Mitä tehdä,kun kaksi viikkoa eron jälkeen exäni iski parhaan ystäväni?Olimme vuoden hyvin tiiviissä suhteessa enkä nyt itse ainakaan ole toipunut.Tuntuu,kuin ex olisi koko ajan vain halunnut seurustella parhaan ystäväni kanssa eikä minun,niin nopeasti tuo uusi suhde alkoi.En tahtoisi rikkoa välejäni heidän kanssaan mutta en vain kestä nähdä heitä yhdessä.Mitä teen että selviäisin tästä olosta?
Ex iski parhaan kaverin
10
2842
Vastaukset
- Maija K
Ongelma on YKSIN sinun ei heidän. Olisit iloinen heidän puolestaan!
- Kärmestys
Taidat itse pokailla ystäviesi miehiä, kun neuvot on tuollaisia.
- todella ystävyyden arvoinen
jos paras kaverini alkaisi seurustella exäni kanssa, varsinkin noin pian eron jälkeen, lemppaisin sen heti! ei ystävät tee noin! ystävän tunteet menee tuollaisessa asiassa oman kiiman edelle!
- Ystävä
Et voi tietää millainen heidän suhteensa on. Saattaa toki olla, että exäsi on ehtinyt käydä eroa läpi osittain jo ollessanne yhdessä, tai pystyy käsittelemään sitä nyt, vaikka jo seurustelee. Saattaa myös olla asiat niin huonosti, kuten usein on, että exäsi ei halua olla yksin, ja löysi ystävästäsi ylimenosuhteen.
Oli miten oli, niin sinun ylipääsemistä helpottaa muihin asioihin keskittyminen! Älä murehdi heidän juttuaan, koska uskoisin että jos exä kerran vuoden sinun kanssasi oli, niin kyllä hän silloin halusikin olla juuri sinun kanssasi. Ja jos ei olisi halunnutkaan, niin se ei tarkoita sitä, että sinä olisit huono nainen. Ette vain olleet sopiva pari.
Pää pystyyn ja älä vaivu itsesääliin! Sinä käyt läpi eroa niin kauan kuin itsestä siltä tuntuu, mutta pidä asenne sellaisena, että suunta on eteenpäin. Harrasta, vietä aikaa muiden kavereiden kanssa, tee töitä, sisusta... Kevät on tulollaan!
Aikoinaan, jo vuosia sitten, itse löysin ensisen kihlattuni seuraavana päivänä erosta sänkytouhuista hyvän ystävättäreni kanssa... Auts. No, se juttu kesti kaksi viikkoa. Jälkikäteen ajateltuna minä olinkin sille miehelle liian hyvä. ;) - Kata
Ei mitenkään mukavasti tehty kaverilta alkaa seurustella exäxi kanssa, jos kerta et ole vielä itse erosta yli päässyt. Itse varmasti en vähään aikaan kaveriinikaan pitäisi yhteyttä.
- salaatti
Mulla oli sellainen ystävä, joka pokasi kavereiden ex:ä eikä aina tarvinnut olla ihan ex:än vielä. Mä itse katkaisin häneen välit toisen kerran jälkeen, koska en osaa pitää sellaista ihmistä oikein ystävänä. Ystävän pitäisi olla lojaali sua kohtaan eikä loukata sua, mä en ainakaan luottaisi häneen yhtään. Eri asia on sitten jos kyse on elämän suuresta rakkaudesta, sille ja sen vetovoimalle ei voi mitään, mutta uskoisin sunkin silloin vaan olevan iloinen että he ovat sen löytäneet.. Pidä hetki paussia heidän kanssa kavereeraamisessa, kyllä se sitten helpottaa. Ps. Ei Ex:llä olisi mitään kivoja ystäviä, joita sä voisit kokeilla??
- omasta kokemuksesta
on ollut vipinää jo aiemmin,ettei ollut itseasiasa eron syy?
- ruokaa
Molemmat lienevät sua kohtaan kateellisia. Syynä voivat olla jopa esim. parempi moraalinen selkäranka tai korkeampi älykkyytesi.
Suosittelen, että vaihdat vähäksi aikaa paikkakuntaa tai muuten estät kaiken informaation mitä kaksikko sinulle yrittää tarjoilla. Silloin heille tulee myös arki nopeammin vastaan.
Tsemppiä sulle,
Toinen kiusattu- Jenna.
Musta tollanen on inhottavaa.. Ihmisillä ei nykyään ole enää mitn moraalia.. Ei se sinulle oikea ystävä ole.. Ei TODELLAKAAN!!! Koita jaksella.. Aika rankkaahan tuollainen henkisesti on jos satut vielä kohtuuherkkä ihminen olemaan..
- Nouse yläpuolelle noiden
Jos katot vaikka ketjun erotaan lihomisen takia ,niin näet kuinka on vahvat joidenkin tunteet.
On ikävä ,jos vaikka menee sormi sirkkeliin ja etusormi vielä,niin saa lähtee kiitään kun on
ihan terveitäkin jäljellä
Metsuri Kuusamosta.
Voimaa sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213