompi, koska vauhti alkaa hidastua 7-8 sekunnin jälkeen, silloin on lihaksiin varastoitunut energia käytetty. 100 m ajan 13,00 saavuttamiseksi pitää lentävä 20 m kulkea 2,38 ja 13,70 aikaan vaaditaan 2,52.

    • mmm

      Oon 12-vuotias tyttö ja mun lentävä 20m menee aikaan 2.56 (:

    • Juha8222222

      Mulla meni kovaa tää matka, Suomen nopeimpia olin(tällä matkalla jota ei ole kisoissa tietenkään mukana hehe) kun olin vielä urheilija.

      • Jussipete

        juoksin 20m lentävän 1,77 mutta 100m taittui vain 10,36....se on 10,10 vauhtia, ei se aina ole niin suoraan verrattavissa


    • Anonyymi

      2,0 mitä ennustaa 60 m?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe