Hei!
Olen tilannut painonvartijoiden kirjekurssin ja kyselisinkin nyt teiltä fiksummilta kuinka paljon on laihtumisnopeus ko. menetelmällä?
Olen kuullut, että se olisi puolesta kilosta-kiloon viikossa, mutta sitten kun luin, niin joku oli saanut 3:ssa viikossa -6kg.
Harrastan säännöllistä kävelyä koirien kanssa päivittäin.
Painonvartijoiden kirjekurssi
4
807
Vastaukset
- Minulla
Hei. Minä olen laihduttanut 8-kiloa kirjekurssilla, minulla lähti eka viikkona 2kg , sitten puolta kiloa ja muutenkin olin tosi tyytyväinen kotosalla pisteiden laskeskeluun, motivaatiota oli tosi paljon.
Onnea koitokseen. - laihduttaja
ja olen saanu sillä ihan hyviä tuloksia. En pääse millään pv:n ryhmiin, joten joudun laihduttamaan yksin, mutta tämä on kyllä toiminut ihan odotetusti. Ekaks lähti 1,5 kiloo ekalla viikolla ja sit se hiipu 0,2 -0,8 kiloon/vko. Kyllä se paino tippuu jos noudattaa annettuja pistemääriä. Liikkuminen ja runsas veden juonti ovat myös hyväksi!
- vastauksista
Tiedustelisin vielä sinulta, kellä on tuo sama kirjekurssi, että mitä sitten tapahtuu kun se 8vk on mennyt. Aloitetaanko "8vk:n kurssi uudelleen"? Jne.
kiitos vastauksista!!
- pallo
Heips!
Olen myös tilannut tuon Painonvartijoiden kirjekurssin ja "kuuri" alkoi eilen. Pisteenlasku on käynyt tutuksi vuosien varrella, mutta epäsäännölliset työajat haittaavat aina puntarille pääsyä. Siispä päätin kokeilla näin.
Kun kahdeksan viikkoa on mennyt, voi kirjekurssia jatkaa tilaamalla erillisen kuukausipaketin. Niistä kyllä kerrotaan saamassasi "nipussa", en nyt vaan muista että missä. Tutki materiaaleja, sieltä se löytyy. Tsemppiä sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199