teippipidennys...?

kmn

...niin miten se tehdään, kestääkö pidennykset kauankin?

82

79876

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      Hiusosiot on kiinni sellasessa teipissä, joka sitten kiinnitetään omiin hiuksiin. Itselläni on sellanen ja todella iso pettymys oli! Pidennys ei ole ollut päässäni vielä kuukauttakaan ja jo nyt on lähtenyt puolet irti, vaikka olen hoitanut pidennystä ohjeiden mukaan, käyttänyt hoitoaineita jne..

      • icdez

        teippipidennyksiä ei olekaan suositeltavaa pitää kauaa. Itse olen kampaaja ja kysyin hiuksia myyvässä liikkeessä noista teippipidennyksistä ja tämä myyjä sanoi että lähinnä näytöspidennyksiksi niitä on tarkoitettu.


      • minna
        icdez kirjoitti:

        teippipidennyksiä ei olekaan suositeltavaa pitää kauaa. Itse olen kampaaja ja kysyin hiuksia myyvässä liikkeessä noista teippipidennyksistä ja tämä myyjä sanoi että lähinnä näytöspidennyksiksi niitä on tarkoitettu.

        ..mulle kerrottiin, että pitäis kestää JOPA 3KK!!! No olen ollutkin jo kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, pitäis saada vähän rahoja takasin kyseisestä paikasta...


      • icdez
        minna kirjoitti:

        ..mulle kerrottiin, että pitäis kestää JOPA 3KK!!! No olen ollutkin jo kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, pitäis saada vähän rahoja takasin kyseisestä paikasta...

        ihan täyttä sontaa et teippipidennys muka niin kauan vois pysyy hyvänä! joo no paljon jouduit maksaan niistä? kauankos ne sul on ees ehtiny oleen? Mut tosiaan tampereella se "tukkuliike" on, josta mulle kerrottiin että lähinnä näytöspidennyksiksi ne on tarkoitettu. tän liikkeen nimi oli Hiustaito Toivola. Ja kyllä mä sen uskonkin et niin se on .


      • minna
        icdez kirjoitti:

        ihan täyttä sontaa et teippipidennys muka niin kauan vois pysyy hyvänä! joo no paljon jouduit maksaan niistä? kauankos ne sul on ees ehtiny oleen? Mut tosiaan tampereella se "tukkuliike" on, josta mulle kerrottiin että lähinnä näytöspidennyksiksi ne on tarkoitettu. tän liikkeen nimi oli Hiustaito Toivola. Ja kyllä mä sen uskonkin et niin se on .

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.


      • -hair contrast-
        icdez kirjoitti:

        ihan täyttä sontaa et teippipidennys muka niin kauan vois pysyy hyvänä! joo no paljon jouduit maksaan niistä? kauankos ne sul on ees ehtiny oleen? Mut tosiaan tampereella se "tukkuliike" on, josta mulle kerrottiin että lähinnä näytöspidennyksiksi ne on tarkoitettu. tän liikkeen nimi oli Hiustaito Toivola. Ja kyllä mä sen uskonkin et niin se on .

        Mulla pysyi 3kk:ta hyvänä nuo hiukset,ja varmaan olisi pysynyt kauemminkin,jos en olisi ottanut pois tyvikasvun takia.Vaikka poistoainetta käytin,niin silti oli tukevasti hiuksissa kiinni.Onkohan teille laitettu ne "oikein" tai oikeilla hiuksilla ja välineillä?Koska kyllä ne pitäisi helposti yli tuon kuukauden pysyä...Mulla on ollut monenlaisia pidennyksiä ja tuuhennuksia,mutta tämä on ehdottomasti paras.ja nuo hiuksethan voi laittaa uudestaan itsekin jos haluaa.Itse tuo hius pysyy n.1,5 vuotta hyvänä.Paljonko muuten maksoitte liikkeessä tuosta pidennyksestä? Hinnat kait liikkuu jossain 500€ kalliimmalla puolella...
        Mutta kyllä tämä menetelmä on varmasti parhaimmasta päästä ja sitä tullaan käyttämään entistä enemmän,koska se on niin helppo ja nopea laittaa mutta silti pysyvä...

        http://www.sininetsivut.fi/innet/hair_contrast/?a=inspirations&b=tape


      • -hc-
        minna kirjoitti:

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.

        Pakko vielä tähän kommentoida....Aika hurjalta määrältä tuntuu tuo 26 osiota,kun jo kymmennenkin on paljon.Ne hiusosiot on ainakin tuossa tarkoittamassani systeemissä jopa 10cm leveitä,joten ei niitä tarvi kokopidennyksenkään montaa,varsinkin kun yhteen osioon tulee kaksi samanlevyistä kaistaletta päällekkäin (omaa hiusta niiden väliin).Eli aika tuuhea tukka tulee kyllä paljon vähemmälläkin kuin tuo 26.Mutta ehkä tässä nyt puhutaan jostain toisesta teippipidennyksestä (tai liimasinettipidennyksestä ehkä...),kuin mitä ymmärsin...
        Ja aika edullinenkin tuo on ollut,kun en mistään ole kuullut alle 500€:n saavan (siis tarvikkeet työ).Mutta jos noin huonosti pysyy sama millä tekniikalla,niin kyllä pitäisi tosiaan jotain korvausta saada tai olla joku "takuu".


      • icdez
        minna kirjoitti:

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.

        niin onko tässä nyt siis kyse siitä teipillä kiinnitettävästä vai siitä liimasinettipidennyksestä? liimasinetit kun on sellasia ihan pieniä "matoja" mutta nämä teipit nyt varmaan on melko isoja kuitenkin että...kertoisitko minna? sulle on voitu laittaa jotain huonolaatusta hiusta ja liima samaa tasoo jos ne on noita sinettejä.


      • minna
        icdez kirjoitti:

        niin onko tässä nyt siis kyse siitä teipillä kiinnitettävästä vai siitä liimasinettipidennyksestä? liimasinetit kun on sellasia ihan pieniä "matoja" mutta nämä teipit nyt varmaan on melko isoja kuitenkin että...kertoisitko minna? sulle on voitu laittaa jotain huonolaatusta hiusta ja liima samaa tasoo jos ne on noita sinettejä.

        teippipidennyksestä! Itselläni on aikaisemmin ollut liimasinettipidennys ja se pysyi kyllä paljon kauemmin hyvänä! Ne alkuperäiset osiot olivatkin isoja "liuskoja", mutta kampaaja leikkasi ne useampaan osaan. Ja tämä tosiaan maksoi sen 300 euroa (jouduin tosin maksamaan hiuksista lisää, koska nekin loppuivat kesken) ja on sen takia kuulemma halvempi, kunnei kiinnityksessä mene niin paljon aikaa.


      • -hc-
        minna kirjoitti:

        teippipidennyksestä! Itselläni on aikaisemmin ollut liimasinettipidennys ja se pysyi kyllä paljon kauemmin hyvänä! Ne alkuperäiset osiot olivatkin isoja "liuskoja", mutta kampaaja leikkasi ne useampaan osaan. Ja tämä tosiaan maksoi sen 300 euroa (jouduin tosin maksamaan hiuksista lisää, koska nekin loppuivat kesken) ja on sen takia kuulemma halvempi, kunnei kiinnityksessä mene niin paljon aikaa.

        Tekiköhän se kampaaja ihan oikein,kun leikkoi ne? Jos se liimapinta-ala on niin pieni,ettei sen takia pysy...En tiedä mikä siinä on sitten mennyt vikaan,koska mulla tuo pidennys pysyi tosi hyvin.Onkohan hius ollut vääränlaista tms..? Tuohon teippipidennykseenhän on oma hiuslista (remy-hiusta),jossa ei ole sitä saumaa juuri ollenkaan ja teippi pysyy siksi hyvin kiinni.Mutta eihän tuokaan välttämättä kaikille "sovi",kurja juttu että sulle on noin käynyt.Olin jo vakuuttunut tämän systeemin ylivoimaisuudesta : ) ja halvalla sait,kun ei kuulemma alle 500€ tehdä,nuo tarvikkeet oli jo sen verran kalliita.Mutta ehdottomasti sinne kampaajan puheille,ja jotain korvausta,uudet pidennykset (jotka pysyy) tms.


      • lissukka
        -hair contrast- kirjoitti:

        Mulla pysyi 3kk:ta hyvänä nuo hiukset,ja varmaan olisi pysynyt kauemminkin,jos en olisi ottanut pois tyvikasvun takia.Vaikka poistoainetta käytin,niin silti oli tukevasti hiuksissa kiinni.Onkohan teille laitettu ne "oikein" tai oikeilla hiuksilla ja välineillä?Koska kyllä ne pitäisi helposti yli tuon kuukauden pysyä...Mulla on ollut monenlaisia pidennyksiä ja tuuhennuksia,mutta tämä on ehdottomasti paras.ja nuo hiuksethan voi laittaa uudestaan itsekin jos haluaa.Itse tuo hius pysyy n.1,5 vuotta hyvänä.Paljonko muuten maksoitte liikkeessä tuosta pidennyksestä? Hinnat kait liikkuu jossain 500€ kalliimmalla puolella...
        Mutta kyllä tämä menetelmä on varmasti parhaimmasta päästä ja sitä tullaan käyttämään entistä enemmän,koska se on niin helppo ja nopea laittaa mutta silti pysyvä...

        http://www.sininetsivut.fi/innet/hair_contrast/?a=inspirations&b=tape

        minulla ollut teippipidennys reilu pari viikkoa. pysynyt tosi hyvin.pari kuukautta kerrottiin olevan aika että kannattaa käydä nostamassa osioita ylemmäs.shamppoota vain tyveen ja hoitoainetta latvoihin.voi muuten irrottaa teippejä.hiukset maksoivat 175 ja työ n.70 euroa.ihan normaali kampaajan tuntitaksa tuli.reilu tunti meni laittamisessa.itse tykkään näistä tosi paljon.kuukauden päästä menen nostamaan kun oma hiustenkasvu on niin nopea


      • Teipit päässä ;)
        -hair contrast- kirjoitti:

        Mulla pysyi 3kk:ta hyvänä nuo hiukset,ja varmaan olisi pysynyt kauemminkin,jos en olisi ottanut pois tyvikasvun takia.Vaikka poistoainetta käytin,niin silti oli tukevasti hiuksissa kiinni.Onkohan teille laitettu ne "oikein" tai oikeilla hiuksilla ja välineillä?Koska kyllä ne pitäisi helposti yli tuon kuukauden pysyä...Mulla on ollut monenlaisia pidennyksiä ja tuuhennuksia,mutta tämä on ehdottomasti paras.ja nuo hiuksethan voi laittaa uudestaan itsekin jos haluaa.Itse tuo hius pysyy n.1,5 vuotta hyvänä.Paljonko muuten maksoitte liikkeessä tuosta pidennyksestä? Hinnat kait liikkuu jossain 500€ kalliimmalla puolella...
        Mutta kyllä tämä menetelmä on varmasti parhaimmasta päästä ja sitä tullaan käyttämään entistä enemmän,koska se on niin helppo ja nopea laittaa mutta silti pysyvä...

        http://www.sininetsivut.fi/innet/hair_contrast/?a=inspirations&b=tape

        Mulle laitettiin teippipidennys ja olen ollu tosi tyytyväinen tähän. Tutullani oli teipit 3kk päässä ja aikoo laittaa ne uudelleen. Se on ihan mahtavaa että nää teipit ei näy vaikka laittaa hiukset kiinnikkin. Ja tää pidennys voidaan tehdä korkeammalle kuin sineteillä, juuri sen takia kun teippi on niin ohut ja huomaamaton. Mulle teipattiin n.3-4cm levyisiä hiuskaistaleita niin että oma hius jäi aina kahden teippihius-osion väliin ja kyllä nää on pysyny tosi napakasti kiinni. Harjauksessa PITÄÄ käyttää pehmeää luonnonharjaa ja hiuspohja kannattaa pestä tähän tarkoitetulla shampoolla, latvoihin tulee käyttää paljon hoitoaineita ja vältä laittamasta teippiosaan alkoholi-pitoisia tuotteita (liuottaa teipin pois), sisäisesti voit kyllä käyttää ;)


      • kirppuska
        Teipit päässä ;) kirjoitti:

        Mulle laitettiin teippipidennys ja olen ollu tosi tyytyväinen tähän. Tutullani oli teipit 3kk päässä ja aikoo laittaa ne uudelleen. Se on ihan mahtavaa että nää teipit ei näy vaikka laittaa hiukset kiinnikkin. Ja tää pidennys voidaan tehdä korkeammalle kuin sineteillä, juuri sen takia kun teippi on niin ohut ja huomaamaton. Mulle teipattiin n.3-4cm levyisiä hiuskaistaleita niin että oma hius jäi aina kahden teippihius-osion väliin ja kyllä nää on pysyny tosi napakasti kiinni. Harjauksessa PITÄÄ käyttää pehmeää luonnonharjaa ja hiuspohja kannattaa pestä tähän tarkoitetulla shampoolla, latvoihin tulee käyttää paljon hoitoaineita ja vältä laittamasta teippiosaan alkoholi-pitoisia tuotteita (liuottaa teipin pois), sisäisesti voit kyllä käyttää ;)

        hei, minulla on nyt myös ollut teipit päässä 2 vk, ja olen ollut ihan tyytyväinen näihin, mutta jotenkin mielestäni en saa näitä muotoiltua kovin monipuolisesti kun teipit ei oikein käänny ja elä niin kuin muuten hius. Taakse en voi jakausta laittaa koska teippinauhat menee siellä takaraivossa juuri keskellä. Ohimoilla minulla taitaa olla teippi hieman liian korkealla koska välillä sieltä vilahtaa. Muuten ok, ja sillein tulee kyl edulliseksi ku nyt meen kans 2vk päästä vaa huollattamaan, eli siis nostetaan ylemmäs uudestaan. Pitää varmaan jutella kampaajan kanssa seuraavalla kerralla noista hankalista jutuista jos hän vaikka keksii asioihin ratkaisuja. Jos sulla on jotain vinkkejä nii kerro ihmeessä mminulle kans!


      • Provon
        lissukka kirjoitti:

        minulla ollut teippipidennys reilu pari viikkoa. pysynyt tosi hyvin.pari kuukautta kerrottiin olevan aika että kannattaa käydä nostamassa osioita ylemmäs.shamppoota vain tyveen ja hoitoainetta latvoihin.voi muuten irrottaa teippejä.hiukset maksoivat 175 ja työ n.70 euroa.ihan normaali kampaajan tuntitaksa tuli.reilu tunti meni laittamisessa.itse tykkään näistä tosi paljon.kuukauden päästä menen nostamaan kun oma hiustenkasvu on niin nopea

        Sinulla Lissukka ei varmaan enää ole teippipidennystä mutta muistatko missä otit pidennyksen kun noin halvalla sait ?? :)


      • Mimmu

        Moi!
        Pakko vielä kommentoida tätä teippipidennys asiaa..Olen itse kampaaja ja minulla on teippipidennys päässä jo kuudetta kertaa ja yhden kerran olen vaihtanut kokonaan uudet hiukset. Eli en tunnu oikein uskottavalta tuo että ne ei pysy..Syy voi olla niiden huonossa laadussa tai rasvoittuvissa hiuksissa mutta en ole kuullutkaan tuollaista. Kun ne oikein laittaa niin mielestäni parhaimpia pidennyksiä.Mitä olen itse tehnyt niin korkeintaan pari osioa on irronnut ja teipit on vieläkin todella tiukassa kun niitä poistaa. Voin kyllä lämpimästi suositella tätä vaihtoehtoa.Hoidossa ja harjaamisessa kovia otteita kannattaa tietysti välttäää. Hiuslaadussa olen kyllä huomannut hieman eroja ja onhan se karkeampaa kuin suomalainen hius.Suurin hyöty on hiusten uudelleen laitto mahdollisuus.


      • maik_kis

        urpo, se on yleensä kiinni kotihoidosta, jos pidennys ei pysy. ei kannata valittaa, jos ei itse panosta täysillä. oikeat tuotteet, ja käsittely, niin kyllä varmasti pysyy. tai sitten kampaajasi oli epäpätevä.?


      • maik_kis
        kirppuska kirjoitti:

        hei, minulla on nyt myös ollut teipit päässä 2 vk, ja olen ollut ihan tyytyväinen näihin, mutta jotenkin mielestäni en saa näitä muotoiltua kovin monipuolisesti kun teipit ei oikein käänny ja elä niin kuin muuten hius. Taakse en voi jakausta laittaa koska teippinauhat menee siellä takaraivossa juuri keskellä. Ohimoilla minulla taitaa olla teippi hieman liian korkealla koska välillä sieltä vilahtaa. Muuten ok, ja sillein tulee kyl edulliseksi ku nyt meen kans 2vk päästä vaa huollattamaan, eli siis nostetaan ylemmäs uudestaan. Pitää varmaan jutella kampaajan kanssa seuraavalla kerralla noista hankalista jutuista jos hän vaikka keksii asioihin ratkaisuja. Jos sulla on jotain vinkkejä nii kerro ihmeessä mminulle kans!

        Eihän niiltä tietenkään voi odottaa samanlaista käyttäytymistä kuin omaltan hiukselta, sen pitäisi/olisi pitänyt kampaajasikin mainita ennen kuin sait ne päähäsi.


      • ammattilainen
        maik_kis kirjoitti:

        urpo, se on yleensä kiinni kotihoidosta, jos pidennys ei pysy. ei kannata valittaa, jos ei itse panosta täysillä. oikeat tuotteet, ja käsittely, niin kyllä varmasti pysyy. tai sitten kampaajasi oli epäpätevä.?

        itselläni on ollut muutamat pidennykset ja olen sitä mieltä että teippihiuksissa on todellakin eroja.jotkut pysyy ja jotkut ei. oli hoidettu tai ei.mutta jos kyseiset hiukset ei pysy niin kannaattaa mennä kampaamoon takaisin ja tekemään uudestaan tai jopa tilaamaan uudestaan paremman tuotteen.koska jos olet makasanut kyseistä tuotteista niin on sinulla oikeus siihen että ne on hyvät japysyvät.mutta olethan muistanut että huiksista pitää pitää kiinni kun harjaat ja millaisella harjalla harjaat ja et käytä alkoholillisia tuotteita????? tai liian kosteuttavia???


      • Höpötiti
        lissukka kirjoitti:

        minulla ollut teippipidennys reilu pari viikkoa. pysynyt tosi hyvin.pari kuukautta kerrottiin olevan aika että kannattaa käydä nostamassa osioita ylemmäs.shamppoota vain tyveen ja hoitoainetta latvoihin.voi muuten irrottaa teippejä.hiukset maksoivat 175 ja työ n.70 euroa.ihan normaali kampaajan tuntitaksa tuli.reilu tunti meni laittamisessa.itse tykkään näistä tosi paljon.kuukauden päästä menen nostamaan kun oma hiustenkasvu on niin nopea

        Mulla on kanssa teippihiuspidennykset. Ostin itte hairiumista hiukset n 140e ja kampaaja laitto 30e

        Nätit on, ihan omilta näyttää. Laitettiin lyhyempiä päälle ja pitempiä alas..leikattii sillee ettei tod näytä peruukilta. Leikkas n 4-5cm osioihin ja näitä osioita mulla on päässä 10 ja hyvä tulos!!


      • Sambuca
        Mimmu kirjoitti:

        Moi!
        Pakko vielä kommentoida tätä teippipidennys asiaa..Olen itse kampaaja ja minulla on teippipidennys päässä jo kuudetta kertaa ja yhden kerran olen vaihtanut kokonaan uudet hiukset. Eli en tunnu oikein uskottavalta tuo että ne ei pysy..Syy voi olla niiden huonossa laadussa tai rasvoittuvissa hiuksissa mutta en ole kuullutkaan tuollaista. Kun ne oikein laittaa niin mielestäni parhaimpia pidennyksiä.Mitä olen itse tehnyt niin korkeintaan pari osioa on irronnut ja teipit on vieläkin todella tiukassa kun niitä poistaa. Voin kyllä lämpimästi suositella tätä vaihtoehtoa.Hoidossa ja harjaamisessa kovia otteita kannattaa tietysti välttäää. Hiuslaadussa olen kyllä huomannut hieman eroja ja onhan se karkeampaa kuin suomalainen hius.Suurin hyöty on hiusten uudelleen laitto mahdollisuus.

        Mitä hiuslaatua kannattaa käyttää? Tai suositteletko jotain tiettyä "merkkiä"? Eli onko jotai mitä ehdottomasti suosittelet?


      • kuluttajapalveluiden suunta...
        minna kirjoitti:

        ..mulle kerrottiin, että pitäis kestää JOPA 3KK!!! No olen ollutkin jo kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, pitäis saada vähän rahoja takasin kyseisestä paikasta...

        se on kuluttajaneuvoja. kuluttaja-asiamiehiä on Suomessa vain yksi kappale, joka käsittelee erityyppisesti asioita kuin kuluttajaneuvoja.


      • Snorkling
        Mimmu kirjoitti:

        Moi!
        Pakko vielä kommentoida tätä teippipidennys asiaa..Olen itse kampaaja ja minulla on teippipidennys päässä jo kuudetta kertaa ja yhden kerran olen vaihtanut kokonaan uudet hiukset. Eli en tunnu oikein uskottavalta tuo että ne ei pysy..Syy voi olla niiden huonossa laadussa tai rasvoittuvissa hiuksissa mutta en ole kuullutkaan tuollaista. Kun ne oikein laittaa niin mielestäni parhaimpia pidennyksiä.Mitä olen itse tehnyt niin korkeintaan pari osioa on irronnut ja teipit on vieläkin todella tiukassa kun niitä poistaa. Voin kyllä lämpimästi suositella tätä vaihtoehtoa.Hoidossa ja harjaamisessa kovia otteita kannattaa tietysti välttäää. Hiuslaadussa olen kyllä huomannut hieman eroja ja onhan se karkeampaa kuin suomalainen hius.Suurin hyöty on hiusten uudelleen laitto mahdollisuus.

        Mulle laitettiin teippipidennys kolme viikkoa sitten ja on jo kertaalleen uusittu koko "setti".Pesun jälkeen hiukset "räjähti" ihan kauheaksi hampuksi,vaikka käytin pidennykselle tarkoitettua shampoota ja hoitsikkaa.Nyt uusi teippipidennys ollut kaksi viikkoa ja osioita irtoilee edelleen,osa osioista repsottaa vielä päässä.Teipit repsottavat,saisin irti koko pidennyksen itse.Hiukset kauheeta hamppua.Eli ei todellakaan tulisi mieleenikään laittaa niitä uudelleen päähän.Pidennys maksoi 550e.Kampaaja nyt lomalla,mielenkiintoista mitä seuravaksi tehdään.Vaadin sinettipidennyksen ja sen on sisällyttävä tuhon 550euroon.Kettumaista ravata kampaamossa yhtenään huonosti tehdyn työn takia,mikä maksoi maltaita.
        Mulla on ollut kolmen vuoden ajan sinetit,great lengs hiuksilla ja toiminut tosi hyvin!!!!Edullisemmat myös.
        Nyt päätin kokeilla lähikampaamon teippipidennystä ja v...ksi meni.Harmittaa.


      • tapehair
        minna kirjoitti:

        teippipidennyksestä! Itselläni on aikaisemmin ollut liimasinettipidennys ja se pysyi kyllä paljon kauemmin hyvänä! Ne alkuperäiset osiot olivatkin isoja "liuskoja", mutta kampaaja leikkasi ne useampaan osaan. Ja tämä tosiaan maksoi sen 300 euroa (jouduin tosin maksamaan hiuksista lisää, koska nekin loppuivat kesken) ja on sen takia kuulemma halvempi, kunnei kiinnityksessä mene niin paljon aikaa.

        Sulle on kyl laitettu liian kapeita osioita, koska mullakin laitettiin 5 cm osioita ja yhdet 2 cm osiot joista toinen lähti irti vastakappaleestaan parissa viikossa.Nuo 5 cm osiot pysyy hyvin kiinni eikä siellä tosiaan saa olla yhtään liikaa hiusta välissä että vastakappaleet tarttuu kunnolla kiinni.Mulle laitto kaveri ja tilasin hairiumilta pidennykset, halvaksi tuli ja hyvältä näyttää.


      • Johanna-m
        minna kirjoitti:

        ..mulle kerrottiin, että pitäis kestää JOPA 3KK!!! No olen ollutkin jo kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, pitäis saada vähän rahoja takasin kyseisestä paikasta...

        ..mulle kerrottiin, että pitäis kestää JOPA 3KK!!! No olen ollutkin jo kuluttaja-asiamieheen yhteydessä, pitäis saada vähän rahoja takasin kyseisestä paikasta...

        Uskoisin, että kyseinen paikka kiinnittää kyllä hiukset uudellaan kiinni.
        Kyllä teippipidennys pysyy yleensä reilut 2kk jonka jälkeen on ihan hyvä jo huoltaakin pidennys.
        Harmi kun sinulla huonoja kokemuksia.
        Joillakin teippipidennys ei vain pysy. Kokeile muita tekniikoita :)

        Ystävällisin terkuin: JohannaM


      • kat- 76
        minna kirjoitti:

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.

        Olen itse käyttänyt teippipidennystä lähes vuoden verran ja voin sanoa, näin pehmeällä suomalaisella hennolla hiuksella varustettuna, että hyvin pysyy. Kunhan on hyvä pidennyshius mm.(hair contrast) ja teippi (keunelta).
        Minulla ollut kaikki mahdolliset pidennykset ja olen itse kampaaja myöskin, tämä on tosissaan paras juttu, ei pilaa omaa hiusta ja nopea laittaa, sekä itse pidennyshiusta voi käyttää jopa pari vuotta!!! Tällähaavaa on kaverin yli vuoden vanhaa tukkaa seassa ja hyvin pysyypi! :)
        On markkinoilla toki halvempaa hiusta, joka ei minullakaan pysynyt, edes päivää, siksi hyvät kampaamossa kokeilevat ensin ihan omiin päihinsä, mikä pysyy ja minkälaisessa hiuksessa... eli valitkaa kampaamo missä laitatte huolella. Hinnat ovat myös >500e, silä itse pidennys matskut maksaa jo sen n.300, kokopää pidennykseen, toki jos tehdään tuuhennus, siloin pääseepi halvemmalla!!
        Halpa on jos 400 olet maksanut... ja harvemmin halvalla hyvää saakaan!!!


      • kat-76
        minna kirjoitti:

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.

        Hyvä ihminen, mene takaisin ja valita sinne missä laitettiin, voi olla teipistä kiinni, tai ks. hius ei sinun omaasi vain sovi. Kaikki ei sovi kaikille, niin teipeissä, kuin hiuksissakin. Kerro palautteesi ks.kampamoon, niin saat varmasti apua ja hekin tietoa siitä, ettei ole kunnolla pysynyt, niin vaihtavat teipin/ hiuksen!!! Outoa muutenkin, että päässäsi on noin monia oisoita... yleensä sivuihin n. 4-6 kummallekin puolelle ja takaosaan n.10. Jotwn hieman ihmettelen. Taakse laitetaan yleensä n.5- 8 cm levyisiä ja sivuille 2-4 cm. Kummalliselta kuulostaa näin ammattilaisen korviin, itsellä kun ei yhtään pahaa sana sanottavana!!! Muista myös hieman katsoa minne menet päätäsi laittamaan... kampaamoja on kuitenkin laidasta laitaan ja olet aivan ylihalvalla sen saanut!!!


      • Minä vaan...........
        -hc- kirjoitti:

        Pakko vielä tähän kommentoida....Aika hurjalta määrältä tuntuu tuo 26 osiota,kun jo kymmennenkin on paljon.Ne hiusosiot on ainakin tuossa tarkoittamassani systeemissä jopa 10cm leveitä,joten ei niitä tarvi kokopidennyksenkään montaa,varsinkin kun yhteen osioon tulee kaksi samanlevyistä kaistaletta päällekkäin (omaa hiusta niiden väliin).Eli aika tuuhea tukka tulee kyllä paljon vähemmälläkin kuin tuo 26.Mutta ehkä tässä nyt puhutaan jostain toisesta teippipidennyksestä (tai liimasinettipidennyksestä ehkä...),kuin mitä ymmärsin...
        Ja aika edullinenkin tuo on ollut,kun en mistään ole kuullut alle 500€:n saavan (siis tarvikkeet työ).Mutta jos noin huonosti pysyy sama millä tekniikalla,niin kyllä pitäisi tosiaan jotain korvausta saada tai olla joku "takuu".

        Mulla laitettiin Hairstoressa, cityshopparikortilla alle 200e. Ja hyvin pysyneet nyt toista kuukautta.
        Olen pessyt,kuten neuvottiin ja harjannut, yöksi kiinni, ja lujasti tuntuvat olevan kiiinni.
        Kyllä mä varmaan heinä (elo) kuussa poistatan. Kokemus sinänsä.
        Jos uudestaan ottaisin, niin puolet vähemmän (menee niskasta takkuun vaaleat, ruskeat ei ollenkaan). Enkä ottaisi vaaleita yhtään (ainakaan tuolta, karheaa, huonmpi laatuista kuin ruskea).
        En kadu.


      • Kat.
        Snorkling kirjoitti:

        Mulle laitettiin teippipidennys kolme viikkoa sitten ja on jo kertaalleen uusittu koko "setti".Pesun jälkeen hiukset "räjähti" ihan kauheaksi hampuksi,vaikka käytin pidennykselle tarkoitettua shampoota ja hoitsikkaa.Nyt uusi teippipidennys ollut kaksi viikkoa ja osioita irtoilee edelleen,osa osioista repsottaa vielä päässä.Teipit repsottavat,saisin irti koko pidennyksen itse.Hiukset kauheeta hamppua.Eli ei todellakaan tulisi mieleenikään laittaa niitä uudelleen päähän.Pidennys maksoi 550e.Kampaaja nyt lomalla,mielenkiintoista mitä seuravaksi tehdään.Vaadin sinettipidennyksen ja sen on sisällyttävä tuhon 550euroon.Kettumaista ravata kampaamossa yhtenään huonosti tehdyn työn takia,mikä maksoi maltaita.
        Mulla on ollut kolmen vuoden ajan sinetit,great lengs hiuksilla ja toiminut tosi hyvin!!!!Edullisemmat myös.
        Nyt päätin kokeilla lähikampaamon teippipidennystä ja v...ksi meni.Harmittaa.

        Ollut hiukse väärin päin jo nauhassa, ei muuta syytä... Eli valmistusvirhe !!


      • Anonyymi
        minna kirjoitti:

        No lähemmäs 400 euroa ne maksoi =(
        Ne on ollut mun päässä kolme viikkoa ja 26 osiota on jo lähtenyt irti! (ja niitä lähtee ihan päivittäin) Tukka on tosi kamalan näkönen. Kampaamo haluaa kiinnittää ne irronneet takasin, vaikka en kyllä usko, että ne sittenkään pysyy sitä kolmea kuukautta. No sit pitäis saada jotain hyvitystä jos ne taas irtoilee.

        400 euroa ja lähtenyt noin paljon pois! Huh! Olisko heillä huono teippi sitten?


    • zini1

      Ostin teippipidennyshiusta Hairium-nettiliikkeestä. Kokko pään pidennystarvikkeet maksoivat yhteensä 230 euroa ja kampaaja otta veloituksen tuntitaksan mukaan. Kiinnittäminen on kuulemma nopeaa, aikaa menee korkeintaa 2 tuntia ja veloitus noin 30 €/h. Katsotaan mitä tulee, toivottavasti hyvä! :)

    • -sm-

      Ne ketkä on ottanu teippipidennyksen pois päästään ni oliko teijän omat hiukset vielä hyvässä kunnossa sen jälkeen ettei ne katkeillu tai lähteny pidennyksen mukana pois? ku liimalla laitetun pidennyksen pois ottamisessa omia hiuksia lähti mukana aika paljon ja pidennys ei muutenkaan ollu hyvä.. oon kuullu et teippipidennys olis paljon "hiusystävällisempi". Pitääkö tää paikkansa.. hirveesti haluisin teippipidennyksen ottaa mut pelkään et omat hiukset menee sen pidennyksen pois ottamisen jälkeen entistä huononpaan kuntoon.

      • teippipidennys

        Oli pakko vielä puuttua tähän teippipidennysasiaan... Itse olen parturi-kampaaja ja olen tehnyt teippipidennyksiä nyt noin 1,5 vuotta. Kokemusta on sekä laitosta että omassa päässsä sinettipidennyksistä, micro ring-pidennyksistä (kupariliittimellä laitettava), ommeltavista ja teippipidennyksistä. Ehdottomasti paras vaihtoehto on tämä teippipidennys.
        Kun teippipidennystä hoitaa ohjeiden mukaan ja käy huollattamassa liikkeessä 1,5 - 2 kk välein, se kyllä pysyy ja sekä omat että lisähiukset pysyvät hyvänä. Jos huoltoväli on yli 2kk, tyvikasvu saattaa ruveta rastoittumaan, silloin onkin jo hankalampi juttu eli huoltoa ei kannata pitkittää. Hiukset kannattaa myös aina otattaa pois liikkeessä, jotta kaikki teippi ym. saadaan hyvin puhdistettua. Meiltähän lähtee päivittäin n. 100 hiusta, joten kun irtoavat hiukset ei pääse lähteen teippien takia normaalin harjauksen yhteydessä, ne lähtevät siis suurin osa teippejä poistettaessa jolloin saattaa tunutua ja näyttää että lähtee koko tukka päästä.
        Teippipidennystä laitetaan 2cm (min) - 10cm (max) osioissa ja laittajan kanssa kannattaa keskustella miten hiuksia yleensä laittaa ym. niin oikeisiin kohtiin ja oikean kokoisina osina ne ovat todella huomaamattomat.
        Mutta siis suosittelen kyllä kaikille tätä teippipidennystä ja oikeaa huoltoa ja huoltoväliä!


      • soul 17
        teippipidennys kirjoitti:

        Oli pakko vielä puuttua tähän teippipidennysasiaan... Itse olen parturi-kampaaja ja olen tehnyt teippipidennyksiä nyt noin 1,5 vuotta. Kokemusta on sekä laitosta että omassa päässsä sinettipidennyksistä, micro ring-pidennyksistä (kupariliittimellä laitettava), ommeltavista ja teippipidennyksistä. Ehdottomasti paras vaihtoehto on tämä teippipidennys.
        Kun teippipidennystä hoitaa ohjeiden mukaan ja käy huollattamassa liikkeessä 1,5 - 2 kk välein, se kyllä pysyy ja sekä omat että lisähiukset pysyvät hyvänä. Jos huoltoväli on yli 2kk, tyvikasvu saattaa ruveta rastoittumaan, silloin onkin jo hankalampi juttu eli huoltoa ei kannata pitkittää. Hiukset kannattaa myös aina otattaa pois liikkeessä, jotta kaikki teippi ym. saadaan hyvin puhdistettua. Meiltähän lähtee päivittäin n. 100 hiusta, joten kun irtoavat hiukset ei pääse lähteen teippien takia normaalin harjauksen yhteydessä, ne lähtevät siis suurin osa teippejä poistettaessa jolloin saattaa tunutua ja näyttää että lähtee koko tukka päästä.
        Teippipidennystä laitetaan 2cm (min) - 10cm (max) osioissa ja laittajan kanssa kannattaa keskustella miten hiuksia yleensä laittaa ym. niin oikeisiin kohtiin ja oikean kokoisina osina ne ovat todella huomaamattomat.
        Mutta siis suosittelen kyllä kaikille tätä teippipidennystä ja oikeaa huoltoa ja huoltoväliä!

        paljonkon noiden teippipidennysten/tuuhennusten huolto sitten maksaa? Tai niiden pois otto ja takaisin laittaminen?


    • hiuksille

      eikä myöskään paksuille hiuksille.
      Itse tilasin Hairiumista teippihiukset ja tuttu kampaaja laittoi ilmaiseksi.
      Hiukset ja teipit maksoivat n.230eur ja itse laittoon ei mennyt kauaa.
      Älkää ihmeessä laittako kovin leveitä osioita, ovat tosi hankalat silloin.
      Itselläni on parin sentin osioita.
      Ensimmäinen osio lähti vajaan kuukauden päästä, syynä luultavasti helposti rasvoittuvat hiukseni. Olen jo aloitellut niiden pois ottamista, oma hius ok.
      En jaksanut pidennystä sillä oma hiukseni on niin hirmuisen paksu,
      että pidennys näyttää hiirenhännältä, vaikka paljon laitettiinkin.
      Pidennyshius myös on todella kuiva verrattuna omaan hiukseeni.
      Oli se kyllä kiharrettuna kiva kun se paksuusero ei häiritsevästi näkynyt.
      Tulin siihen päätökseen, että teippihius sopii niille, joilla on ohuet hiukset eikä rasvoitu kovin helposti.
      On kyllä tosi nopea laittaa, meillä meni aikaa enemmän osioiden leikkaukseen ja teippien laittoon.
      Teipithän voi laittaa valmiiksi seuraavilla kerroilla jos ottaa itse pois. Mutta itse en laittaisi teippejä valmiiksi kuin juuri ennen laittajalle menoa.
      Silloin laittoon ei mene tuntiakaan.

    • hiusset

      Tilasin teippipidennykset hairiumista ja tällanen kysymys jäi askarruttamaan: kummalle puolelle teippi laitetaan kiinni, sille mihin hiukset on istutettu vaiko sileälle puolelle? mulla oli meinaan sillä puolella mihin hiukset on istutettu ja lähti ekassa pesussa pois... mutta kun ohjeessa sanottiin että teippi kiinnitetään "röpelöisemmälle" puolelle... Empä sitten tiiä...

      • mitäh?

        En nyt ihan täysin hiffannu, ilmeisesti säkään et oo kaikkee hiffannu...


      • 4""

        itsellä on ollut vuoden nämä samat teippihiukset,kuukauden välein laitetaan uudestaa,kun värjään juurikasvun.menee 1,5 tuntia,vaikka laittaisin itse.erittäin laadukasta hiusta,näytää hyvältä ja myös tuntuu.oikeanlaisilla hoitoaineilla hius pysyy todella hyvässä kunnossa.hieman ovat teipit harventuneet,mutta vieläkin on paljon tukkaa nauhassa jäljellä,joten vielä ei ole edes mitään kiirettä ostaa uutta! suosittelen.ja tosiaan röpelöisemmälle puolelle laitetaan teippi!


      • ajatuksissa laitattaa
        4"" kirjoitti:

        itsellä on ollut vuoden nämä samat teippihiukset,kuukauden välein laitetaan uudestaa,kun värjään juurikasvun.menee 1,5 tuntia,vaikka laittaisin itse.erittäin laadukasta hiusta,näytää hyvältä ja myös tuntuu.oikeanlaisilla hoitoaineilla hius pysyy todella hyvässä kunnossa.hieman ovat teipit harventuneet,mutta vieläkin on paljon tukkaa nauhassa jäljellä,joten vielä ei ole edes mitään kiirettä ostaa uutta! suosittelen.ja tosiaan röpelöisemmälle puolelle laitetaan teippi!

        Kuulosti niin hyvältä kokemukselta, että kyselempä siksi vain, mistä hankit hiusmateriaalin ja mitä kustansi?


    • miripiri

      itselläni on ollut kaksi ja puoli kuukautta teippipidennys ja olen tehnyt kaikki vastoin ohjeita ja silti on pysynyt tukka päässä. Olen itsekin kampaaja ja kokeilu mielessä olen tehnyt vastoin maahantuojan ohjeita. itselläni on myös hirmu ohut, hentoinen , liukas vauvan hius jossa edes ponnari ei pysy ilman muotoilutuotteita, silti ei ole ainuttakaan liuskaa irronnut edes saunan jälkeen vaikka olen normaalisti kiskonut..

      • tanjuskha

        joo minäkin suosittelen teippipidennyksiä,olen kokeillut sekä teippi, että sinettipidennyksiä ja liimapyssyllä ollut osa pidennys..teipit kyllä pysy mulla,jos ne vain oli oikeen laitettu,itselläni on hyvin karkea hius joka myös sopi jatkohiuksiin jotka myöskin olivat karkeat..tääl pohjoses teippi pidennys maksaa 300e..tilipäivän koittaessa käyn laittamassa uudestaan teippipidennyksen,tuskin maltan odottaa =)


    • Mecat

      Moi!

      Mulla on ollut kaksi vuotta aivan lyhyet hiukset ja nyt alkaa jo ärsyttää. Mut hiukset katkeilee, en ikinä saa pitkiä hiuksia omista hiuksistani.

      Rakastan Jessica Simpsonin luonnollisia, lainekkaita hiuksia, osaatteko sanoa missä saisin kohtuuhintaan pidennykset?

      • katja

        Teen teippihiuspidennyksiä Kuopiossa, Voit tilata hiukset itse tai ilmoitat värin minulle niin tilaan ja näin saat hiukset halvemmalla, pidennyksen hinta riippuu lisättävien hiuksien määrästä. Hinnasta sovitaan mutta teen varmasti halvemmalla kuin muut :)

        terv. Katja


      • tarí
        katja kirjoitti:

        Teen teippihiuspidennyksiä Kuopiossa, Voit tilata hiukset itse tai ilmoitat värin minulle niin tilaan ja näin saat hiukset halvemmalla, pidennyksen hinta riippuu lisättävien hiuksien määrästä. Hinnasta sovitaan mutta teen varmasti halvemmalla kuin muut :)

        terv. Katja

        hei, olisin kiinnostunut, haluaisitko antaa vaikka sähköpostiosoitteesi?


      • katja
        tarí kirjoitti:

        hei, olisin kiinnostunut, haluaisitko antaa vaikka sähköpostiosoitteesi?

        eli tässä tämä nuppu00(at)jippii.fi, otahan yhteyttä niin sovitaan :)


      • heijj
        katja kirjoitti:

        Teen teippihiuspidennyksiä Kuopiossa, Voit tilata hiukset itse tai ilmoitat värin minulle niin tilaan ja näin saat hiukset halvemmalla, pidennyksen hinta riippuu lisättävien hiuksien määrästä. Hinnasta sovitaan mutta teen varmasti halvemmalla kuin muut :)

        terv. Katja

        Hei olisin kiinnostunut teippi pidennyksistäsi, Millä hinnalla teet niitä ? onko kampaajallasi nettisivuja vai teetkö "yksityisesti" ? kuinka kauan teippi pidennykset pysyvät ? voisitko ystävällisesti ottaa yhteiyttä tänne [email protected] (: kiitos etukäteen !


    • toiminu :o(

      Olen n.10v. käyttänyt pidennyksiä. Letitetty sekä great lengths ja viimeisimpänä teippihius (luonnollinen B-long, Hairiumista tilattu). Oma letti ohut ja rasvoittuva. Näistä ylivoimaisesti paras on ollut Great Lengths. Valitettavasti kallis. Teippihius tuntui ihan unelma-ratkaisulta ja innokkaana pistettiin karvaa päähän. Helppo laittaa ja ei yhtään osiota irronnut. Mutta.... hellästä asiantuntevasta hoidosta huolimatta, takkuuntuu ihan megahelposti! Teen konttorityötä (=minimaalinen liike) ja jossei hiuksia harjannut n.20min. välein, oli jo isot takkupallot. Siis vain pään kääntelystä :o( Ja joo, olin todellakin satsannut hoitotuotteisiin sekä silikonitippoihin, jne. Hairiumista nekin. Hiukset vaan ovat valtavan karheat ja tosi vaikeat pitää siisteinä. Klimppiintyvät ja takkuuntuvat ihan järjettömästi. Eli rahansäästö on kyllä marginaalinen. Hankinta- ja kiinnitysvaiheessa ei niinkään maksa, mutta hoitotuotteisiin kyllä uppoaa. Näinollen laitankin seuraavaksi jälleen Great Lengthsit jotka ovat todella luonnolliset sekä helppohoitoiset. Mutta myönnetään että olen kyllä sad kun tuo loistava teippi-idea kaatui hiusten todella huonoon laatuun....

      • Haircontastin hiusta ja tei...

        Ostaa jostain muualta kuin pelkästään kampaajilta jotka niistä asentaa?


      • katjs i

        Oletkos sattunut ikinä miettimään sitä että tuo aitohius tulee ihmisiltä ja se minkälaatuisen nauhan satut saamaan on silkkaa tuuria, Yleensä tämä hius on intialaista tai aasialaista. Yhdessä nauhassa voi olla hiusta monelta eri ihmiselstä. Tän vuoksi on turha syyttää hiuksen ns. merkkiä koska laatu vaihtelee niidenkin sisällä.
        On myynnissä ns. eurooppalaista hiusta josta saa yleensä pulittaa sitten ihtensä kipeeks mutta se on parempilaatuista.


      • SHR
        katjs i kirjoitti:

        Oletkos sattunut ikinä miettimään sitä että tuo aitohius tulee ihmisiltä ja se minkälaatuisen nauhan satut saamaan on silkkaa tuuria, Yleensä tämä hius on intialaista tai aasialaista. Yhdessä nauhassa voi olla hiusta monelta eri ihmiselstä. Tän vuoksi on turha syyttää hiuksen ns. merkkiä koska laatu vaihtelee niidenkin sisällä.
        On myynnissä ns. eurooppalaista hiusta josta saa yleensä pulittaa sitten ihtensä kipeeks mutta se on parempilaatuista.

        Mistähän tätä aitoa eurooppalaista hiusta olisi saatavana?
        Itsellä on tosi ohuet, taipuisat ja liukkaat hiukset ja ainakin kaikki Hairiumin kautta tilaamani hiukset ovat olleet tosi karheita ja ns. tönkköjä ja niitä tosiaan sai olla harjaamassa jatkuvasti että näyttäisivät jotenkin luonnollisilta!


      • tps3
        SHR kirjoitti:

        Mistähän tätä aitoa eurooppalaista hiusta olisi saatavana?
        Itsellä on tosi ohuet, taipuisat ja liukkaat hiukset ja ainakin kaikki Hairiumin kautta tilaamani hiukset ovat olleet tosi karheita ja ns. tönkköjä ja niitä tosiaan sai olla harjaamassa jatkuvasti että näyttäisivät jotenkin luonnollisilta!

        on mielestäni sellainen merkki, jossa käytetään eurooppalaista. Ainakin omani olivat tressalure-merkkistä ja vielä yli vuodenkin jälkeen ovat käyttökelpoiset, sileät ja takkuuntumattomat. Ymmärtääkseni suoraa tressalure-hiusta voi ostaa suoraan "heinilä"-nimisestä tukkuliikkeestä, mutta laineikasta sieltä ei saa, toimittavat kuulemma vain alan liikkeisiin ja toiminimille/yrityksille.


      • angst234

        Teippihiukset tulee älyttömän paljon halvemmaksi kuin muut menetelmät.
        Helppo ja nopee laittaa, joten vaikka laitattas kampaajalla ei tuu kalliiks kun menee aikaa niin vähän. Ite tein niin-ostin hiukset erikseen ja painuin niiden kans kampaajalle..avot...hyvin sujuu..jonku kaverin kampaaja oli sanonu että joo-hyvä jos pysyy 2kk--kaverilla pysy hyvänä 6kk--kaikilla kun hiukset EI kasva senttiä kuussa..ja sitte vaan samat HYVINHOIDETUT hiukset uusilla teipeillä takas..Easy ja hiano :) ja edullinen--tietty aitohiuksella


      • Höpötiti
        tps3 kirjoitti:

        on mielestäni sellainen merkki, jossa käytetään eurooppalaista. Ainakin omani olivat tressalure-merkkistä ja vielä yli vuodenkin jälkeen ovat käyttökelpoiset, sileät ja takkuuntumattomat. Ymmärtääkseni suoraa tressalure-hiusta voi ostaa suoraan "heinilä"-nimisestä tukkuliikkeestä, mutta laineikasta sieltä ei saa, toimittavat kuulemma vain alan liikkeisiin ja toiminimille/yrityksille.

        netist saa jonnajoonakselta sellast ohuempaa hiusta


      • Höpötiti
        angst234 kirjoitti:

        Teippihiukset tulee älyttömän paljon halvemmaksi kuin muut menetelmät.
        Helppo ja nopee laittaa, joten vaikka laitattas kampaajalla ei tuu kalliiks kun menee aikaa niin vähän. Ite tein niin-ostin hiukset erikseen ja painuin niiden kans kampaajalle..avot...hyvin sujuu..jonku kaverin kampaaja oli sanonu että joo-hyvä jos pysyy 2kk--kaverilla pysy hyvänä 6kk--kaikilla kun hiukset EI kasva senttiä kuussa..ja sitte vaan samat HYVINHOIDETUT hiukset uusilla teipeillä takas..Easy ja hiano :) ja edullinen--tietty aitohiuksella

        noin kannattaa tehä-ostaa itte hiukset ja kiikuttaa ne kampaajalle..tulee halvemmaks

        ja tietty, mitä vähemmän itellä hiuksia on päässä sitä viisaampaa ettei tunge sinne liikaa osioita-näyttää peruukilta.

        Jep-hyvin pysyy


      • hjtybvj
        angst234 kirjoitti:

        Teippihiukset tulee älyttömän paljon halvemmaksi kuin muut menetelmät.
        Helppo ja nopee laittaa, joten vaikka laitattas kampaajalla ei tuu kalliiks kun menee aikaa niin vähän. Ite tein niin-ostin hiukset erikseen ja painuin niiden kans kampaajalle..avot...hyvin sujuu..jonku kaverin kampaaja oli sanonu että joo-hyvä jos pysyy 2kk--kaverilla pysy hyvänä 6kk--kaikilla kun hiukset EI kasva senttiä kuussa..ja sitte vaan samat HYVINHOIDETUT hiukset uusilla teipeillä takas..Easy ja hiano :) ja edullinen--tietty aitohiuksella

        paljonko maksoi ja mikä kampaaja ? (:
        Kauanko teippi pidennykset pysyivät ? :)


      • Höpötiti
        hjtybvj kirjoitti:

        paljonko maksoi ja mikä kampaaja ? (:
        Kauanko teippi pidennykset pysyivät ? :)

        hiukset makso n 140e ja mun kampaaja laitto 30 eurolla, mutta turha mun on sitä kampaamoo mainita, koska siel oon käyny iät ja sano mulle ettei muille ees suostus laittaan kun niiden laitto ei varsinaisesti kuulu heidän toimenkuvaan.

        Hyvin pysyy. Ny kuukauden mulla.Kaverilla 3 kuukautta-kerran kävi vähän tarkistuttamassa välillä.
        Sen kampaaja otti laittamisesta 100 euroo. Näiden laittaminen vie 1-1,5 tuntia joten taksa sen mukaan yleensä


      • SariSSSS
        Höpötiti kirjoitti:

        hiukset makso n 140e ja mun kampaaja laitto 30 eurolla, mutta turha mun on sitä kampaamoo mainita, koska siel oon käyny iät ja sano mulle ettei muille ees suostus laittaan kun niiden laitto ei varsinaisesti kuulu heidän toimenkuvaan.

        Hyvin pysyy. Ny kuukauden mulla.Kaverilla 3 kuukautta-kerran kävi vähän tarkistuttamassa välillä.
        Sen kampaaja otti laittamisesta 100 euroo. Näiden laittaminen vie 1-1,5 tuntia joten taksa sen mukaan yleensä

        Mulla on myös nuo teippipidennykset. Ne on nyt olleet n. 2kk. Onko niihin olemassa jotain erillisiä hoitoaineita yms.. koska mun hiukset takkuuntuu tosi nopeesti? Eikä niitä jaksas olla harjaamssa koko aikaa..


    • joaau

      minulla ollut noin 4kk. pysyneet ihan hyvinä ja ei ole irtoilleet. (60cm). vaaleat joten latvat kuivavat helposti pakkasilla jossei hoida mutta muuten ihan toimivat olleet. tykkään. nopea ja helppo.

      • ......

        Mä olen sitä mieltä että, se pysyykö teippi-sinetti yms. on myös omasta hiuksesta kiinni, itselleni ei teippi sopinut, katkoi hiukset tyvestä,ja pysyi noin viikon. Sitten sinettipidennyksen jälkeen en olekkan enään vaihtanut...niin tapauskohtaista. Ja se että hiuksia voi kiinnittää kuka tahansa(valitettavaa mutta totta) voi myös olla kohtalokasta, suosittelen siis teettämään pidennyksen kuin pidennyksen ammattilaisella, joka todella tietää mitä tekee!


        :) hyvää jatkoa pidennysten parissa


      • .................
        ...... kirjoitti:

        Mä olen sitä mieltä että, se pysyykö teippi-sinetti yms. on myös omasta hiuksesta kiinni, itselleni ei teippi sopinut, katkoi hiukset tyvestä,ja pysyi noin viikon. Sitten sinettipidennyksen jälkeen en olekkan enään vaihtanut...niin tapauskohtaista. Ja se että hiuksia voi kiinnittää kuka tahansa(valitettavaa mutta totta) voi myös olla kohtalokasta, suosittelen siis teettämään pidennyksen kuin pidennyksen ammattilaisella, joka todella tietää mitä tekee!


        :) hyvää jatkoa pidennysten parissa

        Mä taas olen sitä mieltä että jokaisen pitäis vähän miettiä mitä tänne kirjottaa. Näitäkin kun lukee, niin suurimmalla osalla epäonnistuneista kokemuksista kirjottaneilla, on ollut joko tuotteissa tai laittajassa vikaa. Miten voitte sen perusteella todeta täällä että, joo, ei kannata laittaa teippejä, mul oli ihan paskat, ei kestäny kahta viikkoakaan?!?!?
        Kas kummaa jos ei kestä, kun on laitatettu asiaa tuntemattomalla henkilöllä, ja/tai sitten hoidettu itse väärin. Jos teipillä on onnistunut hiukset tyvestä katkomaan, on kyseessä ollut ammattitaidoton laittaja. Teipit on laitettu joko liian tyveen, tai sitten ne on asetettu väärin, ns. ylijännitykselle, jonka seuraksena hius ei ole päässyt laskeutumaan normaalisti ja näinollen siis katkeillut. Mahdotonta sanoa päätä näkemättä mitä tässä tapauksessa on käynyt, mutta itse pidennyksessä siis ei ole taaskaan ollut vika, vaan laittajassa. Jo tuo kertoo paljon että hiukset ovat pysyneet n. viikon päässä. Useimmiten kun niin sanotaan, tietää että vika on ollut laittajassa. Jos taas valitetaan että parin viikon jälkeen alkoi irtoilemaan, tai menemään takkupesäksi, tietää että vika on kotihoidossa/-tuotteissa, tai/ja siihen ohjeistuksessa. Ikävä kyllä tämä on totuus. Harvoin on itse pidennyksessö vika. En sano etteikö sekin ole mahdollista, varsinkin näillä "kotitilaajilla" jotka tilailevat hiukset ties mistä, mutta sanoisinko karkean arvioini mukaan että n.1/10 kertaa vika on pidennyksessä.

        Itse paljon (kaikenlaisista) pidennyksistä tietävänä, ja paljon niitä tehneenä, voin sanoa että kyllä tämä teippipidennys on tällä hetkellä paras, edullisin ja nopein vaihtoehto yleisesti markkinoilla olevista. MUTTA se edellyttää sitten sitä että asialla on ammattitaitoinen laittaja, joka osaa myös ohjeistaa kotihoitoon&huoltoon.


      • tapee
        ................. kirjoitti:

        Mä taas olen sitä mieltä että jokaisen pitäis vähän miettiä mitä tänne kirjottaa. Näitäkin kun lukee, niin suurimmalla osalla epäonnistuneista kokemuksista kirjottaneilla, on ollut joko tuotteissa tai laittajassa vikaa. Miten voitte sen perusteella todeta täällä että, joo, ei kannata laittaa teippejä, mul oli ihan paskat, ei kestäny kahta viikkoakaan?!?!?
        Kas kummaa jos ei kestä, kun on laitatettu asiaa tuntemattomalla henkilöllä, ja/tai sitten hoidettu itse väärin. Jos teipillä on onnistunut hiukset tyvestä katkomaan, on kyseessä ollut ammattitaidoton laittaja. Teipit on laitettu joko liian tyveen, tai sitten ne on asetettu väärin, ns. ylijännitykselle, jonka seuraksena hius ei ole päässyt laskeutumaan normaalisti ja näinollen siis katkeillut. Mahdotonta sanoa päätä näkemättä mitä tässä tapauksessa on käynyt, mutta itse pidennyksessä siis ei ole taaskaan ollut vika, vaan laittajassa. Jo tuo kertoo paljon että hiukset ovat pysyneet n. viikon päässä. Useimmiten kun niin sanotaan, tietää että vika on ollut laittajassa. Jos taas valitetaan että parin viikon jälkeen alkoi irtoilemaan, tai menemään takkupesäksi, tietää että vika on kotihoidossa/-tuotteissa, tai/ja siihen ohjeistuksessa. Ikävä kyllä tämä on totuus. Harvoin on itse pidennyksessö vika. En sano etteikö sekin ole mahdollista, varsinkin näillä "kotitilaajilla" jotka tilailevat hiukset ties mistä, mutta sanoisinko karkean arvioini mukaan että n.1/10 kertaa vika on pidennyksessä.

        Itse paljon (kaikenlaisista) pidennyksistä tietävänä, ja paljon niitä tehneenä, voin sanoa että kyllä tämä teippipidennys on tällä hetkellä paras, edullisin ja nopein vaihtoehto yleisesti markkinoilla olevista. MUTTA se edellyttää sitten sitä että asialla on ammattitaitoinen laittaja, joka osaa myös ohjeistaa kotihoitoon&huoltoon.

        Mulla pysy vaikka kuinka kauan ne mun teipit ja olin tyytyväinen. Ei se teippi pysy kunnolla jos on liikaa omaa hiusta teippien välissä koska niiden teippienhän pitää kiinnittyä toisiinsa. ja voi olla myös huono teippi. Ite tilasin kaikki dreamhairilta ja olin kyllä tyytyväinen. :) kaveri laitto ku opiskeli kampaajaks. :p


      • tapee
        tapee kirjoitti:

        Mulla pysy vaikka kuinka kauan ne mun teipit ja olin tyytyväinen. Ei se teippi pysy kunnolla jos on liikaa omaa hiusta teippien välissä koska niiden teippienhän pitää kiinnittyä toisiinsa. ja voi olla myös huono teippi. Ite tilasin kaikki dreamhairilta ja olin kyllä tyytyväinen. :) kaveri laitto ku opiskeli kampaajaks. :p

        hoitoainetta ei kannata roiskii mihin sattuu. sitä nimittäin EI saa mennä siihen kohtaan missä se teippi on. joten vikaa varmaan laittajassa ja hoitajassa. :)


      • näinn
        tapee kirjoitti:

        hoitoainetta ei kannata roiskii mihin sattuu. sitä nimittäin EI saa mennä siihen kohtaan missä se teippi on. joten vikaa varmaan laittajassa ja hoitajassa. :)

        yhdyn muidenkin ammattilaisten mielipiteisiin täällä!(itsekin parturi-kampaaja)
        jotkut puhuvat teippihiusten "kapeista" osioista. Norm. yhden teippihius osion suositeltava
        koko on 5.5cm, tämän kokoisena se pysyy ja kestää! n. 2cm kokoinen osio on jo aivan liian kapea, eikä varmasti pysyy kauan. Tämän tiedon pitäisi ammattilaisen laittajan tietää, silloin voi moka olla laittajan jos pidennyksesi ei pysy! mutta jos osiot ovat oikean kokoiset ja hyvin laitettu, ja siltikin lähtevät, suurinpana syynä ovat yleensä sauna, hoitoaineen osuminen teippi kohtaan tai hiusten märkänä harjaaminen. muistakaahan olla tarkkoja miten hoidatte. teippihius ei myöskään "katko" hiuksia, hiusten lähteminen johtuu siitä että jokaiselta ihmiseltä lähtee PÄIVÄSSÄ n. 100 hiusta, joten pakostihan edes muutama hius näistä lähtevistä sattuu olemaan niiden teippien sisällä, ja lähtevät pois vain silloin kun pidennyksen ottaa kokonaan pois, silloin irronneita hiuksia on jo kertynyt paljon ja määrä vain tuntuu suurelta kun sen yhdellä kerralla näkee :)
        Suosittelen teippejä!


      • Tsao
        ................. kirjoitti:

        Mä taas olen sitä mieltä että jokaisen pitäis vähän miettiä mitä tänne kirjottaa. Näitäkin kun lukee, niin suurimmalla osalla epäonnistuneista kokemuksista kirjottaneilla, on ollut joko tuotteissa tai laittajassa vikaa. Miten voitte sen perusteella todeta täällä että, joo, ei kannata laittaa teippejä, mul oli ihan paskat, ei kestäny kahta viikkoakaan?!?!?
        Kas kummaa jos ei kestä, kun on laitatettu asiaa tuntemattomalla henkilöllä, ja/tai sitten hoidettu itse väärin. Jos teipillä on onnistunut hiukset tyvestä katkomaan, on kyseessä ollut ammattitaidoton laittaja. Teipit on laitettu joko liian tyveen, tai sitten ne on asetettu väärin, ns. ylijännitykselle, jonka seuraksena hius ei ole päässyt laskeutumaan normaalisti ja näinollen siis katkeillut. Mahdotonta sanoa päätä näkemättä mitä tässä tapauksessa on käynyt, mutta itse pidennyksessä siis ei ole taaskaan ollut vika, vaan laittajassa. Jo tuo kertoo paljon että hiukset ovat pysyneet n. viikon päässä. Useimmiten kun niin sanotaan, tietää että vika on ollut laittajassa. Jos taas valitetaan että parin viikon jälkeen alkoi irtoilemaan, tai menemään takkupesäksi, tietää että vika on kotihoidossa/-tuotteissa, tai/ja siihen ohjeistuksessa. Ikävä kyllä tämä on totuus. Harvoin on itse pidennyksessö vika. En sano etteikö sekin ole mahdollista, varsinkin näillä "kotitilaajilla" jotka tilailevat hiukset ties mistä, mutta sanoisinko karkean arvioini mukaan että n.1/10 kertaa vika on pidennyksessä.

        Itse paljon (kaikenlaisista) pidennyksistä tietävänä, ja paljon niitä tehneenä, voin sanoa että kyllä tämä teippipidennys on tällä hetkellä paras, edullisin ja nopein vaihtoehto yleisesti markkinoilla olevista. MUTTA se edellyttää sitten sitä että asialla on ammattitaitoinen laittaja, joka osaa myös ohjeistaa kotihoitoon&huoltoon.

        Hei! Arvelin kysyä ammattilaiselta. Olen itse pitänyt teippihiuksia jonkin aikaa, vaihtanut teipit ja laittanut uudelleen. Pysyvät minulla hyvin jopa itse laitettuna. Minua kuitenkin askarruttaa ja haluan kuullan asiantuntijan ohjeen siitä miten menetellä teippinauhan poiston jälkeen? Miten saa silikooninauhan kunnolla puhdistettua teipistä, ennen uuden teipin kiinnittämistä? Olen kokeillut teipinpoistoaineella putsaamista, varovasti nyhtämistä jne. Väistämättä tuolla menolla silikooninauha tahtoo rikkoontua. Onko kaikissa teippihiuksissa tuo silikooninauha, jossa teippi on kiinni? Vai tuleeko teippi suoraan kiinni hiusnauhaan ilman välissä olevaa silikooninauhaa? Itsellä hiusnauhan ostaessa nauhassa oli teipit kiinni molemmilla puolilla nauhaa, joten teippihius tulee siis vain hiusosion väliin, teippi molempiin suuntiin, ala- ja yläpuolelle. Antakaa hölmölle vinkkejä! :)


      • näinn
        Tsao kirjoitti:

        Hei! Arvelin kysyä ammattilaiselta. Olen itse pitänyt teippihiuksia jonkin aikaa, vaihtanut teipit ja laittanut uudelleen. Pysyvät minulla hyvin jopa itse laitettuna. Minua kuitenkin askarruttaa ja haluan kuullan asiantuntijan ohjeen siitä miten menetellä teippinauhan poiston jälkeen? Miten saa silikooninauhan kunnolla puhdistettua teipistä, ennen uuden teipin kiinnittämistä? Olen kokeillut teipinpoistoaineella putsaamista, varovasti nyhtämistä jne. Väistämättä tuolla menolla silikooninauha tahtoo rikkoontua. Onko kaikissa teippihiuksissa tuo silikooninauha, jossa teippi on kiinni? Vai tuleeko teippi suoraan kiinni hiusnauhaan ilman välissä olevaa silikooninauhaa? Itsellä hiusnauhan ostaessa nauhassa oli teipit kiinni molemmilla puolilla nauhaa, joten teippihius tulee siis vain hiusosion väliin, teippi molempiin suuntiin, ala- ja yläpuolelle. Antakaa hölmölle vinkkejä! :)

        hyvä kysymys, tajusin viestin alkuosan, mutta loppu meni jo aika sekavaksi:D
        itse kun olen vaihtanut teippejä on vanha teippi lähtenyt todella hyvin nauhasta irti pelkällä poistoaineella, eikä ole kummemmin tarvinnut repiä sitä pois. kannattaa antaa vaikka poisto aineen hieman vaikuttaa ennen kuin lähtee liian rajusti sitä repimään. vaikka olen aina vanhan teipin saanut
        kokonaan pois, jaa nauha silti tahmeaksi, eikä siitä tähän mennessä ole haittaa ollut. kokeile toista
        poisto ainetta, jos ei tunnu lähtevän.


      • fshoja
        näinn kirjoitti:

        hyvä kysymys, tajusin viestin alkuosan, mutta loppu meni jo aika sekavaksi:D
        itse kun olen vaihtanut teippejä on vanha teippi lähtenyt todella hyvin nauhasta irti pelkällä poistoaineella, eikä ole kummemmin tarvinnut repiä sitä pois. kannattaa antaa vaikka poisto aineen hieman vaikuttaa ennen kuin lähtee liian rajusti sitä repimään. vaikka olen aina vanhan teipin saanut
        kokonaan pois, jaa nauha silti tahmeaksi, eikä siitä tähän mennessä ole haittaa ollut. kokeile toista
        poisto ainetta, jos ei tunnu lähtevän.

        Kiitos vastauksestasi! Joo sekavaksi meni, olisi helpompi päästä näyttämään ja kysymään kuin yrittää kuvailla tilannetta. Tässä ehkä tiivistetysti vielä: jääkö/ jätetäänkö hiusnauhaan aina "silikoninauha" joka vain putsataan teipin vaihdon yhteydessä? Vai tuleeko uusi teippi kiinni suoraan hiuksiin?

        Koska juuri tuo olettamani silikoninauha jää aina tahmeaksi ja teippien usean vaihdon myötä siihen kasautuu kerroksia ja teipistä tulee väistämättä alkuperäistä paksumpi, jolloin ei ole enää niin huomaamaton ja hyvä käytössä. Teipinpoistoaineellakaan ei ole lähtenyt oikein puhtaaksi se silikoninauha, muuta haittaahan siitä ei varsinaisesti ole kuin tuon teippiosion paksuuntuminen hiljalleen.

        Tulikohan tästä taas yhtään selkempää! :)


      • näinn
        fshoja kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Joo sekavaksi meni, olisi helpompi päästä näyttämään ja kysymään kuin yrittää kuvailla tilannetta. Tässä ehkä tiivistetysti vielä: jääkö/ jätetäänkö hiusnauhaan aina "silikoninauha" joka vain putsataan teipin vaihdon yhteydessä? Vai tuleeko uusi teippi kiinni suoraan hiuksiin?

        Koska juuri tuo olettamani silikoninauha jää aina tahmeaksi ja teippien usean vaihdon myötä siihen kasautuu kerroksia ja teipistä tulee väistämättä alkuperäistä paksumpi, jolloin ei ole enää niin huomaamaton ja hyvä käytössä. Teipinpoistoaineellakaan ei ole lähtenyt oikein puhtaaksi se silikoninauha, muuta haittaahan siitä ei varsinaisesti ole kuin tuon teippiosion paksuuntuminen hiljalleen.

        Tulikohan tästä taas yhtään selkempää! :)

        joo elikkäs jos ymmärsin oikein niin tarkoitat nauhaa johon hiukset on "ommeltu" kiinni. juu se kuuluu olla ja pysyä! kannattaa pitää siitä hyvää huolta. sitä ei kannata lähteä repimään, muuten saattaa hiukset irrota nauhasta, eikä niillä sitten tee enään mitään. kaikissä teippinauhoissa hiukset on kiinnitetty hieman erilailla, joissakin näkyy selvä ommel jolla hiukset on kiinnitetty nauhaan, joissain ommel voi olla aika huomaamaton ja siksi ehkä jää epäselväksi kuuluko se siihen vai ei. Sen avulla yksittäiset hiukset pysyy kasassa, eli kannattaa pitää siitä hyvä huoli! jos laittaisit teipin vain hiuksiin ja esim. leikkaisit tämän silikoninauhan pois, voisi tapahtua katastrofi ja irto hiukset lentelisi mihin sattuu :D (toki eipä ole ikinä tullut kokeiltua, mutta aika varmasti sanoisin että pidennykset menisi pilalle)

        Ja se on kyllä totta että nauha jää tahmeaksi ja kasautuu kerroksia :/ kannattaa kokeilla erilaisia teippipidennyksille tarkoitettuja poistoaineita, jotkut toimivat selkeästi paremmin kuin toiset! Tai sitten vain pidennykset ovat jo niin usein käytetyt, että olisi hyvä vaihtaa uusiin :)


    • mietin vaan

      kukaan koskaan kokeillut kylmökiinnikkeellä pidennystä.. olen ottamassa sellaisen.. mietein vaan onko se parmepi ku normaali sinetti pidennys

      • Vittuuntunut

        Mulla myös päässä hairstoressa otetut teippipidennykset. Paskaa laatua taitaa olla! Ekan viikon jälkeen tosiaan alko irrota eka teippi ja kävin sen korjaamassa. Nyt olleet päässä 4 viikkoa ja yksi teippi lähes kokonaan irti! Maksoi 180 euroa tarjouksella. Mielestäni melko paskaa siihen nähden että pidennyksien kanssa tulee mennä kampaajalle värjäämäänkin kun ei kotona halua sössiä näin kallista tukkaa.

        Ostin siis kaikki tuotteetkin kampaajan suositusten mukaan,enkä lähtenyt itse sooloilemaan. Ohjeita olen siis noudattanut tarkoin,eikä vika ole minun. Harmittaa vaan kun pitkät hiukset ovat muuten ihanat pitää.


      • Minäpä vain
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Mulla myös päässä hairstoressa otetut teippipidennykset. Paskaa laatua taitaa olla! Ekan viikon jälkeen tosiaan alko irrota eka teippi ja kävin sen korjaamassa. Nyt olleet päässä 4 viikkoa ja yksi teippi lähes kokonaan irti! Maksoi 180 euroa tarjouksella. Mielestäni melko paskaa siihen nähden että pidennyksien kanssa tulee mennä kampaajalle värjäämäänkin kun ei kotona halua sössiä näin kallista tukkaa.

        Ostin siis kaikki tuotteetkin kampaajan suositusten mukaan,enkä lähtenyt itse sooloilemaan. Ohjeita olen siis noudattanut tarkoin,eikä vika ole minun. Harmittaa vaan kun pitkät hiukset ovat muuten ihanat pitää.

        Minä tilasin netistä Jonnasta ja Joonaksesta ( http://www.jonnajoonas.fi ) simply naturalin hiusta. Se maksoi toimituskuluineen 230 euroa ja oli 50 cm pitkää tukkaa. Siellä lukee, että ammattilaisille, mutta kyllä ainakin minun tilaukseni meni eteenpäin ihan normaalisti.. nyt vain pitää odotella pakettia saapuvaksi.. tilaus aika oli n. 3 vuorokautta - viikko.. eli mielestäni tosi nopea.

        Onko kellään kokemuksia? Onko se hyvää tukkaa mitä ne myy netissä?


      • pettynyt!
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Mulla myös päässä hairstoressa otetut teippipidennykset. Paskaa laatua taitaa olla! Ekan viikon jälkeen tosiaan alko irrota eka teippi ja kävin sen korjaamassa. Nyt olleet päässä 4 viikkoa ja yksi teippi lähes kokonaan irti! Maksoi 180 euroa tarjouksella. Mielestäni melko paskaa siihen nähden että pidennyksien kanssa tulee mennä kampaajalle värjäämäänkin kun ei kotona halua sössiä näin kallista tukkaa.

        Ostin siis kaikki tuotteetkin kampaajan suositusten mukaan,enkä lähtenyt itse sooloilemaan. Ohjeita olen siis noudattanut tarkoin,eikä vika ole minun. Harmittaa vaan kun pitkät hiukset ovat muuten ihanat pitää.

        Sama juttu täällä, otin Hairstoren teippipidennyksen ja olen joutunut pettymään pahemman kerran. Koska pidennys oli tarjouksessa käytettiin siihen varmaan jotain halvempaa ja huonompaa hiuslaatua (Giambertone), sillä hiukset on todella karheat ja rastoittuvat. Jos hiukset pitää auki ne rastoittuu saman tien ja on mahdottomat selvittää. Viikon jälkeen irtosi ensimmäinen osio, ja nyt kolmen viikon jälkeen on kaksi lisää irtoamassa. Kaveri laittoi samassa paikassa pidennykset samana päivänä ja on myös ollut tosi pettynyt, juuri näihin samoihin asioihin.
        Lisäksi vaaleiden hiusten seassa oli pikimustia hiuksia, joten hiukset oli pakko värjätä itse heti kotiin tultua.
        Kaiken lisäksi otin töistä vapaata sinä päivänä kun mulla oli ajanvaraus Hairstoreen, mutta kun tulin paikalle mulle ilmoitettiin että hiukset ei oo tullut tukusta, tuu takaisin kahden viikon päästä. Ja sama juttu tapahtui kaverille. Odoteltiin ja odoteltiin ja jouduttiin silti pettymään.

        No, ainakin opin sen että pidennyksiä ei kannata ottaa Hairstoresta.


      • yksi pettyny tlisää
        pettynyt! kirjoitti:

        Sama juttu täällä, otin Hairstoren teippipidennyksen ja olen joutunut pettymään pahemman kerran. Koska pidennys oli tarjouksessa käytettiin siihen varmaan jotain halvempaa ja huonompaa hiuslaatua (Giambertone), sillä hiukset on todella karheat ja rastoittuvat. Jos hiukset pitää auki ne rastoittuu saman tien ja on mahdottomat selvittää. Viikon jälkeen irtosi ensimmäinen osio, ja nyt kolmen viikon jälkeen on kaksi lisää irtoamassa. Kaveri laittoi samassa paikassa pidennykset samana päivänä ja on myös ollut tosi pettynyt, juuri näihin samoihin asioihin.
        Lisäksi vaaleiden hiusten seassa oli pikimustia hiuksia, joten hiukset oli pakko värjätä itse heti kotiin tultua.
        Kaiken lisäksi otin töistä vapaata sinä päivänä kun mulla oli ajanvaraus Hairstoreen, mutta kun tulin paikalle mulle ilmoitettiin että hiukset ei oo tullut tukusta, tuu takaisin kahden viikon päästä. Ja sama juttu tapahtui kaverille. Odoteltiin ja odoteltiin ja jouduttiin silti pettymään.

        No, ainakin opin sen että pidennyksiä ei kannata ottaa Hairstoresta.

        Täällä sama kokemus noista hairstoren 180 euron "tarjous" pidennyksistä. Faktahan on että tuskinpa ovat käyttäneet näihin sitä samaa hiusta mitä käytetään niihin 400 euron pidennyksiin vai mikä se hinta nyt olikaan mistä nämä väitettiin olevan alennettu. Heti ensimmäisen pesun jälkeen kamalat hamput. Hiukset ollu päässä kohta kuukauden ja pakko ottaa kohta pois koska auki ei pysty pitämään ollenkaan, heti menevät järkyttävän näköseksi. Ainut vaihtoehto pitää oikeastaan leteillä.. Oletteko ottaneet yhteyttä hairstoreen asian tiimoilta? Itse tässä mietin että pitäisiköhän soittaa ja valittaa. Miten ne kehtaavat edes laittaa tuommosia kenenkään päähän. Kuka sinne enää noin huonon kokemuksen jälkeen haluaa mennä? Kuitenkin tuo 180 € on aika kipeä summa siitä että hiukset näyttää ensimmäisen pesun jälkeen hevosen hännältä.


      • Sleepybeazc
        yksi pettyny tlisää kirjoitti:

        Täällä sama kokemus noista hairstoren 180 euron "tarjous" pidennyksistä. Faktahan on että tuskinpa ovat käyttäneet näihin sitä samaa hiusta mitä käytetään niihin 400 euron pidennyksiin vai mikä se hinta nyt olikaan mistä nämä väitettiin olevan alennettu. Heti ensimmäisen pesun jälkeen kamalat hamput. Hiukset ollu päässä kohta kuukauden ja pakko ottaa kohta pois koska auki ei pysty pitämään ollenkaan, heti menevät järkyttävän näköseksi. Ainut vaihtoehto pitää oikeastaan leteillä.. Oletteko ottaneet yhteyttä hairstoreen asian tiimoilta? Itse tässä mietin että pitäisiköhän soittaa ja valittaa. Miten ne kehtaavat edes laittaa tuommosia kenenkään päähän. Kuka sinne enää noin huonon kokemuksen jälkeen haluaa mennä? Kuitenkin tuo 180 € on aika kipeä summa siitä että hiukset näyttää ensimmäisen pesun jälkeen hevosen hännältä.

        itelläni on ollut pitkään teippipidennykset, hyvin ovat päässä kiinni ja kynsilakalla niitä aina välillä irroittelen ja nostan ja taas kiinni ja menoksi. Dreamhairin hiusta, ei niin hyvää kuin ekat jotka olivat simplyä mutta silti todella hyvät ja halvemmat


      • pööpöpö
        yksi pettyny tlisää kirjoitti:

        Täällä sama kokemus noista hairstoren 180 euron "tarjous" pidennyksistä. Faktahan on että tuskinpa ovat käyttäneet näihin sitä samaa hiusta mitä käytetään niihin 400 euron pidennyksiin vai mikä se hinta nyt olikaan mistä nämä väitettiin olevan alennettu. Heti ensimmäisen pesun jälkeen kamalat hamput. Hiukset ollu päässä kohta kuukauden ja pakko ottaa kohta pois koska auki ei pysty pitämään ollenkaan, heti menevät järkyttävän näköseksi. Ainut vaihtoehto pitää oikeastaan leteillä.. Oletteko ottaneet yhteyttä hairstoreen asian tiimoilta? Itse tässä mietin että pitäisiköhän soittaa ja valittaa. Miten ne kehtaavat edes laittaa tuommosia kenenkään päähän. Kuka sinne enää noin huonon kokemuksen jälkeen haluaa mennä? Kuitenkin tuo 180 € on aika kipeä summa siitä että hiukset näyttää ensimmäisen pesun jälkeen hevosen hännältä.

        Ite oon käyttänyt aina remy-aitohiusta jota oon ostanut Hairiumilta ja oon tykännyt, pystyy tekemään mitä vaan eikä takkuunnu. Voi käyttää monia kertoja uudelleen (kuukausia)kun hoitaa hyvin. Teille on varmaankin hairstorella laitettu kuituhiusta? joka on keinotekosesti valmitettu eikä siis kestä niin hyvin muotoilua yms kuin aitohius..:)


      • elishja
        pööpöpö kirjoitti:

        Ite oon käyttänyt aina remy-aitohiusta jota oon ostanut Hairiumilta ja oon tykännyt, pystyy tekemään mitä vaan eikä takkuunnu. Voi käyttää monia kertoja uudelleen (kuukausia)kun hoitaa hyvin. Teille on varmaankin hairstorella laitettu kuituhiusta? joka on keinotekosesti valmitettu eikä siis kestä niin hyvin muotoilua yms kuin aitohius..:)

        Olen käyttänyt -
        CLIP ON PIDENNYSTÄ
        TEIPPIPIDENNYSTÄ
        JA OMPELUPIDENNYSTÄ

        Tilasin suomalaisesta verkkokaupasta hiusnauhan ( www.vanillastar.fi ), johon kiinnitin itse tilaamani
        teipin. Pidennyksen laitoin itse. Pidennys pysyi hyvänä noin 3 kk:tta. otin pidennyksen pois...
        jotkut osiot olivat huonona , joten heitin roskiin,
        jotkut olivat niin hyviä, että ompelin niihin Clipsut, ja Avot, minulla on clipsutuuhennos aina halutessani.
        :)


      • Eiteippihius
        Minäpä vain kirjoitti:

        Minä tilasin netistä Jonnasta ja Joonaksesta ( http://www.jonnajoonas.fi ) simply naturalin hiusta. Se maksoi toimituskuluineen 230 euroa ja oli 50 cm pitkää tukkaa. Siellä lukee, että ammattilaisille, mutta kyllä ainakin minun tilaukseni meni eteenpäin ihan normaalisti.. nyt vain pitää odotella pakettia saapuvaksi.. tilaus aika oli n. 3 vuorokautta - viikko.. eli mielestäni tosi nopea.

        Onko kellään kokemuksia? Onko se hyvää tukkaa mitä ne myy netissä?

        Maksoit siis 230 e yhdestä puntista? Sen tukkuhintahan jossain satasen paikkeilla, että aika kovalla katteella myyvät eteenpäin ja käsitykseni mukaan simplyä ei saisi kuluttajille myydä.


      • Minäpä vain
        Eiteippihius kirjoitti:

        Maksoit siis 230 e yhdestä puntista? Sen tukkuhintahan jossain satasen paikkeilla, että aika kovalla katteella myyvät eteenpäin ja käsitykseni mukaan simplyä ei saisi kuluttajille myydä.

        kahdesta puntista maksoin 230 euroa :) ja on varmaan niin paljon sitä tukkaa niissä, että ei mahdu kerralla päähän.. tosi hyvä laatuista tukkaa!!


      • Liuliu84
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Mulla myös päässä hairstoressa otetut teippipidennykset. Paskaa laatua taitaa olla! Ekan viikon jälkeen tosiaan alko irrota eka teippi ja kävin sen korjaamassa. Nyt olleet päässä 4 viikkoa ja yksi teippi lähes kokonaan irti! Maksoi 180 euroa tarjouksella. Mielestäni melko paskaa siihen nähden että pidennyksien kanssa tulee mennä kampaajalle värjäämäänkin kun ei kotona halua sössiä näin kallista tukkaa.

        Ostin siis kaikki tuotteetkin kampaajan suositusten mukaan,enkä lähtenyt itse sooloilemaan. Ohjeita olen siis noudattanut tarkoin,eikä vika ole minun. Harmittaa vaan kun pitkät hiukset ovat muuten ihanat pitää.

        Missä kävit ottamassa? Paikkakuntaa kysyn siis. Itsekin näin tarjouksen ja harkitsen. Mietin vielä kauemman jos sama paikkakunta x)


      • tattistajeah
        yksi pettyny tlisää kirjoitti:

        Täällä sama kokemus noista hairstoren 180 euron "tarjous" pidennyksistä. Faktahan on että tuskinpa ovat käyttäneet näihin sitä samaa hiusta mitä käytetään niihin 400 euron pidennyksiin vai mikä se hinta nyt olikaan mistä nämä väitettiin olevan alennettu. Heti ensimmäisen pesun jälkeen kamalat hamput. Hiukset ollu päässä kohta kuukauden ja pakko ottaa kohta pois koska auki ei pysty pitämään ollenkaan, heti menevät järkyttävän näköseksi. Ainut vaihtoehto pitää oikeastaan leteillä.. Oletteko ottaneet yhteyttä hairstoreen asian tiimoilta? Itse tässä mietin että pitäisiköhän soittaa ja valittaa. Miten ne kehtaavat edes laittaa tuommosia kenenkään päähän. Kuka sinne enää noin huonon kokemuksen jälkeen haluaa mennä? Kuitenkin tuo 180 € on aika kipeä summa siitä että hiukset näyttää ensimmäisen pesun jälkeen hevosen hännältä.

        Otin myös Hairstorelta tuon samaisen tarjouspidennyksen n. 2kk sitten. Tuossa perjantaina kävin otattamassa ne pois. Olen hieman erimieltä teidän aiempien kanssa hiusten laadusta. Minulla ne pysyivät ihan hyvän näköisinä, ainoastaan loppuajasta alkoivat olla hamppukasaa. Käytin pestessä niille tarkoitettuja pesuaineita silkkitippoja. Hiukset oli mustat ja huomasin myös että seassa oli muutamia punertavia ja vaaleita hiuksia, ne eivät tosin sinällään häirinneet. Hiukset myös pysyivät todella hyvin kiinni, ehkä vähän liiankin hyvin....
        Isoimmat ongelmat alkoivat kun hiukset otettiin pois. Oma hiukseni tyvi oli todella pahasti takussa vaikka suurinosa itse teipeistä oli vain n. sentin/2cm päässä päännahasta, muutama oli valunut pidemmälle. Myös teipit olivat klimppaantuneet jotenkin todella lujaa kiinni ja niiden irrottamisessa meni todella kauan ja parturi suorastaan repi niitä irti niin että ritinä kävi ku omat hiukset katkeilivat....Sitten alkoi takkujen selvitys ja sehän vasta mukavaa olikin! Omiin hiuksiini oli sotkeentunut liimaa,teipinjämiä ja ties mitä. Parturi sitten selvitteli vielä takutkin niin että tupot lentelivät ja lähellä oli ettei lentänyt verikin päännahasta...Pääni on vieläkin kipeä (minulla on korkea kipukynnys) ja omat hiukseni ovat harventuneet valehtelematta puoleen alkuperäisestä.Harmittaa etten silloin tajunnut sanoa että kiitos selvitän takut itse kotona...En tiedä mikä oli syynä..paskat hiukset, paskat teipit vai mikä? Sain pulittaa poisto-operaatiostakin 90e! Eli ihan kiva hinta ihan kivoista hiuksista siitä että oma tukka harveni samalla!


      • kostonhimoinen
        Liuliu84 kirjoitti:

        Missä kävit ottamassa? Paikkakuntaa kysyn siis. Itsekin näin tarjouksen ja harkitsen. Mietin vielä kauemman jos sama paikkakunta x)

        Mulla kävi sama juttu kun otin hairstoresta tampereen linja-autonaseman läheltä (tarjous 180€) hiustenpidennykset elokuussa. Mulla on todella ohuet hiukset ja kampaaja oli laittanut teippejä niin ohuisiin vauvahiuksiin tuohon otsan lähelle et se koko teippi repes pois pari päivää laiton jälkeen, omien hiusten juuret näkyivät teipissä kiinni.. Kaverilta kuulin kun hän kävi poistattamassa samaisessa paikassa ottamansa pidennykset, niin oli kuulemma vaan revitty pois, joten itse päätin säästää rahani ja repiä kotona. Oli meinaan tippa linssissä kun niitä yritin öljyn ja hoitoaiheen kanssa saada irtoamaan, mut eipä onnistunut, joten tuli osa revittyä ja osa leikattua irti. Osasta teipeistä sain ne kaksi teippiä revittyä erilleen, mut en tiedä mitä ihme tököttiä se teippi oli kun en silti saanut irti hiuksiani siitä toisesta teipin puolesta vaikka kuinka yritin. Nyt on siis alkuperäisestä hiusten määrästä kolmasosa jäljellä, ts. kalju näkyy.


      • sannni84
        kostonhimoinen kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu kun otin hairstoresta tampereen linja-autonaseman läheltä (tarjous 180€) hiustenpidennykset elokuussa. Mulla on todella ohuet hiukset ja kampaaja oli laittanut teippejä niin ohuisiin vauvahiuksiin tuohon otsan lähelle et se koko teippi repes pois pari päivää laiton jälkeen, omien hiusten juuret näkyivät teipissä kiinni.. Kaverilta kuulin kun hän kävi poistattamassa samaisessa paikassa ottamansa pidennykset, niin oli kuulemma vaan revitty pois, joten itse päätin säästää rahani ja repiä kotona. Oli meinaan tippa linssissä kun niitä yritin öljyn ja hoitoaiheen kanssa saada irtoamaan, mut eipä onnistunut, joten tuli osa revittyä ja osa leikattua irti. Osasta teipeistä sain ne kaksi teippiä revittyä erilleen, mut en tiedä mitä ihme tököttiä se teippi oli kun en silti saanut irti hiuksiani siitä toisesta teipin puolesta vaikka kuinka yritin. Nyt on siis alkuperäisestä hiusten määrästä kolmasosa jäljellä, ts. kalju näkyy.

        Minä ainakin laitatan teippipidennykset äidilläni, joka ei ole kampaaja. Tai sitten miesystäväni laittaa ne, Kannattaa ensin vain lukea ohjeet kunnolla tai katsoa Youtubesta nauha, missä kerrotaan miten hiukset laitetaan. Halpoja teippipidennyksiä löytyy nettikaupoista ja minulla pysynyt hyvin. Googlettamalla sanalla teippipidennys löytyy hyvin. Sittenpähän ei ainakaan harmita niin paljon jos lähtee irti. Tuntuu siltä että kampaajienkin tekemät tippuu päästä, niin aivan sama tekeekö kotona vai ei, kunhan noudattaa ohjeita. Teipit on helpot ja nopeat laittaa ja mielestäni paremmat kuin sinetit. Sineteillä sain harvennuksen päähäni vain aikaan, vaikka otin pelkät raidat :)


      • Kat.
        kostonhimoinen kirjoitti:

        Mulla kävi sama juttu kun otin hairstoresta tampereen linja-autonaseman läheltä (tarjous 180€) hiustenpidennykset elokuussa. Mulla on todella ohuet hiukset ja kampaaja oli laittanut teippejä niin ohuisiin vauvahiuksiin tuohon otsan lähelle et se koko teippi repes pois pari päivää laiton jälkeen, omien hiusten juuret näkyivät teipissä kiinni.. Kaverilta kuulin kun hän kävi poistattamassa samaisessa paikassa ottamansa pidennykset, niin oli kuulemma vaan revitty pois, joten itse päätin säästää rahani ja repiä kotona. Oli meinaan tippa linssissä kun niitä yritin öljyn ja hoitoaiheen kanssa saada irtoamaan, mut eipä onnistunut, joten tuli osa revittyä ja osa leikattua irti. Osasta teipeistä sain ne kaksi teippiä revittyä erilleen, mut en tiedä mitä ihme tököttiä se teippi oli kun en silti saanut irti hiuksiani siitä toisesta teipin puolesta vaikka kuinka yritin. Nyt on siis alkuperäisestä hiusten määrästä kolmasosa jäljellä, ts. kalju näkyy.

        Anteeksi, että puutun asiaan, mutta pidennykset poistetaan AINA teippiin sopivalla poistoaineella ja sen tietää vain Se kampaaja, joka on teipin päähäsi laittanut ... Itselläni ollut teippipidennys kohta 4 vuotta putkeen, 2,5 kk välein nostetaan, en itse, vaan toinen kampaaja!!
        Jos kotona otatte irti, eikä ole oikeita aineita, Älkää hyvät ihmiset repikö!! Kynsilakanpoistoaineellakin lähtee ja nopeasti, se poistaa liimapinnan teipistä ja teipit melkein tippuvat sen jälkeen :) mutta, saattaa pilata hiusosiossa olevan silikoononauhan... Eli kannattaa kysyä, jos myisivät poistoainetta mukaan !!
        Sitten vielä hinnat/ laatu... Ei voi saada 180€ hyvää korkopää pidennystä, mustassa voi vielä mennä, mutta Ei muuten... Kuulostaa liian halvalta.. Yleensä hiuksetkin maksavat sen 50€/ 30cm(Dimoran hius) on paras hius ja muut suurinpiirtein 100-120€ / 90cm ja koko pidennykseen menee melkein kaksi pakettia... Joten pelkät hiukset ovat 200-300€/ 50cm pituudessa, lyhyempi edullisempi tietysti :) ja kyllä ne kestääkin, itselläni parhaimmillaan 2vuotta ollut samat päässä... Terv. Kampaaja :)


      • kysyn vaan..
        Kat. kirjoitti:

        Anteeksi, että puutun asiaan, mutta pidennykset poistetaan AINA teippiin sopivalla poistoaineella ja sen tietää vain Se kampaaja, joka on teipin päähäsi laittanut ... Itselläni ollut teippipidennys kohta 4 vuotta putkeen, 2,5 kk välein nostetaan, en itse, vaan toinen kampaaja!!
        Jos kotona otatte irti, eikä ole oikeita aineita, Älkää hyvät ihmiset repikö!! Kynsilakanpoistoaineellakin lähtee ja nopeasti, se poistaa liimapinnan teipistä ja teipit melkein tippuvat sen jälkeen :) mutta, saattaa pilata hiusosiossa olevan silikoononauhan... Eli kannattaa kysyä, jos myisivät poistoainetta mukaan !!
        Sitten vielä hinnat/ laatu... Ei voi saada 180€ hyvää korkopää pidennystä, mustassa voi vielä mennä, mutta Ei muuten... Kuulostaa liian halvalta.. Yleensä hiuksetkin maksavat sen 50€/ 30cm(Dimoran hius) on paras hius ja muut suurinpiirtein 100-120€ / 90cm ja koko pidennykseen menee melkein kaksi pakettia... Joten pelkät hiukset ovat 200-300€/ 50cm pituudessa, lyhyempi edullisempi tietysti :) ja kyllä ne kestääkin, itselläni parhaimmillaan 2vuotta ollut samat päässä... Terv. Kampaaja :)

        eikö 4 vuodessa luulisi omien hiustenkin kasvavan jo niin paljon ettei pidennyksiä tarvittaisi?
        kerran pitäneenä minulta ne teipit ovat lähteneet tosi kätevästi hoitoaineellakin, öljypitoisilla varsinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe