Juoksenki

hyvä paikka

Juoksengin kylä on ihan hieno paikka asua ja elellä.
Pyrkikää sinne asumaan, ette tule katumaan.

19

5039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohi nimittäin

      aina kun olen Merssullani Juoksenkin paska kylän kohdalla nini painan kaasua ja kunnolla

      tämä ratekia on toiminut hyvin...

    • meediassakin

      No sanoinhan mie että hieno paikka ja pääsi ihan tiedotusvälineisiinkin.

    • Älä kuule unta nää, että juoksenki olis hyvä paikka. Ihan hienot maisemat siellä on, tiedän sen varmasti, koska olen lapsuuteni siellä asunut. Mutta kuulehan, juoksenki ja pello on sieltä ja syvältä...

      Tiedätkö miksi vihaan juoksenkia? Ensinnäkin, Mä olin koulukiusattu ja sen takia jouduin muuttaan juoksengista pois. Luuletko, että sen jälkeen uskalsin kävellä kylällä pelkäämättä, että joku kävisi mun kimppuun, niinkuin minulle uhattiin lähtiessäni pois.

      • ei siellä

        kukaan kiusaa ketään. On todella idyllinen paikka ja rauhallinen sellainen.
        On minullakin kokemuksia vuosilta 1942 - 1962.


      • ei siellä kirjoitti:

        kukaan kiusaa ketään. On todella idyllinen paikka ja rauhallinen sellainen.
        On minullakin kokemuksia vuosilta 1942 - 1962.

        ...että minua kiusattiin n. kahdeksan vuotta?? Eskarissa, ykkösellä, kakkosella se oli vain pientä. Kolmosella, nelosella, vitosella, kutosella, seiskalla oli pahinta mahdollista. Kasilta minut erotettiin...


      • itse.....
        TiiaTii kirjoitti:

        ...että minua kiusattiin n. kahdeksan vuotta?? Eskarissa, ykkösellä, kakkosella se oli vain pientä. Kolmosella, nelosella, vitosella, kutosella, seiskalla oli pahinta mahdollista. Kasilta minut erotettiin...

        olla kiusaaja kun erottivat.


      • itse..... kirjoitti:

        olla kiusaaja kun erottivat.

        Joo, vitun varmana olin! Mene yläasteelle kysymään Salmen Juhanilta. Mene sitte ja kysy Lakkapään sisaruksilta ja Maansaaresta ja ja ja kaikilta jokka on nyt pellon koulussa ysillä...!


      • niivvarmaan
        TiiaTii kirjoitti:

        ...että minua kiusattiin n. kahdeksan vuotta?? Eskarissa, ykkösellä, kakkosella se oli vain pientä. Kolmosella, nelosella, vitosella, kutosella, seiskalla oli pahinta mahdollista. Kasilta minut erotettiin...

        niin mutta aiheutitkin itse siitä suurimman osan ku olit vähän hermoheikko ja väkivaltanen. kyllä mä nyt teidät tiedän.


      • niivvarmaan kirjoitti:

        niin mutta aiheutitkin itse siitä suurimman osan ku olit vähän hermoheikko ja väkivaltanen. kyllä mä nyt teidät tiedän.

        Niin, ketkä?


      • 28

        Eihän sielä mithään koulua ole... Höpötät vain.


      • "koulukaveri"
        TiiaTii kirjoitti:

        Joo, vitun varmana olin! Mene yläasteelle kysymään Salmen Juhanilta. Mene sitte ja kysy Lakkapään sisaruksilta ja Maansaaresta ja ja ja kaikilta jokka on nyt pellon koulussa ysillä...!

        VOI;VOI TIIA,miksi meitä syytät,kun et tullut koulussa kenenkään kanssa toimeen?
        Olit ilkeä kaikkia kohtaan,jotka olimme kavereitasi koulussa ja koulun ulkopuolella.
        Etkä ole siitä yhtään muuttunut.Ilkeä olet edelleen läheisiäsi kohtaan,kavereita sinulla
        ei varmaan ole nytkään.Jutut kulkee kyllä ympäri pitäjää,miten olet riidellyt kotipaikassa käydessäsi.Sääli niitä kohtaan,jotka tahtomattaan joutuvat vihasi kohteeksi.Ei millään pahalla.


    • rumahu0ra

      paska paikka ja rumia naisia

    • Ehkä jonaki päivännä

      Juoksenki, mutta sinne on pitkä matka kävellenkni. Entä jos vetten päälä kävellisin, tulisko kalliiimmaksi kyytitaksin. Tai kaksin? Entä jos osaan eksyä, sitten ei kukaan etsi minua.

      Kukas se ny vetten päältä älyäiskään ettiä, niitten alta enemmänki. Hyvä piilopaikka jos juoksenkiin asti kerkiää.

    • Ville Vihannista

      Juoksenki on rehellisten ihmisten paikka. Siellä ei kieroilijat jaksa olla. Haluaisin tehdä kesämökin Juoksenkiin mutta tontteja ei näy myynnissä juurikaan. Juoksengissa ei maata myydä rahasta. Maisemallisesti Juoksenki on kappale kauneinta Lappia kun Ratasvaaraa laskee alas. Paikalliset ovat hyvin huomaavaisia ja avuliaita ihmisiä, minutkin traktori hinasi ojasta, vaikken apua kerinnyt pyytääkään. Kiitos Juoksengille, juoksenkilaista henkeä pitäisi olla tässä maassa enemmän.

      • kaiken kokenu

        Sissäänpäin lämpiävä kylä ja kaikkien asiat tiedetään paremmin,kuin itte..
        Uskottua ystävää et tästäkään kylästä löydä.Turhaa ylistystä.
        Kylä komealla paikalla,niinko muukki jokivarren kylät,rajaväylän ympäröiminä.


    • nöoula

      kiitos Juuso piirakasta.

    • eteläpään mies:))

      joukolle kans,kiitos makkarasta

    • Anonyymi

      Juu niin on isäukon kotipaikka,lapsuuden kesinä tuli käytyä!

    • Anonyymi

      Isäukon kotipaikka, hienot maisemat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe