Niin, lyhyesti ja ytimekkäästi, kolmas kerta jo kun mies on käynyt vieraissa, minulle on tullut oireita ja lääkärissä käytyäni diagnoosi on ollut hiiva ja jonkin asteen tulehdus, jotka on hoidettu lääkkeillä pois.
Mieskö ne on muhun tartuttanut oltuaan ilman suojaa vieraan kanssa sängyssä??????
Muuta selitystä en tähän keksi. Koskaan muulloin minulla ei ole ollut mitään vaivaa. Ukko kun ei edes ole kertonut pettäneensä,ennenkuin "jää kiinni", muutoin olisin "suojannut" itseni.
hiiva aina pettämisen jälkeen???
125
16597
Vastaukset
- hiivaongelma
Hiiva ei ole seksitauti.
Hiiva voi kehittyä pöksyissäsi itsekseen. Syitä on monia.
Miehesi kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Hiiva voi uusiutua ja uusiutua. Siitä voi olla vaikea päästä eroon.
Mene lääkäriin hakemaan apua hiiva ongelmaasi.
Lääkkeitä saa suoraan apteekista ilman lääkärillä käyntiä, mutta mikäli se uusiutuu niin käy lääkärillä.- ööö
mutta aikaisemmissa suhteissa kun on ukko käyny vieraissa niin sain pari kertaa hiivan. Että kyllä se sitäkin kautta tulee.
- olet väärässä
Kyl se hiiva tarttuu myös miehen välityksellä sukupuoliyhteydessä. Tunnen pari miestä jotka on hiivan vuoksi saanu lääkekuurin. Ja itselläni ollessani aikoinaan hiivaa useasti, hoidettiin myös partneri, ettei kierre jatku.
Vanha totuushan on että parhaiten tietää äijän käyneen vieraissa reissun jälkeen, kun kotiin tullessaan "tartuttaa" muijaansa hiivatulehduksen. Syynä just ne erilaiset bakteerikannat. - kypsä
olet väärässä kirjoitti:
Kyl se hiiva tarttuu myös miehen välityksellä sukupuoliyhteydessä. Tunnen pari miestä jotka on hiivan vuoksi saanu lääkekuurin. Ja itselläni ollessani aikoinaan hiivaa useasti, hoidettiin myös partneri, ettei kierre jatku.
Vanha totuushan on että parhaiten tietää äijän käyneen vieraissa reissun jälkeen, kun kotiin tullessaan "tartuttaa" muijaansa hiivatulehduksen. Syynä just ne erilaiset bakteerikannat.Tarkoittaako tuo nyt sitä, että kun minä en ole kumppaniani ikinä pettänyt ja hänellä on aina silloin tällöin hiiva, niin hän on pettänyt minua?
Ei teillä naiset ole prkl minkäänlaista logiikkaa. Jos itselle tulee hiiva ja on sinkku, niin se johtuu stressistä tai hivenaineongelmista tai muusta vastaaavasta. Jos seurustelette, niin tällaisia ongelmia ei ole, vaan kyllä sen täytyy miehen pettämisestä johtua. Osaa olla tyhmää väkeä, ei voi kuin kummastella. Hankkikaa elämä! - hiivasta
kypsä kirjoitti:
Tarkoittaako tuo nyt sitä, että kun minä en ole kumppaniani ikinä pettänyt ja hänellä on aina silloin tällöin hiiva, niin hän on pettänyt minua?
Ei teillä naiset ole prkl minkäänlaista logiikkaa. Jos itselle tulee hiiva ja on sinkku, niin se johtuu stressistä tai hivenaineongelmista tai muusta vastaaavasta. Jos seurustelette, niin tällaisia ongelmia ei ole, vaan kyllä sen täytyy miehen pettämisestä johtua. Osaa olla tyhmää väkeä, ei voi kuin kummastella. Hankkikaa elämä!ja sen alkuperäksi paljastui pettävä ihana uskollinen tyttöystävä, onko miehen todella vaikea laittaa jakeluun että poikkeava bakteerikanta aiheuttaa hiivaa, eli?
- Myöskin petetty
Moikka,
samaa mietin itsekin, että miten kummassa saan aina hiivan tms. tulehduksen, kun miehellä on selittämätön muualla nukuttu yö takana. Pettänyt on ennenkin ja mitä kyliltä kuulee vakuuttaa entisestään. Mies ei tietenkään myönnä.
Edellisessä suhteessa kärsin hiivasta vain n. kerran vuodessa, tämän miehen kanssa luku on keskimäärin 5krt / vuosi. Ja sattuu kummasti aina katoamisreissujen yhteyteen. Järki jo sanoo, että mies on käynyt painamassa paljaalla ja vaikkei olisikaan kyseessä hiiva, joku muu bakteeri on sitten miehen vehkeiden kautta saatu.
Toki syitä on monia. Esimerkiksi stressi (turhautuneisuus ja suru petetyksi tulemisesta) on jo erittäin todennäköinen laukaiseva tekijä. Toinen on alkoholi, jota minulla kului viimeisenkin pettämisen aikana rutkasti. Samoin itse harrastin seksiä miehen kanssa menkkojen aikana ja niiden loputtua huomasin ärtymystä alapäässä. On myös kuitenkin normaalia tuntea pientä oireilua menkkojen jälkeen muutenkin.
Eikä vaadi mieheltäkään kuin hivenenkin likaiset sormet, jotka jo saattavat kuljettaa ties mitä pöpöjä naisen elimistöön.
Ei auta kun arvailla. Ja seksitautien mahdollisuus on poissuljettu sitten testien jälkeen. Nyt vaan odottelen, että pisimmät itämisajat täyttyvät jotta saadaan varma tulos kertaheitolla.
Ja naurettavinta tässä on, että menen sänkyyn miehen kanssa jonka tiedän pettäneen enkä silti vaadi kumia. Eli itseäni saan syyttää tästä yhtälailla... =(- pullan syönnin jälkeen
hiiva ei ole seksitauti, liittyy kylläkin stressiin ja liikaan murehtimiseen, joskus siis tuoohon pullan märehtimiseen.
- saman..
huomannut--- hiiva oli aina kun eksä oli käynyt vieraissa... eim se voi olla sattumaa...
- Se vaimo
kun mieheni piti yllä salasuhdetta, minulla ei ole ollut hiiva kuin yhden kerran aikaisemmin ja nyt sitten 5 kuukautta kestänyt hiivatulehdus joka ei parantunut, vaikka kuinka sain puikkoja ja rasvoja. Nyt sitten paljastui että miehellä on myös hiiva ja nyt meillä on molemmilla kuuri päällä.
- ovat
eri bakteerikannat näien naisten välillä
- Charles
Nimenomaan bakteerikannan sekoittuminen laukaisee herkästi hiivan. Jotkut naisethan saavat aina antibioottikuurista hiivan, koska antibiootti sotkee alapään bakteerikannan.
- Marianna
Charles kirjoitti:
Nimenomaan bakteerikannan sekoittuminen laukaisee herkästi hiivan. Jotkut naisethan saavat aina antibioottikuurista hiivan, koska antibiootti sotkee alapään bakteerikannan.
Pullat ja muut vehnäleivät (joiden nostattamiseen käytetään hiivaa), antibioottikuurit, maitohappobakteerit, piimaa ja monet muut luontaistuotteissa olevat ainekset. ym. ym. aiheuttavat hiivatulehduksen. Jopa uudet keinokuituiset alushousut (ilmanvaihto ei toimi, bakteerikanta muuttuu tai pikkuhousunsuojat, sama juttu kuin ed.. )
- Nimetön
Marianna kirjoitti:
Pullat ja muut vehnäleivät (joiden nostattamiseen käytetään hiivaa), antibioottikuurit, maitohappobakteerit, piimaa ja monet muut luontaistuotteissa olevat ainekset. ym. ym. aiheuttavat hiivatulehduksen. Jopa uudet keinokuituiset alushousut (ilmanvaihto ei toimi, bakteerikanta muuttuu tai pikkuhousunsuojat, sama juttu kuin ed.. )
piimä (eikä mikään muukaan hapanmaitotuote) ei todellakaan laukaise hiivaa naisen alapäässä. Päinvastoin, niitä voi happamina käyttää hiivatulehduksen hoitoon. Hiivatulehdus voi periaatteessa olla seurasuta ainakin kahdesta eri mekanismista, joiden taustalla voi olla lukuisa joukko erilaisia ravintoon, hygieniaan tai ulkosiin (mekaanisiin tai kemiallisiin) liittyviä tekijöitä:
1)happo-emästasapainon muutos liian emäksiseen suuntaan esim. väärän ravinnon, liiallisen pesun/väärien pesuaineiden käytön, lääkityksen tai muun ulkoisen tekijän seurauksena.
2)emättimen normaaliflooran tasapainon järkkyminen, jolloin trichomonas tai muu hiivasieni-infektion aiheuttaja pääsee opportunistina valloilleen. Näin voi käydä esimerkiksi silloin, jos emättimeen jostain syystä joutuu vierasta bakteerikantaa vaikkapa miehen sukuelimen kautta. - Marianna
Nimetön kirjoitti:
piimä (eikä mikään muukaan hapanmaitotuote) ei todellakaan laukaise hiivaa naisen alapäässä. Päinvastoin, niitä voi happamina käyttää hiivatulehduksen hoitoon. Hiivatulehdus voi periaatteessa olla seurasuta ainakin kahdesta eri mekanismista, joiden taustalla voi olla lukuisa joukko erilaisia ravintoon, hygieniaan tai ulkosiin (mekaanisiin tai kemiallisiin) liittyviä tekijöitä:
1)happo-emästasapainon muutos liian emäksiseen suuntaan esim. väärän ravinnon, liiallisen pesun/väärien pesuaineiden käytön, lääkityksen tai muun ulkoisen tekijän seurauksena.
2)emättimen normaaliflooran tasapainon järkkyminen, jolloin trichomonas tai muu hiivasieni-infektion aiheuttaja pääsee opportunistina valloilleen. Näin voi käydä esimerkiksi silloin, jos emättimeen jostain syystä joutuu vierasta bakteerikantaa vaikkapa miehen sukuelimen kautta.tarkoitin Piimaata, piitä eli peltokorteuutetta, en piimää! Kyseistä piimaata on useissa luontaistuotteissa ja siitä saa toisinaan hiivasienen - ihan on rohdosvalmistekaupustelijoidenkin tiedossa tämä -tosin sitä ei kovin paljon mainosteta.
- Nimetön
Marianna kirjoitti:
tarkoitin Piimaata, piitä eli peltokorteuutetta, en piimää! Kyseistä piimaata on useissa luontaistuotteissa ja siitä saa toisinaan hiivasienen - ihan on rohdosvalmistekaupustelijoidenkin tiedossa tämä -tosin sitä ei kovin paljon mainosteta.
Sorry! =D
- Se vaimo
niin typeriä että kakkosen luonakin sekstaavat ilman kumia?
Minä en ainakaan uskoisu kenenkään vakuutteluja että ehkäisy on kunnossa, entäs jos sitten tuleekin tieto onnellisesta isyydestä?- Nimetön
Ilman kumia se tuntuu PALJON paremmalta. ;)
Luottakaa ukkokultiinne, kyllä he osaavat luotettavat varasijat itselleen valita eikä äpäriä pääse tulemaan kuin tosi tumpeloille. Ite oon käynyt vuosien varrella kymmeniä kertoja vieraissa ja oon huomannut että siitä seuraa hiiva vaimolle lähes poikkeuksetta ja aika usein ärtymystä esinahan alle itsellänikin. Varmaankin siihen vaikuttaa eri ihmisten erilaiset baktreeri- ja muut mikrobikannat. Ei siihen mitään tautia tarvita.
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :) - hiivatti
Nimetön kirjoitti:
Luottakaa ukkokultiinne, kyllä he osaavat luotettavat varasijat itselleen valita eikä äpäriä pääse tulemaan kuin tosi tumpeloille. Ite oon käynyt vuosien varrella kymmeniä kertoja vieraissa ja oon huomannut että siitä seuraa hiiva vaimolle lähes poikkeuksetta ja aika usein ärtymystä esinahan alle itsellänikin. Varmaankin siihen vaikuttaa eri ihmisten erilaiset baktreeri- ja muut mikrobikannat. Ei siihen mitään tautia tarvita.
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)kaiken ja kaikkien yläpuolella. Älä sä lerppakulli muita määräile. Eiks o stondista kun vieraissa täytyy hiivat käydä hakemassa?
- Nimetön
hiivatti kirjoitti:
kaiken ja kaikkien yläpuolella. Älä sä lerppakulli muita määräile. Eiks o stondista kun vieraissa täytyy hiivat käydä hakemassa?
Että jostain se herneenryystäjä tännekin löytyy. =D
- sillä
Nimetön kirjoitti:
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)aikaa vaimoasi. ja HÄNTÄ NUSSITAAN. Trust me!
- Nimetön
sillä kirjoitti:
aikaa vaimoasi. ja HÄNTÄ NUSSITAAN. Trust me!
niin niin (haukotus). Täällä puhutaan hiivasta hei...
- vaan
Nimetön kirjoitti:
niin niin (haukotus). Täällä puhutaan hiivasta hei...
sullekin. Heh, kantsis vähän miettii kuka vaimoasi nussii, se saattaa olla minä..
- Nimetön
vaan kirjoitti:
sullekin. Heh, kantsis vähän miettii kuka vaimoasi nussii, se saattaa olla minä..
Sillä on tasovaatimuksia. Ei sitä tollanen uupelo pääse metriä lähemmäs =D
- pääsithän
Nimetön kirjoitti:
Sillä on tasovaatimuksia. Ei sitä tollanen uupelo pääse metriä lähemmäs =D
sinäkin vaimosi lähelle? Vaikka tasosi on mitä on.. (olet säälittävä luuseri). Mustalaisetkin ovat muuten kuuluisia tyhmyydestään, joihin on liitettynä vielä ylpeys. On muuten kauhea yhdistelmä.
- että..
Nimetön kirjoitti:
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)et saa naista, joka riittäisi sinulle pelkästään.Taidat olla hieman yksinkertainen. Minun vaimoni riittää minulle, ja on aina riittänytkin,onhan hän on aivan ihanan seksikäs pakkaus! Ja ruoho ei ole vihreämpää, koska vaimoni on kaikista kaunein nainen mitä olen koskaan tavannut. Olet SÄÄLITTÄVÄ. Harmi että miehisyytesi on noin hukassa.
- Nimetön
että.. kirjoitti:
et saa naista, joka riittäisi sinulle pelkästään.Taidat olla hieman yksinkertainen. Minun vaimoni riittää minulle, ja on aina riittänytkin,onhan hän on aivan ihanan seksikäs pakkaus! Ja ruoho ei ole vihreämpää, koska vaimoni on kaikista kaunein nainen mitä olen koskaan tavannut. Olet SÄÄLITTÄVÄ. Harmi että miehisyytesi on noin hukassa.
Toisille riittää toisille ei. En nyt menis noin valalla väittämään kumpi meistä on yksinkertainen... saattais käydä sulle hullusti, jos kokkeiltais. ;)
- Nimetön
pääsithän kirjoitti:
sinäkin vaimosi lähelle? Vaikka tasosi on mitä on.. (olet säälittävä luuseri). Mustalaisetkin ovat muuten kuuluisia tyhmyydestään, joihin on liitettynä vielä ylpeys. On muuten kauhea yhdistelmä.
Se pokas mut. Eikä ole katunut. ;)
- heh
Nimetön kirjoitti:
Se pokas mut. Eikä ole katunut. ;)
niin noh, kyllä sekin päivä vielä tulee kun naikkostasi kaduttaa.. mutta sitä ennen: NAUTI NIIN KAUAN KUN SITÄ KESTÄÄ.
- elämä..
Nimetön kirjoitti:
Toisille riittää toisille ei. En nyt menis noin valalla väittämään kumpi meistä on yksinkertainen... saattais käydä sulle hullusti, jos kokkeiltais. ;)
opettaa, jopa sinuakin. Viimeistään siinä vaiheessa kun kolme mukulaasi ja vaimosi pakkaa kamansa, ja sinä rupeat kaljuuntumaan ja munasi ei enää seiso. Mutta kuten sanottu, tyhmyydestä ei kärsi jos sitä ei ymmärrä.
- päästä
Nimetön kirjoitti:
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)kärsii kohta koko ruumis
- Nimetön
heh kirjoitti:
niin noh, kyllä sekin päivä vielä tulee kun naikkostasi kaduttaa.. mutta sitä ennen: NAUTI NIIN KAUAN KUN SITÄ KESTÄÄ.
I will. ;)
- Nimetön
elämä.. kirjoitti:
opettaa, jopa sinuakin. Viimeistään siinä vaiheessa kun kolme mukulaasi ja vaimosi pakkaa kamansa, ja sinä rupeat kaljuuntumaan ja munasi ei enää seiso. Mutta kuten sanottu, tyhmyydestä ei kärsi jos sitä ei ymmärrä.
kalju. =) Eiköhän se elämä opeta meitä kaikkia. Jotkus oppii, toiset ei. Kumpikohan meidän kahden, sinun ja minun tapauksessa on oppinut enemmän? Jaa-a... ;)
- Nimetön
päästä kirjoitti:
kärsii kohta koko ruumis
ollut mitään ruumiin kärsimystä vastaan. Se on oikein elämän makuista, kun ruumis tekee töitä oikein kunnolla - ja kärsii. Kannattaa kokeilla! ;)
- sinun..
Nimetön kirjoitti:
kalju. =) Eiköhän se elämä opeta meitä kaikkia. Jotkus oppii, toiset ei. Kumpikohan meidän kahden, sinun ja minun tapauksessa on oppinut enemmän? Jaa-a... ;)
mielestäsi ihmistä voi pettää jota rakastaa, ja se on susta ok, ja vain tyhmät EIVÄT tee niin, se tuskin kertonee sinun älykkyydestäsi paljonkaan... Eli joko sinua on petetty, ja olet katkera, tai sitten sinua ei ole kukaan koskaan pettänyt (ainakaan sinun tietääkseni), ja et tiedä miltä se tuntuu, kun asia valkenee vuosien päästä! Mutta kukin tyylillään, fiksuudestasi en menisi takuuseen. Tulet jäämään vielä kiinni. Usko pois. Niin, ja katsotaan kuka sen jälkeen nauraa, kun vaimosi nussii vierasta miestä TEIDÄN sängyssänne (KUVITTELEPA HETKI TILANNETTA)
- voi....
Nimetön kirjoitti:
ollut mitään ruumiin kärsimystä vastaan. Se on oikein elämän makuista, kun ruumis tekee töitä oikein kunnolla - ja kärsii. Kannattaa kokeilla! ;)
....Vihannes se täällä kiukuttelee...nussin vaimoasi, by the way...
- Nimetön
sinun.. kirjoitti:
mielestäsi ihmistä voi pettää jota rakastaa, ja se on susta ok, ja vain tyhmät EIVÄT tee niin, se tuskin kertonee sinun älykkyydestäsi paljonkaan... Eli joko sinua on petetty, ja olet katkera, tai sitten sinua ei ole kukaan koskaan pettänyt (ainakaan sinun tietääkseni), ja et tiedä miltä se tuntuu, kun asia valkenee vuosien päästä! Mutta kukin tyylillään, fiksuudestasi en menisi takuuseen. Tulet jäämään vielä kiinni. Usko pois. Niin, ja katsotaan kuka sen jälkeen nauraa, kun vaimosi nussii vierasta miestä TEIDÄN sängyssänne (KUVITTELEPA HETKI TILANNETTA)
Mä en ymmärrä mistä teitä caps-lock kompleksikasoja voi riittää joka palstalle? Mä olen jo "jäänyt kiinni", ihan itse kertonut - monta, monta kertaa. Vaimon ajattelu toisen miehen kanssa meidän sängyssä... hmmm. Ihan okei ajatuksena! ;)
Mut ihan suomenkielinen kysymys sulle:
Mitä vittua se sulle ylipäätään kuuluu, ja miten helvetissä se liittyy tämän viestiketjun aiheeseen?
Älykkyydestä ja sen mittaamisesta keskutellaan lähinnä tuolla Tiede-palstalla. Äly on kovin suhteellinen käsite ja pitää sisällään melko joukon tekijöitä. Tässä "keskustelussa" älykkyydellä ei ole paljon sijaa. =D Aika epärelevantti aihepiiri tässä yhteydessä muutenkin. Mut jos sä haluat testata, niin tee nyt sitten vaikka toi:
http://www.illustrertvitenskap.com/Crosslink.jsp?d=197&a=1023
Kerro sitten tulos - jos uskallat. ;)
Et säkään kyllä kovin fiksua kuvaa itsestäsi anna - pakko se on jonkun sulle sanoa. Nimenomaan, kukin tyylillään. Juuri niin. ;) - Nimetön
voi.... kirjoitti:
....Vihannes se täällä kiukuttelee...nussin vaimoasi, by the way...
Kaikin mokomin kabanossi =D
- ja..
Nimetön kirjoitti:
Mä en ymmärrä mistä teitä caps-lock kompleksikasoja voi riittää joka palstalle? Mä olen jo "jäänyt kiinni", ihan itse kertonut - monta, monta kertaa. Vaimon ajattelu toisen miehen kanssa meidän sängyssä... hmmm. Ihan okei ajatuksena! ;)
Mitä vittua se sulle ylipäätään kuuluu, ja miten helvetissä se liittyy tämän viestiketjun aiheeseen?
Älykkyydestä ja sen mittaamisesta keskutellaan lähinnä tuolla Tiede-palstalla. Äly on kovin suhteellinen käsite ja pitää sisällään melko joukon tekijöitä. Tässä "keskustelussa" älykkyydellä ei ole paljon sijaa. =D Aika epärelevantti aihepiiri tässä yhteydessä muutenkin. Mut jos sä haluat testata, niin tee nyt sitten vaikka toi:
Et säkään kyllä kovin fiksua kuvaa itsestäsi anna - pakko se on jonkun sulle sanoa. Nimenomaan, kukin tyylillään. Juuri niin. ;)upposi. siis sinun älykkyydestäsihän ei voi puhua samana päivänä kun henkilön, joka ymmärtää mitä tuskaa pettäminen aiheuttaa. Älä viitsi olla lapsellinen... Jos vaimosi pettäisi sinua niin sinä olisit heti vetämässä turpaan! Usko pois. Turha lässyttää mitään paskaa! Hyväksyt sen ainoastaan teoriatasolla, käytännössä sun ois pakko laittaa peli poikki, koska sua älöttäis ajatus, että toisella miehellä ois suurempi kulli kuin sulla. Toinen seikka, mikä huvitti, oli se, että vaimosi tietää sinun pettävän ja "hyväksyy" sen. Taitaa vaimos siis itse käydä vieraissa (itse asiassa 100% varmuudella).
Älykkyydestäsi on siis turha puhua, olet vain omaa nautintoa tavoitteleva pikku-poika miehen ruumiissa, jolla on miehisyys hukassa! MIEHET ovat niitä, joilla on niiiiin paljon munaa, että niiden vaimot ei käy vieraissa, niiden vaimojen ei tarvitse. Ja sun vaimos selvästi käy. sori. - Nimetön
ja.. kirjoitti:
upposi. siis sinun älykkyydestäsihän ei voi puhua samana päivänä kun henkilön, joka ymmärtää mitä tuskaa pettäminen aiheuttaa. Älä viitsi olla lapsellinen... Jos vaimosi pettäisi sinua niin sinä olisit heti vetämässä turpaan! Usko pois. Turha lässyttää mitään paskaa! Hyväksyt sen ainoastaan teoriatasolla, käytännössä sun ois pakko laittaa peli poikki, koska sua älöttäis ajatus, että toisella miehellä ois suurempi kulli kuin sulla. Toinen seikka, mikä huvitti, oli se, että vaimosi tietää sinun pettävän ja "hyväksyy" sen. Taitaa vaimos siis itse käydä vieraissa (itse asiassa 100% varmuudella).
Älykkyydestäsi on siis turha puhua, olet vain omaa nautintoa tavoitteleva pikku-poika miehen ruumiissa, jolla on miehisyys hukassa! MIEHET ovat niitä, joilla on niiiiin paljon munaa, että niiden vaimot ei käy vieraissa, niiden vaimojen ei tarvitse. Ja sun vaimos selvästi käy. sori.Kehenköhän se nyt osukaan ja uppos? ;-)
No niin. Moraalikysymyshän tämä on, ei äly. En ole vetänyt vaimoni turpaan, enkä tule sitä tekemään. En vetäis suakaan, vaikka toisaalta hyvin ymmärrän jos vaikka sen joku tekisikin. Mut kyllä mä silti tulisin väliin sua auttamaan. :)
Kannattaa opetella ymmärtämään ja suvaitsemaan erilaisuutta. Kannattaa myös opetella katsomaan rehellisesti ihmisenä olemista silmästä silmään, eikä kääntää päätä pois ja alkaa huutamaan, jos jokin piirre ei satu miellyttämään tai muuten sopimaan pieniin ajatuksiin.
Sellaisista taidoista on ylättävän paljon iloa elämässä, usko pois! no niin, hopi hopi, elämään siitä oikeaa elämää!
Hyvää päivänjatkoa sullekin. - mää
Nimetön kirjoitti:
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)Kuinka voit vakuuttua siitä, että toiset kumppanisi eivät kanna jotain hiivaa järeämpää tavaraa mukanaan? Sinun kanssasi ilman kumia-miksei siis toistenkin kanssa...
En käsitä, voitko selittää. - kuinka
mää kirjoitti:
Kuinka voit vakuuttua siitä, että toiset kumppanisi eivät kanna jotain hiivaa järeämpää tavaraa mukanaan? Sinun kanssasi ilman kumia-miksei siis toistenkin kanssa...
En käsitä, voitko selittää.ja kaikkiko kannat vaimollesi, hiiva on vielä pieni paha mutta kondyloomat (aiheuttaa kohdunkaulan syöpää) hiv...
- neuvokaa ki...
kuinka kirjoitti:
ja kaikkiko kannat vaimollesi, hiiva on vielä pieni paha mutta kondyloomat (aiheuttaa kohdunkaulan syöpää) hiv...
ajatellut juuri tuota "bakteerikantojen" sekoittumista, jolloin ukko tuo hiivan vieraasta pesästä...!!!! Eipä vois enempää ottaa päähän, niin, muiden testien tuloksia odotellaan vielä...
Paska mikä paska jätkä!!!
Kiitti tiedoista! - Nimetön
mää kirjoitti:
Kuinka voit vakuuttua siitä, että toiset kumppanisi eivät kanna jotain hiivaa järeämpää tavaraa mukanaan? Sinun kanssasi ilman kumia-miksei siis toistenkin kanssa...
En käsitä, voitko selittää.yhtä paljon kuin sinä siitä, ettei sulla ole vuoden päästä lintuinfluenssaa, syöpää tai sukupuolitautia. Noin esimerkiksi. :)
- Nimetön
kuinka kirjoitti:
ja kaikkiko kannat vaimollesi, hiiva on vielä pieni paha mutta kondyloomat (aiheuttaa kohdunkaulan syöpää) hiv...
kysyn: "onko sulla, tai onko ollut sukupuolitauteja"? Jos vastaus kuuluu "ei" ja myös olemus vastaa suun auetessa "ei", uskon. Jos jompi kumpi (suu tai olemus/sanattomat, tahattomat viestit) sanoo "kyllä", jätän väliin. Mulla ei (vielä) koskaan ole ollut sukupuolitautia. En mä muuta tohon osaa sanoa. Kiitos kuitenkin, että huolehdit. :)
- Nimetön
neuvokaa ki... kirjoitti:
ajatellut juuri tuota "bakteerikantojen" sekoittumista, jolloin ukko tuo hiivan vieraasta pesästä...!!!! Eipä vois enempää ottaa päähän, niin, muiden testien tuloksia odotellaan vielä...
Kiitti tiedoista!Mukavaa että joku puhuu välillä aiheestakin. :) Mut hei, ota huomioon että *välttämättä* ei ole juuri siitä kyse, että ukkos olis käynyt muita panemassa. Voi se jollakin muullakin selittyä. Vai mitä? :)
- kummastelen
Nimetön kirjoitti:
Et säkään kyllä kovin fiksua kuvaa itsestäsi anna - pakko se on jonkun sulle sanoa. Nimenomaan, kukin tyylillään. Juuri niin. ;)tällä palstalla hiivoistas ja panoistasi pöyhkeilet? Onko huono itsetunto? Heikko miehinen itsetunto? Penikkatauti vai mikä?
Vaikotat todellakin typerältä ja naurettavalta suorastaan säälittävältä reppanalta. - Nimetön
kummastelen kirjoitti:
tällä palstalla hiivoistas ja panoistasi pöyhkeilet? Onko huono itsetunto? Heikko miehinen itsetunto? Penikkatauti vai mikä?
Vaikotat todellakin typerältä ja naurettavalta suorastaan säälittävältä reppanalta.Mä vastasin ap:n kysymykseen. Toivottavasti sai arvokasta tietoa. Koittasit sääki pysyä aiheessa. Pitäskö sun mennä johki hermolääkäriin?
- pikku nippeli
Nimetön kirjoitti:
yhtä paljon kuin sinä siitä, ettei sulla ole vuoden päästä lintuinfluenssaa, syöpää tai sukupuolitautia. Noin esimerkiksi. :)
ylettömän itserakas ja kuvittelet olevasi nokkela sanankäänteissäsi, varsinainen nerbaalivirtuoosi. Vastailet ressu itse itsellesi. Onko sinulla jokin kompleksi esimerkiksi pikkuinen pippeli tai jotain vastaavaa?
Ja nuo kommenttisi eivät kuule ole kovinkaan (lainkaan) nokkelia, päinvastoin. Huomaa, ettei sinulla ole lahjoja eikä koulutusta sillä sanankäytön alalla. - valitettavaa
Nimetön kirjoitti:
Mä vastasin ap:n kysymykseen. Toivottavasti sai arvokasta tietoa. Koittasit sääki pysyä aiheessa. Pitäskö sun mennä johki hermolääkäriin?
pitäisi mennä psykiatrille vaikka eihän tollaseen hölmöyteen mitään lääkettä ole joten ole ja elä onhan tässä maailmassa muitakin sinunlaisia örkkejä. Tyhmä oot, sen olet varmaan tässä saanut tietoos. Noin suurta tyhmyyttä ei voi olla huomaamatta
- Nimetön
pikku nippeli kirjoitti:
ylettömän itserakas ja kuvittelet olevasi nokkela sanankäänteissäsi, varsinainen nerbaalivirtuoosi. Vastailet ressu itse itsellesi. Onko sinulla jokin kompleksi esimerkiksi pikkuinen pippeli tai jotain vastaavaa?
Ja nuo kommenttisi eivät kuule ole kovinkaan (lainkaan) nokkelia, päinvastoin. Huomaa, ettei sinulla ole lahjoja eikä koulutusta sillä sanankäytön alalla.Mä en esimerkiksi lainkaan käsitä todellisten sanankäytön ammattilaisten valitsemia sivalluksia, kuten "vaikottaa" tai "nerbaalivirtuoosi" :) Olen ihan pihalla sen suhteen mistä te jumalan armoittamat sanassa valistuneet oikein puhuttekaan! Myönnän sen ja antaudun. =D
Miten mun pippelini liittyy tähän keskusteluun? Tuossa joku aiemmin sanoi sen olevan lerppa ja nyt sinä arvelet sen olevan pieni. No, kai se on olennaista. Mä mittasin sen joskus rippikouluiässä (silloin se oli mullekin tärkeää) ja jos en ihan väärin muista, niin pituus oli 17cm ja risat. Paksuutta en enää muista mut voin mä sen sulle tarkistaa, jos se on aivan keskeistä. Onko? Ja kyllä se edeleen seisookin tarvittaessa ja joskus turhanpäitenkin ihan hyvin.
Tuntuu kyllä ihan turvalliselta nyt kun saan huomata että todelliset elämän mestarit ovat noinkin huolehtivaisia minua kohtaan. :)
Kiitos Teille Nerbaalivirtuoosi "Pikku Nippeli" ja Vaikottaja "Kummastelen"! =) - anteeksi
pikku nippeli kirjoitti:
Ja nuo kommenttisi eivät kuule ole kovinkaan (lainkaan) nokkelia, päinvastoin. Huomaa, ettei sinulla ole lahjoja eikä koulutusta sillä sanankäytön alalla.Nyt meni viesti väärään osoitteeseen.
- Nimetön
valitettavaa kirjoitti:
pitäisi mennä psykiatrille vaikka eihän tollaseen hölmöyteen mitään lääkettä ole joten ole ja elä onhan tässä maailmassa muitakin sinunlaisia örkkejä. Tyhmä oot, sen olet varmaan tässä saanut tietoos. Noin suurta tyhmyyttä ei voi olla huomaamatta
Mut sä voit mennä vaikka sinne pihakadulle vänkäämään sun henkisten ikäkumppaneiden kanssa siitä kenen äiti tekee parasta ruokaa. Hyvää yötä! Ja muista ottaa iltalääkkeet ettei ahista yöllä(kin). :)
- uus-nimetön
Nimetön kirjoitti:
Mä en esimerkiksi lainkaan käsitä todellisten sanankäytön ammattilaisten valitsemia sivalluksia, kuten "vaikottaa" tai "nerbaalivirtuoosi" :) Olen ihan pihalla sen suhteen mistä te jumalan armoittamat sanassa valistuneet oikein puhuttekaan! Myönnän sen ja antaudun. =D
Miten mun pippelini liittyy tähän keskusteluun? Tuossa joku aiemmin sanoi sen olevan lerppa ja nyt sinä arvelet sen olevan pieni. No, kai se on olennaista. Mä mittasin sen joskus rippikouluiässä (silloin se oli mullekin tärkeää) ja jos en ihan väärin muista, niin pituus oli 17cm ja risat. Paksuutta en enää muista mut voin mä sen sulle tarkistaa, jos se on aivan keskeistä. Onko? Ja kyllä se edeleen seisookin tarvittaessa ja joskus turhanpäitenkin ihan hyvin.
Tuntuu kyllä ihan turvalliselta nyt kun saan huomata että todelliset elämän mestarit ovat noinkin huolehtivaisia minua kohtaan. :)
Kiitos Teille Nerbaalivirtuoosi "Pikku Nippeli" ja Vaikottaja "Kummastelen"! =)ai on! Ja kyllä se alkoi minuakin kiinnostamaan että kuinka se mahtaa toimia hiivaisenakin jos yläpääkin käy ja kuplii kuin minun ensimmäinen ja viimeinen kotikilju :D))..
Mahdat olla toivoton tapaus, tämä oli vakava asia ja laitoit ihan lekkeriksi. Ja jos asiaa puhun,niin hiivaa oli ennen häitä useita kertoja ja sen jälkeen vaan antibiooteista. Mihinkähän se hävisi? Täytyy kyllä myöntää että möyhittiin aika usein, ei siihen vieraita liittynyt (uskoakseni). No nyt ei pöyhitä, ei hiivaa, hiivatti... =) - Nimetön
uus-nimetön kirjoitti:
ai on! Ja kyllä se alkoi minuakin kiinnostamaan että kuinka se mahtaa toimia hiivaisenakin jos yläpääkin käy ja kuplii kuin minun ensimmäinen ja viimeinen kotikilju :D))..
Mahdat olla toivoton tapaus, tämä oli vakava asia ja laitoit ihan lekkeriksi. Ja jos asiaa puhun,niin hiivaa oli ennen häitä useita kertoja ja sen jälkeen vaan antibiooteista. Mihinkähän se hävisi? Täytyy kyllä myöntää että möyhittiin aika usein, ei siihen vieraita liittynyt (uskoakseni). No nyt ei pöyhitä, ei hiivaa, hiivatti... =)mut enhän mä kun ne muut... :) Kyllä mä *yritin* ihan asiassa pysyä, mut miksi mulle a-i-n-a käy näin? ;(
- uus-nimetön
Nimetön kirjoitti:
mut enhän mä kun ne muut... :) Kyllä mä *yritin* ihan asiassa pysyä, mut miksi mulle a-i-n-a käy näin? ;(
..älä yritä, itsehän kerjäsit :D Suorastaan kalusit kaataa tämän servun =D. Oooh, saatiin sentään sun kriittiset mitat talteen, se on tärkeää että löytyy se juttu, joka k i i n n o s t a a ;)
- mää
Nimetön kirjoitti:
yhtä paljon kuin sinä siitä, ettei sulla ole vuoden päästä lintuinfluenssaa, syöpää tai sukupuolitautia. Noin esimerkiksi. :)
kostautuu erittäin usein. Miten vaikuttaa se, onko ihmisellä ollut joskus todettu sukupuolitauti vai ei? Eikö ennemminkin pitäisi kysyä, onko olemassa tuoretta koetulosta, joka kertoisi, ettei tauteja ole.
Sen verran kannattaisi lukea noita oppaita, että tietäisi usean sukupuolitaudin(hiv mukaanlukien) olevan varsin oireettomia hyvinkin pitkään.
Ja muuten väärin meni toi vakuuttelus siinä mielessä, että minä voin vakuuttua siitä, ettei minulla ole vuoden päästä sukupuolitautia oman käyttäytymiseni kautta. Kumia kehiin siis.
Enkä minä tässä nyt sinun puolestasi meuhkaa, ittehän teet omat ratkaisusi. Mutta onkos vaimollesi ok, että vetelet paljaalla muitakin? Itse en ainakaan sellaisten asioiden kanssa luottaisi vaan puolison psykologisiin taitoihin(ellet sitten kanna jotain totuusseerumia mukanasi) ihan mutu-pohjalta. Itsesuojeluvaisto kyllä ristisi meikäläisen jalat ennen kuin kissaa ehtisi ukko sanoa. - juu
Nimetön kirjoitti:
Kehenköhän se nyt osukaan ja uppos? ;-)
No niin. Moraalikysymyshän tämä on, ei äly. En ole vetänyt vaimoni turpaan, enkä tule sitä tekemään. En vetäis suakaan, vaikka toisaalta hyvin ymmärrän jos vaikka sen joku tekisikin. Mut kyllä mä silti tulisin väliin sua auttamaan. :)
Kannattaa opetella ymmärtämään ja suvaitsemaan erilaisuutta. Kannattaa myös opetella katsomaan rehellisesti ihmisenä olemista silmästä silmään, eikä kääntää päätä pois ja alkaa huutamaan, jos jokin piirre ei satu miellyttämään tai muuten sopimaan pieniin ajatuksiin.
Sellaisista taidoista on ylättävän paljon iloa elämässä, usko pois! no niin, hopi hopi, elämään siitä oikeaa elämää!
Hyvää päivänjatkoa sullekin.minäpä lähden tästä oikeaa elämää viettämään, eli pettämään aviopuolisoaan!? ELÄMÄ PITÄÄ ELÄÄ!! Heh heh... Olen samaa mieltä, moraalikysymyshän se on nimenomaan, ja niillä joita sitä moraalia ei ole, niin yrittävät selitellä tekojaan mitä säälittävimmillä tavoilla: "Kannattaa opetella ymmärtämään ja suvaitsemaan erilaisuutta. Kannattaa myös opetella katsomaan rehellisesti ihmisenä olemista silmästä silmään, eikä kääntää päätä pois ja alkaa huutamaan, jos jokin piirre ei satu miellyttämään tai muuten sopimaan pieniin ajatuksiin." HOH HOH mitä lässytystä aikuiselta mieheltä! Jos sua panettaa niin pane, vaikka jokaista vastaantulevaa, mutta lopeta toi PASKANJAUHANTA ja ota vastuu elämästäsi!!
- Nimetön
mää kirjoitti:
kostautuu erittäin usein. Miten vaikuttaa se, onko ihmisellä ollut joskus todettu sukupuolitauti vai ei? Eikö ennemminkin pitäisi kysyä, onko olemassa tuoretta koetulosta, joka kertoisi, ettei tauteja ole.
Sen verran kannattaisi lukea noita oppaita, että tietäisi usean sukupuolitaudin(hiv mukaanlukien) olevan varsin oireettomia hyvinkin pitkään.
Ja muuten väärin meni toi vakuuttelus siinä mielessä, että minä voin vakuuttua siitä, ettei minulla ole vuoden päästä sukupuolitautia oman käyttäytymiseni kautta. Kumia kehiin siis.
Enkä minä tässä nyt sinun puolestasi meuhkaa, ittehän teet omat ratkaisusi. Mutta onkos vaimollesi ok, että vetelet paljaalla muitakin? Itse en ainakaan sellaisten asioiden kanssa luottaisi vaan puolison psykologisiin taitoihin(ellet sitten kanna jotain totuusseerumia mukanasi) ihan mutu-pohjalta. Itsesuojeluvaisto kyllä ristisi meikäläisen jalat ennen kuin kissaa ehtisi ukko sanoa.huolenpidostasi. Sellainen aina lämmittää. :) Mut mä olen jo iso poika... samon mun vaimoni jo ihan aikuinen, täysissä järjissään ja oikeustoimikelpoinen (ei holhouksen alainen). ;)
Sinisilmäinen oon mielummin kuin kyyninen. Silleen elämä maistuu paremmalta, oli sitten pitkä taikka lyhyt. Vaimo on samaa mieltä. :) - Nimetön
mää kirjoitti:
Enkä minä tässä nyt sinun puolestasi meuhkaa, ittehän teet omat ratkaisusi. Mutta onkos vaimollesi ok, että vetelet paljaalla muitakin? Itse en ainakaan sellaisten asioiden kanssa luottaisi vaan puolison psykologisiin taitoihin(ellet sitten kanna jotain totuusseerumia mukanasi) ihan mutu-pohjalta. Itsesuojeluvaisto kyllä ristisi meikäläisen jalat ennen kuin kissaa ehtisi ukko sanoa.Kun täs taas kattelin noita uusia viestejä joita oli tähän ketjuun tullut niin ei voi muuta kuin ihmetellä kaikkia noita kyynisiä ktisijöitä, valittajia ja syyttelijöitä. Ei mahda olla mukava elämä. Vähän asennetta hei! EI omaa surkeutta voi pistää toisen syyksi, ikinä. Tai vaikka tuntuu että voisikin, ketä hyödyttää? Miettikääs.
- surkeutta
Nimetön kirjoitti:
Kun täs taas kattelin noita uusia viestejä joita oli tähän ketjuun tullut niin ei voi muuta kuin ihmetellä kaikkia noita kyynisiä ktisijöitä, valittajia ja syyttelijöitä. Ei mahda olla mukava elämä. Vähän asennetta hei! EI omaa surkeutta voi pistää toisen syyksi, ikinä. Tai vaikka tuntuu että voisikin, ketä hyödyttää? Miettikääs.
mutta tyhnyyden voi nähtävästi pistää toisen piikkiin.. heh heh...
- Nimetön
uus-nimetön kirjoitti:
..älä yritä, itsehän kerjäsit :D Suorastaan kalusit kaataa tämän servun =D. Oooh, saatiin sentään sun kriittiset mitat talteen, se on tärkeää että löytyy se juttu, joka k i i n n o s t a a ;)
Taisi sattua neidolle ns. freudilainen lipsahdus näppiksen kanssa? ;) Siitä puhe mistä puute. =)
- Nimetön
juu kirjoitti:
minäpä lähden tästä oikeaa elämää viettämään, eli pettämään aviopuolisoaan!? ELÄMÄ PITÄÄ ELÄÄ!! Heh heh... Olen samaa mieltä, moraalikysymyshän se on nimenomaan, ja niillä joita sitä moraalia ei ole, niin yrittävät selitellä tekojaan mitä säälittävimmillä tavoilla: "Kannattaa opetella ymmärtämään ja suvaitsemaan erilaisuutta. Kannattaa myös opetella katsomaan rehellisesti ihmisenä olemista silmästä silmään, eikä kääntää päätä pois ja alkaa huutamaan, jos jokin piirre ei satu miellyttämään tai muuten sopimaan pieniin ajatuksiin." HOH HOH mitä lässytystä aikuiselta mieheltä! Jos sua panettaa niin pane, vaikka jokaista vastaantulevaa, mutta lopeta toi PASKANJAUHANTA ja ota vastuu elämästäsi!!
No minäpä panen! :-) Varo sinä ettet halkea paisuvaan moraaliisi, muista rasvata nahkaa ahkerasti ettei se repeä. :)
- Nimetön
surkeutta kirjoitti:
mutta tyhnyyden voi nähtävästi pistää toisen piikkiin.. heh heh...
Sä olet täällä oiekin odottanut mua!?! Kuinka romanttista! Mennäänks naimisiin? ;)
- sä olet
Nimetön kirjoitti:
Taisi sattua neidolle ns. freudilainen lipsahdus näppiksen kanssa? ;) Siitä puhe mistä puute. =)
VIHANNES! Antakee armoa... !
- voi..
Nimetön kirjoitti:
Sä olet täällä oiekin odottanut mua!?! Kuinka romanttista! Mennäänks naimisiin? ;)
voi... Luuletko sä ihan tosissas vielä kelpaavas jollekkin ihan naimisiin asti? Ei mua toisten jämät oo ikinä kiinnostanut, varsinkaan kun et edes selvästi omaa naistas osaa pitää tyytyväisenä seksuaalisesti! Ja jutteluseuraksi susta ei ole, niin yksinkertaiselta vaikutat.
- uus-nimetön
Nimetön kirjoitti:
taisikin =O. Kauhistuin sitä ensin aamutuimaan, mutta loppupäivän naureskelin itsekseni ='D .....Mutta minkäs m i n ä sille voin, että saan pervoja kicksejä hiiva-heppuleista, uuuhH-Huu =P. No, totta puhuen pidin tuosta yläpäästäsi, vähättelemättä kuitenkaan mielenkiintoani alaosaasi kohtaan ;)
- Nimetön
voi.. kirjoitti:
voi... Luuletko sä ihan tosissas vielä kelpaavas jollekkin ihan naimisiin asti? Ei mua toisten jämät oo ikinä kiinnostanut, varsinkaan kun et edes selvästi omaa naistas osaa pitää tyytyväisenä seksuaalisesti! Ja jutteluseuraksi susta ei ole, niin yksinkertaiselta vaikutat.
Sä olet varmaan ihan oikeassa. Jos mä en kelpaa sullekaan, mä en varmaan kelpaa yhtään kellekään. ;( Voi mua miespoloa! Mut onneksi sä kuitenkin vielä yhä edelleen juttelet mun kanssa, vaikka en edes sitä osaa. :)
- Nimetön
uus-nimetön kirjoitti:
taisikin =O. Kauhistuin sitä ensin aamutuimaan, mutta loppupäivän naureskelin itsekseni ='D .....Mutta minkäs m i n ä sille voin, että saan pervoja kicksejä hiiva-heppuleista, uuuhH-Huu =P. No, totta puhuen pidin tuosta yläpäästäsi, vähättelemättä kuitenkaan mielenkiintoani alaosaasi kohtaan ;)
Hoksasin kyllä. :) Sitäpaitsi, vihannekset ovat terveellisiä! ;) Onnittelut hyvästä valinnasta. 8-)
- hih..
Nimetön kirjoitti:
Sä olet varmaan ihan oikeassa. Jos mä en kelpaa sullekaan, mä en varmaan kelpaa yhtään kellekään. ;( Voi mua miespoloa! Mut onneksi sä kuitenkin vielä yhä edelleen juttelet mun kanssa, vaikka en edes sitä osaa. :)
Heh, jos tämä on sinun mielestäsi "juttelua", niin sehän kertookin jo kaiken tasostasi ja älykkyydestäsi.. Lopuksi: Mitäpä jos nyt ottasit peilin käteen....ja katsoisit siihen pitkään ja hartaasti...
- Nimetön
hih.. kirjoitti:
Heh, jos tämä on sinun mielestäsi "juttelua", niin sehän kertookin jo kaiken tasostasi ja älykkyydestäsi.. Lopuksi: Mitäpä jos nyt ottasit peilin käteen....ja katsoisit siihen pitkään ja hartaasti...
Enhän mä juuri muuta teekkään kuin katselen peiliin! Mulla on peilejä joka paikassa, sängyn yläpuolella, suihkussa, saunassa, vessanpyttyä vastapäätä jne. Kato komiat pärjää aina! ;)
- mikä-
Nimetön kirjoitti:
Enhän mä juuri muuta teekkään kuin katselen peiliin! Mulla on peilejä joka paikassa, sängyn yläpuolella, suihkussa, saunassa, vessanpyttyä vastapäätä jne. Kato komiat pärjää aina! ;)
siinä on kun komia ei huomaa olevansa tyhmä?
- Nimetön
hih.. kirjoitti:
Ei tämä munkaan mielestä mitään kovin syvällistä juttelua ole. Mut äiti aina opetti mua, että on tärkeää asettautua toisen ihmisen kanssa samalle tasolle kun käy keskustelua. Ylimielinen ei saa olla, vaan aina ystävällinen. Hän myös opetti, ettei koskaan saa nauraa toiselle eikä halveksua taikka nimitellä, koska ihmisiä on niin erilaisia. Täytyy myöntää että en ole pystynyt toteuttamaan noita neuvoja läheskään kunnolla. Sen verran olen pystynyt, että enpä juuri koskaan sano ensimmäisenä pahasti. Ja aika pahasti saa sanoa, ennen kuin sanon pahasti takasin. :)
- Nimetön
mikä- kirjoitti:
siinä on kun komia ei huomaa olevansa tyhmä?
Jospa mä vaan olen niin tyhmä, että en pysty huomaamaan sitä? Mitä luulet?
- äiti
Nimetön kirjoitti:
Ei tämä munkaan mielestä mitään kovin syvällistä juttelua ole. Mut äiti aina opetti mua, että on tärkeää asettautua toisen ihmisen kanssa samalle tasolle kun käy keskustelua. Ylimielinen ei saa olla, vaan aina ystävällinen. Hän myös opetti, ettei koskaan saa nauraa toiselle eikä halveksua taikka nimitellä, koska ihmisiä on niin erilaisia. Täytyy myöntää että en ole pystynyt toteuttamaan noita neuvoja läheskään kunnolla. Sen verran olen pystynyt, että enpä juuri koskaan sano ensimmäisenä pahasti. Ja aika pahasti saa sanoa, ennen kuin sanon pahasti takasin. :)
senkin että vieraissa on hyvä käydä ja se tekee elämästäsi onnellisen? Vai opitko ihan itse soveltamalla äidin oppeja? Mielenkiintoinen äiti sinulla..
- Nimetön
äiti kirjoitti:
senkin että vieraissa on hyvä käydä ja se tekee elämästäsi onnellisen? Vai opitko ihan itse soveltamalla äidin oppeja? Mielenkiintoinen äiti sinulla..
mulla oli mielenkiintoinen äiti! =) Eikö vain olleetkin ihan fiksuja oppeja? Mut ei se kyllä mitään tuollaista opettanut, mitä sä ehdotit. Kuin niin? =0
- vinkki..
Nimetön kirjoitti:
mulla oli mielenkiintoinen äiti! =) Eikö vain olleetkin ihan fiksuja oppeja? Mut ei se kyllä mitään tuollaista opettanut, mitä sä ehdotit. Kuin niin? =0
MORAALINEN TEKO edellyttää:
-Tekijältä kykyä ja mahdollisuutta harkintaan eri vaihtoehtojen välillä.
-Empatiaa eli kykyä asettua toisen ihmisen asemaan.
-Tahto, tunne ja järki vaikuttavat moraalisessa toiminnassa.
-Omatunto” säätelee moraalisia ratkaisuja
Mikä meni pieleen äitisi opeissa? 10 pisteen vihje! - Nimetön
vinkki.. kirjoitti:
MORAALINEN TEKO edellyttää:
-Tekijältä kykyä ja mahdollisuutta harkintaan eri vaihtoehtojen välillä.
-Empatiaa eli kykyä asettua toisen ihmisen asemaan.
-Tahto, tunne ja järki vaikuttavat moraalisessa toiminnassa.
-Omatunto” säätelee moraalisia ratkaisuja
Mikä meni pieleen äitisi opeissa? 10 pisteen vihje!aika lailla samoilla linjoilla moraalin olemuksesta, kun sen noin tiiviisti kiteyttää. Toki siitä voisi laveamminkin keskustella, mutta joskus toiste ehkä. :)
Sulle kans vihje: treena vielä tota kakkosta. ;) - Tiiu
neuvokaa ki... kirjoitti:
Kiitti tiedoista!että hiiva oli vieraanani aika kauan, koko naimisissaoloajan kaksikymmentä vuotta ja se loppui kun mies jäi kiinni toisesta naisesta. Seuraava 15 vuotta kestänyt suhteeni on minulle nyt jälkikäteen pettymys jos kerran hänkin harrasti niitä vieraita bakteerikantoja.Kuvittelin olleeni ainoa. No me kuitenkin erottiin ja nyt vuosi sitten tapasin elämäni miehen ja koko aikana ei ole ollut hiivan kanssa ongelmia. Voisiko olla todella niin että tämä kultani onkin minulle uskollinen vaikkemme asukaan yhdessä ja näemme vain viikonloppuisin. Melkein olisin voinut vannoa toista jos hänen entistä elämäänsä ajattelen. No kaikkea sattuu ja tapahtuu toivottavasti ei kuitenkaan hiiva saavu vieraakseni.
- ei..
Nimetön kirjoitti:
aika lailla samoilla linjoilla moraalin olemuksesta, kun sen noin tiiviisti kiteyttää. Toki siitä voisi laveamminkin keskustella, mutta joskus toiste ehkä. :)
Sulle kans vihje: treena vielä tota kakkosta. ;)tarvii treenaa, saan siihen omastakin TAKAA.;)
- teiän jutuista
Nimetön kirjoitti:
Hoksasin kyllä. :) Sitäpaitsi, vihannekset ovat terveellisiä! ;) Onnittelut hyvästä valinnasta. 8-)
kuka tätä ketjua jaksaisi lukea...
- kehuskelee
Nimetön kirjoitti:
Ja nyt kaikki moralisoijat: säästäkää keuhkojanne ja näppistä. Ihan sama miten kovaa huudatte SIKAAAA taikka selitätte miten väärin teen jne., ei se vaikuta. :)naimisillaan on kehittymätöm teinipoika jolla on suunnaton pätemisen tarve, taitaa olla jopa erittäin huono omanarvon tunto ja pieni peli
- Nimetön
kehuskelee kirjoitti:
naimisillaan on kehittymätöm teinipoika jolla on suunnaton pätemisen tarve, taitaa olla jopa erittäin huono omanarvon tunto ja pieni peli
Missä, kuka kehuskeli? Kestä sä puhut?
- hiiwa
sun kanssas.. et voi olla tosissas?
- Nimetön
hän ei voisi olla tosissaan? =0
- kondylooma?
Itse sain diagnoosin taudista, mutta toivon että myös se ihana toinen nainen sai saman taudin!!! Kosto elää.
- kondylooma
mä sain sen petturi mieheltä, ja olen joutunut kulkemaan sen takia, 5 vuotta kontrolleissa ja ilmeisesti jatkuu vielä kontrollikäynnit.
- lensi
kondylooma kirjoitti:
mä sain sen petturi mieheltä, ja olen joutunut kulkemaan sen takia, 5 vuotta kontrolleissa ja ilmeisesti jatkuu vielä kontrollikäynnit.
ulos, kun minä sain kondylooman.
5 vuoden kirous.
- sen kanssa?
Oman terveytes riskeeraat ja äijä pitää sua tyhmänä pantavana....
- MINULLA TÄMÄ
KOLMAS MIES ON AINOA USKOLLINEN. Koska olen ihmetellyt minne hävisivät kaikki vaivani kun tapasin tämän uuden miehen vuosi sitten. Tästäkö se johtuukin??????
- minulla myös
Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Sitä oli kestänyt puoli vuotta. koko tuon ajan minulla oli alapäässäni paha tulehdus, haisi mädäntyneelle kalalle. suussa oli jotakin tulehdusta myös. Mies kielsi. Nainen kielsi, kehui vielä, että hänellä on ollut vain yksi seksi kumppani ennen miestäni ja joka SEKIN oli turvallinen kumppani!! Kun suhde loppui, hävisivät minunkin oireeni. Toivottelin vain naikkoselle, että kerran hänestä pöpö ei minuun tarttunut, niin toivottavasti mieheni onnistui tartuttamaan sen edes huoransa persiiseen! Mies on oireeton taudin kantaja ja kyseistä emätintulehdusta aiheuttava bakteeri on miehen virtsaputkessa lymyilemässä odottaen sopivaa hetkeä.. Klamydiatestit olivat negatiiviset.
- Varoitus!!!!!
"Mies on oireeton taudin kantaja ja kyseistä emätintulehdusta aiheuttava bakteeri on miehen virtsaputkessa lymyilemässä odottaen sopivaa hetkeä.." Eli voi tartuttaa sen yhä sinuun mikäli häntä ei ole hoidettu!
- mahdollista
mikäli miehesi on bakteerin kantaja edelleen, miten on mahdollista että pettämisen loputtua tulehduksesi ovat loppuneet? Miehesi on pettänyt ilmeisesti kondomin keralla koska toiseen ei ole tarttunut mutta sinuun on???? Onkohan hänellä kolmaskin nainen jolta olisi tartunnan voinut saada ja tuoda sinulle???? Hoitamattomana lymyilee virtsaputkessa edelleen??? Ette ilmeisesti harrasta seksiä enää kun tulehdukset ovat loppuneet ja miehelläsi on se edelleen oireettomana???? Tai käytätte kondomia nykyisin???? Mitenkähän tämä nyt menikään??????
- Nimetön
mahdollista kirjoitti:
mikäli miehesi on bakteerin kantaja edelleen, miten on mahdollista että pettämisen loputtua tulehduksesi ovat loppuneet? Miehesi on pettänyt ilmeisesti kondomin keralla koska toiseen ei ole tarttunut mutta sinuun on???? Onkohan hänellä kolmaskin nainen jolta olisi tartunnan voinut saada ja tuoda sinulle???? Hoitamattomana lymyilee virtsaputkessa edelleen??? Ette ilmeisesti harrasta seksiä enää kun tulehdukset ovat loppuneet ja miehelläsi on se edelleen oireettomana???? Tai käytätte kondomia nykyisin???? Mitenkähän tämä nyt menikään??????
Jessus noita vainoharhaisia avohoidokkeja. =)
- Nimetön
sun ihan oikeasti tuhlata elämääs tuollaseen katkeraan ruikutukseen?
- taas tuntuu
Nimetön kirjoitti:
Jessus noita vainoharhaisia avohoidokkeja. =)
että ainoa joka tällä palstalla on suljetun osaston tarpeessa olet sinä. Älä aikuinen mies puolustele täällä tekosiasi, vaan ota vastuu kerrankin jostain..
- Nimetön
taas tuntuu kirjoitti:
että ainoa joka tällä palstalla on suljetun osaston tarpeessa olet sinä. Älä aikuinen mies puolustele täällä tekosiasi, vaan ota vastuu kerrankin jostain..
Koeta kestää vaan, hang on bebe! Kyllä sä pärjäät! =)
- ...
Nimetön kirjoitti:
Koeta kestää vaan, hang on bebe! Kyllä sä pärjäät! =)
Mitä se pienimunanen kalju äijä täällä taas oikein riehuu.. Lapsettaako?
- Nimetön
... kirjoitti:
Mitä se pienimunanen kalju äijä täällä taas oikein riehuu.. Lapsettaako?
Onko sekin väärin?? :-/ Apuva, mää en ossaa mittään!
- riittää
Nimetön kirjoitti:
Onko sekin väärin?? :-/ Apuva, mää en ossaa mittään!
kun pippeliä ossaat käyttäää! Se tekkee sinusta MIEHEN. Muidenkin pitäs ottaa oppia "aivot narikkaan" ajatustyylistäsi, se on kadehdittavaa...
- Nimetön
riittää kirjoitti:
kun pippeliä ossaat käyttäää! Se tekkee sinusta MIEHEN. Muidenkin pitäs ottaa oppia "aivot narikkaan" ajatustyylistäsi, se on kadehdittavaa...
Aika moni ryppyotsa sitä kieltämättä kanssasi kadehtiikin. =)
- tai..
Nimetön kirjoitti:
Aika moni ryppyotsa sitä kieltämättä kanssasi kadehtiikin. =)
lähinnä me kahdehditaan sun vaimoa kun sillä on noin hyvä miäs..
- Nimetön
tai.. kirjoitti:
lähinnä me kahdehditaan sun vaimoa kun sillä on noin hyvä miäs..
Onnentyttö! Omastakin mielestään - varsinkin. ;) Mä kyllä totta puhuen joskus ihmettelen mitä se mussa oikeastaan näkee ja kokee.
Hei hei! :)
- Nimetön
Kiitokset vaikottajalle, nerbaaliakrobaatille ja aivan erityisesti kaluttajalle ;) milenkiinoisesta (ja vähemmnä mielenkiintoisesta) juttuseurasta!!! :-)
Palataan taas toisilla areenoilla! ;)
t. kalju pikkukalle- *tuomari*
Olet voittanut visvaisin vitsiniekka -kilpailun! Palkintona sp-tauti. Se kolahtaa piakkoin osallesi, luultavimmin silloin, kun sitä vähiten odotat. Voit tietysti jakaa palkintosi myös puolisosi kanssa - jaettu ilo on kaksinkertainen ilo!
- visvasyylän
*tuomari* kirjoitti:
Olet voittanut visvaisin vitsiniekka -kilpailun! Palkintona sp-tauti. Se kolahtaa piakkoin osallesi, luultavimmin silloin, kun sitä vähiten odotat. Voit tietysti jakaa palkintosi myös puolisosi kanssa - jaettu ilo on kaksinkertainen ilo!
olos hyvä
- Nimetön
*tuomari* kirjoitti:
Tuo se oli vasta näppärää! ;) Onnittelut. Älä kuitenkaan kompuroi. Katsos eka viestini tässä ketjussa. Mitä vitsiä siinä oli? Ei minusta mitään. Aloin sitten pelleillä näiden klovnien kanssa, kun ei kerran asiasta keskustelu huvittanut. Mitä tuollaisille voi muuta alkaa kuin vitsailla? Sanoppa se! Ja ei siitä sen enempää - minun puolestani.
- muuten
Nimetön kirjoitti:
Tuo se oli vasta näppärää! ;) Onnittelut. Älä kuitenkaan kompuroi. Katsos eka viestini tässä ketjussa. Mitä vitsiä siinä oli? Ei minusta mitään. Aloin sitten pelleillä näiden klovnien kanssa, kun ei kerran asiasta keskustelu huvittanut. Mitä tuollaisille voi muuta alkaa kuin vitsailla? Sanoppa se! Ja ei siitä sen enempää - minun puolestani.
harvinaisen TYHMÄ, niin TYHMÄ kun vain voi tyhmä äijä olla. Keuhua nyt kuinka käy vieraissa, ikäänkuin se nyt olisi joku saavutus saada h...aa. ja vielä mainita siitä, pitäisit edes vähän matalampaa profiilia ettei tyhmyytesi näy ulospäin niin selkeästi.
- Nimetön
muuten kirjoitti:
harvinaisen TYHMÄ, niin TYHMÄ kun vain voi tyhmä äijä olla. Keuhua nyt kuinka käy vieraissa, ikäänkuin se nyt olisi joku saavutus saada h...aa. ja vielä mainita siitä, pitäisit edes vähän matalampaa profiilia ettei tyhmyytesi näy ulospäin niin selkeästi.
mutta sä luit sen nyt kyllä aivan väärin. En ymmärrä miten. Mielestäni kerroin vain, että seksin harrastaminen toisen kanssa ilman kortsua aiheuttaa helposti vakipartnerille (mun tapauksessa vaimolle) hiivan alapäähän. Siinä kaikki.
Minusta tuntuu että sinä vedit (ja muutkin vetivät) siitä hurjan joukon oletuksia. Mm. että "kehuskelen" ja että vaimoni olisi ojoku aivoton, hyväksikäytetty rassukka, jota ukko vetää retkuun ja käyttää hyväksi. Eikö niin? Ja sinähän sen tiedät? Mun ja vaimoni elämän paras asiantuntija!
Ja kaiken tuon perusteella katsoit ilman muuta oiketetuksi alkaa solvaamaan ja nimittelemään sulle täysin vierasta ihmistä aivan kuten huvittaa!
Sorry nyt, mut musta vahvasti tuntuu että sitä tyhmyttää taitaa olla merkittävästi lähempänäkin sun näppistä, kuin virtuaaliverkon takana. - kerropa
Nimetön kirjoitti:
mutta sä luit sen nyt kyllä aivan väärin. En ymmärrä miten. Mielestäni kerroin vain, että seksin harrastaminen toisen kanssa ilman kortsua aiheuttaa helposti vakipartnerille (mun tapauksessa vaimolle) hiivan alapäähän. Siinä kaikki.
Minusta tuntuu että sinä vedit (ja muutkin vetivät) siitä hurjan joukon oletuksia. Mm. että "kehuskelen" ja että vaimoni olisi ojoku aivoton, hyväksikäytetty rassukka, jota ukko vetää retkuun ja käyttää hyväksi. Eikö niin? Ja sinähän sen tiedät? Mun ja vaimoni elämän paras asiantuntija!
Ja kaiken tuon perusteella katsoit ilman muuta oiketetuksi alkaa solvaamaan ja nimittelemään sulle täysin vierasta ihmistä aivan kuten huvittaa!
Sorry nyt, mut musta vahvasti tuntuu että sitä tyhmyttää taitaa olla merkittävästi lähempänäkin sun näppistä, kuin virtuaaliverkon takana.vähän että miten asian laita oikeasti on? Et ole kertaakaan maininnut keksusteluissa että vaimosi EI olisi ressukka, tai että se olisi sinusta MORAALISESTI väärin olla uskoton. Ja siksi toiseksi, jos tälläisille palstoille kuitenkin kirjoittelet, koita kestää kritiikki. Kaikki kun eivät ole sinua kehumassa, jos vieraissa käyt, ymmärrät varmasti miksi.
- Nimetön
kerropa kirjoitti:
vähän että miten asian laita oikeasti on? Et ole kertaakaan maininnut keksusteluissa että vaimosi EI olisi ressukka, tai että se olisi sinusta MORAALISESTI väärin olla uskoton. Ja siksi toiseksi, jos tälläisille palstoille kuitenkin kirjoittelet, koita kestää kritiikki. Kaikki kun eivät ole sinua kehumassa, jos vieraissa käyt, ymmärrät varmasti miksi.
kestän ilman muuta kritiikin. Mutta en viitsi kuunnella tuulesta temmattua paskanjauhantaa. Eipä huvita avautua sulle vaimostani (en muutenkaan yleensä kertoile läheisteni asioista heidän tietämättään tai lupaa kysymättä).
Positiivista kuitenkin, että vihdoin huomasit etten ottanut moraaliseikkoihin mitään kantaa. Puhuin vain hiivan aihutumisesta. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Mieti seuraavalla kerralla toisenkin kerran ennen kuin alat levittää moraali-ilosanomaasi.
Case closed? - sulla
Nimetön kirjoitti:
kestän ilman muuta kritiikin. Mutta en viitsi kuunnella tuulesta temmattua paskanjauhantaa. Eipä huvita avautua sulle vaimostani (en muutenkaan yleensä kertoile läheisteni asioista heidän tietämättään tai lupaa kysymättä).
Positiivista kuitenkin, että vihdoin huomasit etten ottanut moraaliseikkoihin mitään kantaa. Puhuin vain hiivan aihutumisesta. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Mieti seuraavalla kerralla toisenkin kerran ennen kuin alat levittää moraali-ilosanomaasi.
Case closed?on ongelma ottaa "moraali-ilosanomaa vastaan"? Etkö pidä siitä? Ja miksi et pidä? Totuus kirpaisee, heh heh.. Ja levitäthän täällä itsekin ilosanomaa aiheesta jos toisestakin.. Get real!
- Nimetön
sulla kirjoitti:
on ongelma ottaa "moraali-ilosanomaa vastaan"? Etkö pidä siitä? Ja miksi et pidä? Totuus kirpaisee, heh heh.. Ja levitäthän täällä itsekin ilosanomaa aiheesta jos toisestakin.. Get real!
Voi hyvänen aika. Eikö sulle riitä mikään? Mä olen yrittänyt sanoa sen sata kertaa, että koetettaisiin pysyä aiheessa. Eikö se millään kävis? Olen keskustellut (mm.) moraaliaiheista tälläkin sivustolla kymmenien, jollen satojen viestien verran - asiaan liittyvien otsikoiden alla. Aihe ei todellkaan ole mulle mikään ongelma. Mä vaan veikkaan ettei sulla taitais olla siinä keskustelussa mulle paljoakaan annettavaa - kaikista "tasokkaista" kommenteistasi ja "selvännäkijän kyvyistäsi" päätellen.
Mistä aina löytyy teitä, joiden on ihan-pakko saada sabotoida alkuperäiskirjoittajan aihe?? Ei voi ymmärtää, hei ei vaan voi! - eih..
Nimetön kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Eikö sulle riitä mikään? Mä olen yrittänyt sanoa sen sata kertaa, että koetettaisiin pysyä aiheessa. Eikö se millään kävis? Olen keskustellut (mm.) moraaliaiheista tälläkin sivustolla kymmenien, jollen satojen viestien verran - asiaan liittyvien otsikoiden alla. Aihe ei todellkaan ole mulle mikään ongelma. Mä vaan veikkaan ettei sulla taitais olla siinä keskustelussa mulle paljoakaan annettavaa - kaikista "tasokkaista" kommenteistasi ja "selvännäkijän kyvyistäsi" päätellen.
Mistä aina löytyy teitä, joiden on ihan-pakko saada sabotoida alkuperäiskirjoittajan aihe?? Ei voi ymmärtää, hei ei vaan voi!Ja sulla sitten olisi moraalikeskustelulle annattevaa? (Tsih) :
"Ite oon käynyt vuosien varrella kymmeniä kertoja vieraissa ja oon huomannut että siitä seuraa hiiva vaimolle lähes poikkeuksetta ja aika usein ärtymystä esinahan alle itsellänikin."
Olet siis van säälittävä tekosiesi selittelijä! Hanki vähän itsekuria elämääsi ja tule sitten uudestaan arvostelemaan muiden "moraalikeskustelutaitoja".
Katotaan miten käy, veikkaanpa että sulla ei ole paljon annettavaa... - Nimetön
eih.. kirjoitti:
Ja sulla sitten olisi moraalikeskustelulle annattevaa? (Tsih) :
"Ite oon käynyt vuosien varrella kymmeniä kertoja vieraissa ja oon huomannut että siitä seuraa hiiva vaimolle lähes poikkeuksetta ja aika usein ärtymystä esinahan alle itsellänikin."
Olet siis van säälittävä tekosiesi selittelijä! Hanki vähän itsekuria elämääsi ja tule sitten uudestaan arvostelemaan muiden "moraalikeskustelutaitoja".
Katotaan miten käy, veikkaanpa että sulla ei ole paljon annettavaa...Oothan sie sälli! Mitä heleveti selittelyä tuossa on?? Eikö se ole ihan vaan puhtaasti toteamus. Mä en ainkaan näe siinä yhtää sanaa selittelyä. Eikä mun kyllä tarvitsekaan mitään selitellä. Ainakaan sulle. Koeta nyt jo hyvä ihminen jatkaa elämää tämän yli!! menee sulta pian vappukin ohi ihan huomaamatta kun oot noin tohkeissasi moraalisi kanssa. =D =D =D
- takiasi
Nimetön kirjoitti:
Oothan sie sälli! Mitä heleveti selittelyä tuossa on?? Eikö se ole ihan vaan puhtaasti toteamus. Mä en ainkaan näe siinä yhtää sanaa selittelyä. Eikä mun kyllä tarvitsekaan mitään selitellä. Ainakaan sulle. Koeta nyt jo hyvä ihminen jatkaa elämää tämän yli!! menee sulta pian vappukin ohi ihan huomaamatta kun oot noin tohkeissasi moraalisi kanssa. =D =D =D
vappua tuskin kannattaa kenenkään pilata.. ;) Et taida olla sen arvoinen... Aika itsekeskeistä kuvitella, että ihmisten vappu menisi takiasi piloille.:):) Mutta niinhän sitä sanotaan, että narsistit kuvittelevat kaiken tapahtuvan HEIDÄN vuokseen...;)
- Nimetön
takiasi kirjoitti:
vappua tuskin kannattaa kenenkään pilata.. ;) Et taida olla sen arvoinen... Aika itsekeskeistä kuvitella, että ihmisten vappu menisi takiasi piloille.:):) Mutta niinhän sitä sanotaan, että narsistit kuvittelevat kaiken tapahtuvan HEIDÄN vuokseen...;)
että narisistit kokevat olevansa oikeutettuja halveksumaan, tuomitsemaan, solvaamaan ja lausumaan arvottomaksi mielivaltaisesti kenet vaan sattuu huvittamaan? :)
Hyvää vappua kuitenkin myös sinulle rakas Ihminen. - voimme
Nimetön kirjoitti:
että narisistit kokevat olevansa oikeutettuja halveksumaan, tuomitsemaan, solvaamaan ja lausumaan arvottomaksi mielivaltaisesti kenet vaan sattuu huvittamaan? :)
Hyvää vappua kuitenkin myös sinulle rakas Ihminen.miettiä. Ja jos tunnet, että vieraissa käymistä ei saisi "mollata", niin ehkäpä sun kannattaisi tosiaankin miettiä sitä "moraaliasi" ihan vaikka ajan kanssa, vaikkapa vapun jälkeenkin!
- Nimetön
voimme kirjoitti:
miettiä. Ja jos tunnet, että vieraissa käymistä ei saisi "mollata", niin ehkäpä sun kannattaisi tosiaankin miettiä sitä "moraaliasi" ihan vaikka ajan kanssa, vaikkapa vapun jälkeenkin!
Saatat hämmästyä siitä miten erilaissa suhteissa ihmiset voivat elää. ;) Itse ilmeisesti elät suhteessa, jossa on ihan okei haukkua ja solvata toista ihmistä ihan millä tahansa nimikkeillä? Mikäs siinä - mutta ei kannata yleistää sen sopivutta kaikkiin ihmisiin. Se, jos meillä seksi ei ole rajattu parisuhteeseen ei tarkoita sitä, että sinun tai muiden täytyisi hyväksyä sama menettely omassa parisuhteessaan, enkä sitä myöskään oleta taikka tuputa. Right?
- jeah
Nimetön kirjoitti:
Saatat hämmästyä siitä miten erilaissa suhteissa ihmiset voivat elää. ;) Itse ilmeisesti elät suhteessa, jossa on ihan okei haukkua ja solvata toista ihmistä ihan millä tahansa nimikkeillä? Mikäs siinä - mutta ei kannata yleistää sen sopivutta kaikkiin ihmisiin. Se, jos meillä seksi ei ole rajattu parisuhteeseen ei tarkoita sitä, että sinun tai muiden täytyisi hyväksyä sama menettely omassa parisuhteessaan, enkä sitä myöskään oleta taikka tuputa. Right?
Aika pitkälle vedit johtopäätöksiäsi minunkin parisuhteestani? No, se sallittakoon. Ja erialisista parisuhteista olen toki kuullut, ja tiedän, että ne harvoin kestävät. Ja veikkaanpa, että näin on sinunkin tapauksessasi. Tai sitten et rakasta vaimoasi, kummin päin vaan. Jos rakastaisit, et kävisi vieraissa, koska luulenpa että vaimoasi se ei kovinkaan paljon imartele? Vai olenko väärässä?
- Nimetön
jeah kirjoitti:
Aika pitkälle vedit johtopäätöksiäsi minunkin parisuhteestani? No, se sallittakoon. Ja erialisista parisuhteista olen toki kuullut, ja tiedän, että ne harvoin kestävät. Ja veikkaanpa, että näin on sinunkin tapauksessasi. Tai sitten et rakasta vaimoasi, kummin päin vaan. Jos rakastaisit, et kävisi vieraissa, koska luulenpa että vaimoasi se ei kovinkaan paljon imartele? Vai olenko väärässä?
olet. :)
- ...
Nimetön kirjoitti:
olet. :)
Kyllä se löytyy niinkin kaukaa kuin raamatusta se viisaus, kohtele muita niinkuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan (paitsi jos on masokisti). Kun kohtelee toista kuin roskaa, niin siitähän se valuma lähtee liikkeelle. Onnea parisuhteellesi!
- Nimetön
jeah kirjoitti:
kuin roskaa. Katsoppa nyt sinä vuorostasi peiliin siinä raamatun luvun lomassa, ystävä hyvä. :)
- Nimetön
jeah kirjoitti:
mä en enää muistanut: mähän olin tietysti *ansainnut *sen. Ja sinä oikeutettu. Olinpa taas tyhmä. ;)
- vikise
Nimetön kirjoitti:
mä en enää muistanut: mähän olin tietysti *ansainnut *sen. Ja sinä oikeutettu. Olinpa taas tyhmä. ;)
SÄÄLITTÄVÄ PETTURI.
- Anonyymi
Mieheni petti vuosia ja jäi niistä kiinni. Kärsin koko pettämisajan toistuvista hiivatulehduksista. Tulehdukset loppuivat tyystin siihen pisteeseen kun suhde loppui. Eikä ole vielä neljän vuoden jälkeenkään suhteen päättymisesrä yhtään tulehdusta. Syyksi gyne arveli, että toisen naisen bakteerikanta on niin erilainen, mikä aiheutti minulle oireita. Ex Kumppanin kanssa olimme yhdessä toistakymmentä vuotta, ja suhteen "hyvinä" vuosina ei ollut oireita. Mutta juuri niinä vuosina oli kun salasuhde oli alkanut. Nämä paljastuivat jälkikäteen karulla tavalla. Näin minulla, ja kyllä se siis on mahdollista että tarttuu seksissä. Vaikka monia monia muitakin syitä hiivatulehdukseen on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003495049- 162276
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786