Askartelukauppaa

etsiskelevä?

löytyykö Kemistä, Torniosta tai Haaparannalta?

Entä missä Kemissä on lelukauppa kun en ole löytänyt? Markettien leluvalikoima on turhan suppea

12

3267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ollut

semmoinen muistaakseni kuin kättentaika. Arpelahan on siellä huitsin nevadassa, mutta kuulemma sieltä sai sellaista mitä ei muualta.

• minä vain

Vai arpela huitsin nevadassa, menee 15min ku ajat sinne.. Tosi korvessa, joopa joo

• se korvessa
        minä vain kirjoitti:

Vai arpela huitsin nevadassa, menee 15min ku ajat sinne.. Tosi korvessa, joopa joo

On se Arpela aika kaukana. Ei sinne ihan varttitunnissa aja ainakaan rajoitusten mukaan Torniostakaan saati täältä vielä kauempaa.

Arpela on ihan pieni kuihtuva kylä, turha siitä on loukkaantua, jos totuus sanotaan.

• kättentaika
        se korvessa kirjoitti:

On se Arpela aika kaukana. Ei sinne ihan varttitunnissa aja ainakaan rajoitusten mukaan Torniostakaan saati täältä vielä kauempaa.

Arpela on ihan pieni kuihtuva kylä, turha siitä on loukkaantua, jos totuus sanotaan.

vaikka kylä onkin kuolemassa ja ajoaika venyy puoleentuntiin, siellä ON hyvä askartelukauppa nimeltään kättentaika - etukäteen kannattaa kylläkin selvittää sen aukioloajat, kun muistaakseni ne ovat hieman kuolevalle kylälle sopivat "ei välttämättä 9-17".

• Just
        kättentaika kirjoitti:

vaikka kylä onkin kuolemassa ja ajoaika venyy puoleentuntiin, siellä ON hyvä askartelukauppa nimeltään kättentaika - etukäteen kannattaa kylläkin selvittää sen aukioloajat, kun muistaakseni ne ovat hieman kuolevalle kylälle sopivat "ei välttämättä 9-17".

Kuoleva kylä, kummasti monta taloa on sinne noussut.

• myynnissä??
        Just kirjoitti:

Kuoleva kylä, kummasti monta taloa on sinne noussut.

Kyllä tämä on vanhusten kylä, ei tänne enää nuoret rakenna. Ja nekin jotka on rakentanu varmaan muuttas pois, jos sais asunnoille ostajat.

• arpelaan
        minä vain kirjoitti:

Jaa olet tainnut käydä Arpelan askartelukaupassa ja ajanut vielä ylinopeutta (?), niin kiire on Arpelaan ollut. Ei mene Torniosta kuin 15 min. kun ajelee kesäkelillä.

• joskus tarvitsee kaikenlaista

Sitten torniossa on se löytömarket vai mikä se on siinä esson vieressä, tamppista vastapäätä, siellä on leluja, näpertelyrihkamaa ja roskakalojen pyyntilaitteita (no joo, tuli vähän rumasti sanottua, ihan kunnon perusvalikoima siellä on kaikkia noita.)

Torniossa on lisäksi lelutapuli, tosin ei niin kattava valikoima kuin rovaniemellä. Haaparannalla on Jala, kemissä ei taida kunnon liikettä olla. Askarteluun liittyy kai jotenkin sen linja-auto-aseman paikka, jotain kättentöitä ja tarpeita siellä näkyi myynnissä olevan.

• digisddggsdgsd

On hyvii

• asiakas

Omat askartelutarvikkeeni olen löytömarketista hakenut. Valikoima on parantunut rutkasti alkuajoista ja hinnat ovat olleet kohdallaan. Jos jotain ei ole ollut, sitä on myyjä pyrkinyt tilaamaan, ainoa miinus on ollut se, etti electronilla pysty maksamaan.

• Luotomäki
        asiakas kirjoitti:

Omat askartelutarvikkeeni olen löytömarketista hakenut. Valikoima on parantunut rutkasti alkuajoista ja hinnat ovat olleet kohdallaan. Jos jotain ei ole ollut, sitä on myyjä pyrkinyt tilaamaan, ainoa miinus on ollut se, etti electronilla pysty maksamaan.

Tsekkaapa nk. Löytömarket Esson takana, siinä Texin ja K-Kauppa ykkösen välissä!

Eiköhän rupee löytymään askartelutarviketta.

Löytömarket ehdottomasti halvin näistä sen tyylin shopeista paikkakunnalla. Sitten on kaikenmaailman Sinooperiä ym. hajasijoitettua kallista pikkuputiikkia.

Keskustan Tiimarissa on myös jotain pientä hilpettä, mutta ei paljon.

• mimista

Kemissä askartelutarvikkeita myy akvaariosoppi. Mutta mielestäni tiimarista ja tamppiksesta saa huomattavasti edullisemmin ja monipuolisemmin tarvikkeita!
      Jotain erikoista tarvittaessa täytyy kyllä turvautua nettikauppaan taikka Oulun Sinooperiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe