Saako teille tuntematon nainen ohikulkiessaan, esim. kaupassa tms. antaa teille puhelinnumeronsa ? Jos naisella on mukanaan valmiiksi kirjoitettu lappu, jossa on numba, ja antaa sen tuntemattomalle, onko liian epätoivoinen yritys? Oletetaan että nainen on hyvännäköinen, mutta ujohko.
Mitä mieltä olette miehet?
18
2867
Vastaukset
- get it right
Tiedä sitten mikä on epätoivoista ja mikä ei. Kirjoita se lappu ja anna se miehelle ja katso oliko liian epätoivoista. Toivo vaan, että miehellä ei ole puhesaldo lopussa...
tuskinpa siinä mitään häviääkään.
itse olisin positiivisesti yllättynyt jos noin joku nainen minulle tekisi.- namenous
Ai että saako? No tottakai saa! Itse olisin ainakin todella immarreltu tuollaisesta. Eihän mun kuitenkaan täydy kenellekään soittaa, jos nainen ei iske mun silmään.
- Nimetön
Kuulostaa joltain agenttileffan kohtaukselta. Tietenkin voisi mielummin kysyä vaikka ensin, että haluaisiko mies soittaa naiselle. Jos tähän mies vastaa hetken hölmistymisen jälkeen myöntävästi, niin sitten voi ojentaa sen numeron.
- nykyaikaa ...
ja tasa-arvoa jolloin myös naisella on täysi oikeus tehdä aloite, vaikka tällä tavalla ...
- joku mies
Silmäpeliä kaupassa, vähän ujoa hymyä ja lappu kouraan esim. sanoilla "soittele jos haluat". Kunpa kävisikin noin hyvä säkä joskus... siinä saattaisi nainenkin saada napattua itselleen ihan kunnollisen ja mukavan miehen, jollaista tuskin baarista löytäisi.
Vaatii silti jonkin verran tilannetajua, jotta teosta saa ihanan eikä epätoivoisen. Mies pitää saada uskomaan, että nainen ei halua antaa numeroaan kenelle tahansa vaan tasantarkkaan tälle miehelle (loistavalla ulkonäöllä tms. voi paikata tätä puolta). Hyvä pohja olisi kalastaa mieheltäkin joku merkki kiinnostuksesta, minkä pitäisi onnistua aika helposti käyttämällä vaivihkaista mutta määrätietoista silmäpeliä ja hymyä.
Toivotan onnea jos uskallat yrittää, miehet kun harvoin saavat liikaa iskuyrityksiä :) - fsdfdsf
Kun otan vielä hieman hymyä ja veikeätä mieltä ja vaikka tyttöystäväsi mukaan ;) mukaan niin saattaapi käydä niin että sulla jono itsesi valitsemia miehiä kohta oven takana. No tietty osa on varattuja ja ei soita mutta... so what :)
..erikoista mielestäni mutta kyllä mä oisin ainakin ihan otettu. harmi ettei näin ole käynyt.
- eräs mies
Sievä hymy, lapun sujauttaminen käteen ja poistuminen paikalta salaperäisesti olisi hauska kokemus. Itse ainakin kiinnostuisin, jos nainen olisi mielenkiintoisen oloinen. Olen itsekin suunnittellut joskus lyöväni numerolla varustetun lapun kouraan silmäpelin jälkeen, mutta ei ole tullut tehtyä näin. Etenkin silmäpelin jälkeen lapun antaminen sopii ehdottomasti kuvaan. Ja ei välttämättä tarvitse edes sanoa mitään.
- jakeletko useinkin
No jos joku vaan vetäisis taskusta jonkun valmiiksi kirjoitetun lapun, niin kyllä tulisi outo olo ja tunne että muijalla on lappusia tasku täynnä ja jakaa niitä joka toiselle miehelle.
- toinen ujo
No ei sitä kaupassa nyt ole missään kynää eikä paperiakaan mihin numeronsa äkkiä kirjoittaa jos sattuu bongaamaan mielenkiintoisen näköisen ja oloisen tyypin. Parasta varalla pitää mukana valmiiksi kirjoitettu lappu.
- asdasdas
toinen ujo kirjoitti:
No ei sitä kaupassa nyt ole missään kynää eikä paperiakaan mihin numeronsa äkkiä kirjoittaa jos sattuu bongaamaan mielenkiintoisen näköisen ja oloisen tyypin. Parasta varalla pitää mukana valmiiksi kirjoitettu lappu.
Mieti nyt vähän, kuinka epätoivoisen itseään tyrkyttävän halvan lutkan kuvan annat itsestäs, jos olet varustautunut valmiiksi kirjoitetulla lapulla.
- Heppu_234234
asdasdas kirjoitti:
Mieti nyt vähän, kuinka epätoivoisen itseään tyrkyttävän halvan lutkan kuvan annat itsestäs, jos olet varustautunut valmiiksi kirjoitetulla lapulla.
Itse en ajattele noin, mutta koska jotkut vaikuttavat ajattelevan, ehdotankin että pitää valmiin lapun sijasta kynää ja paperia taskussa. Sitten voi "viattomasti" raapustaa numeron lapulle.
Toisaalta paskat koko lappuideasta. Kaikilla on aina kännykät mukana, siihen vaan nimi ja numero ylös ja sillä selvä.
- -----
esim. käyntikortti "hieman" parempi vaihtoehto kuin valmiiksi kirjoitettu lappu..? Onkohan sulle suotu järkeä ollenkaan?
- toinen ujo
No voi härregyyd! Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole. Pitäis vielä käyntikortti olla, se nyt vasta liian epätoivoista oliskin. Joku lappu jossa numero on suloista, ei sellaista että yrittää liikaa.
Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa. - utelias^
toinen ujo kirjoitti:
No voi härregyyd! Ei tää maailma nyt noin vakava paikka ole. Pitäis vielä käyntikortti olla, se nyt vasta liian epätoivoista oliskin. Joku lappu jossa numero on suloista, ei sellaista että yrittää liikaa.
Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa.Tee sellanen ilmoitus kun kaupoissa on missä on niitä repäistäviä puhelinnumeroita! Sen kanssa sitten kaupunkikierrokselle. :D
Hmmm. Leikki leikkinä. Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan, että mitä sitten kun olet antanut puhelinnumerosi? Poistutko sitten sanaakaan sanomatta paikalta? Onko sinusta helpompaa sitten jutella kyseisen henkilön kanssa puhelimessa,
henkilön jota et edes välttämättä muista kunnolla? Minusta ainakin olisi melkein helpompi jutella siinä paikan päällä kasvotusten. - asdasdasda
toinen ujo kirjoitti:
Ei luulis miesten valittavan jos sievä ujo tyttö kaupan kassajonossa lykkää kouraan oman numeronsa.Kuinkahan epätoivoiselta se vaikuttaa, jos kulkee valmiiksi kirjoitetut puhelinnumerolaput taskuissa?! Käyntikortteja sentään on ihmisillä muutenkin. Voi helvetti mä ainakin ajattelisin, että mikä vitun epätoivonen tyrkkyhuora, kun kulkee kaupoissa jakamassa numeroaan, jos joku ämmä vetäis taskustaan valmiiks kirjotetun lapun, jossa puh.nro. Ei paljon väliä, vaikka ois kuinka sievä, kaunis tai seksikäs, jos noin halvasti itseään tyrkyttää. Käyntikortti sentään kertoo jostain tasosta.
- toinen ujo
asdasdasda kirjoitti:
Kuinkahan epätoivoiselta se vaikuttaa, jos kulkee valmiiksi kirjoitetut puhelinnumerolaput taskuissa?! Käyntikortteja sentään on ihmisillä muutenkin. Voi helvetti mä ainakin ajattelisin, että mikä vitun epätoivonen tyrkkyhuora, kun kulkee kaupoissa jakamassa numeroaan, jos joku ämmä vetäis taskustaan valmiiks kirjotetun lapun, jossa puh.nro. Ei paljon väliä, vaikka ois kuinka sievä, kaunis tai seksikäs, jos noin halvasti itseään tyrkyttää. Käyntikortti sentään kertoo jostain tasosta.
Sua tuskin kukaan tulee yrittämään, joten voit olla 100%:n varma että sun kouraas ei kukaan niit puhelinnumeroita ole tunkemassa. Joten sun mielipiteelläs ei ole mitään väliä. Saat ihan rauhassa pitää noita tyttöjä tyrkkyhuorina. He eivät sellaisia kuitenkaan ole. Mutta koska haluat heitä sellaisina pitää, niin OMA ASIASI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165