Riipputissit

tätä samaa

Mua itseäni ihmetyttää kun täällä ja monella muullakin palstalla naiset kyselee että pitääkö olla isot vai pienet tissit. Sen verran mitä minä olen 25-vuoden aikana tissejä nähnyt niin kokoon katsomatta ne ovat kivannäköisiä. PAITSI riipputissit. Olivatpa ne pienet tai isot, ne eivät ole kauniit.

Ja sehän tässä masentaa, että joku nätit b-kupin tissit omaava täällä utelee että pitäiskö olla isommat...haluaisitko vaihtaa roikkuviin ajokoiran korviin, pannulappuihin tai lettuihin, tai miksi niitä rakkaita lapsia nyt kutsutaankaan?? Ja minä sentään olen suhteellisen nuori nainen, ja aina nämä ovat olleet laskusuhdanteessa kuin vanhan mummon tissit.

Niin, olkaa naiset onnellisia näteistä tisseistä olivatpa ne isot tai pienet. Ja kunhan ovat terveet, ja terhakat :)

44

8871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttaa meihin

      kaikkiin.
      Ennemmin tai myöhemmin.

    • sisko

      Heh mullakin riipputissit ja kaiken lisäks eriparia. Siis b-kupin rinnat mut.. ainoastaan jossain asennossa näyttää hyvältä ja jos on vielä vähän kylmä niin nännit näpöttää.

      Muista joskus 12-13-vuotiaana "hypin" silleen kun yritin saada niitä isommiks, noh nyt kärsitään kun varmasti sidekudos revähtänyt tms.

      • lapsuuden tuhot

        "Muista joskus 12-13-vuotiaana "hypin" silleen kun yritin saada niitä isommiks, noh nyt kärsitään kun varmasti sidekudos revähtänyt tms."

        Ei ole todellista. Miksi? MIKSI? Mitä oikein ajattelit? Olisit vain laittanut liiveihin talouspaperia niin kuin muutkin tytöt.


      • sisko
        lapsuuden tuhot kirjoitti:

        "Muista joskus 12-13-vuotiaana "hypin" silleen kun yritin saada niitä isommiks, noh nyt kärsitään kun varmasti sidekudos revähtänyt tms."

        Ei ole todellista. Miksi? MIKSI? Mitä oikein ajattelit? Olisit vain laittanut liiveihin talouspaperia niin kuin muutkin tytöt.

        No nii-i! ei kato lanttu leikkaa aina. hah no tässä nyt kärsitään.


    • Nimetön

      naiset. olette ihania kaikki, oli rinta varustus sitten a tai d .oln avioliiton vanki. ilman seksiä.haaveilen reiluista naisista joilla terveet mielipiteet ja halut tavallisen miehen kannssa ,sexsiä ja muuta yhdessäoloa.

      • kirjoittelisit

        tuonne varattujen luusereiden osastoon, kiitos!


      • *moiskis*

        Kiitos sinulle sanoistasi. Minä elän samanlaisessa liitossa, ymmärrän mitä tarkoitat. Olkaamme naiset iloisia rinnoistamme, oli ne sitten minkälaisia tahansa. Sinulle mies44v ...toivon, että saat seksiä .. erottiikkaa .. hellyyttä.


    • älkää nyt hyvät naiset höp...

      Viimeisessä lauseessa sanot totuuden - jonka ihminen oivaltaa yleensä vasta sitten kun sen on menettänyt. Terveys on kaikista kaikkein tärkeintä! Sen tietävät kaikki joilla on epäilty rintasyöpää tai joilla on todettu rintasyöpä.

      Rintasyöpähoidot ovat tehokkaita, ja suurin osa sairastuneista paranee, kaikki kuitenkaan eivät parane. Säästävästäkin leikkauksesta jää aina arpi, ja uudelleen rakennettu rinta on aina uudelleen rakennettu, osa naisista myös edelleen menettää koko rintansa saamatta uudelleen rakennettua rintaa. Rintaproteesit ovat ihania - mutta ne ovat silti proteeseja.

      Iloitkaa jokaisena päivänä terveistä rinnoistanne. Kaikki rinnat ovat yksilöllisiä, ja riipputissit ovat ihan söpöt, kuten muutkin rinnat. Rinnoilla on funktionaalinen tehtävänsä vauvan imettämisessä - siihen ei tarvita lapsentasoisten miesten fantasiarintoja, tavallinen, pieni ja riippuva rinta toimii imettämisessä erinomaisesti!

      Tsemppiä kaikille, sairaille ja terveille, erilaisia rintoja pareittain tai yksittäin omaaville sekä rinnattomille naisille!

    • pienet ja

      nekin roikkuivat ei koko ratkaise..itsellä isohkot
      eivät roiku.

      • tai no en mä nyt oikeastaa oo ihan varman oliko ne loppupeleissä isot,pienet vai keskikokoiset kun ne tosiaan oli niin järjettömät nahkarukkaset :-( Ja muija oli alta kolmikymppinen,ei ymmärrä miten moinen voi olla mahdollista,luulis että tollasia ei saa ihan helposti aikaseksi vaikka ei ois nähnytkään liivejä kuuna kullan päivänä ja tehny 5 kersaa.


      • ne vaan on
        yrmio kirjoitti:

        tai no en mä nyt oikeastaa oo ihan varman oliko ne loppupeleissä isot,pienet vai keskikokoiset kun ne tosiaan oli niin järjettömät nahkarukkaset :-( Ja muija oli alta kolmikymppinen,ei ymmärrä miten moinen voi olla mahdollista,luulis että tollasia ei saa ihan helposti aikaseksi vaikka ei ois nähnytkään liivejä kuuna kullan päivänä ja tehny 5 kersaa.

        Kyllä rinnan muoto voi olla ihan alusta asti olla sellainen litteä rukkas-mallinen. Mulla on aina ollut roikkuvat tissit, vaikka ei ne sellaiset ihan litteät olekaan mutta tiedän naisia joilla on aina ollut.

        Suomalainen rinnanmalli ylipäätään on LEVEÄ ja LITTEÄ. Kun taas etelämmässä (euroopassa, afrikassa) on enemmän kapeita suippotissejä.


      • ne vaan on kirjoitti:

        Kyllä rinnan muoto voi olla ihan alusta asti olla sellainen litteä rukkas-mallinen. Mulla on aina ollut roikkuvat tissit, vaikka ei ne sellaiset ihan litteät olekaan mutta tiedän naisia joilla on aina ollut.

        Suomalainen rinnanmalli ylipäätään on LEVEÄ ja LITTEÄ. Kun taas etelämmässä (euroopassa, afrikassa) on enemmän kapeita suippotissejä.

        piruilen :-) Siis se muija oli ihan ok tapaus (oli muuten yh eli todennäköisesti synnyttänyt ja ehkä myös imettäny,osittain ne riipparit johtu varmaan just tosta) ja oisin mä sitä voinu paneskella useammankin kerran kuin sen yhden yön ja sitä seuraavan viikonlopun mut mul oli pre-paid littymä ja kännykkä/sim-kortti muisti ja muukin järki katos sitä seuraava viikonloppuna salaperäisesti kaisaniemen puiston pusikoihin jtn. siinäpä se juttu sit olikin kun en tienny kuin etunimen.


    • Pikku äiti

      Itselläni on kokoa 70A -rinnat. Olen imettänyt nyt 8kk. Rinnat ovat mallia kutistuneet työmiehen rukkaset.

      Se siitä terhakkuudesta :(

      Mutta vauva on terve, äiti on terve, joten terve vaan sanon teille miehille jotka vaaditte naisiltanne täydellisiä rintoja. Lasten lisäksi.

      • ....

        Itsekin olen kaksi lasta imettänyt ja ne rukkaset siis omistan minäkin ja vielä tubulaariset sellaiset. Ei ne tissit ole niin elämän ja kuoleman kysymys, mutta ainahan sitä kauniita tissejä mieluummin kullalleenkin esittelee. Olenkin menossa korjauttamaan tämän synnynnäisen vikani, mutta silikoneja en huoli, vaikka 70A kokoni onkin...Terveys tulee ekana..


      • Isukki vaan

        Sen minkä menetät rinnoissasi, voitat luonteessa. Ja sitä näköjään on;)
        Mielummin fiksu nainen riippurintoineen kuin tolvana tissibabe.


    • terhakkuus,kiinteys ja pyöreys merkkaan enemmän kuin koko.Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla,ne heiluukin ihan miten sattuu, just niinkuin vanhat kunnon nahkarukkaset :-) Hyvät tisut ei heilu muuta kuin vartavasten omin käsin heiluttamalla.

      • ja vedä

        siis todella ! kävin katsomassa Galleria-sivustoasi ja en enää yhtään ihmettele tuota järjen köyhyyttäsi ...


      • ....

        Sä et sitte tee lapsia naisesi kanssa koskaan, vai??Mikä on kyllä hyväkin asia...


      • ei jeesustelua

        Ainakin sä olet rehellinen.

        Ei mun roikkutissit vielä ole erotiikkaa ikinä tappaneet, sen voi kyllä sanoa että onneksi miehiäkin on niiiiiin erilaisia.

        Mutta ei nää tissit kyllä sanalla sanoan mitenkään eroottisetkaan oo. Ainakaan musta, miehen mielipidettä en oo kysynyt.


      • .... kirjoitti:

        Sä et sitte tee lapsia naisesi kanssa koskaan, vai??Mikä on kyllä hyväkin asia...

        nuolaise ennekuin tipahtaa,koska mun mielestä ihminen ei oo suorittanu ainutta oikeaa elämäntehtäväänsä / tarkoitustaan jos ei lisäänny niin mä ajattelin jossain vaiheessa ettiä jonku naisen ja ampua ns. yllätyskoppurat (tai niin monet monta niitä nyt sattuu tarvitteen) ja alkaa sen jälkeen ns. vkl-isiksi.Silleen ei tarvi huolehtia rippu tisseistä eikä muustakaan vastaavasta skyggebööstä ja saa silti elämälleen / työssäkäymiselle jonkinlaisen oikean tarkoituksen,eiks oo briljantti idea :-)


      • .... kirjoitti:

        Sä et sitte tee lapsia naisesi kanssa koskaan, vai??Mikä on kyllä hyväkin asia...

        on kerrottu tosstän asian suhteen on kerrottu tossa alemmassa viestissä.


      • ei jeesustelua kirjoitti:

        Ainakin sä olet rehellinen.

        Ei mun roikkutissit vielä ole erotiikkaa ikinä tappaneet, sen voi kyllä sanoa että onneksi miehiäkin on niiiiiin erilaisia.

        Mutta ei nää tissit kyllä sanalla sanoan mitenkään eroottisetkaan oo. Ainakaan musta, miehen mielipidettä en oo kysynyt.

        ei ne nyt mitään tapa,kunhan vittuilin :-) Mut tosihan se on et kiinteät pystyt tisut on kauniimmat mut kukapa tässä maailmassa sais muutenkaan kaiken mitä toivoo / haluaa.


      • tejon

        Ajattelin, että on parempi kuulla raaka totuus suoraan, vaikka se saattaakin sattua:
        Kyllä ne bosat kaikilla naisilla roikkuu ennemmin tai myöhemmin..ei siihen poikasten käsiä heilauttelemaan tarvita.

        Pahimpia erotiikan tappajia on lähinnä tuollainen sielunmaailma ja ajattelutapa, josko tämä nyt reipas provo taas olikin...

        t. terhakkaat-tulevaisuuden-ketunnokat;)


      • danina
        yrmio kirjoitti:

        on kerrottu tosstän asian suhteen on kerrottu tossa alemmassa viestissä.

        isukki! Varmasti kaikki naiset tappelee sun geeneistä! Mä voin sulle pyöräyttää vaikka viis mukulaa.


      • danina kirjoitti:

        isukki! Varmasti kaikki naiset tappelee sun geeneistä! Mä voin sulle pyöräyttää vaikka viis mukulaa.

        kuuluukin että se tulee täytenä yllärinä :-) Pikkasen rapistellaan karkkipaperia siellä alapäässä ja sanotaan 'et kyllä kyllä kulta,kortsuja löytyy kohta 2 päällekkäin' ja samantien pisto ilman nostoa ,karjaisu ja huokaisu :-)


    • <N>

      Niin onneksi makuja on monia. Minulla on isot rinnat ja ne ovat roikkuneet "aina". Kasvoivat aikanaan sellaisella vauhdilla, et mitään ei mahtanut. No ainakaan ei kukaan ole kehdannut päin naamaa sanoa rintojani rumiksi. Ja vaikka rintani eivät ongelma minulle olekkaan, voisivat nuo olla ainakin kokoa pienemmät. Vois vaikka päästä niistä vähistäkin selkä vaivoista siinä samalla.

      • totuudesta...

        Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla"

        No kiva tietää.
        Olen rakastunut pitkästä aikaa mutta, nyt kun luin tuon Yrmiön kommenttin riippu-tisseistä niin,en aio lähteä Kuusamoon tapamaan mun uutta ihastusta,koska nyt oikeasti pelkään ja mua nyt jo hävettää jos se näkee mun tissit sitten kun joudun riisua ...
        Mulla on koko c75 ja ne roikkuu,mä lopetan tän takia nyt tämän suhteen..
        Me ei olla rakasteltu vielä mutta,nyt mä en uskalla mennä enää miehen luokse koska tiedän että päädymme sänkyyn,meillä on valtavaa vetovoimaa mutta,en aiokaan lähteä pistän suhteen kyllä poikki,koska mä en halua tuottaa miehelle pettymystä..!!!! :'(
        Olen muuten ihan sievä ja söpö nainen saan aina kuulla toisilta,mutta noi tissit roikkuu...
        Mitä se mies mahatais alatella jos se huomaa miltä ne mun rinnat näyttää sitten kun otan rintaliivit pois..??? :'(
        en mene enää.. en...en kehtaa,en halua tuottaa miehelle pettymystä..

        Ei millään pahalla mutta,kiitos tosta 'totuuden' kommentista Yrmiö..

        Itsekin olen ajatellut samaa mutta,pidin itseäni hulluna 'ettei rinnat ole miehelle tärkeintä" olkoot minkälaiset dumbo elefantin korvat tahansa.. ja joopa joo.. en usko tota enää,oli kiva lukea jonkun miehen "wake up call' kommentti..
        jotten vain olisi mennyt ja möhlänyt...kun mies luulee, että mulla on niin kauniit rinnat niin, ne näyttääkin kamalan kauniilta kun rintsikat on vielä päällä.. ( joo ne rintaliivit tekee ne rinnat hyvännäköiseksi ulkopuolelta mutta,kun riisun ne.....


      • pitäiskö olla onneton?
        totuudesta... kirjoitti:

        Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla"

        No kiva tietää.
        Olen rakastunut pitkästä aikaa mutta, nyt kun luin tuon Yrmiön kommenttin riippu-tisseistä niin,en aio lähteä Kuusamoon tapamaan mun uutta ihastusta,koska nyt oikeasti pelkään ja mua nyt jo hävettää jos se näkee mun tissit sitten kun joudun riisua ...
        Mulla on koko c75 ja ne roikkuu,mä lopetan tän takia nyt tämän suhteen..
        Me ei olla rakasteltu vielä mutta,nyt mä en uskalla mennä enää miehen luokse koska tiedän että päädymme sänkyyn,meillä on valtavaa vetovoimaa mutta,en aiokaan lähteä pistän suhteen kyllä poikki,koska mä en halua tuottaa miehelle pettymystä..!!!! :'(
        Olen muuten ihan sievä ja söpö nainen saan aina kuulla toisilta,mutta noi tissit roikkuu...
        Mitä se mies mahatais alatella jos se huomaa miltä ne mun rinnat näyttää sitten kun otan rintaliivit pois..??? :'(
        en mene enää.. en...en kehtaa,en halua tuottaa miehelle pettymystä..

        Ei millään pahalla mutta,kiitos tosta 'totuuden' kommentista Yrmiö..

        Itsekin olen ajatellut samaa mutta,pidin itseäni hulluna 'ettei rinnat ole miehelle tärkeintä" olkoot minkälaiset dumbo elefantin korvat tahansa.. ja joopa joo.. en usko tota enää,oli kiva lukea jonkun miehen "wake up call' kommentti..
        jotten vain olisi mennyt ja möhlänyt...kun mies luulee, että mulla on niin kauniit rinnat niin, ne näyttääkin kamalan kauniilta kun rintsikat on vielä päällä.. ( joo ne rintaliivit tekee ne rinnat hyvännäköiseksi ulkopuolelta mutta,kun riisun ne.....

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, myös Yrmiolla. Sinun ei tarvitse jättää elämääsi elämättä hänen takiaan. Se mies jota menet tapaamaan ei ole Yrmio(?). :)
        Jos et kelpaa sille miehelle sellaisena kuin olet niin ei voi mitään. Mutta et voi tietää ellet kokeile. Siis rohkeasti vaan tapaamaan sitä miestä!

        t.toinen riippurintainen


      • pitäiskö olla onneton?
        pitäiskö olla onneton? kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, myös Yrmiolla. Sinun ei tarvitse jättää elämääsi elämättä hänen takiaan. Se mies jota menet tapaamaan ei ole Yrmio(?). :)
        Jos et kelpaa sille miehelle sellaisena kuin olet niin ei voi mitään. Mutta et voi tietää ellet kokeile. Siis rohkeasti vaan tapaamaan sitä miestä!

        t.toinen riippurintainen

        "Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla"

        Tämän sanoja ei tiedäkään erotiikasta mitään. ;)


      • mutta mutta..
        pitäiskö olla onneton? kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, myös Yrmiolla. Sinun ei tarvitse jättää elämääsi elämättä hänen takiaan. Se mies jota menet tapaamaan ei ole Yrmio(?). :)
        Jos et kelpaa sille miehelle sellaisena kuin olet niin ei voi mitään. Mutta et voi tietää ellet kokeile. Siis rohkeasti vaan tapaamaan sitä miestä!

        t.toinen riippurintainen

        kiitos kannustuksesta mutta, mä todella en enää kehtaa mennä .. :'(
        sehän pettyy kun näkee mun tissit kun luulee että oon niin makean näköinen jos mulla on sellainen kireä pitkähiha t-paita päällä tai muuta vastaavaa,joo on upea näky mutta, sitten kun otan ne liivit pois niin ...ja jos mä makaan selällä niin ne valuu kainaloon! ja rintojen ihokin on löystynyt ja mulla on tehty ennenvanhaan rinta-leikkaus ne on tehty pienemmäksi kun ennen mulla oli koko 75 d siis arpiakin löytyy ...
        mä en mene enää...kenenkään miehen kanssa..ikinä..

        no words..


      • pitäiskö olla onneton?
        mutta mutta.. kirjoitti:

        kiitos kannustuksesta mutta, mä todella en enää kehtaa mennä .. :'(
        sehän pettyy kun näkee mun tissit kun luulee että oon niin makean näköinen jos mulla on sellainen kireä pitkähiha t-paita päällä tai muuta vastaavaa,joo on upea näky mutta, sitten kun otan ne liivit pois niin ...ja jos mä makaan selällä niin ne valuu kainaloon! ja rintojen ihokin on löystynyt ja mulla on tehty ennenvanhaan rinta-leikkaus ne on tehty pienemmäksi kun ennen mulla oli koko 75 d siis arpiakin löytyy ...
        mä en mene enää...kenenkään miehen kanssa..ikinä..

        no words..

        Nyt nainen ryhdistäydy!!! Sä KEHTAAT MENNÄ JA SUN PITÄÄ MENNÄ! Mee MAKAAMAAN sen äijän naaman päälle jos sanoo jotain poikkipuolista susta!
        Miehet tietää että rintaliivat nostaa ja muotoilee tissejä! Ei kukaan mies ajattele että rinnat on just sellaiset kovat pallot kuin mitkä liivit saa aikaan!!! Nyt herätys, muru!!!

        Mullakin on löysää ihoa tisseissä, silti mies on hulluna minuun! Kaikki miehet ovat olleet joiden kanssa olen petipuuhissa ollut!
        Mies rakastaa itsevarmaa naista...naista, joka luottaa itseensä...usko pois. Ja olet terve sentään! Sulla ei ole mitään rintasyöpää tai mitään, toisinsanoen sussa ei ole mitään vikaa! Isot terveet rinnat...en tajua miksi se mies ei pitäisi sinusta!!

        Tsemppiä elämääsi! :)


      • totuudesta... kirjoitti:

        Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla"

        No kiva tietää.
        Olen rakastunut pitkästä aikaa mutta, nyt kun luin tuon Yrmiön kommenttin riippu-tisseistä niin,en aio lähteä Kuusamoon tapamaan mun uutta ihastusta,koska nyt oikeasti pelkään ja mua nyt jo hävettää jos se näkee mun tissit sitten kun joudun riisua ...
        Mulla on koko c75 ja ne roikkuu,mä lopetan tän takia nyt tämän suhteen..
        Me ei olla rakasteltu vielä mutta,nyt mä en uskalla mennä enää miehen luokse koska tiedän että päädymme sänkyyn,meillä on valtavaa vetovoimaa mutta,en aiokaan lähteä pistän suhteen kyllä poikki,koska mä en halua tuottaa miehelle pettymystä..!!!! :'(
        Olen muuten ihan sievä ja söpö nainen saan aina kuulla toisilta,mutta noi tissit roikkuu...
        Mitä se mies mahatais alatella jos se huomaa miltä ne mun rinnat näyttää sitten kun otan rintaliivit pois..??? :'(
        en mene enää.. en...en kehtaa,en halua tuottaa miehelle pettymystä..

        Ei millään pahalla mutta,kiitos tosta 'totuuden' kommentista Yrmiö..

        Itsekin olen ajatellut samaa mutta,pidin itseäni hulluna 'ettei rinnat ole miehelle tärkeintä" olkoot minkälaiset dumbo elefantin korvat tahansa.. ja joopa joo.. en usko tota enää,oli kiva lukea jonkun miehen "wake up call' kommentti..
        jotten vain olisi mennyt ja möhlänyt...kun mies luulee, että mulla on niin kauniit rinnat niin, ne näyttääkin kamalan kauniilta kun rintsikat on vielä päällä.. ( joo ne rintaliivit tekee ne rinnat hyvännäköiseksi ulkopuolelta mutta,kun riisun ne.....

        vaan :-) Siis kait sä vaan piruilet mun kanssa,ainakin mä oletan niin :-) Tuut kato Kuusamon sijaan Espooseen niin me voidaan tuhmailla keskenämme,sä voit pitää paidan päällä ja mä taas en luovu housuistani enkä paljasta keskinkertaisuuttani koko viikonlopun aikana,meillä ois varmasti tosi hauskaa ja toimivaa sekstailua :-) Perfect people in a prefect world harrastamassa seksiä keskenään,mikäs sen kauniimpi utopia / fantasia.


      • älä nyt ota yrmiöö tosissaan
        totuudesta... kirjoitti:

        Riipputissit on kyl yks pahimpia erotiikan tappajia mitä voi olla"

        No kiva tietää.
        Olen rakastunut pitkästä aikaa mutta, nyt kun luin tuon Yrmiön kommenttin riippu-tisseistä niin,en aio lähteä Kuusamoon tapamaan mun uutta ihastusta,koska nyt oikeasti pelkään ja mua nyt jo hävettää jos se näkee mun tissit sitten kun joudun riisua ...
        Mulla on koko c75 ja ne roikkuu,mä lopetan tän takia nyt tämän suhteen..
        Me ei olla rakasteltu vielä mutta,nyt mä en uskalla mennä enää miehen luokse koska tiedän että päädymme sänkyyn,meillä on valtavaa vetovoimaa mutta,en aiokaan lähteä pistän suhteen kyllä poikki,koska mä en halua tuottaa miehelle pettymystä..!!!! :'(
        Olen muuten ihan sievä ja söpö nainen saan aina kuulla toisilta,mutta noi tissit roikkuu...
        Mitä se mies mahatais alatella jos se huomaa miltä ne mun rinnat näyttää sitten kun otan rintaliivit pois..??? :'(
        en mene enää.. en...en kehtaa,en halua tuottaa miehelle pettymystä..

        Ei millään pahalla mutta,kiitos tosta 'totuuden' kommentista Yrmiö..

        Itsekin olen ajatellut samaa mutta,pidin itseäni hulluna 'ettei rinnat ole miehelle tärkeintä" olkoot minkälaiset dumbo elefantin korvat tahansa.. ja joopa joo.. en usko tota enää,oli kiva lukea jonkun miehen "wake up call' kommentti..
        jotten vain olisi mennyt ja möhlänyt...kun mies luulee, että mulla on niin kauniit rinnat niin, ne näyttääkin kamalan kauniilta kun rintsikat on vielä päällä.. ( joo ne rintaliivit tekee ne rinnat hyvännäköiseksi ulkopuolelta mutta,kun riisun ne.....

        Täällä on kanssa yks riippari, koko D ja roikkuuhan noi. Eikä ole haitannut menoo.
        Taitavat olla muutenkin vähän eriparia, mokomat isot läpyskät.

        Sen kun menet tapaamaan sitä miestä, ei rinnat suhdetta kaada jos se on alkamassa :)


      • hankkijan liivit hakusessa

        Sano muuta. Mun vetimistä olis saanu varmaan kolmet tissiparit tehtyä. En minä näitä kyllä antas pois, vaikka

        a)sopivia rintsikoita ei taho löytyä
        b)usein keskustellessa vastapuoli vilkuilee tissejä
        c)hartiajumi lähtis
        d)nämä roikkuukin

        Mää tykkään näistä, ja eipä oo kaikilla saman mallisia. Ketut siitä, mitä muut ajattelee, mä nautin täysin rinnoin :-)


    • pitäiskö olla onneton?

      Olet väärässä...rinnoissa ei ole mitään vikaa, oli ne minkä muotoiset tahansa. Yleensä miehelle ei ole väliä minkälaiset tissit naisella on KUNHAN ON TISSIT. Ja tämä on fakta. Itsellä riippurinnat, se on geeneissä. Ei voi mitään, näillä menen. Ja monet miehet pitävät.
      Eiväthän ne ole esteettisesti kauniit, mutta niissä voi olla jotain muuta, jotain parempa, kiihottavampaa. Ei kaikkia voi mitata jollain kauneus-asteikolla.

      • teorioitsija

        "Yleensä miehelle ei ole väliä minkälaiset tissit naisella on KUNHAN ON TISSIT."

        Tuskinpa vain pitää paikkaansa. Miesporukassa riipputissit saavat aina osakseen halventavia kommentteja. Suurin osa miehistä on kuitenkin sen verran kohteliaita, ettei ala toisen tissejä haukkumaan.

        Ja itselleni tissien muodolla ja koolla ei ole väliä. Toisaalta kyse ei ole "kunhan on tissit"-ajattelustakaan. Sydämeni valitussa muut asiat sattuvat ajamaan niin merkityksettömän asian kuin tissien edelle. Ihmetellä täytyy miehiä, jotka hylkäävät puolisonsa rinnanpoiston jälkeen...


      • oman elämänsä hän-mies

        Edellinen vastaaja jauhoi joutavaa paskaa. Riipputissien haukkumien kertoo enemmän siitä, kuinka hyvin haukkujat ovat omaksuneet kasvukulttuurinsa implisiittiset ihanteet ja tabut, ja vähemmän siitä, mistä he itse saattaisivat pitää. Henkilökohtaisesti pidän riippurinnoista - mielummin isoista, mutta ennenkaikkea riippuvista. Kunhan eivät ole mitkään kivikovat pallot. Miksikö? Mistä helvetistä minä sen tiedän. Pehmeät riippuvat rinnat ovat minulle turn on. Ainoa ongelma, joka asiaan sisältyy, on se, että riippurinnoilla varustettu nainen ei yleensä tajua, kuinka seksikäs on, eikä usko muutoin kuin ajan kanssa että todella pidän hänen rinnoistaan...


      • Riipparifani
        oman elämänsä hän-mies kirjoitti:

        Edellinen vastaaja jauhoi joutavaa paskaa. Riipputissien haukkumien kertoo enemmän siitä, kuinka hyvin haukkujat ovat omaksuneet kasvukulttuurinsa implisiittiset ihanteet ja tabut, ja vähemmän siitä, mistä he itse saattaisivat pitää. Henkilökohtaisesti pidän riippurinnoista - mielummin isoista, mutta ennenkaikkea riippuvista. Kunhan eivät ole mitkään kivikovat pallot. Miksikö? Mistä helvetistä minä sen tiedän. Pehmeät riippuvat rinnat ovat minulle turn on. Ainoa ongelma, joka asiaan sisältyy, on se, että riippurinnoilla varustettu nainen ei yleensä tajua, kuinka seksikäs on, eikä usko muutoin kuin ajan kanssa että todella pidän hänen rinnoistaan...

        Enpä olisi itse osannut tiivistää tuota asiaa näin hyvin..

        Itse siis samoilla linjoilla hyvin voimakkaasti, eli riipputissit on sellainen fantasia, josta näen märkiä unia. En kuitenkaan ole mikään poikanen enää (32v), joten ei ole mikään murkkuiän fetissi, vaan ihan pysyvä, aikuisiän fantasia. Kunhan vaan saisin jonkun tällaiset rinnat omaavan naisen ymmärtämään, että sellaiset saa tämän miehen villiksi, niin avot.. =)


    • mielestä

      jotkut epäkypsät naisen alut kyselee täällä millaisia niiden tulis olla. Vastaus: ole oma itsesi. Nainen on kokonaisuus eikä mikään yksi ruumiinosa. Älkää tytöt esineellistäkö itseänne. Riittää kun löytyy tyhmiä "miehiä" maailmassa toimimaan niin.

    • kuules

      Ihmisiä kun on niin erilaisia, niin on myös mieleipiteitä ja mieltymyksiä.

      Itse olen suorastaan rakastunut riipputisseihin!
      Mitä riipummat, sitä kiihottavammat. Tietenkin sillä edellytyksellä, että ne ovat myös kohtuullisen kokoiset, esim D:t.

      Että miksikö. Perustelen tätä mieltymystäni itselleni sillä, että kiinteät, juostessa paikallaan pysyvä tissit on kun silikonitissit. Ja silikoni tissejä en laske edes tisseiksi.

      Aidot, isot riipputissit saa tämän miehen villiksi. Ne ovat pehmeät ja niiden kanssa voi puuhailla kaikkea, vain mielikuvitus rajana.

      Että sillälailla. Ja kaikki riipputissien omistajat, ketkä tuntevat saavansa liian vähän huomiota rinnoilleen, niin täällä on apu.. ;-)

    • rinnoista vielä

      Miettikäähän Yrmiot ja muut poitsut vaikka omia pallejanne.Miten täydelliset ne nyt sitten ovat?
      Yhtä lailla me naiset nauretaan lerppapalleille kuin te miehet riippareille... että se siitä, katsotaanpa sinne peiliin ennenkuin aletaan vaatia toiselta täydellisyyttä.

    • Anonyymi

      Saila on riipputitsu

    • Anonyymi

      näinhän se on juu. ei se koko vaan terhakkuus.

    • Anonyymi

      Pienet ja nätit on parhaat. Isotkin on hyvät, mutta varsinkin vanhemmalla iällä näyttää tosi rumilta kun riippuvat mahassa asti :(

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe