tyttöjä nettiystäviksi ympäri maata
nettiystäviä
11
1723
Vastaukset
- kaareva
Niin että mikä on nettiystävän määritelmä? Millainen on nettiystävä? Tyhmänä kysyn. Jonkinlainen kirjekaveri?
- yksinäinen mies 74
nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata
- tuossa nyt oli
yksinäinen mies 74 kirjoitti:
nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata
"mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata"
tervetuloa n. 50 000 muun suomalaisen miehen joukkoon
- Juhani123
Olisi kiva jutustella.
-j - Nainen !!!
Koskapa etsit tyttöjä.
- ehkä kiinnostaa
Tyttöjä, naisia..minkä ikäistä haet ja jätä ihmeessä mailiossusi, jos ihan oikeesti haluat ystäviä..
Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
[email protected]- Mietityttää
[email protected] kirjoitti:
Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
[email protected]Eikö tuo tunnu hieman kummalliselta alkaa juttelemaan satunnaisille miehille?
- Sama asia
Miten mielestäsi eroaa nettiystävä ja oikea ystävä? Kai niiden oikeidenkin kanssa voi jutella netissä.
- turhapuro3
yksinäinen oon,vanha ihminen.sanokaa jotain ystävällistä joku lohdun sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799