Itsellä on hyvä syy koittaa pysytellä hoikkana kun mulla tuota läskiä tuntuu kerääntyvän naamaan, varsinkin poskiin, suhteessa melko paljon, verrattuna muihin ihmisiin. Sit näyttää naamasta läskiltä vaikkei muuten niin oiskaan :) Muita samanlaisia ?
rasva kerääntyy naamaan
5
3354
Vastaukset
- vaan...
Sulla kerääntyy vain poskiin, mutta mulla häviää ekaks leuka ja sitten tulee neliposkiseksi eli posket on niin paksut, että ne menee poimuille:(
Olen katsellut kateellisena Suurinta Pudottajaa ( molemmat versiot ), miten sinne onkaan valittu sellainen porukka, joista ei yksikään ollut pahemmin naamasta lihonnut !
Kaikilla niillä oli minimissään 30 kg enemän mitä mulla, mutta naamasta ei yksikään ollut sitä mitä minä ! Joo, oli valittu oikein kuvauksellisia kasvoja, ei tällasia possunaamoja... - Ellusiini
Minä olen (vielä) reilusti ylipainoinen. Laihdutan, mutta odotan kauhulla miltä näytän normaalipainoisena. Minulla lähtee nimittäin naamasta rasva laihtuessa, muualta ei sitten meinaa lähteäkään. Minulla on kuvia jossa painan 58 kg eli en mikään alipainoinenkaan (pituus 165) ja kasvoni ovat aivan järkyttävän näköiset lonttoposket, silmätkin painuu syvälle hirmuisiin kuoppiin. Ihan kuin olis luurangon naama iholla peitettynä. Mitähän sillekin ongelmalle tekis, kun muuten on painoa ihan liikaa.
- läskiposki18
Juu täällä ihan sama homma.. ja kyllä vituttaa, koska en muuten ees mitenkään ylipainonen oo.. (176/64) (?) Mutta mun naama/posket... voi ei.. mulla näkyy kans ekana/parhaiten naamasta läski,mutta kyllä sitä tahtoo vyötärölleki kerääntyä....:(
TSEMPPIÄ sulle! :) - hibou
Niin... hieman sama juttu. mutta eihän tuota kasvojen mallia saa pahemmin muutettua ja meilla suomalaisilla se on vähän sellainen "kansantauti"...
Vanhetessa kasvot itselläni on kaventuneet hieman - kaventaa
Voiskohan se olla ihan luonnollinen piirre sinulla? Ja varsinkin jos on nuori, niin monesti posket paljastavat iän, vaikka olisi kuinka "aikuisen näköinen". Vielä 25-vuotiaanakin monella on nuoren pulloposket, mutta 10 vuotta myöhemmin onkin ihan eri näköinen naama.
Katsohan joskus julkkisnaisten kuvia noilta ikävuosilta! Esim. Tanja Karpelasta näkee hyvin tuon muutoksen ja monista muista myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070