Puolen vuoden sessio

Moro!

Oon tässä ajatellut. Mitä aattelette Innemon ja Claudia, pitäiskö meidän perustaa ihan uus ryhmä?! Nyt on jo tiistai ilta, eikä kukaan ole vieläkään kirjotellut mitään. Viime viikolla oltiin ainoita jotka kirjoteltiin jotain.

Mä ainakin kaipaan tsemppiä, koska paino on jumittanut kohta kuukauden 77 kilossa. Ja 9kg olisi tosiaan vielä jäljellä. Se mihin päivään mennessä toi 9kg on poissa on hieman liikkuva. Kunhan nyt ees vaiks ens jouluksi on! :)

Eli tosiaan, ei vieläkään muutosta täälä suunnalla. Mutta nyt on flunssa taas ohi (voi olla että tulee taas pian takas...) ja olen jo muutamana päivänä käynyt juoksulenkeillä.. :) Hienoo, kesä tulee ja jaksan juosta jo enemmän kuin...öö..ikinä :)

Mutta kertokaa omista tuloksista ja ajatuksista mahdollisesta uudesta ryhmästä.

Aurinkoista viikkoa!

5

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innemon

Moi!
      Kyllä mun mielestä voitais alottaa ihan kokonaan uusi ryhmäkin. Mulla on muutenkin alkanut uusi vaihe elämässäni koska liityin maanantaina painonvartijoihin ja aion sitä kautta pudottaa painoani. Tavoitteenani on muuttaa elämäntapojani terveellisimmäksi ja sitä kautta laihtua enkä lähde enää noihin ihmedieetteihin.
      Jospa sekin sit antais potkua, kun tässä sessiossa olen vain sekoillut painoni kanssa ja kerännyt sitä lisää!!!
      Eli kannatan uutta ryhmää!!!
      Niin ja olin tosiaan maanantaina pv:ssa, ihan mukavalta tuntui. Eilen olin sitten ohjelmalla ja heti täytyy sanoa etteivät pisteet riittäneet, mutta en niitä paljoa ylittänyt enkä tuhlannut niitä makeisiin!
      Tänään on luvassa pyöräilyä ja olen muutenkin koittanut joka päivä vähän liikkua...
      Tsemppiä teille ja ei muuta kuin Kirsikka, uusi ryhmä pystyyn!!!

• Micci_67

Minulla on viime aikoina ollut hiljaista, niin puhti kuin täällä kirjoittaminenkin. Tällä viikolla on ollut havaittavissa piristymistä, mutta taidan sitten sitä projektia pyörittää tuolla karpeissa. Siellä on kumminkin samalla ruokavaliolla ja vastaavien ongelmien edessä olevia enemmänkin.

Innemonilla kesti sitten se Atkins vajaa viikon. Aika ihmedietti saisikin olla, että tuloksia olisi kerennyt tulemaan. Itse olen Atkinsin ja SBDn yhdistelmällä pudottanut jo 25kg, joten ei nuo ole ihmediettejä, jos ei oteta lukuun noita iltapäivälehtien juttuja.

Ehkä painonvartijat auttaa sinua, mutta kyllä sitä joutuu sielläkin ihan itse ottamaan itseään niskasta kiinni, jos tuloksia haluaa.
        Toivottavasti onnistut.

Itse päätin alkuviikosta että lopetan tuolla oluelle hölmöilyn viikonloppuisin ja jatkan oikeasti tätä painonhallintaa. Tällä viikolla takana on jo 20km (keskisyke 150) ja 14km (kevyempi lenkki) pyörälenkit ja tavoite on saada n.10kg pois heinäkuun loppuun.

Ehkä poikkea täällä välillä kattomassa miten edistytte.

• Claudia

Tuo ajatus uudesta ryhmästä käy minulle. Jos tulisi vähän "uutta verta", niin kenties itsekin pystyisin ryhdistäytymään paremmin! Viime päivinä olen pysynyt pisteissä, mutta eilen söin sitten puoli pakettia jäätelöä... No eipä kuitenkaan ollut kermajäätelöä, vaan kasvirasvajäätelöä. Minä tyhmänä uskoin, että pystyn syömään siitä vain pienen palan, mutta kokonaanhan me se sitten tuhottiin se paketti poikaystävän kanssa! Ääh..

Eli mäkin kannatan uutta ryhmää ja myös uutta otetta omaan sessiooni!

Tänään on kaunis päivä, ihana päästä ulkoilemaan! Jos vaikka uskaltaisin jopa pistää hölkäksi... En ole pitkään aikaan käynytkään kävely/hölkkälenkillä, johtuen myös siitäkin että normaali lenkkipolkuni on ollut täysin loskassa.

Aurinkoista päivää teillekin!
      Claudia

• Että teille käy. Mutta mikäs olisi uudelle ryhmälle hyvä nimi? Toivotaan, että kun ollaan se saatu perustettua niin meitä olisi ainakin viisi :)

• Jiiikooo

Juu, on tullut pidettyä muutaman viikon tauko koko laihdutusurakassa. Paino on pysynyt prikulleen samana, eli hyvin on siinä suhteessa mennyt. Huomasin vaan silloin muutama viikko takaperin, että naamasta alkoi iho "roikkumaan" (7kg vasta takana!), ja ajattelin, että jos sitten harrastan hieman aikaa "ylläpitoa".

Toinen juttu on, että olen ollut lääkärin juttusilla, ja epäilevät mulla olevan fibromyalgian, eli pehmytkudosreuman på finska. Se on myös pitänyt mieltä hieman matalana, ja vaatinut hieman keskittymistä omaan itseen enemmän kuin oman itsensä pienentämiseen. Aloitin myös syömään lääkettä, josta on tullut jos jonkinlaisia sivuoireita. :P

Enivei, koetan nyt päästä vielä ennen toukokuun loppua parista-kolmesta kilosta, niin sitten olis 10kg suoritettu.

Hyvää vappua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      86
      2074
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      1980
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      317
      1697
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      279
      1666
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1310
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1187
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1119
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1108
    9. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1069
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      228
      1013
    Aihe