Miesten housuista

Housullinen

Vähän miehen logiikkaa tälle palstalle, liittyen allaoleviin keskusteluihin.

Lienee parikin miehille tyypillistä estettä käyttää (liian) tiukkoja housuja:

-Miehen kohdalla tiukat housut leimataan joskus homon merkiksi. Leima, jota monikaan heteromies ei halua itselleen. Oikein tai väärin, mutta housujen mukaankin sen voi joskus saada.

-Toiseksi. Vaikka mies ehkä olisi valmis vähän esittelemäänkin takamustaan, niin kireät housut ovat yleensä kireät myös edestä. Ja etumuksen "esittely" menee jo pervoilun puolelle monen sellaisenkin miehen mielestä, jota takamuksen näyttäminen ei haittaa. Varsinkin kun etumus voi joskus alkaa pullistella ihan omia aikojaan miehen tahdosta riippumatta. Ja se on nolo tilanne useimmille.

Joku nerokas suunnittelija voisi kehittää etumuksesta löyhät, takamuksesta tiukemmat housut.

34

16167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farkkuäijä

      Puhut asiaa. Mä käytän farkkuja jotka ei ole niin tiukat ainakaan edestä mutta silti nolottaa jos ei ole pitkää takkia ja alkaa seisokki kun joku kivannäköinen tytsy sattuu näköpiiriin. Noloa noloa noloa. Saati jos ne farkut olis vielä edestäkin tiukat. En kehtais enää liikkua.

      Mut sen sijaan naisilla tuntuu nykyään olevan sellaiset farkut että takaa tiukat mutta ei edestä. Miksi noin? Naisillahan ei ole seisokkeja kun ei ole mitä seisottaa. Siksi naisilla voisi hyvinkin olla myös edestä tiukat kuten oli 70-80 luvuillakin. Lisäksi naisia ei leimata kuten miehiä vaikka etumus pullottaisi. Naisilla kun etumus ei voi seistä. :D

      • löhöilijä

        ottaa uudestaan käyttöön kalukukkarot, tai se sellainen pyöreä laukku, jota skottimiehet käyttää kiltin kanssa.
        Se on kyllä kiva katella kun on liikettä ja äijä nolostuu :D


      • ihan saman

        nimittäin naisten huonosti edestä istuvat farkut.

        Takapuoli näyttää jokseenkin suhteettomalta, kun sinne on tuollaisissa housuissa yleensä lätkäisty isot taskut jotka sijoittuvat juuri mahdollisimman huonolle kohdalle ja näin ne saavat koko takapuolen näyttämään epäsuhtaiselta. Samoin se että housun vyötärön kohta sijoittuu keskelle lantiota, mikä tietysti muovaa vielä lisääkin takamusta pikku rusinan näköiseksi, sekä ihan oikeastikin työntää "ylimääräiset lihat" ylöspäin, kohti vyötäröä. Koska housujen pitää olla yläosasta sen verran kireät että eivät tipahda jalasta tai sitten niissä pitää käyttää vyötä tuosta samasta syystä, ne tekevät tuon saman keskivartalon muokkausvaikutelman myös hoikilla tytöillä/naisilla. Ja näyttää pahalta - kaikilla. Onneksi tuon malliset housut ovat kai lopultakin piakkoin jäämässä pois muodista!

        Voi - taisin vähän eksyä aiheesta, kun juttu koski miesten etumusta, eikä naisten takamusta...


      • jotain..
        ihan saman kirjoitti:

        nimittäin naisten huonosti edestä istuvat farkut.

        Takapuoli näyttää jokseenkin suhteettomalta, kun sinne on tuollaisissa housuissa yleensä lätkäisty isot taskut jotka sijoittuvat juuri mahdollisimman huonolle kohdalle ja näin ne saavat koko takapuolen näyttämään epäsuhtaiselta. Samoin se että housun vyötärön kohta sijoittuu keskelle lantiota, mikä tietysti muovaa vielä lisääkin takamusta pikku rusinan näköiseksi, sekä ihan oikeastikin työntää "ylimääräiset lihat" ylöspäin, kohti vyötäröä. Koska housujen pitää olla yläosasta sen verran kireät että eivät tipahda jalasta tai sitten niissä pitää käyttää vyötä tuosta samasta syystä, ne tekevät tuon saman keskivartalon muokkausvaikutelman myös hoikilla tytöillä/naisilla. Ja näyttää pahalta - kaikilla. Onneksi tuon malliset housut ovat kai lopultakin piakkoin jäämässä pois muodista!

        Voi - taisin vähän eksyä aiheesta, kun juttu koski miesten etumusta, eikä naisten takamusta...

        Jos HETEROmiehet suunnittelis naisten farkkuja niin varmasti niistä tulisi juuri hyvin istuvat edestäkin elikkä kireät. Mutta kun noita naisten vaatteita suunnitteleekin kuuleman mukaan homot jotka vissiin suunnittelee niitä poikamaisten miesten farkkujen tyyliin, s**tana. Ei ne niitä tajua naisille suunnitella. Pitäis olla suunnittelussa joko naisia tai sitten heteromiehiä niin naisille tulis aika äkkiä sellaisia joka kohdasta hyvin istuvia farkkuja. Kyllä, nimenomaan naisten farkkujen kuuluu olla tiukat niin edestä kuin takaa ja myös reisien ja säärien muodot hyvin paljastavia.

        Miesten farkuissa toi etumus on löysä sen takia ettei munat puristu ihan littanaks kun tulee sitä seisokkia. Mutta ei naisten farkuissa tarvi olla löysää edessä kun naisilla ei seiso. :D


    • jenska.

      Mua ei kyllä pullistuva kalu haittaa yhtään.:)

      • Pertza

        Terve. Olen vähän päälle kolmekymppinen mies Tampereelta. Munassa on pituutta yli 20 senttiä. Olen kasarijätkä henkeen ja vereen, tiukat valkoiset farkut. Miten ois, antaisitko mailiosoitteen?


    • Queen-Of-Hearts

      Farkkujen ei tarvitse olla tiukat miehellä, mutta niiden pitää olla istuvat ja oikein muotoillut. Ei siis mitään "kainalofarkkuja" eikä hopparikaan. Farkkujen vyötärö ei siis pitäisi olla kainaloissa eikä polvissa. Vähän kun panostaa enemmän siihen farkkuhankintaan ja ostaa vaikka ihan alan liikkeestä niin saa mukavia ja mukavannäköisiä farkkuja :)

    • hymyväää

      ne pullottavat kalut on ihan kivaa katseltavaa. Antakaa vaan pullottaa, ei saa nolostua. Se on SÖPÖÄ.

      • lilylioneye

        ihan varma, että miehet haluavat kuulla samassa yhteydessä sanat kalu ja söpö?


      • farkkuäijä

        itse valmiita käyttämään tosi tiukkoja farkkuja joissa myös etumus pullottaa, vaikka teillä ei sitä seisokkia olekaan kuten meillä äijillä? ;)

        Saatais me äijätkin teiltä jotain vastineeksi kun te katselette meidän seisokkeja. :D


      • eräs huomioiva
        farkkuäijä kirjoitti:

        itse valmiita käyttämään tosi tiukkoja farkkuja joissa myös etumus pullottaa, vaikka teillä ei sitä seisokkia olekaan kuten meillä äijillä? ;)

        Saatais me äijätkin teiltä jotain vastineeksi kun te katselette meidän seisokkeja. :D

        aivan vastaavia ole avoimet kaula-aukot ja tiukat muodot esiin tuovat farkut.


      • d-kuppinen
        farkkuäijä kirjoitti:

        itse valmiita käyttämään tosi tiukkoja farkkuja joissa myös etumus pullottaa, vaikka teillä ei sitä seisokkia olekaan kuten meillä äijillä? ;)

        Saatais me äijätkin teiltä jotain vastineeksi kun te katselette meidän seisokkeja. :D

        rintavarustukset sit pullota aika monella...ihan teidän iloksi.


      • mielipide----
        lilylioneye kirjoitti:

        ihan varma, että miehet haluavat kuulla samassa yhteydessä sanat kalu ja söpö?

        ja uskon et mun sanomana eräs pitäisi ainakin :)


      • naminami
        d-kuppinen kirjoitti:

        rintavarustukset sit pullota aika monella...ihan teidän iloksi.

        Kyllä kiitos, mielelläni katson rintoja,
        mutta täytyykö olla noin tyytyväinen siihen, että on isommat kuin muilla?

        Miks te ootte vihaisia, jos joku ei lankea loveen kun esittelette syvään uurrettua kaula-aukkoa?


      • piip
        lilylioneye kirjoitti:

        ihan varma, että miehet haluavat kuulla samassa yhteydessä sanat kalu ja söpö?

        Tjaa, empäs tiedä, ainakin tuntemattoman suusta se kuulostaisi hieman oudolta.

        Oma kulta saa kyllä kehua niin paljon kuin ehtii.
        Mutta peniskeskeisyys hämmentäisi silloinkin.


    • pelkkää

      paskaa.
      Jokainen käyttäköön sellaisia housuja kuin haluaa.
      Ei tiukkojen housujen käyttäjää voi homoksi leimata.
      Taitaa olla äijien keksintöä joilla ei ole housuissa mitään.

    • yyyyyyy

      Nythän on niin, että miehet ovat käyttäneet tiukkoja farkkuja (edestä ja takaa) jo 1800-luvulta lähtien, ja kyseessä lienee edelleenkin yksi suosituimpia vapaa-ajan housumalleja maailmassa. Löysemmät farkut ovat tulleet muotiin vasta ihan viime vuosina.

      Jos tiukat farkut eivät ole olleet mikään ongelma aiemminkaan, niin miksi ne olisi nyt?

      Ja harvalla miehellä on niin iso vehje, että seisokki todella häiritsevästi farkkujen läpi näkyisi. Ja jos näkyy, niin sitten näkyy. Jos se ei haittaa miestä itseään, niin tuskin haittaa pahemmin muitakaan.

      Itsekin olen käyttänyt tiukkoja farkkuja koko ikäni, ja spontaanit seisokit olivat "ongelma" lähinnä vain ala-asteella. Sittemmin olen oppinut hallitsemaan itseäni paremmin, ja toisaalta asia ei muutenkaan haittaa niin paljoa.

      • sepä se

        "Jos se ei haittaa miestä itseään, niin tuskin haittaa pahemmin muitakaan."

        Siinähän se ongelma onkin. Kun se nimenomaan haittaa miestä itseään aiheuttaen noloja tilanteita!


    • pikku.nainen

      kauheampi näky on, kun miehellä on takataskuttomat housut jalassa ja kädet tungettuina nyrkkiä myöten etutaskuihin.

      Ei näytä kivalta...

    • niitä löytyy kyllä

      Täytyy vaan sovittaa useammat kuin kahdet farkut.

      Kyllä miesten farkkupeppuja on kiva katsella! Jos joku vielä epäileekin etteikö sitä tapahdu naisten toimesta, niin kyllä tapahtuu. Ja usein. Nam.

    • kesksitty

      Vuosisatoja sitten käytettiin tyköistuvia housuja, joissa on tilaa myös kalulle.
      Tätä poimua kutsutaan nimellä kalukukkaro.

      Tässä eräs versio:
      http://www.kissgalleria.com/image.php?image=27005
      pullottava etumus jää osittain takinliepeen alle.

      Ilman takkia tai paitaa kalukukkaro pullottaa kuin balettitanssijan housut -
      sitä ei voi olla huomaamatta:
      http://www.dance.net/topic/4897926/1/Ballet-Photos-Misc/Taking-Action-with-a-Guys-in-Ballet-book.html&replies=8

      Kuka nyt tuollaisia käyttäisi kadulla nykyaikana?

    • tyttönen.

      En ymmärrä miksi miehen pitäisi olla nolo tuosta!! Ylpeä vaan! Mikä teitä vaivaa...? Pelkäättekö että naiset raiskaa teidät jos huomaavat etumuksen pullottavan..??

      • kuitenkin meille

        jos sattuu pullottamaan! Sitäpaitsi eihän kaikki naisetkaan tykkää jos miehet kattelee niiden tisuja, perää tai haaroväliä. Täälläkin kuultu kommentteja joiden mukaan katselu saa naiselle epävarman olon. Ehkä jotain samaa on siinä jos meillä on seisokkeja.


      • vaan tätä

        Ei me naisia pelätä. me pelätään sitä että homot raiskaa meidät, jos rupee seisomaan "väärässä paikassa".


      • tyttönen.
        kuitenkin meille kirjoitti:

        jos sattuu pullottamaan! Sitäpaitsi eihän kaikki naisetkaan tykkää jos miehet kattelee niiden tisuja, perää tai haaroväliä. Täälläkin kuultu kommentteja joiden mukaan katselu saa naiselle epävarman olon. Ehkä jotain samaa on siinä jos meillä on seisokkeja.

        Tota noin...eihän kukaan mies naura naiselle jolla on tiukka paita. Mitä fucking nauramista siinä on että toisella pullottaa joku ylhäällä tai alhaalla?
        Ja toiseksi: mitä väliä? Mitä väliä jos joku aivorikko nauraa? Olkaa ylpeitä itsestänne!!!


      • tiedetään
        tyttönen. kirjoitti:

        Tota noin...eihän kukaan mies naura naiselle jolla on tiukka paita. Mitä fucking nauramista siinä on että toisella pullottaa joku ylhäällä tai alhaalla?
        Ja toiseksi: mitä väliä? Mitä väliä jos joku aivorikko nauraa? Olkaa ylpeitä itsestänne!!!

        Ai ei vai?
        Kyllä pojat nauraa, jos on jotain hassua, ihan kuin tytötkin.
        Miehetkin hymyilee, jos naisella ei ole "kaikki kunnossa".

        Et taida olla tyttönen ollenkaan, kun et tuotakaan tiedä.


    • perkeleen nörtit

      Miehet toisinsanoen pihtailee.

      miettikääpä miehet jos me kaikki naiset huomisesta alkaen pukeutuisimme vain liian isoihin roikkuviin housuihin ja rintamme verhoaisimme kolme koko liian isoon paitaan. Mitään naisellisia vartalonmuotoja ei näkyisi teidän silmienne iloksi...miettikääpä, olisiko mukavaa??

      Ei ne tiukat vaatteet naisella ole yhtään sen mukavammat, joten turha yrittää sillä verukkeella päästä kuin koira veräjästä...

      • siitä ei ole kyse

        vaan luepa toi aloitusviesti uudestaan. Hän kirjoitti ihan asiaa. Seisokki todellakin on noloa kuin mikä. Muutenkin te naiset nauratte meille ihan tarpeeksi. Pitääkö vielä ottaa se riski että saa naurunalaisen maineen? Ei ole kyse mistään muusta. Ei pihtailla tahallamme, tai ei pihtailla ollenkaan. Jos olisi 200% varmuus että saisimme vain ihailevia katseita naurun sijaan niin teillä olisi hyvin äkkiä enemmän katseltavaa. Mutta kun teihin naisiin ei voi luottaa.


      • jaha

        "Ei ne tiukat vaatteet naisella ole yhtään sen mukavammat, joten turha yrittää sillä verukkeella päästä kuin koira veräjästä..."


        Eihän kukaan ole mukavuudesta mitään puhunutkaan vaan erektiovaarasta.

        Ja hei, kyllä se on niin että jos miehellä alkaa vaikka kadulla tai kaupassa jostain syystä etumus keulia, niin takuuvarmasti tulee katseita jotka viestittävät: pervo, sairas, sika, pedofiili... Jos siellä nyt joku sattuisi positiivisemmin katsomaa, niin se ei riitä kompensaatioksi.


      • Mies_124234

        "miettikääpä miehet jos me kaikki naiset huomisesta alkaen pukeutuisimme vain liian isoihin roikkuviin housuihin ja rintamme verhoaisimme kolme koko liian isoon paitaan. Mitään naisellisia vartalonmuotoja ei näkyisi teidän silmienne iloksi...miettikääpä, olisiko mukavaa?? "

        Ei, mutta koska naiset kilpailevat miesten huomiosta, tuota ei tule tapahtumaan ;)

        Jostain syystä miehet ovat osanneet välttää ulkonäöllä koreilun. Liiallinen vaatetuksen hiominen, kampailut tai meikkaus leimataan heti homojen hommaksi. Näin me miehet pidämme kilpailua kurissa, koreilu on kuitenkin miesten kannalta pelkästään resursseja vievää nollasummapeliä, johon ei kannata lähteä jos ei ole pakko!


      • kiitos

        Ei yhtään haittais, jos kaikki naiset pukeutuisi mukaviin sopivasti väljiin asuihin.
        Jäispä se tyrkyttäminen ja liian pieniin kuteisiin itsensä tunkeminen vähemmälle.

        Kyllä miehet voi pukeutua tiukkoihin kuteisiin,
        joskus on on ollut sellainen muotikin,
        mutta liian kireät housut on tuskaa.
        Koitapa itse laittaa kireimpiin farkkuihisi joku pallo tai sukka tai vielä parempaa - keitetty kananmuna ja yritä kävellä normaalisti.

        Sitä paitsi liian tiukoista housuista on terveydellistä haittaa:
        spermantuotanto häiriintyy liian kuumassa, siksi kivekset sijaitsee kehon ulkopuolella.
        Niiden tarkoitus on olla väljästi, irti kehosta.


      • tulkita pervoiluksi
        jaha kirjoitti:

        "Ei ne tiukat vaatteet naisella ole yhtään sen mukavammat, joten turha yrittää sillä verukkeella päästä kuin koira veräjästä..."


        Eihän kukaan ole mukavuudesta mitään puhunutkaan vaan erektiovaarasta.

        Ja hei, kyllä se on niin että jos miehellä alkaa vaikka kadulla tai kaupassa jostain syystä etumus keulia, niin takuuvarmasti tulee katseita jotka viestittävät: pervo, sairas, sika, pedofiili... Jos siellä nyt joku sattuisi positiivisemmin katsomaa, niin se ei riitä kompensaatioksi.

        Naisellakin voi nöpöttää nännit paidan läpi, ja kyllä silloin saa äijiltä katseita. Mistä sitä tietää vaikka he ajattelisivat että mikä pervo ämmä kun tolla tavalla kulkee nännit törröllä!

        Eli naisten nännit ei saa näkyä jos ei miehen seisokkikaan, koska se on miesten mielestä iljettävän "pervoa" tai "sairasta" vai??? Selvä, muistan tämän seuraavan kerran kun ostan rintaliivejä.

        Pidättekö naisia ihan ahdasmielisinä idiootteina?

        Itse voisin vaikka vannoa että en erottaisi seisooko miehellä vai ei tiukoissa farkuissa, jotain pullotusta ehkä...mutta telttahousuissahan se efekti on sata kertaa pahempi kun se löysä kangas antaa periksi ja tulee sellainen tentta!!


      • jäykistyy
        tulkita pervoiluksi kirjoitti:

        Naisellakin voi nöpöttää nännit paidan läpi, ja kyllä silloin saa äijiltä katseita. Mistä sitä tietää vaikka he ajattelisivat että mikä pervo ämmä kun tolla tavalla kulkee nännit törröllä!

        Eli naisten nännit ei saa näkyä jos ei miehen seisokkikaan, koska se on miesten mielestä iljettävän "pervoa" tai "sairasta" vai??? Selvä, muistan tämän seuraavan kerran kun ostan rintaliivejä.

        Pidättekö naisia ihan ahdasmielisinä idiootteina?

        Itse voisin vaikka vannoa että en erottaisi seisooko miehellä vai ei tiukoissa farkuissa, jotain pullotusta ehkä...mutta telttahousuissahan se efekti on sata kertaa pahempi kun se löysä kangas antaa periksi ja tulee sellainen tentta!!

        On se hassua, että miehet luulee naisen olevan kiihottuneessa tilassa jos nännit jäykistyy.
        Sehän voi johtua vaikka kylmästä ilmasta.

        Ei sun tarvitse vaihtaa rintaliivimallia tämän takia. Naisten jäykistyneiden nännien katsominen ei haittaa minua.

        Ei naiset ole pervoja, miehissä löytyy ahdasmielisiä idiootteja.

        Miesten housujen pullotuksen huomaa jos katsoo.
        Seisokin huomaa varmiten siitä että mies punastelee ja pitää käsiä haarojen edessä.


      • hölmö,

        Tietenkin heteromiehet ei tykkää siitä jos joku MIES katselee heidän jalkoväliään himoiten.
        Tyhmiä kyselet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe