Äidit rantakuntoon 14.vko

Huomenta taas kaikille ja aurinkoista viikon alkua. Herätys nyt kaikki ryhmäläiset missä te oikein luuraatte? Viime viikolla tuli kovin nihkeesti viestejä. Mitä teille kuuluu? Onko painonpudotus jatkunut vai onko tullut jumitusta? Laittakaa hyvät ihmiset ny jotain tietoo itestänne, ois niin kiva kuulla muidenki mietteitä. Itellä oli aamupaino 81,2 eli -800g edelliseen viikkoon. Nyt odotan innolla et paino alkaa seiskalla. En kovin äkkiä muista koska painoni olis alkanu seiskalla. Varmaan joskus 6-7 vuotta sitten. Nyt on kova tsemppi päällä ja toivon että muillaki on kevättä rinnassa ja mieli korkealla. Ei muuta ku lenkille tonne auringonpaisteeseen ja hyvää viikonalkua kaikille. Palaillaan asiaan taas ens viikolla.

6

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkasen on ollu minullakin taukoa tänne kirjoittelun kanssa.Kevät tuli ja on päässyt taas pyöräilemään,mutta vastaavasti on tullut taas nämä grillikelit ja grilliherkut valitettavan hyvin maistuu pitkän talven jälkeen....Näinköhän tässä mitään rantakuntoa ehtii saavuttamaan.Paino jumii siinä 90kg kohilla.Toisaalta,olen jo ollut todella tyytväinen tähän miinus 10kg ja kyllä nyt jo kehtaa rannalle mennä.:)

• Hantta

Mulla käynyt nyt vähän köpelösti painan jostain syystä 64kg kun viikko sitten 63,2 tais olla parhain tulos, ääh kai jotain lipsumista sit on käynyt vaikka en ole huomannut. Mut tää viikko on nyt mun teho viikkoni, mitään ylimäärästä ei mene suuhuni ja se on jämti, katotaan miten on ens viikon maanantain tilanne:)

• Retiisi06

Täällä minäki vielä olen, mutta laihdutus tökkii pahemman kerran. Jotenkin ei taas saa itseänsä niskasta kiinni, painoki on lähteny nousu suuntaan.
      masentaa.... ja sitten pitää syödä kaikkea hyvää... mut sitten masentaa vaan lisää... oravan pyörässä pyöritään taas eikä millään saa topattua pysähyksiin....
      no kyllä se tästä... :)

Tsemppiä teille muille!

• Äitee05

Taas on aikaa viime kirjoittelusta ja puntarissa en oo käyny mutta housuissa olevaa vyötä olen säätänyt kaksi pykälää pienemmäksi ja tässä tänään sovittelin vanhoja (siis ennen raskautta käytössä olleita) housuja ja ne meni kiinni!! Jee!! Vähän enkä piukat mutta kiinni meni ja loppu viikosta toivottavasti paremmin istuvat kun menkat/turvotus menee ohi. Mieskin totesi toissa päivänä että mitäs sulle on tapahtunu kun oot noin sutjakassa kunnossa ;) Siinä hymy levisi korviin asti, tulokset siis näkyvät, puntarista en tiedä kun en ole käynyt mutta muuten kylläkin. Tsemppiä kaikille ryhmäläisille ja aurinkoista kevättä!

• Äityli32

En muista paljonko paino ollut kun tänne viimeksi olen viestitellyt.
      Paljon ei ainakaan ole tippunut, mutta suunta kuitenkin alaspäin/ sama, joten se jo paljon plussaa - elämän tilanne tässä muuttunut kun olen töihin lähtenyt, niin ei ole jaksanut niin paljon vahdata mitä syö ja olen ollut kolme viikkoa flunssassa, niin ei ole myöskään täysillä voinut/kannattanut liikkua. Eli sikäli tulos hyvä. Paino tällä viikolla 74,2 ja minäkään en tälläisissa lukemissa ole ollut sitten viime raskauden, noin neljään vuoteen =)

• lyyliska

Moi kaikille, minä palailen ja ujona vilkuilen kun en ole ilmoitellut mitään....Elämä ollut ähän oikukasta...Sain joku aika sitten keskenmenon , kolmas 7kk sisällä, joten alkaa hieman masentaa...mutta mutta kesä tulee ja olis kiva kulkee kevyenä kevyis kuteis...Painoa tällä hetkellä 75,5.....ajattelin ryhtyä pisteitä laskemaan....kuin tää ketju on pysyny kasassa ja millasia tuloksia on tullu????Onx paljon kadonnu poies??Mukavaa toulokuun alkua kaikille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe