Äidit rantakuntoon 14.vko

Huomenta taas kaikille ja aurinkoista viikon alkua. Herätys nyt kaikki ryhmäläiset missä te oikein luuraatte? Viime viikolla tuli kovin nihkeesti viestejä. Mitä teille kuuluu? Onko painonpudotus jatkunut vai onko tullut jumitusta? Laittakaa hyvät ihmiset ny jotain tietoo itestänne, ois niin kiva kuulla muidenki mietteitä. Itellä oli aamupaino 81,2 eli -800g edelliseen viikkoon. Nyt odotan innolla et paino alkaa seiskalla. En kovin äkkiä muista koska painoni olis alkanu seiskalla. Varmaan joskus 6-7 vuotta sitten. Nyt on kova tsemppi päällä ja toivon että muillaki on kevättä rinnassa ja mieli korkealla. Ei muuta ku lenkille tonne auringonpaisteeseen ja hyvää viikonalkua kaikille. Palaillaan asiaan taas ens viikolla.

6

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkasen on ollu minullakin taukoa tänne kirjoittelun kanssa.Kevät tuli ja on päässyt taas pyöräilemään,mutta vastaavasti on tullut taas nämä grillikelit ja grilliherkut valitettavan hyvin maistuu pitkän talven jälkeen....Näinköhän tässä mitään rantakuntoa ehtii saavuttamaan.Paino jumii siinä 90kg kohilla.Toisaalta,olen jo ollut todella tyytväinen tähän miinus 10kg ja kyllä nyt jo kehtaa rannalle mennä.:)

    • Hantta

      Mulla käynyt nyt vähän köpelösti painan jostain syystä 64kg kun viikko sitten 63,2 tais olla parhain tulos, ääh kai jotain lipsumista sit on käynyt vaikka en ole huomannut. Mut tää viikko on nyt mun teho viikkoni, mitään ylimäärästä ei mene suuhuni ja se on jämti, katotaan miten on ens viikon maanantain tilanne:)

    • Retiisi06

      Täällä minäki vielä olen, mutta laihdutus tökkii pahemman kerran. Jotenkin ei taas saa itseänsä niskasta kiinni, painoki on lähteny nousu suuntaan.
      masentaa.... ja sitten pitää syödä kaikkea hyvää... mut sitten masentaa vaan lisää... oravan pyörässä pyöritään taas eikä millään saa topattua pysähyksiin....
      no kyllä se tästä... :)

      Tsemppiä teille muille!

    • Äitee05

      Taas on aikaa viime kirjoittelusta ja puntarissa en oo käyny mutta housuissa olevaa vyötä olen säätänyt kaksi pykälää pienemmäksi ja tässä tänään sovittelin vanhoja (siis ennen raskautta käytössä olleita) housuja ja ne meni kiinni!! Jee!! Vähän enkä piukat mutta kiinni meni ja loppu viikosta toivottavasti paremmin istuvat kun menkat/turvotus menee ohi. Mieskin totesi toissa päivänä että mitäs sulle on tapahtunu kun oot noin sutjakassa kunnossa ;) Siinä hymy levisi korviin asti, tulokset siis näkyvät, puntarista en tiedä kun en ole käynyt mutta muuten kylläkin. Tsemppiä kaikille ryhmäläisille ja aurinkoista kevättä!

    • Äityli32

      En muista paljonko paino ollut kun tänne viimeksi olen viestitellyt.
      Paljon ei ainakaan ole tippunut, mutta suunta kuitenkin alaspäin/ sama, joten se jo paljon plussaa - elämän tilanne tässä muuttunut kun olen töihin lähtenyt, niin ei ole jaksanut niin paljon vahdata mitä syö ja olen ollut kolme viikkoa flunssassa, niin ei ole myöskään täysillä voinut/kannattanut liikkua. Eli sikäli tulos hyvä. Paino tällä viikolla 74,2 ja minäkään en tälläisissa lukemissa ole ollut sitten viime raskauden, noin neljään vuoteen =)

    • lyyliska

      Moi kaikille, minä palailen ja ujona vilkuilen kun en ole ilmoitellut mitään....Elämä ollut ähän oikukasta...Sain joku aika sitten keskenmenon , kolmas 7kk sisällä, joten alkaa hieman masentaa...mutta mutta kesä tulee ja olis kiva kulkee kevyenä kevyis kuteis...Painoa tällä hetkellä 75,5.....ajattelin ryhtyä pisteitä laskemaan....kuin tää ketju on pysyny kasassa ja millasia tuloksia on tullu????Onx paljon kadonnu poies??Mukavaa toulokuun alkua kaikille...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe