Pitääkö minun asioida (ja ilmoittaa itseni työnhakijaksi) sen kunnan työvoimatoimistossa, jossa olen kirjoilla? Asustelen kuitenkin melko usein myös tässä toisesa, suuremmassa kaupungissa, missä olen myös koulussa, joten voinko asioida tämän kaupungin työkkärissä?
Työvoimatoimisto?
4
552
Vastaukset
- joudut asioimaan
sen alueen toimistossa jonka toimialueella sinulla on vakituinen asunto. Vaikka toisaalta, voihan asia olla niinkin, jos et ole oikeutettu (nuorillahan on eri systeemit?) päivärahaan, että voit asioida ihan missä sinua huvittaa vaikka Mämmilän sivutoimipisteessä jos siellä sellainen on! Niin no, saanhan minäkin ilmoittaumisen ja kaiken maailman työnhakusuunnitelmien tekemisen jälkeen asioida ja käydä vaikka minkä kunnan toimistossa. Ilmoittautumiset on hoidettava oman asuinalueen toimistossa kuitenkin. Niin juu, ja meillä on atk!!!!
- Uustyötön
niin minulle ainakin sanottiin. Käy juttelemassa, ethän voi mitään siinä menettää.
- taas on eriarvoista
porukkaa. Meilläpäin pitää ilmoittautuminen ja kaikki paperitehtävät toimittaa vain ja ainoastaan siihen oman asuinalueen toimistoon, muuten voi kyllä käydä ihan missä vain.
- Omena
taas on eriarvoista kirjoitti:
porukkaa. Meilläpäin pitää ilmoittautuminen ja kaikki paperitehtävät toimittaa vain ja ainoastaan siihen oman asuinalueen toimistoon, muuten voi kyllä käydä ihan missä vain.
Sama se. Työkkärin lait ovat reiluja ja järjenvastaisia, ja menetät karenssin kauuta oikeutesi työttömyyskorvaukseen/työmarkkinatukeen melkeinpä joka tapauksessa. Tapoja tähän on monia, muut voivat kertoa esimerkkejä.
Ylioppilas ei ole ammatti.
T: Välivuotta lukion jälkeen pitävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489