Hihna vinkuu jonkin aikaa käynnistyksen jälkeen, lähinnä kylmänä. Onko merkki siitä, että hihna kannattaa vaihtaa? Ilmeisesti laturin hihna.
Hihna vinkuu Sierrassa
Sierra -85
4
723
Vastaukset
ittellä vinku viikon vaikka laitoi hihnaspraytä, joka siis vähentä luistoa (vinkuminen = luisto) pari viikkoo vinku, sit katkes.
- pyhä sylvi...
Ei ole tullut mieleen kiristää sitä hihnaa...?
Unohda hihnasprayt ym. poppakonstit. Kiristä hihna ja pääset vinkumisesta eroon, tai vaihda uuteen jos se on liian kulunut (mm. halkeillut). - on lopussa
Voi halavattu näitä kysymyksiä.......
VAIHDA HIHNA! KUSTANTAA EHKÄ SEN 5e
ELÄMÄ KALLIS,HIHNA HALPA!- orkinaalia vaan
tarvike tahtoo jostain syystä vinkua osta orkkis niin loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1336547
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495669- 1134796
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434440Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 583000
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432869Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167