Miettikää tarkkaan!

Vai mietittekö?

Oli ihan pakko pistää teille tatuoinnin ottajille vähän mietittävää, noista kaikenmaailman koukeroista. Olettko tulleet ikinä ajatelleeksi että ne eivät ole ehkä trndikkäitä ja hienoja enää 20v kuluttua, miettikää nyt vaikka mummonne tapetteja, ollu tosi trendikkäitä ja hienoja joskus 70-luvulla, mutta taisivat jäädä muodista jo 80-luvulla ja te pölhöt maalatte ne pysyvästi omaan nahkaanne :)))) voi teitä. Napakoru on ajaton ja seksikäs ottakaa ennemmin sellainen. Niin ja kielikorusta vielä sen verra että eikö teille ole opetettu että syödään suu tyhjäksi ennekuin se avataan, kielilävistyksen on sika rumia, onnittelut vaan kaikille sellaisenkin ottaneilla. PS. Muoti ja Trendit on hanurista, luottakaa itseenne, älkää olko teknotuotteita..

19

2540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutu

      Onko noin paha neulakammo?

      • todistelua

        Niinpä. Sitähän se on suunnattoman rohkeuden osoitus ja itsetunnoltaan vahvojen persoonien juttuja ei tällaisille hiirulaisille kuin minä.. Anteeks vaan kauheesti jos kerron nyt totuuden tatoinnin ottajan perusluonteesta: etsii omaa paikkaansa, eikä tietoa omasta identiteetistä, yrittää todistella olevansa jotain erityistä ja luulee et se tulee sen tatuoinnin mukana ja sit kun olo ei tullukkaan yhtään itsevarmemmaksi eikä sen enempää yliihmiseksi muuttunutkaan niin sitten otetaan toinen tatuointi, no ehkä kolmaskerta toden sanoo:)) Oletteko te kuulleet ikinä puhuttavan Trendipelleistä???!!! Miten ihmeessä se liittyy tähän asiaann :)) ???


      • hhhshshahhahahahh
        todistelua kirjoitti:

        Niinpä. Sitähän se on suunnattoman rohkeuden osoitus ja itsetunnoltaan vahvojen persoonien juttuja ei tällaisille hiirulaisille kuin minä.. Anteeks vaan kauheesti jos kerron nyt totuuden tatoinnin ottajan perusluonteesta: etsii omaa paikkaansa, eikä tietoa omasta identiteetistä, yrittää todistella olevansa jotain erityistä ja luulee et se tulee sen tatuoinnin mukana ja sit kun olo ei tullukkaan yhtään itsevarmemmaksi eikä sen enempää yliihmiseksi muuttunutkaan niin sitten otetaan toinen tatuointi, no ehkä kolmaskerta toden sanoo:)) Oletteko te kuulleet ikinä puhuttavan Trendipelleistä???!!! Miten ihmeessä se liittyy tähän asiaann :)) ???

        no johan on...Ei voi muuta kuin nauraa sinulle ja jutuillesi!


      • Tutu
        todistelua kirjoitti:

        Niinpä. Sitähän se on suunnattoman rohkeuden osoitus ja itsetunnoltaan vahvojen persoonien juttuja ei tällaisille hiirulaisille kuin minä.. Anteeks vaan kauheesti jos kerron nyt totuuden tatoinnin ottajan perusluonteesta: etsii omaa paikkaansa, eikä tietoa omasta identiteetistä, yrittää todistella olevansa jotain erityistä ja luulee et se tulee sen tatuoinnin mukana ja sit kun olo ei tullukkaan yhtään itsevarmemmaksi eikä sen enempää yliihmiseksi muuttunutkaan niin sitten otetaan toinen tatuointi, no ehkä kolmaskerta toden sanoo:)) Oletteko te kuulleet ikinä puhuttavan Trendipelleistä???!!! Miten ihmeessä se liittyy tähän asiaann :)) ???

        Voisitko kertoa jotain omasta luonteestasi,sille on tainnut tapahtua jotain käsittämätöntä.Otan osaa.


      • ViBES
        todistelua kirjoitti:

        Niinpä. Sitähän se on suunnattoman rohkeuden osoitus ja itsetunnoltaan vahvojen persoonien juttuja ei tällaisille hiirulaisille kuin minä.. Anteeks vaan kauheesti jos kerron nyt totuuden tatoinnin ottajan perusluonteesta: etsii omaa paikkaansa, eikä tietoa omasta identiteetistä, yrittää todistella olevansa jotain erityistä ja luulee et se tulee sen tatuoinnin mukana ja sit kun olo ei tullukkaan yhtään itsevarmemmaksi eikä sen enempää yliihmiseksi muuttunutkaan niin sitten otetaan toinen tatuointi, no ehkä kolmaskerta toden sanoo:)) Oletteko te kuulleet ikinä puhuttavan Trendipelleistä???!!! Miten ihmeessä se liittyy tähän asiaann :)) ???

        Mä oon ainakin ihan älytön übermensch:D Toiset tykkää siitä ku on Juhani Palmua seinillä, mulla on Juha Mustosta iholla.


      • Naine24
        todistelua kirjoitti:

        Niinpä. Sitähän se on suunnattoman rohkeuden osoitus ja itsetunnoltaan vahvojen persoonien juttuja ei tällaisille hiirulaisille kuin minä.. Anteeks vaan kauheesti jos kerron nyt totuuden tatoinnin ottajan perusluonteesta: etsii omaa paikkaansa, eikä tietoa omasta identiteetistä, yrittää todistella olevansa jotain erityistä ja luulee et se tulee sen tatuoinnin mukana ja sit kun olo ei tullukkaan yhtään itsevarmemmaksi eikä sen enempää yliihmiseksi muuttunutkaan niin sitten otetaan toinen tatuointi, no ehkä kolmaskerta toden sanoo:)) Oletteko te kuulleet ikinä puhuttavan Trendipelleistä???!!! Miten ihmeessä se liittyy tähän asiaann :)) ???

        Ite otin tatuointeja muistutuksena itselleni että ”älä ikinä unohda näitä sanoja” myös elämänoppeja ja lapseni kuvan otin että voin myös vanhempana kun muisti alkaa pätkiä niin katsoa vain tatuointejani ja sitä kautta muistaa millaista elämää olen elänyt ja mitä elämänoppeja olen noudattanut :) ei siis vaikuta mitenkään itsetuntooni tai identiteettiin tms..


    • Nimismies

      Aika pelle olet.. Ei millään pahalla.

      Yhtäkään tatuointia en ole ottanut "trendikkyyden" takia. Ikävä kyllä monet ottavat. Mutta älä vain luule, että kaikki ottavat sen takia kun se on niin hienoa.

    • hemmo

      ..että palstalle ilmestyy kaltaisesi. tosiaankaan kaikki ihmiset eivät ota tatuointeja trendien takia. ja mitä tatuoinnin ottajan luonteeseen tulee niin aika monet jo paikkansa löytäneet ovat ottaneet tatuointeja kuten useat näyttelijät.. muusikot ym. joten turhaa pulinaa..

    • xxx

      mikään ei ole niin huvittavaa mutta samalla todella päähän ottavaa, kuin se että joku tulee selittämään asioista josta ei mitään itse tiedä. On meitä niin moneen junaan, että tuollaisia trendin takia tatuoinnin ottaneitakin varmasti jostakin löytyy. He ovat sitten asia erikseen ja sellaisille ihmisille minäkin nauraisin.

      Omat tatuointini eivät ole mitään mummon trendikkäitä tapetteja, vaan jokainen kuva merkitsee minulle henk.koht jotakin. Tatuoinnin ottamissyitä on varmasti yhtä paljon, kuin tatuointien ottajiakin. Jokaisella on omat syynsä. Joten sinun maailmankuvaasi laajentaakseni jokainen pölhö ei maalaa niitä nahkaansa vain trendin takia....

    • untuviCCo

      "Napakoru on ajaton ja seksikäs ottakaa ennemmin sellainen"

      Voi hyvä luoja sentään.

      Mulla on ollut 4 läväriä, kun ajattelin, että tatuointeja piisaa,
      KAIKKI KASVANEET nahasta pois.,.. Dermatologikin oli vaan sitä mieltä että "sulla on poikkeusellisen vahva tuon kaltainen, esimerkiks noita vierasesineitä hylkivä ihotyyppi"...

      ja joka toisella se on liilan reiän sisällä killumassa ja haisee metrin päähän, mädäntynyt. Onpa ajaton ja seksikäs.

    • Fredrika84

      1. Erotetaan ensiksi kaksi perusasiaa: lävistykset ja tatuoinnit- eivät mitenkään liity toisiinsa.

      2. Jotkut harvat ottavat tatuointeja hakien kunnioitusta tms. joka liittyy teinimaailmaan. Erotetaan tämä edellinen tatuoinnin ottajista jotka ottavat tatuoinnin koska se tuntuu hyvältä itsestä jne.

      Tatuoinnithan eivät ole mikään trendivillitys vaan oma tapa/elämäntapa. En sanoisi suuntausta "old school" trendikkääksi (näin esimerkiksi). Jos et ymmärrä mistä puhun kannattaa cooglettaa. Silti useat ovat vannoutuneey tähän old schooliin.

      Aloitetaan tästä.

      • aitoa totta kai

        Ei tä ollukkaan tarkoitettu ihan kaikille tatuointeja ottaneille vaan sille voisko sanoo pissis porukalle, kyllä te tiedätte, ei tartte polttaa pelihousuja heti hei.


    • Hansku83

      Taisipa tulla päivän kevennyt. Mitä ihmettä se sinua haittaa mitä lävistyksiä kenelläkin on tai millaisia kuvia kukakin nahkaansa haluaa laitettavan.
      Tatuointeja ja lävistyksiä on tietääkseeni laitettu kautta aikojen. Omat tatskani ovat suht ajattomia ja olen kyllä miettinyt miltä ne näyttävät kun olen vanha. En myöskään itse tuijottele niitä joten lienee aivan sama mitä ihossani sitten on. Onhan joillakin ihmisillä jos jonkinlaista pahan näkösitä luomea tms "ihovirhettä" ja ei se heitä häiritse joten miksi kenenkään tatuointi ketään haittaa.
      Omat kuvani olen ottanut harkiten ja tuskinpa pidän vanhana mummona lävistyksiäni. Kukin taaplaa tyylillään

    • nuunuu

      ...mun mielestä taas napakorut on aina ollu ja tulee aina olemaan totaalisen out ja törkeen näkösiä. kukin kato taaplaa tyylillään, eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia =)

    • Tatuointi kliseet

      Siinä on hyvä keskustelunaihe,ne on ehkä parempi esimerkki kun mummon tapetit!! :) Ankkurit kunniaan.. Tuota tää mun juttuni lähinnakin tarkoitti

    • .......

      Eihän tatuointeja ottamalla mikään teknotuote oo vaan just päinvastoin. Sehän tekee ittestä just ainutlaatusen ja erilaisen ku muut.
      Enkä ite ainakaan ottanu tatuointiani minkään trendikkyyden takia vaan sen takia, että se kuva on mulle tosi tärkeä ja on paljon enemmän ku vaan joku "pöhlö maalaus".
      Ja se tunne kun tietää että itessä on jotain ikuista, ainaki yhtä ikuista ku minä, sehän se vasta mahtava on.
      Miks niitä tarviskaan pois saada vaan sen takia että ne vanhenee tai ite vanhenee?

      • melkein

        joka toisella on joku tatska, joten välillä tuntuu, että ainutlaatuisempaa on se, ettei ole mitään kuvaa.

        Ei siihen, että on ainutlaatuinen, tarvita tatuointia - paitsi ehkä joidenkin omasta mielestä.


    • Antakaamuidenolla

      Kirjoitat kaiken lopuksi: "Muoti ja Trendit on hanurista, luottakaa itseenne," tämähän siis vie pohjan tuolta paatokseltasi.
      Ottakaa tatuointeja jos haluatte. Ne jotka eivät halua, eivät ota. Yksinkertaista.

    • aiheellistatietää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe