mistä tietää pettääkö vaimo

epäluuloinen

kertokaa kokemuksianne !

45

9503

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa pohtiva

      Itse mietin myös sitä pettäkö vaimo.
      On etäinen nykyään, ei kiinnostunut perheestä, kotona ollessa huutaa ja raivoaa jatkuvasti ei pelkästään minulle vaan myös lapsille. Rahaa palaa meikkeihin, vaatteisiin ja kenkiin. Haluaa tavata ystäviään ja naisten illat lisääntyneet eri ystävättärien luona. Ei lähde enää maalle yhdessä perheen kanssa. Edes lenkille ei lähde yhdessä, vaan menemme eri aikoihi, on kuulemma eri tahti liikkua. Kännykkä visusti mukana aina missä liikkuukin, eikä jää vahingossakaan pöydälle, en tiedä missä pitää yöllä? Seksi hiipunut liitostamme hänen toiveestaan. Jos ei toista miestä niin en tiedä mikä on. On kuitenkin jo aikuinen 40 nainen. Olen kysynyt onko pelissä joku toinen, mutta ei kuulemma ole.

      • gertrud

        J u u r i noin olen itse toiminut löydettyäni uuden rakkaan.
        Vei lähes kaksi vuotta ennenkuin kerroin totuuden.


      • samaa pohtiva
        gertrud kirjoitti:

        J u u r i noin olen itse toiminut löydettyäni uuden rakkaan.
        Vei lähes kaksi vuotta ennenkuin kerroin totuuden.

        Miksi kertominen kohdallasi kesti niin pitkään? Itsekkään en täysin usko vaimoni sanoihin , etteikö mitään olisi. Käytös kuitenkin viestii jotain muuta. Tokihan tietysti voi olla ikään liittyvä kriisikin, toivotaan niin. Mutta en ymmärrä ihmisiä, miksi ei olla rehellisiä toiselle ja laiteta peliä poikki, kun tunteet muualla. Vai häviääkö silloin se mukava jännitys? Tai varman päälle pelaaminen, josko se toinen ei sittenkään ole se oikea?


      • paussi
        samaa pohtiva kirjoitti:

        Miksi kertominen kohdallasi kesti niin pitkään? Itsekkään en täysin usko vaimoni sanoihin , etteikö mitään olisi. Käytös kuitenkin viestii jotain muuta. Tokihan tietysti voi olla ikään liittyvä kriisikin, toivotaan niin. Mutta en ymmärrä ihmisiä, miksi ei olla rehellisiä toiselle ja laiteta peliä poikki, kun tunteet muualla. Vai häviääkö silloin se mukava jännitys? Tai varman päälle pelaaminen, josko se toinen ei sittenkään ole se oikea?

        no hei, näitä vastaavanlaisia tapauksia mahtuu 13 tusinaan (nainen 40-v kantturoissa, alkaa käyttäytyä omituisesti, kännykkä tärkein aarre, vaatteet ja muut naisten keinot korostuu...)

        se on vaan luonnonlaki, mitään ei mies sille voi, pakko vaan kestää että sen hormoni ohjailee sitä, ei se itekään mitään sille voi.

        mutta tää vaihe naisella kestää yleensä vain 1-3 v jonka jälkeen hormonihärdelli asettuu ja alkaa menopaussi eli siis vaihdevuodet. tai sitten se vaan pahenee... riippuen tapauksesta ;=)

        muuta en voi neuvoa kuin että jos tykkäät vielä siitä viirupyllystä, niin sulje silmäsi ja korvasi ja anna sen viilettää tämä siirtymäkausi. jospa se sitten rauhottuis?

        toisaalta taas, ei mies kestä loputonta loukkaamistakaan, jossain vaiheessa mittari tulee täyteen ja sitte se on isompi revohka...

        oma revohka on nyt vaiheessa 2, eli voisi jo tehdä lopullisen pesäeron (syynä juuri nuo vouhkaamiset vieraan miehen perään ja sen luo). mutta kun ei siitä niin vaan raatsi luopua, se on vähän kuin lemmikistä luopuisi ;=)), saattaa sitten kaduttaa jälkeenpäin.

        mutta tarkkailuluokalla se nainen nyt on ollu jo puol vuotta, saapas näkee ja kenkä tietää miten tässä käy. toiveena olis että järki palautuis siihen naiseen...


      • pettynytnaisiin

        Oma tilanteeni on juuri samanlainen, lapsetkin
        ovat huomioineet muutoksen.
        Perheidylli on suomesta katoamassa nahtävästi.


      • Nimetön

        Hei, Voin itse vuosien kokemuksella auttaa selvittämään, että pettääkö kumppanisi. Ota rohkeasti yhteyttä [email protected], niin kerron mielelläni lisää.


      • seli-seli
        paussi kirjoitti:

        no hei, näitä vastaavanlaisia tapauksia mahtuu 13 tusinaan (nainen 40-v kantturoissa, alkaa käyttäytyä omituisesti, kännykkä tärkein aarre, vaatteet ja muut naisten keinot korostuu...)

        se on vaan luonnonlaki, mitään ei mies sille voi, pakko vaan kestää että sen hormoni ohjailee sitä, ei se itekään mitään sille voi.

        mutta tää vaihe naisella kestää yleensä vain 1-3 v jonka jälkeen hormonihärdelli asettuu ja alkaa menopaussi eli siis vaihdevuodet. tai sitten se vaan pahenee... riippuen tapauksesta ;=)

        muuta en voi neuvoa kuin että jos tykkäät vielä siitä viirupyllystä, niin sulje silmäsi ja korvasi ja anna sen viilettää tämä siirtymäkausi. jospa se sitten rauhottuis?

        toisaalta taas, ei mies kestä loputonta loukkaamistakaan, jossain vaiheessa mittari tulee täyteen ja sitte se on isompi revohka...

        oma revohka on nyt vaiheessa 2, eli voisi jo tehdä lopullisen pesäeron (syynä juuri nuo vouhkaamiset vieraan miehen perään ja sen luo). mutta kun ei siitä niin vaan raatsi luopua, se on vähän kuin lemmikistä luopuisi ;=)), saattaa sitten kaduttaa jälkeenpäin.

        mutta tarkkailuluokalla se nainen nyt on ollu jo puol vuotta, saapas näkee ja kenkä tietää miten tässä käy. toiveena olis että järki palautuis siihen naiseen...

        Naisten ikioma tekosy: en minä, mutta ne hormonit.
        Miesten vastaava: en minä, mutta se viina.


      • eikannatauskoa

        Luuletko ihan tosissasi että kertoisi jos on toinen mies, minunkin avopuoliso kielsi toisen miehen vaiika kaikki ennusmerkit oli ilmassa kunnes jäi "rysän" päältä kiinni, silloin ei auttanut valehdella ja loppu historiaa.


      • Kuunnelkaa
        samaa pohtiva kirjoitti:

        Miksi kertominen kohdallasi kesti niin pitkään? Itsekkään en täysin usko vaimoni sanoihin , etteikö mitään olisi. Käytös kuitenkin viestii jotain muuta. Tokihan tietysti voi olla ikään liittyvä kriisikin, toivotaan niin. Mutta en ymmärrä ihmisiä, miksi ei olla rehellisiä toiselle ja laiteta peliä poikki, kun tunteet muualla. Vai häviääkö silloin se mukava jännitys? Tai varman päälle pelaaminen, josko se toinen ei sittenkään ole se oikea?

        Naiset on huomionkipeitä manipuloivia selkäänpuukottajia. Näkeehän sen jo siitä miten puhuvat kavereistaankin paskaa niiden selän takana...


      • Pikkupökkis
        eikannatauskoa kirjoitti:

        Luuletko ihan tosissasi että kertoisi jos on toinen mies, minunkin avopuoliso kielsi toisen miehen vaiika kaikki ennusmerkit oli ilmassa kunnes jäi "rysän" päältä kiinni, silloin ei auttanut valehdella ja loppu historiaa.

        Nainen ei kerro pettämisestään miehelle. Näin kerrotaan internetissä. Näin on tapahtunut kahdesti myös minulle ;)

        Eli jos akka pettää, älä kysyy. Ei se kerro :)


    • näin on

      Haloo! Mistä tuollaista voi tietää. Kaikkein taitavimmat petturit osaavat peittää jälkensä. Mikäli minun pitäisi alkaa nyt pettämään miestäni, huolehtisin seuraavista asioista:

      - hotellimaksut käteisellä (ei jää merkintää minnekään) -> nosta käteinen pieninä summina

      - pre-paid, jota säilyttäisin työpöytäni lukollisessa laatikossa. Deittailut vain päivällä, illalla ja viikonloppuna ei soitella, ettei tarvitse piilotella kännykkää -> mies alkaa epäillä

      - sähköpostit deletoidaan heti (kirjeenvaihto mielellään anonyymista osoitteesta)

      - treffeille aina eri autoilla ja hotelliin sisään eri aikoina -> jos vaikka sattuisi onnettomuus, niin käry kävisi

      - en valehtelisi mitään, ettei mies voisi tarkistaa esim. työpaikaltani, olenko oikeasti ollut palaverissa

      - alibi eli ystävä, joka myöskin pettää. Sitten olisi kivaa käydä aina "kaksin" Tallinnassa

      Onneksi on jo hyvä mies, ettei tuohon tarvitse ryhtyä. Mutta pettäminen on kylmähermoisten tyyppien hommaa.

      • Oikea paskiainen!!!!

        No johan olet tarkasti suunnitellut alkavat pettämiset??? Olet juuri niitä paskamaisia akkoja jotka alkavat pettämään ja oikein suunnittelevat kaiken huolellisesti ettei mies saa tietoja, Todella paskiainen olet kun olet näitä jo miettinyt!!!!


      • 15+20
        Oikea paskiainen!!!! kirjoitti:

        No johan olet tarkasti suunnitellut alkavat pettämiset??? Olet juuri niitä paskamaisia akkoja jotka alkavat pettämään ja oikein suunnittelevat kaiken huolellisesti ettei mies saa tietoja, Todella paskiainen olet kun olet näitä jo miettinyt!!!!

        Yhtä paljon minäkin ihmettelin kuinka tarkasti tuo nainen oli asiat miettinyt etukäteen, mutten sentään lähes 8 vuotta vanhaan ketjuun viittis raivota.
        "huvittavaa", kuin suoraan leffasta - aina eri autoilla... joka kerta eri vuokra-auto?? Älykääpiöitä riittää, niin naisissa kuin miehissäkin.


      • vehtaamaan_vaan
        Oikea paskiainen!!!! kirjoitti:

        No johan olet tarkasti suunnitellut alkavat pettämiset??? Olet juuri niitä paskamaisia akkoja jotka alkavat pettämään ja oikein suunnittelevat kaiken huolellisesti ettei mies saa tietoja, Todella paskiainen olet kun olet näitä jo miettinyt!!!!

        Pitäähän se varmistaa ja suunnitella ettei jää kiinni, menettää vielä sen mitä on ssanut vuosien varrella.


    • Tampereen mies

      Niinpä niin. Oma vaimo päälle 40- kymppinen laihduttanut syksyn mittaan itsensä todella timmiin kuntoon, uusia vaatteita yms. ilmestyy kaappeihin. Tyttöjen illat lisääntyneet kertaheitolla ja kalenteri on yhtä äkkiä täynnä mitä kummallisimpia menoja. Viime viikolla tuli kysyttyä suhteen tilaa, tunteet minuun ovat kuulemma väljähtyneet, ei voi mitään ja eikä enää ole halua yrittää vaikka yritin ehdottaa parisuhde terapiaa ym.. Harkitsee väiaikaisesti kotoa muuttoa jos siitä ajatukset hänellä selkiäisivät. Kyselin onko jokin kolmas pyörä kuvioissa, mutta kielsi tämän. ( uskottavaa ? ) Kännykkä on nykyisin aina lukittuna ja fasebook pyörii jatkuen. Epäilen kyllä että jossakin se salarakas luuraa, mutta ei halua sitä kertoa tässä vaiheessa, mitä mieltä muut ovat tilanteesta ?. Näin Tampereella, vastaavia tapauksia löytyy varmasti myös muualta Suomesta riittämiin.

      • valitettavastinykypäivää

        Naiset ei keksi mitään omaperäistä lähes kaikilla sama tyyli...lisääntyneet tyttöjen illat, ylityöt, puhelin äänettömällä ja jne. Ja että se toinen jamppa kiinnostuu vielä enemmän niin painoa pitää tipputtaa kun on oman liiton aikana noussut ja sitten vähän seksikkäämpiä vetimiä ylle.


    • Näistä sen tiedät

      Sinulle ap kysyjä haluan kertoa tärkeitä seikkoja mistä sen huomaa kun vaimo on alkanut pettämään

      1 Jos vaimo pitää puhelinta usein äänettömällä ja eikä anna sitä kenenkään muun käyttöön.

      2. Jos vaimosi on alkanut enemmän kiinnittää omaan ulkonäköönsä huomiota ja ostelee vaatteita.

      3. Jos vaimosi on alkanut välttelemään teidän yhteisiä hetkiä ja rakasteluja.

      4. Jos vaimosi menot ovat lisääntyneet esim erilaiset asiat muka kaupungilla yms.

      5. Jos vaimosi musiikin kuuntelu on huomattavasti lisääntynyt ja iloisuus sen myötä.

      Haluan ehdottomasti korostaa että varmin merkki pettämisestä on juuri tuo kännykän äänettömyys ja sen pitäminen itsensä lähettyvillä öisinkin, Tästä minä sain vaimoni kiinni ja erohan siitä tuli.

    • Tampereen mies

      Kohta 1. Juuri näin, salasanakin vaihdettu puhelimeen jotta ei kukaan pääse kirjautumaan..
      Kohta 2. Juuri näin.
      Kohta 3. "Antaa" vielä satunnaisesti. Ei juurikaan enää koskettele, halausta turha odottaa.
      Kohta 4. Monikertaistuneet loppuvuodesta ja alkuvuodellekkin jo kalenteri täyttyy mitä ihmeellisimmistä uusien ja entisten työkavereiden illanistujaisista tms.
      Kohta. 5. Juuri näin on käynyt... herkät suomalaiset iskeltmät Anna Puusta lähtien.

      Jäädäkkö odottamaan vaan mitä tuleman pitää ? Kun vaimo ei suoraan tunnusta kolmatta niin jossain vaiheessa asia pidemmässä juoksussa tulee joka tapauksessa esiin, vai voiko tässä olla kyseessä myös nk. keski-iän kriisi !?

      • odottovanaikapitkä

        Kohta kolme on tuttua. vaimo vielä "suostui" seksiin kanssani (sääliseksiä) mutta ei ollut lainkaan enää "puuhassa" mukana, odotti vain että minä laukean, kädet sivuilla koko ajan, ei katsekontaktia ei koskettelua. Nyt ei ole ollut enää sääliseksiäkään eikä tietty muutakaan täysin platoninen suhde, odotan mielenkiinnolla koska ehdottaa muutamista erilleen vai haluaako vain pitää vieraan kanssa hauskaa.


    • spekulatiivivaimoke

      Palkkaat jonkun seuraamaan naista jollekin reissulle, kalliiksi tulee mutta varmaan halvemmaksi kuin tuollaisen mustasukkaisuuden potentiaalisesti laukaisema sydänkohtaus.

      Turha spekuloida.

      Hanki todisteet.

      Ja kun saat ne niin mitäs sitten teet? Jos meinaat jättää vaimon niin sitten voit sanoa että kiinni jäit. Mitä jos haluatkin pitää vaimon? Käyhän moni mieskin vieraissa ja vaimo sietää vaikka tietää.

      • Jiipeeeeee

        Niin siis aika jännää toi jäänkö odottaan ym.. Jos pienikin tollanen salailu alkaa niin. Älkää herranjumala kyselkö mitää. Hymyilette vaan ja ootte hyvinki salaisia siitä lähtien ku tollanen käytös alkaa. Pyytäkää kavereita illan viettoon ja älkää vastatko vaimolle puhelimeen kun teillä on "jutut" kesken niin ei huomannu sinä iltana katsoa puhelinta. Näin se menee ja nainen alkaa miettiin että onko joku kiinnostunut hänen miehestään ja hommaa palaa hyvinki pian entiselleen. Olen tässä asiassa kuunnellut pareja ja sekä että puolin toisin. 20 vuoden kokemus. Pysähtykää ja miettikää ihmiset aina kun hyvän suhteen rikkominen ei koskaan tuo mitään hyvää. Hetken ohi kiitävä huuma josta jää vain paha mieli loppuen lopuksi niin ei kanna mihinkään. Se muutama pano ei oo muutaman kuukauden päästä yhtään sen parempi muisto kun oman rakkaan kanssa tehty. Päin vastoin!


    • selkärangatonta

      Voin allekirjoittaa käytännössä kaikki tässä ketjussa annetut merkit lisääntynyttä käteisen käyttöä myöten. Ennen maksaa aina kortilla... yhtäkkiä on aina viiskymppisiä lompakossa kun kysyy onko heittää vähän käteistä.

      Yleisesti ottaen kaikki nopea muutos käyttäytymisessä ja ulkonäköasioissa sekä yksityisyyden hysteerinen suojeleminen (kännykkä, facebook,,) ... ja ne lisääntyneet illanvietot/menot.

      Kokemusta on.. osui ja upposi. Sain ilmiannon kaverilta, muijahan ei ite myöntänyt mitään.

      Olis ***** lähtenyt jos oli niin kurja olo. Pitääkö ensin pettää ja vasta sitten laittaa lusikat jakoon? Vähemmällä surulla olis selvinnyt...

      • Tampereen mies

        Sitä samaa miieltä, ensin ollaan syystä tai toisesta pettyneitä kumppaniin ja eikä osata suoraan sanoa puolisolle mikä mättää. Jutut, puolison ulkonäkö, raha tms. ? Hiljaleen aletaan äkkiseltään jatkuen kaupungilla tai iltariennossa milllon mistäkin syystä" tyttöjen kanssa" ja jossain vaiheessa tietty risteilyillä tyttöporukoilla. Lopulta älypuhelimet ja facebookit on kaikki kaikessa ja aina lähietäisyydellä kunnes tulee taas lähtö tyttöjen kanssa jonnekkin tapahtumaan. Yleenä nämäkaveriporukoiden tytöt ovat eronneita, karanneita tai sinkkuja, eli oikein hyvää seuraa naimisissa olevalle naiselle, siellä sitten puidaan kunkin suhteen tilaaa ja neuvoja annetaan. Mielenkiiintoista on myös tämä hysteerinen kuntotoiluvillitys mikä on tullut kuvioon, no hoikka näyttää tietty paremmalta kuin pyöreämpi. Ans kattoo miten tässä meidän suhteessa käy. Aion kuiteskis näin Tampereen miehenä ottaa tän rauhallisesti ja annan rouvan liihottaa minkä kerkiää, jos se o lähteäkseen niin lähteköön sitten. Toivottavasti järki palaa.


      • Usko minua!
        Tampereen mies kirjoitti:

        Sitä samaa miieltä, ensin ollaan syystä tai toisesta pettyneitä kumppaniin ja eikä osata suoraan sanoa puolisolle mikä mättää. Jutut, puolison ulkonäkö, raha tms. ? Hiljaleen aletaan äkkiseltään jatkuen kaupungilla tai iltariennossa milllon mistäkin syystä" tyttöjen kanssa" ja jossain vaiheessa tietty risteilyillä tyttöporukoilla. Lopulta älypuhelimet ja facebookit on kaikki kaikessa ja aina lähietäisyydellä kunnes tulee taas lähtö tyttöjen kanssa jonnekkin tapahtumaan. Yleenä nämäkaveriporukoiden tytöt ovat eronneita, karanneita tai sinkkuja, eli oikein hyvää seuraa naimisissa olevalle naiselle, siellä sitten puidaan kunkin suhteen tilaaa ja neuvoja annetaan. Mielenkiiintoista on myös tämä hysteerinen kuntotoiluvillitys mikä on tullut kuvioon, no hoikka näyttää tietty paremmalta kuin pyöreämpi. Ans kattoo miten tässä meidän suhteessa käy. Aion kuiteskis näin Tampereen miehenä ottaa tän rauhallisesti ja annan rouvan liihottaa minkä kerkiää, jos se o lähteäkseen niin lähteköön sitten. Toivottavasti järki palaa.

        Sinulle Tampereen mies, oletko tosiaan sitä mieltä että annat vaimosi jatkaa pettämistä? ja kai olet varautunut esim erilaisiin tarttuviin sukupuolitauteihin? Minä sain vaimoltani taudin ennen eroa. Älä nyt hyvä mies jatka näin enää, oikeesti? Ota ja tee asiat nyt pian selviksi ja miksi pitkittää asiaa enempää? Minä tiedän mistä puhun kun minä olen samat kokenut ja menetin vielä vaimoni siinä lopussa, usko minua nyt!


      • Tampereen mies
        Usko minua! kirjoitti:

        Sinulle Tampereen mies, oletko tosiaan sitä mieltä että annat vaimosi jatkaa pettämistä? ja kai olet varautunut esim erilaisiin tarttuviin sukupuolitauteihin? Minä sain vaimoltani taudin ennen eroa. Älä nyt hyvä mies jatka näin enää, oikeesti? Ota ja tee asiat nyt pian selviksi ja miksi pitkittää asiaa enempää? Minä tiedän mistä puhun kun minä olen samat kokenut ja menetin vielä vaimoni siinä lopussa, usko minua nyt!

        Entäs jos sillä on vaan jokin liihotuskausi tms. eikä käy vieraissa. Joku varmuus pitää ensin olla ettei potkaise sitä pihalle ilman perusteita. Joka tapauksessa tällainen epävarmuus syö miestä. Olisi hyvä tietää missä mennään.


      • mä vaan
        Tampereen mies kirjoitti:

        Entäs jos sillä on vaan jokin liihotuskausi tms. eikä käy vieraissa. Joku varmuus pitää ensin olla ettei potkaise sitä pihalle ilman perusteita. Joka tapauksessa tällainen epävarmuus syö miestä. Olisi hyvä tietää missä mennään.

        Tutulta kuulostaa - muttei kuitenkaan. Olen ollut välillä kiukkuinen kotona, etäinen ja omissa ajatuksissani; aloin harrastaa liikuntaa ja kiinnittää huomiota ulkonäkööni, ostelin uusia vaatteita, kävin kampaajalla jne. jne.; aloin järkätä menoja ystävieni kanssa ja lähteä ulos ihan vain yksikseni. Kännykkää en ole ikinä piilotellut.

        Yhteen aikaan mulla vain oli vaikeaa itseni kanssa, osin myös mieheni käytöksestä johtuen, mutta koskaan ei pieneen mieleeni pälkähtänyt, että asiat voisivat selkiytyä pettämällä miestäni. Kun sain jonkin aikaa keskittyä itseeni ja aloin arvostaa itseäni, näin miehenikin taas ihmisenä. Epätäydellisenä (niin kuin minäkin), mutta silti sinä samana rakkaana.


      • Usko minua!!
        Tampereen mies kirjoitti:

        Entäs jos sillä on vaan jokin liihotuskausi tms. eikä käy vieraissa. Joku varmuus pitää ensin olla ettei potkaise sitä pihalle ilman perusteita. Joka tapauksessa tällainen epävarmuus syö miestä. Olisi hyvä tietää missä mennään.

        Niinpä! Juuri siitä ns liihotuskaudesta se kaikki alkaa ryöstäytyä lopulta käsistä. Miksi et toimi nopeasti ja ota asiasta selvää? Vaimosi kerkeää paneskella moneen kertaan ja sinä vain jahkailet kotona?? Usko nyt mua! Tuosta se kaikki juuri alkaa, eihän kukaan nyt suoraan mene sänkyy kauppareissulta, siinä tarvitaan juuri tuota alkuharjoitusta! Toivon että tulet tänne avautumaan heti kun saat asiasta selkoa, lupaatko? sillä nämä sinun ja minun kokemukset voivat auttaa muita samoissa ongelmissa painioita.


    • Minävaan

      Tarvitsen palavaa apua, en oikein tiedä enään naisystävästäni onko hänellä joku toinen vai ei? Baari illat lisääntyneet roimasti ellei joudu töissä olemaan, puhelin pitää olla kokoaika hänen lähettyvillään eikä missään nimessä jätä sitä minun eteen, sekä facebookki kokoaika päällä ja salasana puhelimeen vaihtuu tiuhaan tahtiin.. Juttelumme on aika lyhyttä ja sanomatonta, seksiä ei ole juuri niinkään ja kun kysyn olisiko kolmas pyörä kuvioissa nii joko hän alkaa minulle raivoamaan tai katkaisee välit. En tiedä mitä tehdä sillä rakastan naista erittäin paljon, niin ja tietenkin se että nainen ei sano enään rakastavansa minua mutta kun häneltä sitä kysyn niin hän kyllä siihen vastaa että minun kyllä pitäisi tietää.

    • alfauroooos

      Voi voi reppahousu rassuja.

    • sitäkäteistä

      Naisella on aivan samat pettämisen merkit kuin miehelläkin, eiks juu.

    • pankaa_ahtaalle

      Liian helpolla moni päästää vaimonsa, minä pistin seinää vasten kun sain pettämisen selville. Sanoin että kaksi vaihtoehtoa, lähdet kävelemään ja menet sen salapanosi luo tai lopetat heti ja keskityt perheeseesi. Kyllä meni nainen vakavaksi ja hiljaiseksi tajusi kai että olen tosissani ja ryhdistyi, pelkäsi kai myös että selvii muille läheisille kun tulee puheeksi.

      • Kakkosenjonkatiedän

        Ahtaalle minäkin laitoin ukon kun kiinni jäi. Annoin samoin kuten sinäkin valitsee nyt joko minut tai tuon panonsa. No valinnan teki mutta vieläkin näkyy ukossa ettei kaikki ole kunnossa. Siinäkin on kaksi mahdollisuutta. Joko on niin nolona ja häpeää kiinni jää mistään. Tai jatkaa panonsa kanssa paremmin peittäen. Toivottavasti kyse tuosta ensimmäisestä syystä. Tosi herkkä olen jopa pienestäkin epäilen. Mutta keskustelulla on päästy eteenpäin. Samoin kun piti itsekin yrittää sisäistää puhuuko nyt totta ja kun tunteita näyttää minulle onko se aitoa? Vie varmaan vuosia ennenkuin uskon ukon vakuutteluihin se varmaa. Toki olen selvästi esittänyt mitä parisuhteeseeni kuuluu ja mitä pitää kunnioittaa. Toivottavasti kykenee niihin. Ainakin näyttää käytös ja tekeminen joilla näyttää mitä puuhaa. Se mitä taas uskon ja epäilen se minun päätettävä. Onhan näitä pettäijä. Samoin minäkin uskon että ukko Katuu ja on sen takia välillä liian altis ja suurentelee edessäni välillä kun tunteitaan näyttää minulle ja yrittää edelleen hyvitellä. Uskon myös että tuo pelko muiden tietoonsa saamisesta on se pelottava juttu eikä siis jatka panoaan. Koska tuskin se olisi tälläistä päätöstä olisi tehnyt ja jatkaisi panemisiaan. Itse kertoi kaiken tuosta toisesta mutta sekin vasta kun kiinni jäi. Eli vapaaehtoisesti ei kertonut. Itse kuvailee ikäkriisin tuomaa hulluutta ja siitä kun toinen tietäen antoi niin käytti tilanteen hyväksi. Eikä ollut aikomustakaan erota. Se kertoiko tuolle toiselle totuuden en tiedä. Oli liten oli ukko teki päätöksen ja minä siihen tyydyn.


      • nääonniinpahoja

        Kannattaako vuosia yrittää jaksaa epäilyjen kanssa ja toinen selitellen ja sit toinen voi pettää joskus vuosien päästä. Ite mietin näitä valehtelijasta. Samoin, kun laittaa ja toki on pakkokin laittaa toinen valkkaamaan niin valkkaa sut, mutta haluaisko oikeestaan sua, jos rakastaakin sitä toista ja jää vaan velvollisuudesta suhteeseen.


    • halpaalystiä

      Mulla tunne että vaimolle jäi jotain kesken kun tuli raskaaksi, kun palautui taas kuntoon alkoi biletys ja yölliset poissaolot, milloin oli jäänyt "kaverin luo" milloin ei saanut taksia jne. Täyttä kusetusta mutta jotenkin nautin takaisinmaksusta kun minäkin petin niin alkoi vaimon vitutus näkyä kasvoilta. Jos joku miettii mistä tiesin että vaimo muhinoi vieraan kanssa niin eiköhän muutamat löytyneet kortsut kerro asian laidan meillä kun niitä ei tarvittu.

    • Näinsemeneem

      *käteisen käyttö
      *auton ylimääräiset kilometrit
      *jatkuvat uudet menot
      *uudet ystävät
      *uudet alusvaatteet

      Katsokaa navigaattorin osot, google mapsin haut, kuitit, tiliotteet, sivuhistoriat, vaatekaappien kätköt, tutkikaa auto, penkinaluset, puheluhistoria laskusta, kuuntele ja tarkkaile..narahtaa jossain vaiheessa. Ennen kaikkea ilmesty yllärinä paikalle mihin sua ei odoteta...

      • vaimonikärähti

        Jokainen pettäjä tekee virheen kun herpaantuu, naisetkaan ei ole niin fiksuja kuin luulevat olevansa. Uudet seksikkäät pitsi alusvaatteet ja jopa unohdettu kortsukätkö paljastaa totuuden, puhelin äänettömällä kotona ja aina vieressä nukkuessakin yö pöydällä ja muita erinnäisiä pieniä muutoksia joista huomaa että joku muu nussii naistasi kuin sinä.


    • banananar

      Ei mistään, ellei kumppani halukakin paljastua ja vähänkin suunnittelee toimintaansa.

      Edellä kirjoituksessa on paljon huutavia esimerkkejä, jotka kertovat liiton surkeasta tilasta ja täydellisestä ymmärtämättömyydestä:

      "- On etäinen nykyään, "
      Miten ollaan parisuhteessa läheisiä, kun kokee olevansa yksin? ,

      "- ei kiinnostunut perheestä, "
      Ei ole siksi, koska perhe on kotona, missä puolisokin, jonka läsnäolo rassaa.

      "- kotona ollessa huutaa ja raivoaa jatkuvasti ei pelkästään minulle vaan myös lapsille. "
      Puolisoiden huonot välit johtavat siihen, että kaikki hermostuttaa

      "- Rahaa palaa meikkeihin, vaatteisiin ja kenkiin. "
      Nämä ovat tuttuja ja turvallisia lohtukeinoja.

      "- Haluaa tavata ystäviään ja naisten illat lisääntyneet eri ystävättärien luona."
      No kun kotona ei jaksa olla. Siellä se puoliso.

      "- Ei lähde enää maalle yhdessä perheen kanssa. "
      Ei ainakaan maalle, kun sieltä ei pääse puolisoa hetkeksikään karkuun > harvalla on 200 neliöinen huvila.
      Itse en muuten ole kertaakaan lähtenyt maalle perheen kanssa, ihan painajainen, vaikkei edellisestä syystä olekaan. Eipä tosin lähtenyt eksä eikä nyksäkään kuin max. kerran vuodessa.

      "- Edes lenkille ei lähde yhdessä, vaan menemme eri aikoihi, on kuulemma eri tahti liikkua. "
      Puolison seura ei vain kiinnosta

      "- Kännykkä visusti mukana aina missä liikkuukin, eikä jää vahingossakaan pöydälle, en tiedä missä pitää yöllä? "
      Kumppanin kännykkä saa olla missä on. Ja piilossa, jos pienikin epäily, että toinen kyttää sitä.

      "- Seksi hiipunut liitostamme hänen toiveestaan."
      Seksi hiipuu, muttei kyllä kummankaan "toiveesta" :D (Vai näinkö "ihanaa seksiä meillä kulta, mutta toivon sen nyt hiipuvan".) Seksi hiipuu aivan varmasti, jos toisen pelkkä läsnäolo ällöttää.

      Nykyisin ollaan vihdoin huomattu, että puolisoon olisi parempi pitää välillä kunnolla etäisyyttä. Ei aina vahdata toista, kyräillä ja miettiä mitä tehtäisiin yhdessä. Tai tunnettaisi huonoa omaatuntoa kaikesta parisuhteen ulkopuolisesta elämästä. Symbioosi tai jo sen odotus tappaa suhteen.

      • elämäopettaa

        Pitkälti totta ja olen miehenä hyväksynyt faktat...meillä menee paremmin avoliitossa mitä vähemmän ollaan tekemisissä päivittäin. Ja jos naiselle tulee joku ihmeellinen "häiriötila" päässä ja sattuu haluamaan seksiä kieltäydyn siitä käytännön syihin vedoten koska en viitsi vaivautua ja miksi vaivautua kun nainen ajattelee vain omia halujaan kuten on vuosikaudet tätä ennenkin tehnyt. Ja jos nyt sattuu olemaan niitä naisen ehdottamia seksihetkiä 1-2 vuodessa niin ei se kieltäytyminen voimille käy.


    • Ymmärrystäei

      En ymmärrä kuinka huoran kanssa voisi jatkaa liittoa?

    • sakkkl

      Kai se 40v on joku rajapyykki naiselle. Pelkää että nyt alkaa se viimeinen rutkurupsahtaminen ja sen takia on kiire lähteä vielä juoksulle ja ylipäätäänkin saada miehiltä huomiota.
      Siinä samalla sitten pilataan hyväkin suhde mahdollisesti, kun ei riitä, että on asiat hyvin.

    • Naturalwoman

      Hyviä juttuja ovat hauskojakin.

    • naamasta

      kyllä sinä sen näet, ja käytös kertoo loput.

    • lutkahanse

      Kyllä sen huomaa jos ei sokea ole. Kokonaisvaltainen tyylin muutos kuten kampaus, uudet seksikkäät vaatteet, on vetäytyvä, puhelin lähellä ja äänettömällä, on omissa ajatuksissaan ja käy tietty salapanon luona ja valehtelee käyvänsä kaverin kanssa kshvilla ja käy suihkussa ennen ja jälkeen tapaamisen. Ei suostu sekiin eikä halua läheisyyttä tai koskettelua. Vaimoni kyllä antoi salasuhteensa aikana lähinnä koska aloin päästä jyvälle, Vaimo jäikin kiinni osittain omaa tyhmyyttään eikä enää mennyt valehtelu läpi, sitten oli.

    • Pikkupökkis

      1. salaa puhelimen salasanalla ja vartioi sitä
      2. Puhuu salarakkaastaan jollain tavalla
      3. Käyttää monia manipulointitekniikoita päästäkseen.
      4. Kiukuttelee, haastaa riitaa.
      5. Haisee kondomille

      Kerran sattui hassu juttu. Akka oli tullut salarakkaaltaan ja minuakin panetti. Jotenkin sen vaan tunsi että nyt on juuri lämmitetty liha tiskissä. Annoin sitte parit kunnon kyydit päälle ;) Ei valitellu ;)

      • eiväliä3

        Kun minä panin muijaa salarakkaan jälkeen näkyi naamasta että nyt tuntuu, hoputti vielä mua mutta en antanut periksi, painoin ja jyystin huolella ja lopuksi muija meni suihkuun valittelun kera että vittu aina vain pillun päälle on sitten kuka vaan kyseessä, sieltähän se tuli, toisaalta en valita vaikka muija panee muita kunhan minä saan kuten viimeksikin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe