tyttöjä nettiystäviksi ympäri maata
nettiystäviä
11
1767
Vastaukset
- kaareva
Niin että mikä on nettiystävän määritelmä? Millainen on nettiystävä? Tyhmänä kysyn. Jonkinlainen kirjekaveri?
- yksinäinen mies 74
nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata
- tuossa nyt oli
yksinäinen mies 74 kirjoitti:
nettiystävä varmaankin väärä sana,mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata
"mutta olis kiva saada vastakkaisesta sukupuolesta chattiseuraa ja kenteis myöhemmin ihan livenä tavata"
tervetuloa n. 50 000 muun suomalaisen miehen joukkoon
- Juhani123
Olisi kiva jutustella.
-j - Nainen !!!
Koskapa etsit tyttöjä.
- ehkä kiinnostaa
Tyttöjä, naisia..minkä ikäistä haet ja jätä ihmeessä mailiossusi, jos ihan oikeesti haluat ystäviä..
Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
[email protected]- Mietityttää
[email protected] kirjoitti:
Joo. Itse olen netissä seikkailut vuosia ja aina törmään samaan asiaan. Miehet etsii naista.
Itsekin sitä leikkimielisesti tehnyt. Ukkomies kun olen niin leikkimieliseksi jäänyt. Juttu seuraa toki haluaisin vaikka näin netin kautta. Vaimolle on aina hyvä jutella mutta jostain syystä kaipaan juttu seuraa myös miehistä. Tai siis lähinnä avointa rupattelua elämästä miehen kannalta aiheina, erot, lapset, työ, tulevaisuus, sairaudet ja jne. Jostain syystä koen tarvetta jutella näistä asioista myös miehinen näkökulma huomioiden. En kaipaa mitään terapiaistuntuja vaan että saa sanoa asioita jollekin toiselle, joka ajattelee, vaikkapa ihan erilailla kyseisestä asiasta. Itse asun "poissa" taajamasta ja työnkin puoleen vietän melkoisen "yksinäistä elämää". Meitä "yksinäisiä" on varmaan Suomessa melkoinen määrä....
[email protected]Eikö tuo tunnu hieman kummalliselta alkaa juttelemaan satunnaisille miehille?
- Sama asia
Miten mielestäsi eroaa nettiystävä ja oikea ystävä? Kai niiden oikeidenkin kanssa voi jutella netissä.
- turhapuro3
yksinäinen oon,vanha ihminen.sanokaa jotain ystävällistä joku lohdun sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384