Väkivaltainen vaimo

fubar

Mitä tehdä, kun veljen vaimo on väkivaltainen muitakin perheen jäseniä kuin miestään kohtaan? Mies on helposti alistuva ja usein laittaa vaimonsa asialle, jos kokee olevansa kaltoin kohdeltu muun perheen taholta.

Ikinä ei tiedä mistä suuttuu ja miten.. Perhejuhlat on yhtä piinaa kun pitää olla kokoajan varuillaan. Lisäksi vaimo manipuloi äitiämme, joka on heikko kriisien jälkeen ja altis vaikutukselle. Itse en voi olla paikalla estämässä tätä, koska asun toisella puolella maata.

Tilanne on hirveä, minut hän on ottanut jostain syystä pihteihinsä ja yrittää erottaa perheestämme. Mitä tehdä? Omat voimavarat ja neuvot lopussa..

6

1600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • john

annatte sille kunnolla kullia suuhun ja kesäkurpitsaa perseeseen ni kyllä loppuu valitus

• hyhyhyh

tietysti ilmoitatte poliisille kun on väkivaltainen?!!!

• Karpaasi

Ota edellisestä neuvosta "vaari", ja vaikkapa todistaja. Yksinkertaista tilanteet, joita esim. näet. Tee tämä kaikki ajoissa!

• aito Turo

Täältä löytyy naisille suunnattu palvelu: www.vakivalta-apua.fi

Hienoa jos jotkut osaavat havahtua omaan väkivaltaisuuteensa, mutta usein apua haetaan vasta siinä vaiheessa, kun puoliso sanoo, että on pakko.

• feminiini

linkki on tutustumisen arvoinen.

• ICEPARK

Meillä vaimo alkoi väkivaltaiseksi solmittuamme avioliiton. Otin lyönnit vastaan enkä valittanut. Kerran hänen sisarensa oli kylässä ja vaimo läpsäisi voimakkaasti kasvoihini. SILLOIN PINNANI KATKESI, VEIN VAIMON YLÄKERRASSA OLEVAAN MAKUUHUONEESEEN , KÄSKIN RIISUA HAMEEN JA HÄN TOTTELI pelokas ilme kasvoillaan. Käskin sängylle polvilleen ja pieksin takamuksensa olan takaa vyölläni, pirttihirmu itki ja pyysi minua lopettamaan. Jatkoin ja annoin hänelle kunnolla selkään. Sen jälkeen on ollut nöyrä ja tottelevainen. NOIN PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ ALKOI TAAS POMOTELLA, annoin selkään niin että ikänsä muistaa, pistin vielä tunniksi parvekkeelle. Asiasta ei puhuttu enää sen selkäsaunan jälkeen ja ex-pirttihirmusta on tullut nöyrä ja kuuliainen mallivaimo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      382
      2111
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      87
      1129
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1002
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      934
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe