King Diamondin uusi levy?

Koskahan se King Diamondin 6 CD:n boxi ilmestyy? olen nyt innoissani katsellut musiikkivideota "Basketball", jossa King Diamond pelaa koripalloa ja laulaa "basketball, basketball, we are playing basketball..." (mulla on lyriikoiden julkaisuun Kingin henkilökohtainen lupa... :)

Odotan myös innolla sitä sinkkua, jonka King teki Britneyn kanssa...vuosituhannen duetto.

Niin, siitä "Curling" biisistä...se tosiaan tulee Suomen versioon. Voisin laittaa lyriikat:
Curling curling we are playing curling
Curling is a funny hobby
I play curling almost every week
Curling curling the best hobby in the world.

Ai niin, ekan levyn kohdalla biisilista näyttää tältä, saa nähdä mitä viiteen muuhun laitetaan...
1. Ice hockey (4:20)
2. Soccer (4:05)
3. Football (4:33)
4. Volleyball (4:11)
5. Basketball (3:44)
6. Darts (2:23)
7. Ice skating (6:09)
8. Long Jump (7:33)
9. 100 m (0:30)
10. Marathon (39:33)

erityisen ylpeä King oli tuosta vikasta biisistä, joka on melkein 40 minuutin pituinen. Mutta toivotaan Kingille pitkää ikää ja hyviä urheilusuorituksia! :)

28

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slice

...ei löydä lääkärit sulle sopivaa lääkitystä! Olen pahoillani...meidän kaikkien puolesta! Hyvää kevättä!

• ..............

Laajensit sitten tätä "vitsiäsi" noilla upeilla lyriikoilla. Kyllä on hauskaa, kaikkia naurattaa.

• Mölööö!

Hölöö?

• Todella fiksua.
        Mölööö! kirjoitti:

Hölöö?

Jopas oli fiksu viesti.

• Oli iha viksu fiesti
        Todella fiksua. kirjoitti:

Jopas oli fiksu viesti.

No oliha se!

• !!!!
        Oli iha viksu fiesti kirjoitti:

No oliha se!

Olioli!

• Rausku

Öh. Ihan hauska juttu...mutta miksi juuri King Diamond? Onko se jotenkin urheiluhenkinen yhtye? Vai mikä tuon vitsin lopullinen pointti on? Ehkä häneltä on ilmestynyt jokin Running-niminen kappale joskus? (Eli ehkä paremman urheilulevyn tekisi Running Wild...)

• King-fani

Voisit UnOpened82 lopettaa jo King Diamondia koskevan vammailusi. Hauskaa leikkiä ehkä sinulle joo, mutta me jotka oikeasti arvostamme Kingin musiikkia, ei moinen naurata yhtään.

• Arvostan Kingin musiikkia toki. Varsinkin biisit "Up from the Bed" ja "The Graveyard" ovat kovia. Lisäksi "Them" on viiden tähden albumi.

Laitan tosta Kingin uudesta levystä enemmän tietoa kohta. Häneltähän ilmestyy kohta dokumentti-DVD:kin, jossa mm. minä ja kaverini olemme Kingin kanssa ja hän sanoo "These two boys are my fans!".

• Rausku
        UnOpened82 kirjoitti:

Arvostan Kingin musiikkia toki. Varsinkin biisit "Up from the Bed" ja "The Graveyard" ovat kovia. Lisäksi "Them" on viiden tähden albumi.

Laitan tosta Kingin uudesta levystä enemmän tietoa kohta. Häneltähän ilmestyy kohta dokumentti-DVD:kin, jossa mm. minä ja kaverini olemme Kingin kanssa ja hän sanoo "These two boys are my fans!".

Ahaa. Nyt ymmärrän jo paremmin. Kirjoituksesi ovat eräänlainen tribuutti Kingille, tarina hiljalleen järkensä menettävästä fanista.

• ................
        Rausku kirjoitti:

Ahaa. Nyt ymmärrän jo paremmin. Kirjoituksesi ovat eräänlainen tribuutti Kingille, tarina hiljalleen järkensä menettävästä fanista.

.,,,,,,,,,,,,,,

• .......
        Rausku kirjoitti:

Aha.

• Phofopywihif
        ................ kirjoitti:

.,,,,,,,,,,,,,,

Oliko jotain asiaakin?

• Uhhuhuh

Where is teh Funnay?

• Up!!

Eihän haudata tätäkään helmeä, eihän?

• ride_the_sky

hei kiitos kun nostit ylös! sain hyvät naurut tästä:)

• Joooooooopa
        ride_the_sky kirjoitti:

hei kiitos kun nostit ylös! sain hyvät naurut tästä:)

Jep.

• Ylös!

Nostetaanhan taas!

• ...taas

Eipä päästetä tätä putoamaan!

• Huhhuti huh

No huh.

• ...joo

Nostellaanhan taas.

• Huhuhh!!!

Ei ois uskonu!

• Joopa joo

Nostetaanhan.

• Jeeeeee

Hop!

• joojooo!

nostetaan kaikki! HIIIIIIIIOP!!!!!!!!!!!!

• Erotuomariston Paise

Sattans että olin pahollani nähdessäni ettet ollut saanut käsiisi ko. tuplalevyn toista osaa nimeltänsä: "An goalkeepers life". Käsittämättömän jyrkkää lyriikkaa pallon ohitsemenon aiheuttamasta tuskasta... Itkin kun viimeisen (10. : "I could have taken that") loppupuolella todettiin sen epäonistuneen. Voimia Sinulle!

• VoimiA!

VoimiA!

• ................

testi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe