nettiystäviä

yksinäinen mies74

tyttöjä nettiystäviksi ympäri maata

11

1767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaareva

      Niin että mikä on nettiystävän määritelmä? Millainen on nettiystävä? Tyhmänä kysyn. Jonkinlainen kirjekaveri?

      • yksinäinen mies 74

        nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata


      • tuossa nyt oli
        yksinäinen mies 74 kirjoitti:

        nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata

        "mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata"

        tervetuloa n. 50 000 muun suomalaisen miehen joukkoon


    • Juhani123

      Olisi kiva jutustella.
      -j

    • Nainen !!!

      Koskapa etsit tyttöjä.

    • ehkä kiinnostaa

      Tyttöjä, naisia..minkä ikäistä haet ja jätä ihmeessä mailiossusi, jos ihan oikeesti haluat ystäviä..

      • Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
        Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
        [email protected]


      • Mietityttää
        [email protected] kirjoitti:

        Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
        Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
        [email protected]

        Eikö tuo tunnu hieman kummalliselta alkaa juttelemaan satunnaisille miehille?


    • Sama asia

      Miten mielestäsi eroaa nettiystävä ja oikea ystävä? Kai niiden oikeidenkin kanssa voi jutella netissä.

    • turhapuro3

      yksinäinen oon,vanha ihminen.sanokaa jotain ystävällistä joku lohdun sana.

      • Mitähän tähän nyt sanois. Emmää keksi mitään. Ainaskaa mitää järkevää. Emmää vaan osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe