Mitä mieltä olette miehet?

Yksi utelias

Saako teille tuntematon nainen ohikulkiessaan, esim. kaupassa tms. antaa teille puhelinnumeronsa ? Jos naisella on mukanaan valmiiksi kirjoitettu lappu, jossa on numba, ja antaa sen tuntemattomalle, onko liian epätoivoinen yritys? Oletetaan että nainen on hyvännäköinen, mutta ujohko.

18

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • get it right

      Tiedä sitten mikä on epätoivoista ja mikä ei. Kirjoita se lappu ja anna se miehelle ja katso oliko liian epätoivoista. Toivo vaan, että miehellä ei ole puhesaldo lopussa...

    • tuskinpa siinä mitään häviääkään.
      itse olisin positiivisesti yllättynyt jos noin joku nainen minulle tekisi.

    • namenous

      Ai että saako? No tottakai saa! Itse olisin ainakin todella immarreltu tuollaisesta. Eihän mun kuitenkaan täydy kenellekään soittaa, jos nainen ei iske mun silmään.

    • Nimetön

      Kuulostaa joltain agenttileffan kohtaukselta. Tietenkin voisi mielummin kysyä vaikka ensin, että haluaisiko mies soittaa naiselle. Jos tähän mies vastaa hetken hölmistymisen jälkeen myöntävästi, niin sitten voi ojentaa sen numeron.

    • nykyaikaa ...

      ja tasa-arvoa jolloin myös naisella on täysi oikeus tehdä aloite, vaikka tällä tavalla ...

    • joku mies

      Silmäpeliä kaupassa, vähän ujoa hymyä ja lappu kouraan esim. sanoilla "soittele jos haluat". Kunpa kävisikin noin hyvä säkä joskus... siinä saattaisi nainenkin saada napattua itselleen ihan kunnollisen ja mukavan miehen, jollaista tuskin baarista löytäisi.

      Vaatii silti jonkin verran tilannetajua, jotta teosta saa ihanan eikä epätoivoisen. Mies pitää saada uskomaan, että nainen ei halua antaa numeroaan kenelle tahansa vaan tasantarkkaan tälle miehelle (loistavalla ulkonäöllä tms. voi paikata tätä puolta). Hyvä pohja olisi kalastaa mieheltäkin joku merkki kiinnostuksesta, minkä pitäisi onnistua aika helposti käyttämällä vaivihkaista mutta määrätietoista silmäpeliä ja hymyä.

      Toivotan onnea jos uskallat yrittää, miehet kun harvoin saavat liikaa iskuyrityksiä :)

    • fsdfdsf

      Kun otan vielä hieman hymyä ja veikeätä mieltä ja vaikka tyttöystäväsi mukaan ;) mukaan niin saattaapi käydä niin että sulla jono itsesi valitsemia miehiä kohta oven takana. No tietty osa on varattuja ja ei soita mutta... so what :)

    • ..erikoista mielestäni mutta kyllä mä oisin ainakin ihan otettu. harmi ettei näin ole käynyt.

    • eräs mies

      Sievä hymy, lapun sujauttaminen käteen ja poistuminen paikalta salaperäisesti olisi hauska kokemus. Itse ainakin kiinnostuisin, jos nainen olisi mielenkiintoisen oloinen. Olen itsekin suunnittellut joskus lyöväni numerolla varustetun lapun kouraan silmäpelin jälkeen, mutta ei ole tullut tehtyä näin. Etenkin silmäpelin jälkeen lapun antaminen sopii ehdottomasti kuvaan. Ja ei välttämättä tarvitse edes sanoa mitään.

    • jakeletko useinkin

      No jos joku vaan vetäisis taskusta jonkun valmiiksi kirjoitetun lapun, niin kyllä tulisi outo olo ja tunne että muijalla on lappusia tasku täynnä ja jakaa niitä joka toiselle miehelle.

      • toinen ujo

        No ei sitä kaupassa nyt ole missään kynää eikä paperiakaan mihin numeronsa äkkiä kirjoittaa jos sattuu bongaamaan mielenkiintoisen näköisen ja oloisen tyypin. Parasta varalla pitää mukana valmiiksi kirjoitettu lappu.


      • asdasdas
        toinen ujo kirjoitti:

        No ei sitä kaupassa nyt ole missään kynää eikä paperiakaan mihin numeronsa äkkiä kirjoittaa jos sattuu bongaamaan mielenkiintoisen näköisen ja oloisen tyypin. Parasta varalla pitää mukana valmiiksi kirjoitettu lappu.

        Mieti nyt vähän, kuinka epätoivoisen itseään tyrkyttävän halvan lutkan kuvan annat itsestäs, jos olet varustautunut valmiiksi kirjoitetulla lapulla.


      • Heppu_234234
        asdasdas kirjoitti:

        Mieti nyt vähän, kuinka epätoivoisen itseään tyrkyttävän halvan lutkan kuvan annat itsestäs, jos olet varustautunut valmiiksi kirjoitetulla lapulla.

        Itse en ajattele noin, mutta koska jotkut vaikuttavat ajattelevan, ehdotankin että pitää valmiin lapun sijasta kynää ja paperia taskussa. Sitten voi "viattomasti" raapustaa numeron lapulle.

        Toisaalta paskat koko lappuideasta. Kaikilla on aina kännykät mukana, siihen vaan nimi ja numero ylös ja sillä selvä.


    • -----

      esim. käyntikortti "hieman" parempi vaihtoehto kuin valmiiksi kirjoitettu lappu..? Onkohan sulle suotu järkeä ollenkaan?

      • toinen ujo

        No voi härregyyd! Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole. Pitäis vielä käyntikortti olla, se nyt vasta liian epätoivoista oliskin. Joku lappu jossa numero on suloista, ei sellaista että yrittää liikaa.
        Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa.


      • utelias^
        toinen ujo kirjoitti:

        No voi härregyyd! Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole. Pitäis vielä käyntikortti olla, se nyt vasta liian epätoivoista oliskin. Joku lappu jossa numero on suloista, ei sellaista että yrittää liikaa.
        Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa.

        Tee sellanen ilmoitus kun kaupoissa on missä on niitä repäistäviä puhelinnumeroita! Sen kanssa sitten kaupunkikierrokselle. :D

        Hmmm. Leikki leikkinä. Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan, että mitä sitten kun olet antanut puhelinnumerosi? Poistutko sitten sanaakaan sanomatta paikalta? Onko sinusta helpompaa sitten jutella kyseisen henkilön kanssa puhelimessa,
        henkilön jota et edes välttämättä muista kunnolla? Minusta ainakin olisi melkein helpompi jutella siinä paikan päällä kasvotusten.


      • asdasdasda
        toinen ujo kirjoitti:

        No voi härregyyd! Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole. Pitäis vielä käyntikortti olla, se nyt vasta liian epätoivoista oliskin. Joku lappu jossa numero on suloista, ei sellaista että yrittää liikaa.
        Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa.

        Kuinkahan epätoivoiselta se vaikuttaa, jos kulkee valmiiksi kirjoitetut puhelinnumerolaput taskuissa?! Käyntikortteja sentään on ihmisillä muutenkin. Voi helvetti mä ainakin ajattelisin, että mikä vitun epätoivonen tyrkkyhuora, kun kulkee kaupoissa jakamassa numeroaan, jos joku ämmä vetäis taskustaan valmiiks kirjotetun lapun, jossa puh.nro. Ei paljon väliä, vaikka ois kuinka sievä, kaunis tai seksikäs, jos noin halvasti itseään tyrkyttää. Käyntikortti sentään kertoo jostain tasosta.


      • toinen ujo
        asdasdasda kirjoitti:

        Kuinkahan epätoivoiselta se vaikuttaa, jos kulkee valmiiksi kirjoitetut puhelinnumerolaput taskuissa?! Käyntikortteja sentään on ihmisillä muutenkin. Voi helvetti mä ainakin ajattelisin, että mikä vitun epätoivonen tyrkkyhuora, kun kulkee kaupoissa jakamassa numeroaan, jos joku ämmä vetäis taskustaan valmiiks kirjotetun lapun, jossa puh.nro. Ei paljon väliä, vaikka ois kuinka sievä, kaunis tai seksikäs, jos noin halvasti itseään tyrkyttää. Käyntikortti sentään kertoo jostain tasosta.

        Sua tuskin kukaan tulee yrittämään, joten voit olla 100%:n varma että sun kouraas ei kukaan niit puhelinnumeroita ole tunkemassa. Joten sun mielipiteelläs ei ole mitään väliä. Saat ihan rauhassa pitää noita tyttöjä tyrkkyhuorina. He eivät sellaisia kuitenkaan ole. Mutta koska haluat heitä sellaisina pitää, niin OMA ASIASI.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe