Mitä tehdä, kun veljen vaimo on väkivaltainen muitakin perheen jäseniä kuin miestään kohtaan? Mies on helposti alistuva ja usein laittaa vaimonsa asialle, jos kokee olevansa kaltoin kohdeltu muun perheen taholta.
Ikinä ei tiedä mistä suuttuu ja miten.. Perhejuhlat on yhtä piinaa kun pitää olla kokoajan varuillaan. Lisäksi vaimo manipuloi äitiämme, joka on heikko kriisien jälkeen ja altis vaikutukselle. Itse en voi olla paikalla estämässä tätä, koska asun toisella puolella maata.
Tilanne on hirveä, minut hän on ottanut jostain syystä pihteihinsä ja yrittää erottaa perheestämme. Mitä tehdä? Omat voimavarat ja neuvot lopussa..
Väkivaltainen vaimo
6
1608
Vastaukset 6
- john
annatte sille kunnolla kullia suuhun ja kesäkurpitsaa perseeseen ni kyllä loppuu valitus
- hyhyhyh
tietysti ilmoitatte poliisille kun on väkivaltainen?!!!
- Karpaasi
Ota edellisestä neuvosta "vaari", ja vaikkapa todistaja. Yksinkertaista tilanteet, joita esim. näet. Tee tämä kaikki ajoissa!
- aito Turo
Täältä löytyy naisille suunnattu palvelu: www.vakivalta-apua.fi
Hienoa jos jotkut osaavat havahtua omaan väkivaltaisuuteensa, mutta usein apua haetaan vasta siinä vaiheessa, kun puoliso sanoo, että on pakko.- feminiini
linkki on tutustumisen arvoinen.
- ICEPARK
Meillä vaimo alkoi väkivaltaiseksi solmittuamme avioliiton. Otin lyönnit vastaan enkä valittanut. Kerran hänen sisarensa oli kylässä ja vaimo läpsäisi voimakkaasti kasvoihini. SILLOIN PINNANI KATKESI, VEIN VAIMON YLÄKERRASSA OLEVAAN MAKUUHUONEESEEN , KÄSKIN RIISUA HAMEEN JA HÄN TOTTELI pelokas ilme kasvoillaan. Käskin sängylle polvilleen ja pieksin takamuksensa olan takaa vyölläni, pirttihirmu itki ja pyysi minua lopettamaan. Jatkoin ja annoin hänelle kunnolla selkään. Sen jälkeen on ollut nöyrä ja tottelevainen. NOIN PUOLEN VUODEN PÄÄSTÄ ALKOI TAAS POMOTELLA, annoin selkään niin että ikänsä muistaa, pistin vielä tunniksi parvekkeelle. Asiasta ei puhuttu enää sen selkäsaunan jälkeen ja ex-pirttihirmusta on tullut nöyrä ja kuuliainen mallivaimo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k171474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338