Eli onko kokemusta tuosta hairstoren hapete vaalennus jauhe värjäyksestä???(sekoitetaan 1osa jauhetta ja 2osaa hapetetta)
Jauhetta on 80g ja hapetetta 250 ml,eli riittääkö useampaan värjäyskertaan?? minulla on lyhyet hiukset(hieman korvan alapuolelle)...
monestikko pitäisi värjätä että hiuksista tulee vaaleat...?? minulla on nyt punertavanruskeat hiukset...:( (väri on todella haalistunut)
Hapete+vaalennusjauhe=?
10
10008
Vastaukset
- matkaan
kusenkeltaiset tullee...
- milli
ehkä et koskaan saa vaaleita hiuksia.
- jauheesta
sitä vaan, että tuo on tarkoitettu raidoituksiin, siinä on 9% hapete, jota EI kannata laittaa päänahkaan,eli sitä hapetetta pitäisi vedellä laimentaa jos aikoo sillä vaalentaa . Jos lyhyet hiukset, voit tällä aineella saada vaalean ainakin vaalentamalla muutaman kerran, ja ainahan ei tarvitse latvaan asti vaalentaa.tyvi riittää monessa tapauksessa. en ole kokeillut kyseistä mut vaalennusjauheella ite yleensä värjään jos vaaleeta haluun.
- KonkariKokkonen
Niin, joskus kyl vaalennus vaatii ton 9% hapetteen, joskus vaatisi jopa 12% mut, sitä en suosittele käyttämään.
Vaalennus ainettahan ei ole tarkoitus laittaa sinne HIUSPOHJAAN, vaan jätetään pari milliä tyvestä levittämättä, kyl se aine sit imeytyy/valuu sinne tyveenkin... Mut näin ammattilainen....
- värjää
se on raidoitus aine.Ja vaaleaa et saa sillä vaikka siinä on 9% hapete.Ja jos vielä laimennat niin kun joku neuvoi jää aivan oranssiksi.Mene kampaamoon tai osta kunnon värinpoistoaine tai vaalennusaine.Vaikee neuvoo näkemättä...
- ...
Sain sillä hiukseni lähes valkoisiksi 3 värinpoiston jälkeen. Lähtökohta maantienharmaa. Kirvelee muuten iha älyttömästä päänahkaa ja jopa ruvelle meni! Kirvelyn takia käytän juurikasvun värinpoistoon nykyään Garnierin värinpoistoainetta, se ei kirvele. Tuota Hairstoressa myytävää hapetetta saa ostaa useammin kun jauhetta.
- alkuperäinen...
taidampa jättää väliinn...:D
- ?
voiko sitä vaalennus jauhetta pistää mustän päälle?.
- REblika
kerrataan viellä että vaalennus aine on sama asia kun "raidoitusaine" samaa tavaraa se on siellä sisällä vaikka purkissa lukis kirkastusjauhe. kaikki missä on hapete ja jauhe on VAALENNUkseen tarkoitettu.
Ja kyllä 9%saat hiuksesi vaaleaksi.
Ja kyllä minä ainakin laitan myös vaalenus aineen tyveen.eka toki pituuksiin ja sitten kun näyttää vaalelta niin sen jälkeen myös tyveen.Ja kyllä olen myös ammattilainen
Älä laimenna hapetetta. - platinablondi90
ei vissiin kannata sellaisten värjäillä jos kirvelee päätä ja polttelee.. allergia reaktio viel tulee.. sit on pää ku iso meloni.. ja iha hyvi voi vaalentaa vaikka ois minkä väriset hiukset.. ajan kans ne on joskus vaaleet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291