Moikkelis moi!
Mitenkäs pääsiäinen meni? Tuliko painoa lisää, vai mitä vaaka näyttää?
Mullahan oli tavoite pääsiäiseksi -15kg. Siihen en päässyt. Olimme pääsiäisen vanhemmillani ja syötyä tuli kaikenlaista. Joka päivä kävin lenkillä, tein jopa elämäni pisimmän juoksulenkin, jotta paino ei ainakaan nousisi.
Tänään paino 77kg. Eli samassa ollaan nyt pysytty jo KAUAN! Toki täytyy olla iloinen, että painoa ei tullut lisää!
Olen taas flunssassa. N. viikon olin terve. Nyt en siis taas pääse lenkille...en tiä koska seuraavaksi. Tai pääsisin kyllä, mutta en viitsi ettei mene pahemmaksi. Yritän silti mahd. pian päästä siihen 76kg.
Hyvää viikon alkua/jatkoa kaikille!
Puolen vuoden sessio
9
550
Vastaukset
- Innemon
Painoni on pysynyt suurin piirtein samana, mitä nyt nestettä taas kerran kertynyt, kuten ennenkin.
Vaihdan nyt kokonaan laihdutusmetodiani; olen siirtynyt tänään atkinsiin. Siinä ei tarvitse nähdä nälkää; ainoastaan jännittää miten pärjään näiden sokereiden välttelemisessä...Mutta pärjäänhän minä, koska haluan niin.
Toisekseen aloitan tänään pyöräilykauden. Eilen kävin jo pumppauttamassa huoltoasemalla ilmaa renkaisiin, ja muuten se tuntuikin olevan kunnossa. Joten nyt tavoitteenani on polkea kaikki työmatkani fillarilla (yhteensä 20 km) ja jos on vapaapäiviä, niin poljen tunnin lenkin muuten vain.
Aina näitä "aloituksia" uusia on, mutta pakkohan ne uusia on...
Kevätterveiset kaikille ja kertokaa kuulumisia!!! - Claudia
Pääsiäinen meni syödessä. Söin, söin ja söin... Pahat syömiset eivät olleet edes pääsiäispöydässä, vaan sellaista ihan turhaa iltaherkuttelua, jäätelöä ja karkkia! Eilen tulin takaisin kotiin ja ajattelin, että nyt pääsiäisen jälkeen palaan taas ruotuun, mutta syöpöttelyni jäi päälle! Söin eilen illalla n. 2/3 pakettia jäätelöä! Ja vähän aikaa sitten pussillisen englannin lakritsia, vaikka eihän vielä ole edes ilta! Ei tästä tule mitään...
Kiva et joillakin menee paremmin. Mut kyl tää tästä. Mielikuvaharjoittelua motivaation ylläpitämiseksi... Ja illalla lenkille. :/
Tällä viikolla en pääse käymään painonvartijoissa ollenkaan, parempi vaan niin, eipä tarvitse turhaan masentaa itseäni. Tähtään nyt sitten ensi viikon torstaihin. Siihen mennessä jos paino olisi vaikka tasan 71, niin olis kiva (viime punnituksessa 71,6 kg). Kyl mä nyt siihen pystyn, vaivaiset 600 grammaa ja yli viikko aikaa! Tai siis todellisuudessahan mun paino on räjähtänyt pääsiäisen vuoksi, joten toi 71 kg taitaa olla sittenkin vähän kovempi homma... - Innemon
MIssä ketjulaiset?
Laihduttamassa? :-)
LÄhdenpä tästä pyörälenkille, ja atkinsilla jatketaan...
Tsemppiä kaikille ja antakaa kuulua itsestänne, ettei keskustelut vallan unohdu :-)Täälä sitä ollaan. Epäilen kylläkin, että meidät ketjulaiset pystyy laskemaan yhen käden sormilla. Aluksi meitä oli vaiks kuinka monta, mutta eipä vaan ole enää. Pitäis varmaan perustaa uus puolen vuoden sessio..tai n. 3kk sessio :)
Flunssa jatkuu. Kävin eilen ostamassa apteekista nenäsumutetta, että pystyy töissä olemaan ilman hirveitä tukkoisuuksia. Nyt olo on melkein sellanen, että vois lenkille lähteä..toki epäilen että se johtuu siit sumutteesta. Kattelen tässä nyt viä pari päivää ennen ku uskaltaudun lenkille.
Paino on edelleen 77kg. Kahteen viikkoon ei ole mitään tapahtunut, flussaa syytän...ainaskin suurimmaksi osaksi :) Tavoite olis että toukokuun alussa olis painoa 75kg, mutta taitaa jäädä haaveeksi...kunhan nyt ees 76!
No, mutta kuulumisiin taas. Lähen jännittään jääkiekkopeliä.- Claudia
Kirsikk.a kirjoitti:
Täälä sitä ollaan. Epäilen kylläkin, että meidät ketjulaiset pystyy laskemaan yhen käden sormilla. Aluksi meitä oli vaiks kuinka monta, mutta eipä vaan ole enää. Pitäis varmaan perustaa uus puolen vuoden sessio..tai n. 3kk sessio :)
Flunssa jatkuu. Kävin eilen ostamassa apteekista nenäsumutetta, että pystyy töissä olemaan ilman hirveitä tukkoisuuksia. Nyt olo on melkein sellanen, että vois lenkille lähteä..toki epäilen että se johtuu siit sumutteesta. Kattelen tässä nyt viä pari päivää ennen ku uskaltaudun lenkille.
Paino on edelleen 77kg. Kahteen viikkoon ei ole mitään tapahtunut, flussaa syytän...ainaskin suurimmaksi osaksi :) Tavoite olis että toukokuun alussa olis painoa 75kg, mutta taitaa jäädä haaveeksi...kunhan nyt ees 76!
No, mutta kuulumisiin taas. Lähen jännittään jääkiekkopeliä.Onneksi olen itse välttynyt flunssalta nyt tämän vuoden puolella. Viime syksynä olin melkein koko ajan flunssassa. Joten jaksamisia sinulle, Kirsikk.a!
Mulla otteen saaminen syömisistäni on ollut vaikeeta. Tänään aion syödä vain pisteitteni rajoittaman määrän!
Taas eilen kävi niin, että kun riideltiin poikaystävän kanssa, niin ostin kaupasta mansikkatäytesuklaalevyn. Itse asiassa siitä tuli älyttömän huono olo, vaikka ennen olen aivan helposti pystynyt syömään sellaisen yhdeltä istumalta! Tunnesyöntiin siis pitäisi osata pureutua... Mutta ei kuitenkaan puremalla, vaan jollain muulla tavalla... Heh heh, olipas hauska juttu.
Hyviä jaksamisia myös teille muille. Kevät tulee, ollaan iloisia! (Tai ainakin uutisten mukaan kelit lämpenevät ensi viikosta lähtien...)
T: Claudia - Innemon
Claudia kirjoitti:
Onneksi olen itse välttynyt flunssalta nyt tämän vuoden puolella. Viime syksynä olin melkein koko ajan flunssassa. Joten jaksamisia sinulle, Kirsikk.a!
Mulla otteen saaminen syömisistäni on ollut vaikeeta. Tänään aion syödä vain pisteitteni rajoittaman määrän!
Taas eilen kävi niin, että kun riideltiin poikaystävän kanssa, niin ostin kaupasta mansikkatäytesuklaalevyn. Itse asiassa siitä tuli älyttömän huono olo, vaikka ennen olen aivan helposti pystynyt syömään sellaisen yhdeltä istumalta! Tunnesyöntiin siis pitäisi osata pureutua... Mutta ei kuitenkaan puremalla, vaan jollain muulla tavalla... Heh heh, olipas hauska juttu.
Hyviä jaksamisia myös teille muille. Kevät tulee, ollaan iloisia! (Tai ainakin uutisten mukaan kelit lämpenevät ensi viikosta lähtien...)
T: Claudiakuin olisit kuin minä.
On nimittäin juuri samanlaista taipumusta lohduttaa itseään suklaalla!
Tämä viikko on mennyt pyristellessä. Tiistai onnistui ruokavalion kanssa nappiin, samoin eilinen.
Keskiviikkona ja tänään sen sijaan on tullut syötyä ei sallittuja ruoka- aineita...
Eli joka toinen päivä onnistuu, joka toinen päivä ei...Voihan kökäle. Tänäänkin teki niin paljon mieli suklaata, että kun olin kaupungilla en viitsinyt mennä ruokakauppaan ollenkaan, kun olisin ihan varmasti muuten ostanut suklaata. Enkä mennyt, enkä ostanu enkä syönyt...MUTTA...
kotona kun ei sitten ollut oikein mitään mieleistä syötävää, tein lettuja, joita söin 3 kpl mansikkahillon ja sokerin kanssa. että se siitä sitten.
Olen kyllä pyöräillyt tänään 70 min, ja eilen 55 min. Eli liikuntaa on tulllut harrastettua vapaapäivänäkin, mutta silti aina ketuttaa nuo sortumiset...Ja kohta on jo vappu!!!
Pitäis vissiin jo alottaa alusta koko puolen vuoden sessio...Oikein huvittaa itseänikin, kun niin pontevasti aloitin tätä ketjua ja tulosta ei ole , ei sitten minkäänlaista!!!
Ok. Koitetaan kestää....
- Innemon
taas kerran tätä laihdutuksen problematiikkaa ja tullut siihen tulokseen, että tärkeintä olisi kuunnella omaa kehoaan ja syödä vain vähän, mutta "kaikkea". Siis tarkoitan sitä, kun tällä hetkellä ei nappaa tuo Atkinskaan YHTÄÄN enää, tää on just tätä, yhdeks päiväks mä innostun ja siihen se sitten tyssää.
Sit on kauhia tapa syyllistää itseään joka suupalasta.
Tänään poljen taas 20 km ja olen päättänyt syödä terveellisesti, omaa kehoani kuunnellen. Eli myös hyviä hiilareita, mutta vähän. Atkinsissahan niitä ei saisi syödä ollenkaan.
Mielestäni tärkeintä olisi löytää se HYVÄ OLO ja tasapainoisuus tämän laihdutuksen tueksi, muuten se on melko mahdotonta. Minulla kun on mennyt ihan yli tämä koko laihdutus touhu, ajattelen sitä ekaksi aamulla ja vikaksi illalla ja paino senkun nousee vain. Ja kaikki sillä välillä ahdistaa, mitä saan syödä ja mitä en ja sittenhän sekoaa jo pää...
Nyt koitan vain syödä järkevästi, enkä liian isoja annoksia...
Plaah!!!
Tää on niin tätä!!!!!
Mutta pakko oli tilittää tänne nyt tuntojani vain...
Aurinkoista lauantaita kaikille tasapuolisesti :-)
Toivottaa paksu Innemon- Micci_67
Niin, eihän nuo hyvät hiilarit olet Atkinsillakaan kielettyjä kuin ekan kahden viikon aikana. Sen jälkeen voi hiilareita lisätä hyvistä lähteistä.
Voisit myös tutustua SBDhen, se on pitkälti Atkinsia vastaava, mutta jotain eroja on, ja se saattaa olla laihduttajalle parempi.
Sinun pitäisi nyt sen verran saada itsestäsi irti, että saisit sen 2 viikon aloituksen tehtyä Atkinsin tai SBDn mukaan ja KUNNOLLA. Sen aikana himotuksienkin pitäisi vähentyä ja painon pudotuksen olla sitten helpompaa.
Itse olen elellyt tämän vuoden 30-60g hiilareilla ja painoa on pudunnutkin ihan hyvin. Paitsi nyt viime aikoina kun olutta on mennyt liikaa. Mutta se ei kyllä ole ruokavalion vika. Parin viikon tulos on nyt 500g ja se on ihan vain viikonloppujen syytä, syömisten puolesta paino kyllä putoaisi ja pitäisikin ottaa itseään niskasta kiinni. Vuoden alusta tulos on kumminkin n.-10kg, mutta toiset 10 kiloa pitäisi vielä hävittää.
Nuha jatkuu edelleen. Masentaa. Nyt kun nää hienommat ilmat on alkanu niin on alkanut masentaa koko ajan vain enemmän. En pääse lenkille, paino pysyy samassa (viimeksi 3.4. laskenut!!!) ja tuntuu kuin olisin jo epäonnistunut. Tahdoin olla laiha kesällä, mutta ei se ihan taida onnistua.
Tänään oli niin nätti ilma, että yritin puuhailla kaikkea mahdollista ulkona, ja kävin pienellä lenkilläkin..vaikka nouha tosiaan jatkuukin.
Jos vappuun mennessä paino ei ole tippunut niin...Sitten jotain. En ole vielä keksinyt mitä se jotain on. :)
Kun nyt tämä nuha lähtisi, niin voisi taas alkaa käymään joka päivä pitemmillä lenkeillä. Ja vois alkaa taas pikkuhiljaa juoksemaan, jos sitten saisi miehenkin mukaan lenkille.. :)
Ehkä tämä tästä, kunhan tää nuha vaan lähtee. Sitten näytän mistä mut oikein on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013