Miehen perse

Ron Moss

Kuinka yleistä on miesten peppujen katseleminen naisten keskuudessa? Ovatko miesten perseet oikeasti kauniita (edellyttäen että ne ovat tiukkoja?) Mietityttää vain miten joku voi niitä oikeasti katsella.

Suurimmalla osalla miehistä housut sitä paitsi peittävät perseen "muodot". Sitä vastoin naisille oikein valmistetaan housuja, jotka korostavat muotoja.

Että tällaista.

31

9431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvot tärkeämmät

Kyllä miehen kasvot on paljon tärkeämmät kuin mikään vartalon osa. Sitäpaitsi, harvan miehen takapuolesta mitään voi sanoa kun tuuppaavat pukeutua niin väljiin vaatteisiin. Muutenkin suomalainen mies pukeutuu niin vaatimattomasti, ihan kuin pyydelleen anteeksi olemassaoloaan. Vaatteilla on aina vain käytännöllinen funktio eikä niiden ulkonäköön juurikaan kiinnitetä huomiota. Ja en kyllä sitten kiinnitäkään.

Joskus näkee nuoria hoikkia miehiä tiukoissa matalissa farkuissa ja sellaisia on kyllä kiva katsella, etu- ja takapuolelta :)

• Anonyymi

"Muutenkin suomalainen mies pukeutuu niin vaatimattomasti, ihan kuin pyydelleen anteeksi olemassaoloaan."

Tai sitten miehillä on terve suhde olemiseen ja he ovat itsetietoisia vaikka risaisissa verkkareissa ja keskittyvät sellaisiin asioihin joilla on heille itselleen merkitystä. Itseäni ei kiinnosta hevonvittuakaan mitä minulla on päällä kunhan en haise paskalle ja asu on sään mukainen, enkä todellakaan pyytele anteeksi olemassaoloani etenkään pukeutumalla jollain tavalla joka on muille kuin itselleni pukeutumista.

Olet tulkinnut pukeutumisen merkityksen aivan päin persettä, ok, jos asialla on sinulle merkitystä etsi mies joka piittaa tästä asiasta. Mutta älä saatana tule kertomaan minulle mitä minun pukeutumiseni merkitsee luonteessa. Minä käsitän tuolla tavalla ajattelevat ihmiset idiootteina.

• Ihmettelen...

Ihmettelen kun naiset puhuu miesten pepuista. Eihän miehillä edes ole peppua. Miesten pakarat on kuivat lättänät (selkä ja perse samaa lankkua ilam muotoa) ja lantiokin on saman levyinen tai kapeampi kuin vyötärö joten edes siitä ei tule mitään efektiä.

• joitain poikkeuksia

Jep. Joitain poikkeuksia tietty näkee joissain lehdissä, että on todella muodokas treenattu pylly miehelle, siis sellainen kunnon pyörä peppu. Mutta muuten tuntuu että miesten pyllyt on vain selän jatke, jossa on ura välissä. Niin ei ne sieltä Dresmannin housujen alta paljon erotu ne pakarat.

• hehhehhheh
        joitain poikkeuksia kirjoitti:

Jep. Joitain poikkeuksia tietty näkee joissain lehdissä, että on todella muodokas treenattu pylly miehelle, siis sellainen kunnon pyörä peppu. Mutta muuten tuntuu että miesten pyllyt on vain selän jatke, jossa on ura välissä. Niin ei ne sieltä Dresmannin housujen alta paljon erotu ne pakarat.

ei pyörä peppu, vaan pyöreä peppu :)

• hullujas

puhu! Olen monta kertaa nähnyt TOSI namun näkösiä peppuja miehillä.

• Nimetön
        hehhehhheh kirjoitti:

ei pyörä peppu, vaan pyöreä peppu :)

Meilläpäin semmosta sanotaan hyppyripyllyksi. Semmosiako naiset tosiaan haluaa miehillä nähdä?? =0

• suurvisiiri

on se hirvittävä appelsiini-ihon peittämä laardiläskitankki kyttyräselän jatkeena. Tursottavat jenkkakahvat ja rellukka läskimaha rupisten riippurintojen alla. Perseestä alaspäin jatkuu muhkuraiset läskihyytelöpuikot joita jotkut kutsuvat reisiksi ja koko läskipuikko päättyy lättäjalkoihin. Nilkkoja ei suomalaisella naisella juurikan erota.

• Rouva67

Silloin tulee kiinnitettyä huomiota miehen takamukseen, jos ja kun se on erittäin hyvä, treenattu ja lihaksikas (kuten urheilijoilla). Muuten en vartavasten niitä tiiraile, eivät niin paljon kiinnosta.

• jos

persettä löytyy niin kyllä.

• katarzyna

Jep, katselen mielelläni miesten peppuja. Bi-naisena sanoisin vielä, että miehillä on yleensä paremman näköinen perse kuin naisilla. Naisilla on ihana lantion kaari, mutta miehet ovat lihaksikkaampia > hyvä pylly on timmi & kiinteä > miehen perse näyttää paremmalta. Naisen perse saakin olla vähän hyllyvä, naisessa kun kuuluukin olla rasvaa enemmän kuin miehessä.

• en..

katsele, mutta esimerkiksi tänään taisin katella vähän kun ohi meni muutama hyväperseinen kundi.:D Se riippuu niin vaatteistakin. Jos on hieman korostanut persettään,eikä oo mitkään roikkuvat lökäpökät niin kyllä sen sitten huomaa ;P jos miehet tuijottelee naisten takamuksia, niin saadaan me miestenkin peboja katella :D

• talkkarinainen

miehen peppu kiinnostaa. Sen pitää olla sopivan kapea ja pakarat koholla (siis pyöreä peppu mutta ei sivusuuntaan). Ei lauta eikä leveä. Semmosta miestä en kahta kertaa kato joka pitää niitä polvissa roikkuvia haaruksia. Tosi rumia ja hirveitä.

• tiirailija

Kyllä minäkin olen sellainen joka tiirailee miesten peppuja! Se joka sanoo että ei miehen perseessä ole mitään katseltavaa / se on vana selän jatke, niin ei ole kunnon pyllyä nähnytkään! Ja farkkujen läpi näkee ihan mainiosti minkä sorttinen bepa siellä alla on, jos on. Sellanen treenattu, sivusta päin "pyöreä", mutta kapea, on just täydellinen!!!

• enkä katsele

Kummallista, että yleensä tästä asiasta on noussut tälläinen haloo. En tunne yhtä ainoatakaan naista, joka katselisi miehen persettä sillä silmällä tai muutenkaan mielenkiinnosta. Monet muut asiat kyllä kiiinnostavat ja keräävät katseitä mutta perse..höh

• edes

koskaan kysynyt tuntemiltasi naisilta, ovatko vilkaisseet miehen pebaa? Vai oletteko niin tiukkapipoisia ettei asiasta voi edes mainita? Ja miten niin haloo? Naisten pepuista saa puhua vaikka kuinka paljon ilman ihmettelyä. Kyl kummasti piristää, jos bongaa pp:n ;)

• hemmetissä

Minä kymmenen ystävääni katsellaan ja piiiitkään. :)

• jenska.

KALU kiinnostaa enemmän.;)

• vato retro

Ronnie vedä uudet melko tiukat farkut jalkaan ja mee baariin pelaa bilistä, tiedät pian enemmän...

• miehellä..

on hyvä perse, kyllähän siihen silmät kiinni jää. Marketissa katselin eilen n. 50 vuotiasta selkeästi ulkomaalaista miestä, tai siis tarkemin sen persettä, joka oli totisesti aika maukkaasti tarjolla napakoissa farkuissa. Reisilihaksetkin pullistelivat kävellessä, aah...

• Queen-Of-Hearts

mun kaveriporukassa on yleistä. Ja miehillähän ne hyvät peput yleensä onkin kun on lihasta enemmän kuin naisilla.

• on huolestuttavaa

Mielellään niitä peppuja kattelis, mut monet miehet joilla ois hyvä peba, käyttä liian löysiä housuja. Ei siis sekään ole hyvä, et ne kiristävät. Voi kumpa miehet osais ostaa oikean kokoisia housuja. Moni peppu näyttäis paljon paremmalta oikeanlaisissa ja kokoisissa housuissa.

-Kevättä rinnoissa

• missä se perse?

Miten sitä persettä voisi ihailla kun miehet peittää ne melkein poikkeuksetta löysiin verkkareihin tai muihin housuihin. Saa olla rikas mielikuvitus jos siitä kangaskasasta saa jotain iloa silmälle.

ja let's face it, 90% miehistä on todella rumat perseet. Vain pienellä osalla on oikeasti hyvännäköinen perse, niillä jotka jaksaa vähän treenata. Kalja ei kaunista pebaa kasvata.

• ZinaZ

...jos jotain katsottavaa on. Aika harvoin kuitenkaan näkee miehillä sellaisia takamuksia, joita tekee mieli jäädä tuijottelemaan. Ja vielä harvemmin sellaiset takamukset on sopivasti "esillä" > hopparikuteet ja vastaavat sucks! Takaapäin katsellessa mun huomio kiinnittyy varmaan useammin hartioihin ja selkään. Ja nimenomaan lihaksikkaisiin sellaisiin :)

• Haidi

Totta kai katselen miesten perseitä ilokseni! Mutta ikävää, että suurimmaksi osaksi miehet ostavat farkkunsa kaupasta katsomatta siihen miltä ne takaa näyttävät :(
      Lököttäviä, roikkuvia ja huonosti istuvia farkkuja näkee nykyään vain miehillä. Toivottavasti pian saadaan istuvia farkkuja miestenkin muotiin, että naisille tulee silmän iloa. Enkä tarkoita tiukkoja housuja, jos joku heti ajattelee, että se on epäterveellistä miehille. Vaan tarkoitan ihan vaan hyvin takapuolesta istuvia, oikean mallisia, että peppu näkyy.

• suurvisiiri

...suomalaisten naisten houst?!Ne kyllä istuvat sen läskisen ahterin ympärillä.Eri asia näyttääkö se hyvältä...EI!!!Suomalaisen persejalkaisen maatiaisnaudan läskipersettä kun ei voi peittää hyvin muulla kuin isolla lainapeitteellä.Tai mullalla.

• Ajankäsitys
        suurvisiiri kirjoitti:

...suomalaisten naisten houst?!Ne kyllä istuvat sen läskisen ahterin ympärillä.Eri asia näyttääkö se hyvältä...EI!!!Suomalaisen persejalkaisen maatiaisnaudan läskipersettä kun ei voi peittää hyvin muulla kuin isolla lainapeitteellä.Tai mullalla.

8v 3kk ja 11p myöhemmin... :P

• "Kyllä miehen kasvot on paljon tärkeämmät kuin mikään vartalon osa."

Siinä puhuu taas yksi suvaitsematon ahdasmielikko, joka ei ymmärrä, että kaikki ovat juuri sen näköisiä kuin heidät on luotu.

Tulee osata arvostaa jokaista juuri sellaisena kuin he ovat.

En yleensäkään ymmärrä, miksi jotkut naiset kiinnittävät niin paljon huomiota miesten ulkonäköön, että se tuntuu menevän luonteen edelle.

Luonne on tärkein eikä ulkonäöllä ole todellista merkitystä, puhuttiin sitten miehistä tai naisista.

• Ja se täytyy vielä sanoa, että eikö teillä ole oikeasti mitään parempaa tekemistä kuin puhua miesten perseistä?

Paljon näköjään mahtuu hölynpölyä tähän maailmaan...

• Nainen vaan

Mä oon tajunnu vasta nyt viimesen vuoden aikana, että mä kattelen miesten pyllyjä :D Aiemmin en sitä tehnyt tai en ainakaan myöntänyt. Mut nyt tosta on tullu mulle vähä samanlainen luontainen mekanismi ku se et miehet kattoo naisten rintoja. Sehän tulee miehillä ihan luonnostaan, osa ei ees tajua sitä että tuijottaa. Mulla vähä sama juttu miesten pyllyjen kans nyt sitte. Se on vähä noloa ku huomaan että katon ja sit pitää äkkiä kattoo jotain muuta ettei jäis kii :D

• Anonyymi

Pyllystähän sen näkee onko mies hyvä sängyssä. Jaksaako kauan jyskyttää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe