Olen 15v tyttö ja veljeni on 18.
Viihdymme veljeni kanssa hyvin yhdessä,käymme yhdessä meidän mökillä ja vietämme aika paljon aikaa yhdessä,mitään seksisuhdetta meillä ei ole,eikä muutakaan poikkeavaa.
Nyt on vain mutkan kautta saanut kuulla ikäviä vihjailuja suhteestamme,omasta suvusta ne ovat tulleet.
Veljeni ja minun ystäväpiiristäni ei kukaan ole pitänyt ystävyyttämme mitenkään poikkeavana,kaiken lisäksi veljeni on miehekkään näköinen ja naiset ovat hänestä aika kiinnostuneita jo hyvien käytöstapojenkin puolesta.
Eikö sukulaisilla ole sitten muuta tekemistä kuin vahtia toisiaan???
Sukulaiset ilkeitä
10
1615
Vastaukset
- se harri
te olette sellaisessa sukukypsässä iässä jolloin teillä niinsanotusti "hormoonit hyrrää", niin panee epäilyttämään että josko sittenkin maataankin yhdessä. Tää maailma nyt on tämmönen että se pyörii sen yhden asian ympärillä, siitä ei vaan pääse mihinkään. Kyllä muutkin sitä ihmetteleisi jos sisarukset tossa iässä olisivat aina kuin perse ja paita. Tossa iässä kun pitäisi olla jo oma kaveri kainalossa kummallakin. Joten kumma juttu teillä. Ei kannata ihmetellä jos epäilyjä tulee. Hommatkaa nyt kiiruusti oma kulta sinne kainaloon ettei tule enempiä epäilyjä. Ja jos teillä jotain "suhetta", niin siitä tulee sitten ihan oikeasti "kusipäisiä kakaroita", jos sellaisia tulossa jonakin päivänä on. Kai ne sukulaiset sitä pelkää ja epäilevät sen takia teitin yhessä oloa. Veljen ja sisaren kuuluisi oikeasti inhota toisiaan tossa iässä, eikä kulkea kimpassa.
- marihelena
että teidän ystävyyttänne katsotaan karsaasti. Jonain päivänä käy kuitenkin niin, että jompikumpi löytää kumppanin itselleen, ja silloin suhteenne tietenkin muuttuu toisenlaiseksi.
Itselläni oli keskimmäisten lapsien ikäero vain puolitoista vuotta, ja he olivat myös kovin läheisiä toisilleen. Mutta kun alkoivat seurustella, niin välit viilenivät, luulen että oli ehkä mustasukkaisuutta kumppanien taholta.
Nyt kun aikaa on kulunut jo vuosia, ja toisella on jälkikasvua, he ovat ilmeisesti taas vähän lähempänä toisiaan.
Joten nauti veljestäsi nyt, äläkä välitä ihmisten ilkeistä puheista. - michael
Eiköhän tuo ole kateutta,monilla sisaruksilla on tuossa iässä paljon vaikeuksia.
Olen nähnyt samanlaista pikkusisko/isovelisuhdetta ja olen ihaillut sitä,mistään irstailusta siinä ei ole ollut kysymys.
Ole onnellinen että sulla on veli jota voit rakastaa,sitten kun olette omilla teillänne avioiduttuanne tulette varmasti pitämään paljon yhteyttä perheidenne välillä.- aloittaja
rohkaisevista puheista,olen entistäkin onnellisempi hyvästä velisuhteestani,aina hän on myös valmis auttamaan ja antanut minulle paljon neuvoja monissa asioissa.
- al.
aloittaja kirjoitti:
rohkaisevista puheista,olen entistäkin onnellisempi hyvästä velisuhteestani,aina hän on myös valmis auttamaan ja antanut minulle paljon neuvoja monissa asioissa.
kiitos siis teille kaikille vastannaille.
- toisinpäin
Ole onnellinen, että sinulla on terve ja lämmin suhde veljeesi. Minä jouduin vuosikaudet pelkäämään ja välttelemään omaani, etten olisi joutunut raiskatuksi.
Ole onnellinen, että sukulaisesi välittävät. Minä odotin ja toivoin vuosikaudet, että edes joku huomaisi ja puuttuisi ja pelastaisi minut. - silmääni
tässä saunan jälkeen konetta räplätessäni.
Olen 16v tyttö,veljeni pian 18,tulimme juuri saunasta,en ymmärrä ihmisten ahdasmielisyyttä sisko/veli suhteessa.
Nautimme todella suuresti taas yhdessä saunomisesta,voi käydä pitkälleen eikä tarvitse pelätä veljen päällekäymistä,voi saada rentouttavaa hierontaa selkään puolin ja toisin.
Suhteemme muutenkin hieno,voimme kertoa toisillemme kaikki murheet,olen onnellinen hienosta veljestäni.- Opeäiti
On ehkä uskaliasta saunoa enää yhdessä tuossa iässä. Tuskin Te mitään luvatonta tekisitte, vaikutatte järkeviltä nuorilta, mutta jos pahat kielet sukurutsauksesta lähtee liikenteeseen, niin niille ei mahda mitään, joten kannattee olla varovainen, ettei tule pidemmän ajan painajaisia.
Pitäkää hyvää sisarussuhdetta muuten yllä, se on todella hieno asia. Tietää, kuka kuuntelee ja keneltä saa tarvittaessa apua. Hyvää jatkoa molemmille! - sinulle ja veljellesi
Opeäiti kirjoitti:
On ehkä uskaliasta saunoa enää yhdessä tuossa iässä. Tuskin Te mitään luvatonta tekisitte, vaikutatte järkeviltä nuorilta, mutta jos pahat kielet sukurutsauksesta lähtee liikenteeseen, niin niille ei mahda mitään, joten kannattee olla varovainen, ettei tule pidemmän ajan painajaisia.
Pitäkää hyvää sisarussuhdetta muuten yllä, se on todella hieno asia. Tietää, kuka kuuntelee ja keneltä saa tarvittaessa apua. Hyvää jatkoa molemmille!todella hienoa, että teillä on lämpimät ja välittävät välit toisiinne. Saatte toisistanne myöhemminkin iloa ja onpa varmasti ihminen joka tukee ja ymmärtää. Älkää välittäkö juorukelloista, he ovat vain kateellisia teille.
- tässä me
sinulle ja veljellesi kirjoitti:
todella hienoa, että teillä on lämpimät ja välittävät välit toisiinne. Saatte toisistanne myöhemminkin iloa ja onpa varmasti ihminen joka tukee ja ymmärtää. Älkää välittäkö juorukelloista, he ovat vain kateellisia teille.
vietämme veljeni kanssa vappua yhdessä,on kiva fiilis,vappua teillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929